Προς το περιεχόμενο

Ποδηλατόδρομοι στη Θεσσαλονίκη


arxaggelos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πρέπει κάποια στιγμή να αρχίσουμε να βάζουμε κάποιες προτεραιότητες στο τι είναι χρήσιμο και τι οχι.

 

Η Θεσσαλονίκη δεν είναι Σιέννα ή Φλωρεντία για να πεζοδρομηθεί το κέντρο της και να πηγαίνουν βόλτες οι τουρίστες... γιατί πολύ απλά δεν έχει και πολλά αξιοθέατα.

Στο κέντρο της πόλης υπάρχουν ήδη καταπονημένες επιχειρήσεις αλλά και εργαζόμενοι οι οποίοι πλήττονται απο τέτοιου είδους μέτρα.

 

Αλλά φυσικά κανένας νομάρχης ή υπουργός δεν μένει στο κέντρο για να τα δει αυτά... αυτοί έχουν εγγυημένο παρκινγκ όπου θέλουν :rolleyes:

 

Ποιος ο λόγος της ύπαρξης των ποδηλατόδρομων? Για να κινείται κάποιος απο τον λευκό πύργο ώς το λιμάνι? Οι αποστάσεις στο κέντρο της πόλης είναι αρκετά μικρές που καλύπτονται άνετα με τα πόδια

.

 

Η κοντόφθαλμη παραλογική που έλεγα.

Δεν είπε κανείς να πεζοδρομηθεί ΟΛΟ το κέντρο. Δεν υπάρχει λόγος για κάτι τέτοιο.

Υπάρχουν όμως σοβαρές υπόνοιες (θα αρχίσει πιστεύω σε βάθος 5ετίας) για πεζοδρόμηση της Νίκης. Οι επιχειρήσεις :-( της παραλιακής θα χε$τούν στο τάληρο ακόμα περισσότερο και οι "εργαζόμενοι" απλά θα σκίζονται ΑΚΟΜΑ περισσότερο για 30 ανασφάλιστα ευρώ... Όντως ένα τέτοιο μέτρο θα πλήξει τους εργαζομένους..

 

Ποιός ο λόγος ύπαρξης;

*Λιγότερα αυτοκίνητα

*Λιγότερα καυσαέρια

*Κάθοδος απο την κορυφή των ευρωπαικών πόλεων σε αιωρούμενα σωματίδια

*Γρήγορη και οικονομική λύση για μετακίνηση απο και πρός το κέντρο.

*Λιγότερη κίνηση.

*Γυμναστική και ξεκουράδιασμα στις μετακινήσεις;

*Πιθανόν περισσότερο πάρκινγκ για όσους το χρειάζονται πραγματικά

*Πολιτισμός και ξεταρζάνεμα;

=win

 

Ο ποδηλατόδρομος ξεκινάει απο το μέγαρο μουσικής και καταλήγει κάπου στα δικαστήρια. Οπότε το Λευκός πύργος λιμάνι που λές είναι άκυρο.

Επίσης αντίστοιχα υπάρχει και σε όλο το μήκος της Αγ.Δημητρίου και θέλω να πιστεύω οτι το δίκτυο αυτό θα επεκταθεί σχεδόν παντού. Απο Μαρτίου ας πούμε για κέντρο μπορώ με ποδήλατο να είμαι κέντρο σε 5'. Αρκεί να γίνει και ένας καλός κάθετος ποδηλατόδρομος σε Μπότσαρη και Μαρτίου ας πούμε, για όσους δεν μένουν τόσο παραλιακά να μπορούν να ανεβοκατεβαίνουν Παραλία αρτιμελείς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 187
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

 

σε Μπότσαρη και Μαρτίου ας πούμε, για όσους δεν μένουν τόσο παραλιακά να μπορούν να ανεβοκατεβαίνουν Παραλία αρτιμελείς.

 

Έχει πολλούς ινσόμνιαξ η υπέροχη αυτή γειτονιά ε;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η κοντόφθαλμη παραλογική που έλεγα.

Δεν είπε κανείς να πεζοδρομηθεί ΟΛΟ το κέντρο. Δεν υπάρχει λόγος για κάτι τέτοιο.

