Προς το περιεχόμενο

Ποδηλατόδρομοι στη Θεσσαλονίκη


arxaggelos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Για wait αυτή δεν είναι η Αγ.Δημητρίου με μονίμως παρκαρισμένα πάνω στα πεζοδρόμια;

 

Μα είναι σοβαροί;Ο ποδηλατόδρομος μέσα στο οδόστρωμα????????????????????

 

Κατά κανόνα οι ποδηλατόδρομοι τοποθετούνται στην δεξιά άκρη του οδοστρώματος. Στη συγκεκριμένη περίπτωση η διαπλάτυνση του πεζοδρομίου πιστεύω θα ήταν απλά σπατάλη χρημάτων και πιθανότατα μια λιγότερο αποτελεσματική λύση. Οι οδηγοί άνετα θα μπορούσαν να παρκάρουν πάνω στο πεζοδρόμιο. Επίσης δε χρειάζεται καν να αναλύσω το κίνδυνο προσκρούσεων με απρόσεκτους πεζούς, αν λάβουμε υπόψη μας και τη θέση των δέντρων, ενώ τώρα δε θα κατέβουν απ το πεζοδρόμιο χωρίς να κοιτάξουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 187
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Ναι με τη διαφορά οτι τα πεζοδρόμια δεν είναι πάρκινγκ.Δεν έχεις κανονικό χώρο για να παρκάρεις; Μη παίρνεις αυτοκίνητο.Οι δικαιολογίες είναι επιεικώς γελείες.Αν για μια μέρα έπαιρναν οι μισοί το αυτοκίνητο,θα έβλεπες άλλη πόλη.Τα λεωφορεία θα έφταναν στην ώρα τους,δε θα υπήρχε κίνηση κ.ο.κ.

 

Συμφωνώ απόλυτα DL. Δεν παίρνω ΠΟΤΕ το αμάξι στο κέντρο γιατί ξέρω ότι δεν υπάρχει πουθενά να παρκάρω. Και τσατίζομαι όταν βλέπω κόσμο να γκρινιάζει επειδή "τριγυρνούσε 1,5 ώρα στο κέντρο βνα βρει παρκινγκ" - να μην το έπαιρνες ρε μεγάλε, λες και κατέβηκες από τν Άρη και δεν ξέρεις τι γίνεται στο κέντρο! Όταν πρωτοπήρα το αμάξι μου έλεγαν "γιατί δεν το κινείς καθόλου", μα που να το πάω, να φάω στη μάπα ό,τι απέμεινε από την Εγνατία για να λέω ότι "το τσούλησα το εργαλείο"?

Και για να γίνω πιό ξεκάθυαρος, όταν λέω πάρκινγκ για μένα ως τέτοια υφίστανται ΜΟΝΟ κάθετα υπόγεια παρκιγκ με πράσινο ή με χώρο αναψυχής/άθλησης από πάνω (βλέπε γωνία Παπαναστασίου/Καραμανλή και ΧΑΝΘ), και, επιτέλους, ΦΘΗΝΑ. Όλα τα άλλα είναι ημίμετρα και πανάσχημα. Και φυσικά δεν εννοώ πεζοδρόμια - τα οποία χρησιμοποιώ φυσικά, αλλιώς θα έπρεπε να το φάω το αυτοκίνητο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απαντάω σε σπόιλ, εύλογα και με καμία διάθεση σαρκασμού, ότι στην αθήνα δεν έχετε ποδήλατα γιατί μια βόλτα με ποδήλατο στο κέντρο ειναι death wish, για να μην πω ότι στα 20' έχεις ήδη καρκίνο στους πνέυμονες

Δεν σε καταλαβαινω. Με την ιδια λογικη και μια βολτα με το αυτοκινητο ή το λεωφορειο στην πολη εχεις επισης στα 20' καρκινο στους πνευμονες. Τον ιδιο αερα δεν αναπνεουν οι ποδηλατες με τους οδηγους αυτοκινητων πχ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν σε καταλαβαινω. Με την ιδια λογικη και μια βολτα με το αυτοκινητο ή το λεωφορειο στην πολη εχεις επισης στα 20' καρκινο στους πνευμονες. Τον ιδιο αερα δεν αναπνεουν οι ποδηλατες με τους οδηγους αυτοκινητων πχ?

