Sellers Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2009 Κάτσε γιατί δεν κατάλαβα...το είχες παρκαρισμένο στο ίδιο σημείο 4 χρόνια? και ανάβει ακόμη??? Όχι ρε. Όταν πάω στην σχολή το βάζω πάνω στην διαχωριστική γραμμή που χωρίζει τα 2 ρεύματα. Ακριβώς έξω απο την φυσικομαθηματική στην Αγ. Δημητρίου. (Όσοι γνωρίζουν, κατάλαβαν το μέρος). Ε το βάζω εκεί για 4 χρόνια και σήμερα με γράψαν.
arxaggelos Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2009 Η υπόθεση "παρκινγκ στο ΑΠΘ" σηκώνει τσιγάρο....
klainmaingr Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2009 Ποιος με καταράστηκε επειδή είπα ότι οι ποδηλατόδρομοι είναι λιγότερο σημαντικοί απο το που θα παρκάρουμε τα αυτοκίνητα μας ??? Μετά απο 4 χρόνια παράνομου παρκαρίσματος, σήμερα, η καλή μου φίλη η τροχαία με έγραψε. Απο την μία σπάστηκα, αλλά απο την άλλη 4 χρόνια πάρκινγκ με 10 ευρώ τον χρόνο δεν βρίσκεις εύκολα... 20 αμα το πληρώσεις σε 10 μέρες; Μια χαρά... 5 ευρουλάκια το χρόνο.. Για τα ποδήλατα: Χθές κάτι πήρε το αυτί μου οτι θα γίνουν σταθμοί ποδηλάτων σε διάφορα σημεία απο όπου θα μπορείς να παίρνεις ένα ποδήλατο και να το αφήνεις σε κάποιον άλλο σταθμό όπως σε μια πολυαγαπημένη μου πόλη.. Ξέρει κανείς αν ισχύει κάτι τέτοιο;
Sellers Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2009 20 αμα το πληρώσεις σε 10 μέρες;Μια χαρά... 5 ευρουλάκια το χρόνο.. Όχι το υπολόγισα ήδη αυτό για να το πάρω πιο γλυκά. 80 γιούργια πάει η κλήση. Στον Θεό φτάσαν κι αυτές.
kabamaru21 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2009 Για τα ποδήλατα: Χθές κάτι πήρε το αυτί μου οτι θα γίνουν σταθμοί ποδηλάτων σε διάφορα σημεία απο όπου θα μπορείς να παίρνεις ένα ποδήλατο και να το αφήνεις σε κάποιον άλλο σταθμό όπως σε μια πολυαγαπημένη μου πόλη.. Ξέρει κανείς αν ισχύει κάτι τέτοιο; πρωτα θα πεταμε με τα DeLorean και μετα θα γινει αυτο man και επειδη τα όνειρα ειναι τσαμπα και εγω ονειρεύομαι την αθηνα με τεραστιους ποδηλατικους άξονες τυπου κηφισια πειραια με καθετους άξονες τυπου αιγαλεω βυρωνα ξερωγω με 2-3 τετοια [ame] [/ame]σε καθε κεντρικη πλατεία
flik Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2009 Η μεγαλύτερη απόσταση στη Θεσαλλονίκη από τα δυτικά, από το τέρμα του Ευόσμου ή του Κορδελιού έως την Καμάρα που είναι το τέρμα του κέντρου, είναι 7,5 χιλιόμετρα. Αν ποδηλατείς με τελείως πεθαμένο ρυθμό για να μην κουραστείς, πιάνεις πολύ άνετα τα 15 χλμ/ω που σημαίνει ότι σε 30 λεπτά διανύεις την απόσταση που εσύ με το λεωφορείο ή το