kfyros Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2009 Δε καταλαβα επειδη εσυ πιαστηκες κοροιδο (ΑΡΧΙΚΟΡΟΙΔΟ για τη ακριβεια) και σε καναν μεροκαματο πρεπει ντε και καλα να τους κανουν ολους??!!Εμπειρια εχω απο το θεμα δεν ειναι και δυσκολο λιγο προσοχη θελει, τωρα αν τρεμουν τα χερια σου δε σου φταιει κανεις αν σπασεις την οθονη, αλλα και να τη σπασεις (χειροτερη περιπτωση) εχει 113euro και μπαινει πανευκολα. Δε τα εχω παρει μ΄αυτον που ποσταρε αλλα με τους πονηρους που του προτεινουν να πληρωσει 215 euro Δε ξαναποσταρω στο συγκεκριμενο post E.O.F Eski, έχεις ανοίξει i-phone και ξέρεις ? Ή είσαι και εσύ ένας θεωρητικός της δεκάρας για να μην πω τίποτα βαρύτερο ? Βιντεάκια χιλιάδες στο youtube και ακόμα περισσότερες πεταμένες συσκευές από οργίκλες που νόμιζαν ότι είναι διάνοιες και μπορούν να κάνουν κάτι που απαιτεί εξαιρετική ακρίβεια με ελάχιστα περιθώρια ανοχής σε αστοχία, αρκεί να το δουν στο youtube :confused: Θα τα πληρώσεις από την τσέπη σου αν το σκαλίσει μόνος του και το χαλάσει ? Δεν νομίζω, οπότε καλό είναι να μην γράφεις μπούρδες και να μην χαρακτηρίζεις μαλάκες και πονηρούς όσους αναφέρουν την προσωπική τους εμπειρία και τα λεφτά που έχασαν για να την αποκτήσουν. Εγώ συμφωνώ ότι πιάνουν τα χέρια του φίλου , ότι ο εξωλκέας δουλεύει μια χαρά (αν και το 99% από όσους έχω δοκιμάσει είναι ΓΤΠ και διαλύονται μόλις τους ακουμπήσεις πάνω στη συσκευή ), ότι καταφέρνει να ξεκολλήσει το digitizer (με το σεσουάρ) από την οθόνη χωρίς να το καταστρέψει ή φθείρει, αλλά κάτι δεν πάει καλά στην επανατοποθέτηση και σπάει ή φθείρεται ένα κλιπσάκι που κουμπώνει το ένα πλαστικό με το άλλο.. Και το μισό καπάκι κρέμεται και δεν εφαρμόζει στο δέκατο του χιλιοστού. Πάλι για πέταμα δεν θα πάει το iphone? Λίγη σοβαρότητα δεν βλάπτει. ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 01:42 ---------- Διορθώστε με αν κάνω λάθος αλλα αυτό που συμπέρανα απο όλη αυτή την ιστορία είναι πως αν υπήρχε Apple hellas και apple stores αυτό δε θα συνέβαινε... Και πάλι δε θα καλυπτόταν απο την εγγύηση τέτοια βλάβη αλλα τουλάχιστον απλά θα μου αλλάζαν το τζάμι με μια λογική τιμη και όχι πλήρης αντικατάσταση της συσκευης. Δεν θα άλλαζε τίποτα. Η πολιτική τους είναι αντικατάσταση σε κάθε περίπτωση, και χέρι δεν βάζει κανείς, παρά μόνο σε συγκεκριμένα repair centers σε 1-2 σημεία σε κάθε ήπειρο. Και ποτέ δεν θα μάθεις αν σου δώσουν καινούργιο ή refurbished αλλά πάντα θα έχεις εγγύηση για όλη τη συσκευή. Για μένα κάνουν το σωστό, γιατί είναι πολύ δύσκολο να δώσεις εγγύηση σε ένα κομάτι της συσκευής και να μην δώσεις σε κάποιο άλλο (οθόνες - ηχεία - digitizers - mobos είναι όλα ένα, άντε βρες άκρη αν δίνεις εγγύηση στα parts μιας τέτοιας συσκευής)...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.