Υπάρχουν όμως σοβαρές υπόνοιες (θα αρχίσει πιστεύω σε βάθος 5ετίας) για πεζοδρόμηση της Νίκης. Οι επιχειρήσεις :-( της παραλιακής θα χε$τούν στο τάληρο ακόμα περισσότερο και οι "εργαζόμενοι" απλά θα σκίζονται ΑΚΟΜΑ περισσότερο για 30 ανασφάλιστα ευρώ... Όντως ένα τέτοιο μέτρο θα πλήξει τους εργαζομένους..

 

Ποιός ο λόγος ύπαρξης;

*Λιγότερα αυτοκίνητα

*Λιγότερα καυσαέρια

*Κάθοδος απο την κορυφή των ευρωπαικών πόλεων σε αιωρούμενα σωματίδια

*Γρήγορη και οικονομική λύση για μετακίνηση απο και πρός το κέντρο.

*Λιγότερη κίνηση.

*Γυμναστική και ξεκουράδιασμα στις μετακινήσεις;

*Πιθανόν περισσότερο πάρκινγκ για όσους το χρειάζονται πραγματικά

*Πολιτισμός και ξεταρζάνεμα;

=win

 

Ο ποδηλατόδρομος ξεκινάει απο το μέγαρο μουσικής και καταλήγει κάπου στα δικαστήρια. Οπότε το Λευκός πύργος λιμάνι που λές είναι άκυρο.

Επίσης αντίστοιχα υπάρχει και σε όλο το μήκος της Αγ.Δημητρίου και θέλω να πιστεύω οτι το δίκτυο αυτό θα επεκταθεί σχεδόν παντού. Απο Μαρτίου ας πούμε για κέντρο μπορώ με ποδήλατο να είμαι κέντρο σε 5'. Αρκεί να γίνει και ένας καλός κάθετος ποδηλατόδρομος σε Μπότσαρη και Μαρτίου ας πούμε, για όσους δεν μένουν τόσο παραλιακά να μπορούν να ανεβοκατεβαίνουν Παραλία αρτιμελείς.

 

Δεν το βλέπω καθόλου κοντόφθαλμα το ζήτημα... άλλωστε μένω στο κέντρο και δεν μιλάω εκ του ασφαλούς.

 

Επιχειρήσεις στο κέντρο δεν είναι μόνο η Νίκης.

Αλλά ακόμη και εκεί αν γίνει πεζοδρόμηση θα είναι η αρχή του τέλους. Μόνο τρελός θα είναι κάποιος για να πάει εκεί για καφέ ή ποτό για να ψάχνει να παρκάρει μια ώρα ή για να πληρώνει παρκινγκ.

Αλλά και με τα σημερινά δεδομένα οι μισές επιχειρήσεις της περιοχής δεν τα βγάζουν πέρα. Καλύτερα όμως να κλείσουν όλες οι επιχειρήσεις στο κέντρο για να μπορούμε να κάνουμε ποδήλατο πιο άνετα :P

 

Το μέτρο με τους ποδηλατόδρομους θα μπορούσε να δουλέψει απλά βοηθητικό. Οταν το κέντρο έχει π.χ 5000 θέσεις για 10000 αυτοκίνητα (τυχαία νούμετα) τότε αυτό είναι το βασικό πρόβλημα. Δεν λύνεις το πρόβλημα μειώνοντας συνέχεια τις θέσεις αυτές.

 

Ο εργαζόμενος που θέλει το αυτοκίνητο του για να πάει απο κέντρο στην δουλειά του π.χ Σίνδο-Θέρμη δεν μπορεί να το κάνει ούτε με ποδήλατο αλλά ούτε και με τα ανύπαρκτα μεταφορικά μέσα. Μπορεί βέβαια να νοικιάζει θέση πάρκινγκ στο κέντρο με 180 ευρώ το μήνα:-D

 

Στην Αγ. Δημητρίου καταρχήν, ο ποδηλατόδρομος έχει περιορίσει τον δρόμο απο δυο λωρίδες που ήταν σε μια! Δεν άφησαν καν χώρο για το λεωφορείο, το οποίο σταματάει μέσα στην μέση του δρόμου και μπλοκάρει την κίνηση.

 

Δηλαδή στην πράξη το κυκλοφοριακό πρόβλημα απλά διογκώθηκε γιατί δεν υπάρχει η υποδομή για τέτοιες κινήσεις.