αμάξι θές 60 λεπτά. Και το κλειδώνεις και έξω από την πόρτα του μέρους που πας χωρίς να ψάχνεις 10 ώρες πάρκινγκ. Χμμμ, ποιό είναι πιό αργό μέσο λοιπόν μέσα στην πόλη; Το αυτοκίνητο ή το λεωφορείο; Ή μήπως το ποδήλατο; ... χιχιχι Μήπως θα πρέπει να διεκδικήσεις ποδηλατόδρομους σε ΟΛΗ τη Θεσσαλονίκη και όχι μόνο το κέντρο; Ποσο ασφαλές και ανετο ειναι να περπατήσεις την μοναστηρίου με ποδήλατο. Ειδικά όταν βρέχει, ή είναι νύχτα, ή είναι πολύ πρωί κτλ; Δεν είναι τοσο χαλαραή διαδρομή νομίζω, αν και δεν την εχω δοκιμάσει ποτέ με ποδήλατο. Επίσης για αυτούς που αναγκάζονται να πανε απο περιφερειακό με αμάξι (αρα αποκλείουμε το ποδήλατο εξαρχής). Νομίζω πως ο ποδηλατόδρομους βολευει αυτους που ήταν στο κεντρο. Αλλά αυτοί δεν έπαιρναν αμάξι, τουλάχιστον μικρό ποσοστό αυτών δεν έπαιρνε. Ηθελα να γινει ποδηλατόδρομος, έγινε (και σιγα τον ποδηλατόδρομο βεβαια, αλλά δεν θα σταθώ εκεί). Αλλά ήθελα να γινει και πάρκιν. Αυτό που συμβαίνει στη θεσσαλονίκη χρόνια τώρα είναι απίστευτο. Και ρε παιδιά, οσοι έπαιρναν αμάξι και ξοδευαν βενζίνη και 1 ώρα για να βρουν να παρκάρουν, δεν είναι όλοι τοσο χαζοί, κατι ήξεραν και δεν έπαιρναν λεωφορείο ή οτιδήποτε άλλο. Δεν το έπαιρνε κανεις χωρις πραγματικά να το χρειαζόταν και έμπλεκε με την κίνηση...
Whiteyez Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2009 Για τα ποδήλατα:Χθές κάτι πήρε το αυτί μου οτι θα γίνουν σταθμοί ποδηλάτων σε διάφορα σημεία απο όπου θα μπορείς να παίρνεις ένα ποδήλατο και να το αφήνεις σε κάποιον άλλο σταθμό όπως σε μια πολυαγαπημένη μου πόλη.. Ξέρει κανείς αν ισχύει κάτι τέτοιο; Έτσι είχε πει ο δήμαρχος σε συνέντευξη του στο TV100. Επίσης είχε πει ότι θα μοιραστούν και 500 ( ; ) αν θυμάμαι καλά ποδήλατα φέτος και 1000 ( ; ) του χρόνου, κάτι τέτοιο.
mitsikas Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2009 Ποσο ασφαλές και ανετο ειναι ... Ειδικά όταν βρέχει, ή είναι νύχτα, ή είναι πολύ πρωί κτλ;... flik δώσε έμφαση στην απάντησή μου στο Μήπως θα πρέπει να διεκδικήσεις ποδηλατόδρομους σε ΟΛΗ τη Θεσσαλονίκη και όχι μόνο το κέντρο; Το θέμα είναι γεμίσουν οι πόλεις με ολοκληρωμένα δίκτυα ποδηλατοδρόμων όπως έχουν όλες οι μεγάλες πόλεις των ανεπτυγμένων χωρών της Ευρώπης και της Αμερικής. Αυτό πρέπει να διεκδικησουν πιστεύω οι ποδηλάτες στην Ελλάδα. Από 'κει και πέρα, αυτό που θα πω είναι καθαρά προσωπικό και δεν παρακινώ κανέναν να το κάνει. Με το ποδήλατο κινούμαι κανονικά σε κεντρικούς και πολυσύχναστους δρόμους μέσα σε μεγάλες πόλεις, ακόμα και εκεί