Προς το περιεχόμενο

Ποδηλατόδρομοι στη Θεσσαλονίκη


arxaggelos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Beyond repair όπως το είπες. Δεν υπάρχει μέλλον. Και βλέπεις νέα παιδιά που έχουν όρεξη έστω να προσπαθήσουν να αλλάξουν τα πράγματα και τους έχουν κοπεί τα φτερά κι έχουν καταντήσει πιο δυστυχισμένοι και μίζεροι κι από τους παππούδες, ακριβώς επειδή είναι μη αναστρέψιμη η κατάσταση. (Μιλάω για τους ποδηλάτες του Σ/Κ και πολλές άλλες αυθόρμητες κινήσεις που όμως περισσότερο απελπισμένες και γραφικές φαντάζουν παρά ουσιαστικές μέσα στη γενικότερη κόλαση της πρωτεύουσας).

 

Τι έγινε ρε, έκανες γραμμές και πέρασε η επίδραση;

  • Απαντ. 187
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

 

 

[/color]

 

'Ετσι φαίνεται.. Το υπέροχη χωράει ένα thread βέβαια αλλά οκ.. :P

 

 

Εμένα η Μπότσαρη μου αρέσει πάρα πολυ σε σχέση με άλλες γειτονιές της θεσσαλονίκης.Γιατί έχει και αυτά τα γμτα στενά από διπλά-πάνω αριστερά που τα σκεπάζει το πράσινο,τα πάρκα κεραιών στις ταράτσες κ τη γμτη πλέον παραλία με τα γηπεδάκια.Απο τις καλύτερες στιγμές φοιτητικής ζωής τις έχω ζήσει σε αυτή τη γειτονιά B)

 

Δημοσ.

Είναι τραγική η εικόνα στην παραλιακή. Πείτε μου τουλάχιστον ότι θα γίνει και δεύτερη λωρίδα ποδηλάτων από απέναντι, γιατί στην υπάρχουσα αν συναντηθούν 2 ποδήλατα θα έχουμε μετωπικές.. είναι τόσο στενή, σαν να προσπαθείς να κάνεις ποδήλατο πάνω σε σκοινί (σε τσίρκο). Αφήστε που δεν υπάρχει περίπτωση να μένει άδεια... ούτε ένας δε θα βρεθεί να σταματήσει; ένα φορτηγό την ημέρα για κάθε μαγαζί να κάνει στάση για ξεφόρτωμα και δε χρειάζεται τίποτε άλλο...

 

Για τα δικαστήρια τι να πούμε; που οι τρεις λωρίδες γίνονται (επικίνδυνα) δύο;

 

Ελπίζω με τον καιρό να βελτιωθεί, μαζί με τις συνήθειές μας.

Δημοσ.
Damn, Ι love this town. Θα γουστάρω να βλέπω τις κλήσεις να πέφτουν σαν χαρτοπόλεμος, αλλά δεν νομίζω ότι θα γίνει.

 

 

Μάλλον δεν θυμάσαι το μπατιρντί που γινόταν με την δημοτική αστυνομία μέχρι να σταματήσουν τα διπλοπαρκαρίσματα στο κέντρο και το παρκάρισμα ΟΠΟΥ κατέβαινε του καθενός. Είμαι σίγουρος οτι τουλάχιστον τις πρωινές ώρες θα γίνεται μπατιρντί με τα γραψίματα.. Όχι επειδή νοιάζει δηλαδή κανένα.. Αλλα επειδή τα έσοδα για το δήμο απο αυτό είναι ΆΠΕΙΡΑ. Άσε που μυρίζει ρουφιανιά(μήπως γίνεται και αλλιώς;) όπως περιμένω να γίνει και

Κατα τα άλλα σήμερα πρωί στην παραλία ήταν υπέροχα (ποδήλατο φίλου). Έκανα και μια ωρίτσα τένις στα γήπεδα.. Μια χαρά.. Τα προβλήματα απο τους αρούγκαλους είναι πολλά αλλα πιστεύω οτι μέχρι και σιδερένια κιγκλιδώματα παίζει να βάλουν για να διατηρήσουν τους ποδηλατόδρομους. (όπως λέει άλλωστε και στο site που είδα παραπάνω).

Fingers crossed.

Δημοσ.

Σημερα με ετρεχαν κέντρο και πέρασα από τους περισσότερους ποδηλατόδρομους, ποδήλατο δεν είδα ουτε 1 μονο κανα 2 μηχανάκια τους χρησιμοποιούσαν... Πολύ κοντά στο δρόμο είναι φτιαγμένοι ομως :-(

Δημοσ.

3)Γουάτ; Έχει κάρτα μόνιμου κατοίκου. Αν κάνει μια γύρα παραπάνω θα βρεί. Ζούσα πολλά χρόνια κέντρο.

 

Κάρτα κατοίκου έχουν οι κάτοικοι περιοχής (1 ανα σπίτι) και οχι αυτοί που έχουν επαγγελματική στέγη. Πάλι περιορισμένες είναι οι θέσεις.

 

Μάλλον δεν θυμάσαι το μπατιρντί που γινόταν με την δημοτική αστυνομία μέχρι να σταματήσουν τα διπλοπαρκαρίσματα στο κέντρο και το παρκάρισμα ΟΠΟΥ κατέβαινε του καθενός. Είμαι σίγουρος οτι τουλάχιστον τις πρωινές ώρες θα γίνεται μπατιρντί με τα γραψίματα.. Όχι επειδή νοιάζει δηλαδή κανένα.. Αλλα επειδή τα έσοδα για το δήμο απο αυτό είναι ΆΠΕΙΡΑ. .