 

Ας λυθούν πρώτα τα υπόλοιπα προβλήματα και μετά ας ξεκινήσουν μια εκστρατεία για την προώθησης της κίνησης με ποδήλατο... με παιδεία στα σχολεία, δίνοντας επιδοτήσεις, με διαφήμιση στην τηλεόραση και τότε ίσως να γίνει κάτι. Αλλά μέχρι τότε το μέτρο αυτό θα δράει αρνητικά και μόνο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί ανύπαρκτα ΜΜΜ;

 

εδιτ, στην προηγούμενη σελίδα υπάρχει μια λίστα με πόλεις/χώρες ευρώπης και κλασσικά η Δανία κυριαρχεί. Σοβαρευτείτε, δεν το κάνουν από άμιλλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μέτρο με τους ποδηλατόδρομους θα μπορούσε να δουλέψει απλά βοηθητικό. Οταν το κέντρο έχει π.χ 5000 θέσεις για 10000 αυτοκίνητα (τυχαία νούμετα) τότε αυτό είναι το βασικό πρόβλημα. Δεν λύνεις το πρόβλημα μειώνοντας συνέχεια τις θέσεις αυτές.

 

Ενώ αν έλεγες στον κόσμο... δημιουργούνται άλλες 2000 θέσεις πάρκινγκ, τι τους λες;

Μεγάλε... κοίτα... έχω θέσεις... πάρε κι εσύ το αμάξι και έλα κέντρο.

Και η κουτσή Μαρία δλδ να έρθει στο κέντρο με το αμάξι!

Άρα περισσότερα αμάξια στο κέντρο. Άρα και τότε να γινόταν ποδηλατόδρομος, πάλι θα υπήρχε πρόβλημα γιατί πάλι θα υπήρχαν περισσότερα αμάξια.

Όταν βγούμε από τη λογική του παίρνω το αμάξι για ψύλλου πήδημα, ίσως καλυτερέψουν τα πράγματα...

Γιατί παίρνω το αμάξι για ψύλλου πήδημα σημαίνει ότι θέλω να το παρκάρω όσο πιο κοντά γίνεται στον προορισμό μου μη σεβόμενος άλλες ομάδες...

Έλα μωρέ για 20 λεπτά τώρα που θα κάνω, σιγά...

Δε σεβόμαστε έτσι πεζούς, δε σεβόμαστε έτσι ΑΜΕΑ, δε σεβόμαστε έτσι γενικά... Και υιοθετόντας αυτή τη συμπεριφορά, μετά μας φαίνεται απολύτως λογικό!!!!

Καλά χαζός είμαι εγώ που δε θα παρκάρω πάνω στο πεζοδρόμιο;

Οι ποδηλατόδρομοι μας φταίνε μετά... Ας μάθουμε να σεβόμαστε πρώτα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η κοντόφθαλμη παραλογική που έλεγα.

Δεν είπε κανείς να πεζοδρομηθεί ΟΛΟ το κέντρο. Δεν υπάρχει λόγος για κάτι τέτοιο.

Υπάρχουν όμως σοβαρές υπόνοιες (θα αρχίσει πιστεύω σε βάθος 5ετίας) για πεζοδρόμηση της Νίκης. Οι επιχειρήσεις :-( της παραλιακής θα χε$τούν στο τάληρο ακόμα περισσότερο και οι "εργαζόμενοι" απλά θα σκίζονται ΑΚΟΜΑ περισσότερο για 30 ανασφάλιστα ευρώ... Όντως ένα τέτοιο μέτρο θα πλήξει τους εργαζομένους..

 

Ποιός ο λόγος ύπαρξης;

*Λιγότερα αυτοκίνητα

*Λιγότερα καυσαέρια

*Κάθοδος απο την κορυφή των ευρωπαικών πόλεων σε αιωρούμενα σωματίδια

*Γρήγορη και οικονομική λύση για μετακίνηση απο και πρός το κέντρο.

*Λιγότερη κίνηση.

*Γυμναστική και ξεκουράδιασμα στις μετακινήσεις;

*Πιθανόν περισσότερο πάρκινγκ για όσους το χρειάζονται πραγματικά

*Πολιτισμός και ξεταρζάνεμα;

=win

 

Ο ποδηλατόδρομος ξεκινάει απο το μέγαρο μουσικής και καταλήγει κάπου στα δικαστήρια. Οπότε το Λευκός πύργος λιμάνι που λές είναι άκυρο.