 

Όχι! αναπνέουν πολύ παραπάνω, λόγω του αυξημένου ρυθμού αναπνοής, συν το γεγονός ότι δεν διαθέτουν παράθυρο να κλείσουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι ρε συ σέλλερζ οι μισοί αυτοί που έχουν χίλιους δυο λόγους, αυτοί δηλαδή με τους 501 λόγους, ας πάρουν το αμαξάκι τους. Οι υπόλοιποι όμως να πάρουν τα υπέροχα ΜΜΜ, που πολύ βολεύουν και έχουν και αναγγελία στάσεων και υπέροχο πίνακα σε κάθε στάση που σε ενημερώνει σε πόση ώρα θα περάσει το λεωφορείο και γενικά να το φάνε το αμάξι τους, μου φαίνεται παραλογισμός ένα επιχείρημα "ναι αλλά γι' αυτό το αγόρασαν" διότι θα έρθω εγώ μετά και θα πω χέστηκα που πήρες δάνειο για να το αγοράσεις, γιατί είναι άχρηστο αν μένεις μέσα στη Θεσσαλονίκη. Και εκνευρίζομαι το πρωί που πρέπει να πάω στο κέντρο και βλέπω τον κάθε καθυστερημένο να είναι μέσα στο αμάξι του για να πάει από τη Μαρτίου στη δουλειά του στο κέντρο, γιατί έχει λεωφορεία που υπάρχουν ακριβώς γι αυτό το λόγο, για να βολεύουν άτομα που μένουν στη Μαρτίου να πάνε στο κέντρο και τούμπαλιν.

 

Ακόμη, είναι παράλογο το ότι φτιάχνουμε ένα μετρό πιο άχρηστο από το 4ο αυτοκίνητο σε μια τριμελή οικογένεια, μιας που κατ' εμέ ιδανικό θα ήταν να σκάψουν όλη την πόλη και να κάνουν ένα υπόγειο σχεδοντζαμπα παρκινγκ. Επειδή όμως δε θα γίνει πάρκινγκ και θα γίνει μετρό, κόψτε τα κεφάλια σας και βρείτε κάπου να αφήνετε το αμάξι που αποτελεί περιττή πολυτέλεια στο κέντρο της πόλης. Και το ότι "δε μένω Μαρτίου αλλά Περαία" δεν αποτελεί επιχείρημα επίσης, διότι αν δεν βολεύεται κάποιος να πάρει δυο λεωφορεία, ας πάει με το αμαξάκι του στο ΙΚΕΑ και από κει να πάρει το 3. Αλλιώς να πάει πίσω στο χωριό του, να μεγαλώσει ένα μποστάνι, αυτά είναι τα κακά της μεγάλης πόλης: δεν μπορείς να παρκάρεις ΠΑΝΤΑ έξω από το Θερμαϊκό γιατί έξω από το Θερμαϊκό χωράνε μόνο δυο αυτοκίνητα, πιο δίπλα θα παρκάρουν οι δυο του Ελβις. Για τους υπόλοιπους υπάρχει το ΜΜΜ λεωφορείο. Και για πιο αργά το ΝΥΧΤΕΡΙΝΟ λεωφορείο και το πάμφθηνο -σε σχέση με τις Βιέννες και τα Βερολίνα που τόσο μας αρέσει να αναφέρουμε σε κάθε ποστ- ταξί.

 

Βασικά, η αποπάνω τα λέει ωραία, και καλό θα ήταν να σταθείτε λίγο στο "γι'αυτό αγόρασα αμάξι" και το πόσο αδύναμο επιχείρημα είναι. Δηλαδή η ιδανική πόλη, πως είναι, με 8 λωρίδες κάθε στενό και ένα στάδιο πεζοδρόμιο; Ειδικά για τη Θεσσαλονίκη, μην τρελαθούμε τώρα, η μεγαλύτερη απόσταση εντός πόλης καλύπτεται με μάξιμουμ 2 λεωφορεία. Τα οποία όντως είναι πολύ πιο μπροστά από τα Αθηναϊκά σε επίπεδο εξυπηρέτησης και υπηρεσιών και τα οποία αν δεν έπρεπε να έχει ο κάθε αρχιμπάρμπας ένα "μικρό" για την πόλη και ένα ΤΖΗΠ για τις εκδρομές με το σόι (συν ένα ακόμα "να χει η γυναίκα να κινείται" και ακόμα ένα για "να μη νοιώθει το παιδί μου τώρα μειονεκτικά, 18 χρονών έγινε") θα ήταν φοβερά εξυπηρετικά. Ο μόνος λόγος που στην Αθήνα τα πράγματα είναι κάπως καλύτερα είναι ΠΡΟΦΑΝΩΣ το μετρό (αν και σίγουρα υπάρχει κάποιος που παίρνει αμάξι από Αμπελόκηπους για Αιγάλεω γιατί σιγά μην κάτσει να περιμένει με την πλέμπα και καλύτερα να κάνει 2 ώρες παραπάνω ΣΤΟ ΑΜΑΞΑΚΙ ΤΟΥ) και οι λεωφορειόδρομοι που τελευταία άρχισαν να αποδίδουν. Αλλά γενικά ο Ελληνάρας δε μπορεί να περιμένει στη στάση, να κάθεται δίπλα σε γιαγιάδες και να αλλάζει γραμμές, αυτά είναι για τους κουτόφραγκους τους Ευρωπαίους (τους οποίους κοιτάμε στις διακοπές μας και λέμε "για κοίτα ρε, 12.47 λέει θα περάσει, ΑΚΡΙΒΩΣ ΗΡΘΕ, πως σκατά το κάνουν αυτό οι Γερμαναράδες;") που δεν ξέρουν να ζούνε, εδώ το αμάξι είναι σύμβολο κύρους και αυτονόητο και όποιος δεν έχει αμάξι είναι αποτυχημένος και μόλις γίνεις 18 πρέπει να ζητάς αμάξι -και άμα είσαι 16 ανοίγεις και θρεντ στο ινσόμνια και λες πως είναι άδικο να μη μπορείς να έχεις αμάξι στα 16 που σου είναι στο κάτω κάτω απαραίτητο. Το μόνο πρόβλημα είναι το κωλοκράτος που αντί να φτιάχνει πάρκινγκ και να γράφει ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ όταν διπλοπαρκάρουν επειδή δε βρίσκουν αλλά εμποδίζουν εμάς και προκαλείται κίνηση, πάει και φτιάχνει ποδηλατόδρομους. Σιγά ρε μην πάω με το ΠΟΔΗΛΑΤΟ στη δουλειά μου και στο φροντιστήριο, μήπως να πάρω και το λεωφορείο με τους βρωμερούς μετανάστες μέσα λες και είμαι η πλέμπα;