όπου δεν υπάρχουν ποδηλατόδρομοι. Αυτό που κάνω όμως είναι να καταλαμβάνω τη μέση της λωρίδας ώστε να μην δίνω στον οδηγό το δικαίωμα να με προσπεράσει ξυστά, όπως θα γινόταν αν θα κινούμουν τέρμα άκρη δεξιά, και τον αναγκάζω να αλλάξει λωρίδα για να με περάσει. Με αυτόν τον τρόπο προφυλάσσω τον εαυτό μου από τυχόν χτύπημα από το δεξί μέρος του προφυλακτήρα, όπου ο οδηγός έχει μικρότερη ορατότητα αφού είναι εκτός του κέντρου του οπτικού του πεδίου όταν κοιτάει ευθεία. (* κουίζ ↓) Αυτό όμως θέλει και λίγο τσαμπουκά και δεν το κάνουν όλοι. Το να πηγαίνεις φοβισμένος άκρη δεξιά δεν είναι ό,τι το καλύτερο, αφού τέρμα δεξιά σημαίνει ανοιχτό προσκλητήριο για γρήγορη ξυστή προσπέραση. Δεξιά κάνω όταν πλέον είμαι ασφαλής και το επιτρέπουν οι συνθήκες και δίνω έτσι την δυνατότητα στους πίσω να φύγουν γρηγορότερα για να μην γίνομαι και γάιδαρος στο τέλος τέλος με το να μην βοηθάω όταν με παίρνει. Ένας ποδηλάτης θα πρέπει να γνωρίζει ότι ο ΚΟΚ τον αντιμετωπίζει ως όχημα και έχει τα ίδια δικαιώματα στην ελευθερία της κίνησης μέσα στην πόλη όπως όλα τα υπόλοιπα οχήματα, ΕΚΤΟΣ από εκείνους τους δρόμους όπου με σήμανση απαγορεύεται η είσοδός σε μη μηχανοκίνητα οχήματα (πχ αυτοκινητόδρομος). Συγκεκριμένα τώρα για τη Μοναστηρίου και την Εγνατία, δεν είναι απαραίτητο να πηγαίνεις από αυτές αν δεν το θέλεις. Η Θεσσαλονίκη (με εξαίρεση την περιοχή της Άνω πόλης και πέριξ) έχει αρκετά καλή ρυμοτομία και στα δυτικά και στα ανατολικά και στο κέντρο, αφού είναι σε μεγάλο βαθμό τετραγωνισμένη. Έτσι μπορείς να επιλέξεις εναλλακτικές διαδρομές από τους πρώτους παράλληλους δρόμους με πολύ μικρότερη κίνηση ώστε να πας εκεί που θες, χωρίς όμως να είσαι αναγκασμένος να κινηθείς πάνω στον κεντρικό δρόμο. * κουίζ: Σε ποια μεγάλη πόλη δεν υπάρχουν ποδηλατόδρομοι στα δεξιά του δρόμου, αλλά στα αριστερά όπου και είσαι πλησιέστερα στο κέντρο του οπτικού πεδίου του οδηγού; (φυσικά δεν αναφέρομαι στην Αγγλία ή σε κάποια χώρα με δεξιοτίμονα αυτοκίνητα, αλλά σε χώρα όπου οδηγούν στην ίδια πλευρά όπως και στην Ελλάδα)
klainmaingr Δημοσ. 8 Μαΐου 2010 Δημοσ. 8 Μαΐου 2010 Να'μαστε λοιπόν μετά απο αρκετούς μήνες ύπαρξης των ποδηλατόδρομων. Για να δούμε πως πάνε τα πράγματα. Για αρχή οι ποδηλατόδρομοι ακόμα υπάρχουν. Ακόμα και αυτοί μέσα στην πόλη δεν έγιναν απλά βολικό πάρκινγκ και δρόμος για μηχανάκια. Υπάρχουν και χρησιμοποιούνται. Στον παραλιακό ποδηλατόδρομο, ιδιαίτερα τώρα που άνοιξε ο καιρός, γίνεται το ΑΔΙΑΧΩΡΗΤΟ απο ποδηλάτες. Μόνα προβλήματα είναι