Επίσης αντίστοιχα υπάρχει και σε όλο το μήκος της Αγ.Δημητρίου και θέλω να πιστεύω οτι το δίκτυο αυτό θα επεκταθεί σχεδόν παντού. Απο Μαρτίου ας πούμε για κέντρο μπορώ με ποδήλατο να είμαι κέντρο σε 5'. Αρκεί να γίνει και ένας καλός κάθετος ποδηλατόδρομος σε Μπότσαρη και Μαρτίου ας πούμε, για όσους δεν μένουν τόσο παραλιακά να μπορούν να ανεβοκατεβαίνουν Παραλία αρτιμελείς.

 

Ποιός ο λόγος ύπαρξης;

*Λιγότερα αυτοκίνητα

Μάλλον περισσότερα θέλεις να πεις, δες 8.00 το πρωί και 17.00 τι γίνετε δλδ τις ώρες που πάει και σχολάει ο κόσμος. Αμέσως φεύγει ένα βασικός δρόμος.

*Λιγότερα καυσαέρια

Μόνο για τον συγκεκριμένο δρόμο αν πεζοδρομηθεί

*Κάθοδος απο την κορυφή των ευρωπαικών πόλεων σε αιωρούμενα σωματίδια

Tα αμάξια δεν θα ελλατωθούν απλά θα αλλάξουν δρομολόγιο

*Γρήγορη και οικονομική λύση για μετακίνηση απο και πρός το κέντρο.

Γρηγορότερη γιατί? Αφού όλοι οι υπόλοιποι δρόμοι θα δεχτούν τα αμάξια που περνούσαν από εκεί.

*Λιγότερη κίνηση.

Περισσότερη

*Γυμναστική και ξεκουράδιασμα στις μετακινήσεις;

Κάποιοι άνθρωποι δεν μπορούν να κάνουν ποδήλατο (ιατρικά θέματα, βάρος, ηλικία,καιρικές συνθήκες κτλ)

*Πιθανόν περισσότερο πάρκινγκ για όσους το χρειάζονται πραγματικά

Βλέπε παραπάνω απαντήσεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης υπάρχει και κόσμος που δεν παίρνει τα ΜΜΜ

 

*γιατί έχουν ξένους,

*γιατί έχει πολύ κόσμο,

*γιατί δεν τους αφήνει ακριβώς απ'έξω από το σημείο που θέλουν να πάνε,

*γιατί θέλουν να ακούνε δυνατά τη μουσική τους και δε θέλουν να έχουν ψείρες,

*γιατί βαριούνται να περιμένουν στη στάση κάποια λεπτά.

(μιλάω με δεδομένα Αθήνας πάντα. Τέτοιες δικαιολογίες έχω ακούσει)

Φοβερές δικαιολογίες για να προτιμήσεις το αμάξι από τα ΜΜΜ!

 

Άρα επιπλέον αμάξια για άκυρους λόγους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιός ο λόγος ύπαρξης;

 

1)*Λιγότερα αυτοκίνητα

Μάλλον περισσότερα θέλεις να πεις, δες 8.00 το πρωί και 17.00 τι γίνετε δλδ τις ώρες που πάει και σχολάει ο κόσμος. Αμέσως φεύγει ένα βασικός δρόμος.

2)*Λιγότερα καυσαέρια

Μόνο για τον συγκεκριμένο δρόμο αν πεζοδρομηθεί

3)*Κάθοδος απο την κορυφή των ευρωπαικών πόλεων σε αιωρούμενα σωματίδια

Tα αμάξια δεν θα ελλατωθούν απλά θα αλλάξουν δρομολόγιο

4)*Γρήγορη και οικονομική λύση για μετακίνηση απο και πρός το κέντρο.

Γρηγορότερη γιατί? Αφού όλοι οι υπόλοιποι δρόμοι θα δεχτούν τα αμάξια που περνούσαν από εκεί.

5)*Λιγότερη κίνηση.

Περισσότερη

6)*Γυμναστική και ξεκουράδιασμα στις μετακινήσεις;

Κάποιοι άνθρωποι δεν μπορούν να κάνουν ποδήλατο (ιατρικά θέματα, βάρος, ηλικία,καιρικές συνθήκες κτλ)

7)*Πιθανόν περισσότερο πάρκινγκ για όσους το χρειάζονται πραγματικά

 

Βλέπε παραπάνω απαντήσεις

 

Όπως είπα τα πάντα θέλουν τον χρόνο τους...