 

Η δημοτική αστυνομία κάνει απλά την δουλειά της. Γράφουν πολύ κόσμο καθημερινά στο κέντρο και καλά κάνουν. Αλλά αυτό δεν λύνει το πρόβλημα πλήρως, απλά το μετατοπίζει.

Οπως λες το μέτρο είναι κατα κύριο λόγο εισπρακτικού χαρακτήρα.

Βλέπω καθημερινά κλήσεις για παρκάρισμα σε ελεγγχόμενη στάθμευσή. Προτιμάνε πολλοί να το ρισκάρουν και να πληρώσουν 10 ευρώ πρόστιμο παρά να σταθμεύσουν με 3 ευρώ την ώρα... μικρή η διαφορά!

Δημοσ.

Κολλητός μου μένει ραιδεστό και έχει μαγαζί στη Βενιζέλου. ΚΑΘΕ ΜΑ ΚΑΘΕ πρωί εδώ και χρόνια που έγινε ανυπόφορο όλο αυτό με το πάρκινγκ, πηγαίνει με το αυτοκίνητο μέχρι την Βούλγαρη και απο εκεί παίρνει το λεωφορείο για κέντρο. Δεν τον είδα ποτέ να παραπονιέται και το κάνει αυτό 6/7 μέρες εδώ και χρόνια. Πρέπει όλοι να κάνουμε υποχωρήσεις στην βόλεψη μας για μια πιο ανθρώπινη πόλη. Εγώ για τις καθημερινές μου επισκέψεις στο κέντρο,πήρα μηχανάκι και τώρα σκέφτομαι πολύ σοβαρά την αγορά ποδηλάτου.

 

Επόμενο βήμα για μία ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετική θεσσαλονίκη είναι 1-2 ΔΩΡΕΑΝ ΔΩΡΕΑΝ ΔΩΡΕΑΝ πάρκινγκ στο κέντρο της πόλης για ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ για να τελειώνουμε μια και καλή με όλο αυτό. Η λύση για μια πραγματικά υπέροχη πόλη, είναι τόσο κοντά που δεν καταλαβαίνω γιατί στο lucifer δεν την εφαρμόζουν να τελειώνουμε.

Μετρό + κεντρικά πάρκινγκ + Ποδηλατόδρομοι + Λογική = Win.

Δημοσ.

Ναι αλλά δυστυχώς η λογική δεν υπάρχει. Λογική υπάρχει οταν βάζουμε προτεραιότητα στις λύσεις των προβλημάτων.

 

Ο ποδηλατόδρομος την δεδομένη χρονική στιγμή είναι οτι πιο άκυρο υπάρχει.

Σε λίγο θα αρχίσουν να φυτεύουν και δέντρα μέσα στην Εγνατία. Περιβαλλοντολογικά θα ήταν καλό αλλά...

Δημοσ.

Το θέμα είναι απλό. Δεν μπορείς να παρκάρεις λόγω συνθηκών. Μην πάρεις αυτοκίνητο ή πούλα το ή χάρισε το ή πήγαινέ το στο χωριό σου. Δεν έχει καμιά υποχρέωση η πολιτεία να κατασκευάζει δωρεάν πάρκινγκ με τους φόρους όλων των Ελλήνων, επειδή ξαφνικά η απόκτηση αυτοκινήτου έγινε εύκολη και όλοι πήραν δυο και τρια αυτοκίνητα.

Αν τώρα μενεις στο κέντρο και χρειάζεσαι κάποια φορά αυτοκίνητο καλύτερα να νοικιάσεις ένα για μια, δυο, πέντε, δέκα, τριάντα ή όσες τέλος πάντων φορές το χρειάζεσαι. Πιό φτηνα θα στοιχίζει από το να το αγοράζεις και να το συντηρείς.

Και ειλικρινά πιστεύω ότι αν μόνο ένα αυτοκίνητο είχε το κάθε νοικοκυριό αντί για 2 ή 3, τότε πολλά προβλήματα θα λυνόντουσαν χωρίς να πέσει και το βιοτικό μας επίπεδο. Μίκρος όταν ήμουν ένα μόνο είχαμε και δεν δυσκολεύτηκε η ζωή μας σε κάτι. Τί δηλαδή δεν μπορεί να κάνει μια οικογένεια με 1 αυτοκίνητο και θέλει και 2ο και 3ο όταν δεν έχει ιδιωτικό πάρκινγκ ή ελεύθερους χώρους στο δρόμο;

 

Τέλος ας γίνει και στην Ελλάδα μόδα εν ανάγκη η κοινή αγορά αυτοκινήτου από 2 ή 3 φίλους. Νομίζω ότι κάτι τέτοιο γίνεται στην Αγγλία. Έτσι θα μοιράζεις τα έξοδα, δεν θα χρειάζεται να νοικιάσεις όταν θα το χρειαστείς και θα μειωθούν και οι ανάγκες για πάρκινγκ

 

Και ας μην ξεχνάμε και το car pooling φυσικά.

 

Το κυκλοφοριακό θα λυθεί όταν ο Έλληνας πάψει να θεωρεί το αυτοκίνητο προέκταση του Εγώ του και του πουλιού του και καταλάβει ότι είναι ένα μέσο που σε πάει από το σημείο Α στο σημείο Β και όχι πάντα στον γρηγορότερο χρόνο και ούτε πάντα με τις καλύτερες συνθήκες. Αλλά απ' ότι φαίνεται τα κατοχικά σύνδρομα της φτώχειας του 1940 έχουν μείνει ακόμα και τώρα που πλησιάζει το 2010. :mad:

Δημοσ.

Το κυκλοφοριακό θα λυθεί όταν ο Έλληνας πάψει να θεωρεί το αυτοκίνητο προέκταση του Εγώ του και του πουλιού του

 

σώθηκες τώρα!!

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...