ο άνιωθος κόσμος που ευτυχώς λόγο του τεράστιου πλέον όγκου αυτών που μετακινούνται με ποδήλατο δεν έχει το περιθώριο για ψευτομαγκιές η ξεχάσματα και οι ΗΛΙΘΙΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ μικροπωλητές είτε αυτοί είναι καντίνα/σπόρια, είτε μαύροι ρολόγια/τσάντες που οι ΗΛΙΘΙΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ για κάποιο λόγο βάζουν τα "στάντ" τους δεξιά και αριστερά απο τον ποδηλατόδρομο λες και είναι πεζόδρομος. Έτσι αν κάποιος θέλει να πάρει κάτι απο αυτούς πολύ απλά πρέπει να είναι μέσα σε αυτόν. ΗΛΙΘΙΟΙ. Κατα τα άλλα εκτός απο αυτό το πρόβλημα στον Λευκό πύργο και προς τον Μ.Αλέξανδρο, όλη η υπόλοιπη παραλιακή διαδρομή είναι μια χαρούλα. Στους κεντρικούς ποδηλατόδρομους της Αγ.Δημητρίου και της Στρατού, τουλάχιστον στα κομμάτια που κινούμαι, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με παρκαρισμένους/σταματημένους. Το ίδιο και στην Καυτατζόγλου και τη Δωδεκανήσου. Μειώνονται όλο και περισσότερο οι καλοθελητές που παρατάνε τα αυτοκίνητα τους μέσα στον ποδηλατόδρομο. Όσοι το κάνουν, ξέρουν πολύ καλά οτι αντίστοιχα θα βρεθούν ποδηλάτες καλοθελητές να τους δώσουν. Και αν δεν το ξέρουν το μαθαίνουν με τον δύσκολο τρόπο. Βλέπω καθημερινά εκατοντάδες ποδήλατα. Μόδα; Τρόπος ζωής; Δεν ξέρω. Πάντως αυτό που γίνεται δεν έχει ξαναγίνει ποτέ στη Θεσσαλονίκη. Επίσης πλέον υπάρχουν σημεία για να κλειδώσεις το ποδήλατο σου ΠΑΝΤΟΥ στο κέντρο. Έχοντας γυρίσει μεγάλο μέρος του κέντρο και όχι μόνο, θεωρώ ασφαλέστατη την μετακίνηση και μέσα στους ποδηλατόδρομους αλλα και σε περιφερικούς δρόμους της πόλης. Πηγαίνοντας απο άκρη άκρη έχω αισίως γυρίσει μεγάλο μέρος απο το τετράγωνο Σειχ σου - Κτέλ - Μίκρα - Πανόραμα χωρίς προβλήματα αλλα φυσικά με μεγάλη προσοχή και απο λογικές διαδρομές. Προτείνω ανεπιφύλακτα στον κάθε ένα που διαβάζει και κινείται κεντροανατολικά να αρπάξει ένα ποδήλατο και να παρατήσει τα αυτοκίνητα και την ιδρωτίλα στα ΜΜΜ. Οι συνθήκες έχουν ωριμάσει αρκετά και όσο περισσότεροι είμαστε τόσο καλύτερες θα γίνονται. Ο χρόνος για να πάει κάποιος στο κέντρο παραλιακά είναι ελάχιστος και δεν συγκρίνεται ούτε για αστείο με Αυτοκίνητο/Πάρκινγκ - Λεοφωρείο/Κίνηση. Καλές βόλτες.
apd453 Δημοσ. 8 Μαΐου 2010 Δημοσ. 8 Μαΐου 2010 Παρατήρησα μια αύξηση στα ποδήλατα της πόλης αλλά όχι τίποτε ιδιαίτερο ώστε να το πεις μόδα. Μακάρι στο μέλλον να γίνει μόδα. Εγώ κινούμε με μηχανάκι. Που και που μπαίνω και σε ποδηλατόδρομο αλλά για λίγα μέτρα όταν έχει μποτιλιάρισμα στα φανάρια.