1)Ναι τι; Τα αυτοκίνητα δεν αυξήθηκαν λόγω των ποδηλατόδρομων. Ζορίστηκαν(; ) ίσως τα ήδη υπάρχοντα. Απο την άλλη αν 1 και μόνο απο όσους κατέβαιναν, πάρει πλέον ποδήλατο αντί για αυτοκίνητο => λιγότερα αυτοκίνητα

 

2)Ναι, μιάς και τα καυσαέρια κάθονται μόνο πάνω απο κεντρικές οδούς. Αν πάς στην ικτίνου νιώθεις οτι αναπνέεις σε δάσος. Το 2 είναι συνεπαγωγή του 1. ΕΝΑ λιγότερο αυτοκίνητο=> Λιγότερα καυσαέρια.

 

3)Ποιός σου είπε οτι δεν θα μειωθούν τα αυτοκίνητα; Δεν έγιναν οι ποδηλατόδρομοι για να είναι άδειοι. Εγώ ας πούμε πιθανολογώ οτι θα τους χρησιμοποιώ. Αυτοκίνητο βέβαια έχω να πάρω για κέντρο εδώ και 1μιση χρόνο, ίσως και παραπάνω. Κάποτε δούλευα ΚΑΡΑκεντρο και ώς ανόητος μικρότερος που ήμουν πήγαινα 2 ώρες νωρίτερα για να βρώ πάρκινγκ αντί να πάρω λεωφορείο. Ευτυχώς αλλάζει ο τρόπος σκέψης. Τα μισά αυτοκίνητα στο κέντρο είναι απο φοιτητές που τα χρησιμοποιούν για καφέ. Φάκτ. ΜΜΜ/ποδήλατο/μηχανάκι είναι οι λύσεις. Δεν με νοιάζει αν θέλει ο άλλος να πάει για καφέ με το αυτοκίνητο και ζορίζεται. Ας πάρει λεωφορείο ή έστω μηχανάκι αν δεν μπορεί το ποδήλατο.

 

4)Γρήγορη για τους ποδηλάτες. Ούτε βενζίνες ούτε τπτ.. Απο τέρμα ανατολικά εώς κέντρο είναι πραγματικά 5 λεπτά. Δές το πόστ της garnele παραπάνω.

 

5)Ίδια και λιγότερη

 

6)Μηχανάκι, ΜΜΜ Ή σε αυτές τις περιπτώσεις αυτοκίνητο. Δεν είπε κανείς να μην κυκλοφορεί ούτε μισό αυτοκίνητο στο κέντρο. Να κυκλοφορούν μόνο όσοι δουλεύουν και όσοι τέλος πάντων δεν μπορούν να κάνουν αλλιώς... Τα περισσότερα αυτοκίνητα εκεί είναι για καφέ. Ψάχτο.

 

7)Βλέπε παραπάνω απαντήσεις.

 

8)Για τα μαγαζιά του κέντρου.. Κατα βάση αυτά μαζί με το κόσμος είναι μονόδρομος. Η κίνηση δεν θα πέσει. Όποιος θέλει να πάρει κάτι θέλει δεν θέλει κατεβάινει προς τα εκεί.. Και τέλος πάντων δεν μας χαλάει να λειτουργήσουν και λίγο τα συνοικιακά. Κρίμα δεν είναι και αυτά;

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 14:26 ----------

 

1)Αλλά ακόμη και εκεί αν γίνει πεζοδρόμηση θα είναι η αρχή του τέλους. Μόνο τρελός θα είναι κάποιος για να πάει εκεί για καφέ ή ποτό για να ψάχνει να παρκάρει μια ώρα ή για να πληρώνει παρκινγκ.

Α

λλά και με τα σημερινά δεδομένα οι μισές επιχειρήσεις της περιοχής δεν τα βγάζουν πέρα. Καλύτερα όμως να κλείσουν όλες οι επιχειρήσεις στο κέντρο για να μπορούμε να κάνουμε ποδήλατο πιο άνετα :P

 

2)Το μέτρο με τους ποδηλατόδρομους θα μπορούσε να δουλέψει απλά βοηθητικό. Οταν το κέντρο έχει π.χ 5000 θέσεις για 10000 αυτοκίνητα (τυχαία νούμετα) τότε αυτό είναι το βασικό πρόβλημα. Δεν λύνεις το πρόβλημα μειώνοντας συνέχεια τις θέσεις αυτές.

 

3)Ο εργαζόμενος που θέλει το αυτοκίνητο του για να πάει απο κέντρο στην δουλειά του π.χ Σίνδο-Θέρμη δεν μπορεί να το κάνει ούτε με ποδήλατο αλλά ούτε και με τα ανύπαρκτα μεταφορικά μέσα. Μπορεί βέβαια να νοικιάζει θέση πάρκινγκ στο κέντρο με 180 ευρώ το μήνα:-D

 

4)Στην Αγ. Δημητρίου καταρχήν, ο ποδηλατόδρομος έχει περιορίσει τον δρόμο απο δυο λωρίδες που ήταν σε μια! Δεν άφησαν καν χώρο για το λεωφορείο, το οποίο σταματάει μέσα στην μέση του δρόμου και μπλοκάρει την κίνηση.

 

Δηλαδή στην πράξη το κυκλοφοριακό πρόβλημα απλά διογκώθηκε γιατί δεν υπάρχει η υποδομή για τέτοιες κινήσεις.

 

5)Ας λυθούν πρώτα τα υπόλοιπα προβλήματα και μετά ας ξεκινήσουν μια εκστρατεία για την προώθησης της κίνησης με ποδήλατο... με παιδεία στα σχολεία, δίνοντας επιδοτήσεις, με διαφήμιση στην τηλεόραση και τότε ίσως να γίνει κάτι. Αλλά μέχρι τότε το μέτρο αυτό θα δράει αρνητικά και μόνο

.

 

1)Κρίμα. Αν θέλει να πάει για καφέ ας πάρει μηχανάκι ή ποδήλατο ή ΜΜΜ. Αν είναι λάρτζ ναουμ και πρέπει να πάει το γκομενάκι με το αυτοκίνητο (ίσως κοροιδεύω και μένα με την παραπάνω γραμμή για το παρελθόν μου), ας πάει να πληρώσει πάρκινγκ.

 

2)Ε μα βοηθητικό δούλεψε. Το μόνο κακό είναι η μείωση κάποιων θέσεων στάθμευσης. Αυτό ίσως και να αποτρέψει την "Σαβούρα" των αυτοκινήτων απο το κατέβασμα στο κέντρο. Εμένα πάντως με απέτρεψε.

 

3)Γουάτ; Έχει κάρτα μόνιμου κατοίκου. Αν κάνει μια γύρα παραπάνω θα βρεί. Ζούσα πολλά χρόνια κέντρο.

 

4)ΔΓ/ΔΑ. Η αγ.Δημητρίου πάντως (αν κατέβουν τα αμάξια απο εκεί) προσφέρεται για ποδηλατόδρομο στην άκρη του πεζοδρομίου (φαντάζομαι μιλάς για πίσω απο τα πανεπιστήμια και όχι σε όλο το μήκος της οδού. Αλλα και πάλι. 70 εκατοστά δρόμου έκαναν τόσο μεγάλη διαφορά; Στην στρατού πάντως είναι το ίδιο, απλά δεν έχουν τόσο "άπλα" οι δύο λωρίδες μεταξύ τους.

 

5)Το πρόβλημα είναι η παιδεία των ποδηλατών ή η πρώην ανυπαρξία υποδομής για αυτούς;

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 14:31 ----------

 

 

 

Έχει πολλούς ινσόμνιαξ η υπέροχη αυτή γειτονιά ε;

 

'Ετσι φαίνεται.. Το υπέροχη χωράει ένα thread βέβαια αλλά οκ.. :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είπα να γράψω κάτι, πριν ο klain απαντήσει στον εαυτό του για 4η φορά...