klainmaingr Δημοσ. 8 Μαΐου 2010 Δημοσ. 8 Μαΐου 2010 Παρατήρησα μια αύξηση στα ποδήλατα της πόλης αλλά όχι τίποτε ιδιαίτερο ώστε να το πεις μόδα. Μακάρι στο μέλλον να γίνει μόδα.Εγώ κινούμε με μηχανάκι. Που και που μπαίνω και σε ποδηλατόδρομο αλλά για λίγα μέτρα όταν έχει μποτιλιάρισμα στα φανάρια. Αυτό το προσέχεις κυρίως όταν κινείσαι κατα μήκος της παραλίας γι αυτό και δεν είναι εύκολο να το δείς όταν είσαι οδηγός. Ιδιαίτερα απογεύματα γεμίζει. Ο πολύς κόσμος φοβάται να μπεί μέσα στην πόλη και προτιμά να κατεβαίνει παραλιακά και να βγαίνει στο σημείο που θέλει. Σιγά σιγά ξεμυτίζουν πάντως όλο και περισσότεροι και τολμάνε να μπούν και μέσα στην πόλη. Παρεπιπτόντως πριν 2 εβδομάδες είχαν πεζοδρομηθεί η Νίκης και η Τσιμισκή. ΈΤΣΙ πρέπει να είναι το κέντρο. Ανθρώπινο. Αν ποτέ τελειώσει το μετρό και τολμήσει κ άλλος κόσμος να παρατήσει το αυτοκίνητο και να πιάσει το ποδήλατο, θα δούμε τρομερή διαφορά. Και περιέργως δεν το βλέπω ουτοπικό...
De@th L0rd Δημοσ. 8 Μαΐου 2010 Δημοσ. 8 Μαΐου 2010 Ωραία πράγματα.Ακούσαμε και κάτι ευχάριστο.Ελπίζω να βάλουν κι αλλοι μυαλό.
Garnele Δημοσ. 8 Μαΐου 2010 Δημοσ. 8 Μαΐου 2010 Που και που μπαίνω και σε ποδηλατόδρομο αλλά για λίγα μέτρα όταν έχει μποτιλιάρισμα στα φανάρια. Εγώ πάλι όταν βλέπω να το κάνουν αυτό (για 2-5-4853798 μέτρα-αδιάφορο), και ιδίως όταν ο ποδηλατόδρομος δεν είναι άδειος από ποδηλάτες, κάνω πολύ άσχημες σκέψεις.
apd453 Δημοσ. 8 Μαΐου 2010 Δημοσ. 8 Μαΐου 2010 Εγώ πάλι όταν βλέπω να το κάνουν αυτό (για 2-5-4853798 μέτρα-αδιάφορο), και ιδίως όταν ο ποδηλατόδρομος δεν είναι άδειος από ποδηλάτες, κάνω πολύ άσχημες σκέψεις. Πάντα όταν είναι άδειος. Εξάλλου σπάνια βλέπω ποδηλάτη. 1-2 φορές που μου πέτυχα δεν μπήκα. Ως εκεί μου κόβει τουλάχιστον.
Adon1s Δημοσ. 8 Μαΐου 2010 Δημοσ. 8 Μαΐου 2010 εγω παλι οταν το βλεπω αυτο δρω αναλογως -οταν ειμαι πεζος κατεβαινω στον ποδηλατοδρομο με το κινητο στο χερι και τον βγαζω φοτογραφια..αυτος σταματαει και του λεω ευγενικα πως ειναι ποδηλατοδρομος και υπαρχει κινδυνος προκλησης ατυχηματος και τον προτρεπω ευγενικα να βγει εξω ειδαλλως θα αναγκαστω να προβω σε ρουφιανικη ενεργεια -οταν ειμαι με το ποδηλατο αυτοματως σταματαω επι τοπου και πρατω τα παραπανω -οταν ειμαι με το μηχανακι σε μποτιλιαρισμα(ειδικα μπροστα απο την ΕΤ3) ΔΕΝ μπαινω στον ποδηλατοδρομο αλλα καθομαι στην σειρα μου στην μεση της λωριδας πισω απο το προπορευομενο οχημα περιμενοντας να ξεκινησω και να φυγω,ωστε με τον τροπο αυτο να βλεπουν οι αλλοι οδηγοι(οι οποιοι με κοιτανε με γουρλωμενα ματια γεματα απορια μπορω να πω) οτι δεν μπορουν να κανουν οτι τους καπνισει... αυτη ειναι και η προτυπη συμπεριφορα συνειδητοποιημενου οδηγου ΙΧ/δικυκλου.... γιατι να οδηγαμε πανω κατω ολοι ξερουμε...το θεμα ειναι ποιοι εχουμε ΜΑΘΕΙ να οδηγαμε.... εγω μπορω να πω πως εχω ΜΑΘΕΙ να οδηγαω....
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.