 

Έχω και μία απορία: Χρειαζόντουσαν οι ποδηλατόδρομοι στους Θεσσαλονικείς; Υπήρχαν τόσοι πολλοί που προκαλούσαν ατυχήματα ή υπάρχει κάποια έρευνα που δείχνε πως οι Σαλονικείς δε χρησιμοποιούσαν το ποδήλατο διότι φοβόντουσαν τα διερχόμενα αυτοκίνητα και απο εδώ και εμπρός θα αφήσουν τα τουτού τους στο σπίτι και για τς μετακινήσεις στο κέντρο θα χρησιμοποιούν ποδήλατο;

 

Δεν είναι προβοκατόρικη η μακροσκελής ερώτηση, απλά έχω αρκετά παραδείγματα στο μυαλό μου σχετικά με την αγάπη των σαλονικέων στην αυτοκίνηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κατά το φτωχό μου μυαλό, το κυκλοφοριακό είναι ένας φαύλος κύκλος (δεν έχουμε καλά μμμ, παίρνω αυτοκίνητο, γεμίζουν οι δρόμοι, διπλοπαρκάρω, δεν χωράει το λεωφορείο, γίνονται ακόμα χειρότερα τα μμμ, θα παρκάρω και στον ποδηλατόδρομο ναούμ, ο ποδηλάτης δεν μπορεί να πάρει ποδήλατο, θα πάρει κι αυτός το αυτοκίνητο, κλπ κλπ), ένας φαύλος κύκλος λέγω που μπορεί να σπάσει μόνο στον κρίκο "παρκάρισμα". Αν λοιπόν ήμουν αρμόδιος αντιδήμαρχος πχ, θα:

1. ξανασχεδίαζα από την αρχή τις θέσεις πάρκινγκ της πόλης, που επιτρέπεται, που δεν επιτρέπεται, ποιές ώρες, πόσοι μονιμοι κλπ κλπ.

2. θα έφτιαχνα ωραία αλλά ακριβά πάρκινγκ όπου αυτό είναι δυνατό,

3. θα αγόραζα καμιά 500αριά γερανούς στην τροχαία, και θα έβγαζα στους δρόμους καναδυό χιλιάδες από τους άχρηστους μπάτσους και δημοτικόμπατσους να γράφουν και να σηκώνουν τα παράνομα παρκαρισμένα κατά ριπάς και κατά βούλησιν,

4. θα θέσπιζα αυστηροτατότατα πρόστιμα για τους παραβάτες: κατάσχεση οχήματος για αυτόν που πάρκαρε στην γωνιά και δεν χωράει το λεωφορείο και περιμένουν 200 άτομα τον μαλάκα να έρθει να πάρει το ρημάδι του, ισόβια σε αυτόν που πάρκαρε στον ποδηλατόδρομο, ηλεκτρική καρέκλα σε αυτόν που πάρκαρε σε διάβαση ή ράμπα αναπήρων, θάνατος δια λιθοβολισμού σε αυτόν που πάρκαρε στο πεζοδρόμιο και η γιαγιά με το εγγόνι κατέβηκαν στον δρόμο για να μπορέσουν να περάσουν και τους σκότωσε ένα τζιπ.

 

μη ν έχοντας λοιπόν που να παρκάρει, και ξέροντας ότι αν παρκάρει παράνομα θα του κόψουν τον κώλο, ο ελληνάρας θα αναγκαστεί να πάρει ταξί - λεωφορείο - ποδήλατο - πόδι, τα αυτοκίνητα στον δρόμο θα μειωθούν, το ρημάδι το λεωφορείο θα τσουλάει άνετα, και το πρόγραμμα των δρομολογίων στην στάση θα αποκτήσει νόημα, και περισσότερος κόσμος θα εμπιστευτεί το μμμ για να πάει στην δουλειά γιατί θα περνάει στις 2.33 και θα φτάνει στις 2.46 ακριβώς, όπως το καταφέρνουν οι φούστηδες οι γερμαναράδες.

 

Αυτά. Ευτυχώς που δεν είμαι αρμόδιος, παίδες :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι προβοκατόρικη η μακροσκελής ερώτηση, απλά έχω αρκετά παραδείγματα στο μυαλό μου σχετικά με την αγάπη των σαλονικέων στην αυτοκίνηση.

 

Δεν είναι συγκεκριμένα των σαλονικέων η αγάπη για τα αυτοκίνητα, υπάρχει σε όλη την ελληνική επαρχία. Και ίσως αν είναι ευνοϊκή η πόλη απέναντι στους ποδηλάτες να αλλάξει κάτι στη νοοτροπία ετούτη. Ίσως και όχι, παρόλα αυτά εμένα μου δίνει κίνητρο να μετακινούμαι με ποδήλατο εφόσον πιστεύω ότι το κάνω ασφαλέστερα. Αυτά συνοπτικά, δε νομίζω ότι η Θεσσαλονίκη ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ποδηλατόδρομο, σίγουρα χρειάζεται όμως να ελαφρύνει το κέντρο της από τα αυτοκίνητα και το ποδήλατο είναι ένα μέσο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πέρα από τις δικαιολογίες της πλάκας, το ουσιαστικότερο και χειρότερο πρόβλημα με τα λεοφωρεία στην Αθήνα (και τον Ηλεκτρικό, όπως τον έχουν καταντήσει εδώ και κάτι μήνες) είναι οι καθυστερήσεις των δρομολογίων, που έχουν ως συνέπεια να περιμένεις στη στάση και να περνάνε λεοφωρεία (ή βαγόνια) και να μη μπαίνεις σε κανένα επειδή είναι γεμάτα από τον κόσμο που ολοένα και συσσωρεύεται. Εγώ, προσωπικά, είμαι υπέρ των ΜΜΜ, τα χρησιμοποιώ πάντα εντός Αθηνών (το αυτοκίνητο το έχω για πέριξ και εκτός μόνο, και για βράδια) και έχω όλη την καλή διάθεση και δε με πειράζει καθόλου να ζουληχτώ, να στριμωχτώ, να με πατήσουν, να μου πιάσουν τον κώλο, να μου φτερνιστούν πάνω, να μείνω έγκυος και να μυρίσω τη μασχαλίλα του κάθε ασβού (αλλοδαπού και ημεδαπού). Αλλά αυτό με τα μειωμένα δρομολόγια έχει ξεπεράσει κάθε όριο. Προχτές έπρεπε να πάρω Ηλεκτρικό+1 λεοφωρείο για να πάω από Πατήσια, Πολυτεχνειούπολη Ζωγράφου. Ε, έκανα σχεδόν 2 ώρες για μια απόσταση ούτε 7 χιλιομέτρων! 2 ώρες! Μιλάμε σε τόση ώρα θα είχα πάρει το κτέλ και θα έπινα καφέ στο λιμάνι του Ναυπλίου, όχι στο κυλικείο των Μηχανολόγων που τον ήπια τελικά!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

freedubus έχεις δίκιο. Αυτό με τον ΗΣΑΠ και τα έργα τους τελευταίους μήνες έχει ταλαιπωρήσει πολύ κόσμο.

Άκουσα ότι όταν με το καλό τελειώσουν, θα φέρουν και νέους συρμούς. Θα δούμε... Υποτίθεται τελειώνουν τον επόμενο Μάρτιο αν δεν κάνω λάθος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φοβάμαι ότι η Αθήνα είναι beyond repair πλέον, παρόλο που το μετρό βελτιωσε την κατάσταση. Και το τραγικό είναι ότι η Θεσ/νίκη, που έχει πολλά περιθώρια ακόμη για απίστευτες βελτιώσεις και υποδομές, έχει καταντήσει βαλκανική κωμόπολη. Για αυτό θα το δω αισιόδοξα και θα θεωρήσω τον ποδηλατόδρομο καλή αρχή, παρόλο που στερεί από την άμεση γειτονιά μου πάρα μα πάρα πολλές θέσεις παρκινγκ. Κι όταν λέω άμσεη γειτονιά μου, σε φάση που καλύτερα να το πουλήσω πλέον και να πάρω ποδήλατο......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Beyond repair όπως το είπες. Δεν υπάρχει μέλλον. Και βλέπεις νέα παιδιά που έχουν όρεξη έστω να προσπαθήσουν να αλλάξουν τα πράγματα και τους έχουν κοπεί τα φτερά κι έχουν καταντήσει πιο δυστυχισμένοι και μίζεροι κι από τους παππούδες, ακριβώς επειδή είναι μη αναστρέψιμη η κατάσταση. (Μιλάω για τους ποδηλάτες του Σ/Κ και πολλές άλλες αυθόρμητες κινήσεις που όμως περισσότερο απελπισμένες και γραφικές φαντάζουν παρά ουσιαστικές μέσα στη γενικότερη κόλαση της πρωτεύουσας).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...