 

Κλάψαμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. Το αυτοκίνητο χρειάζεται μιας και πολλές φορές όταν θες να μεταφέρεις έξτρα πράγματα πέρα από το σώμα και μια τσάντα, το κόστος και ο κόπος μεγαλώνουν αρκετά. Οι θέσεις στάθμευσης που απαιτούνται είναι πάντα 2. Μία στην περιοχή μας και μία στον προορισμό μας.

 

2. Συνήθως αποκλείω τα ταξί μιας και συνήθως σε "αγνοούν" αν πρόκειται να έχεις και παρέα να φορτώσεις στο ταξί μαζί σου και μεγάλο το κόστος σε σχέση με τον χρόνο εξυπηρέτησης. Σταμάτημα σε κάθε σημείο και να ρωτά αν μπορεί να πάρει και άλλο άτομο να φουλάρει το δικό του, ενώ ο πελάτης να το υπομένει. Υπήρξαν φορές που δεν υπήρχε διαθέσιμο ταξί από κέντρο τηλεφωνικό τους.

 

3. Για να πας σε ΟΣΕ και Μακεδονίας με λεωφορείο, πέρα από την περίοδο των διακοπών, είναι για αποφυγή μιας και δεν είναι εύκολο να χωρέσουν τόσα άτομα με τις αποσκευές τους για να παν στους τερματικούς αυτούς σταθμούς.Φυσικά,

τα νεότερα αστικά λεωφορεία μου δίνουν την εντύπωση πολλές φορές ότι έχουν μικρότερο χώρο να μπεις με την αποσκευή σου, ακόμη και με ένα μικρό σακίδιο. Να μην πω αντίστοιχα και για την ηχορύπανση και την απόδοση των κλιματιστικών τους.

Τέλος να αναφέρω και το πόσο κοντά βρίσκονται στάσεις στο κέντρο, σε σημεία που να απέχουν μερικά μικρά τετράγωνα, που πας και με τα πόδια.

 

4. Το ιδανικό για μένα θα ήταν τα τόσα διαθέσιμα ιδιωτικά πάρκινγκ να ήταν :

- λογικότερα στις τιμές τους, πχ 50ευρώ το μήνα, και όχι από 180-300 που είναι τόσα χρόνια, λες και αν το νοίκι μου είναι

300 (σε τέλεια περίπτωση) να χρειάζεται να δώσω 500+ το μήνα για να έχω μια απλή θέση πάρκινγκ.

- να καλύπταν μεγαλύτερο μέρος της μέρας, και όχι πχ 9:00-17:00, μαζί και Σαβ/κο

- να αναφέρω επίσης, στο παρελθόν όταν γινόταν αναφορά στην τηλεόραση ότι νέο πάρκινγκ είναι να κατασκευαστεί κτλ, δεν γινόταν καμιά αναφορά στις χρεώσεις προς στον πελάτη/δημότη/επισκέπτη, παρά μόνο ένα μεγάλο χαμόγελο λες και έβλεπα σαπουνόπερα/σειρά από τις γνωστές εδώ και δεκαετίες.

 

5. Όσων αφορά τους ποδηλατόδρομους τώρα :

- άραγε πως θα πάρω το λεωφορείο αφού πρέπει να μπω μέσα στον ποδηλατόδρομο;

- τι επιπτώσεις θετικές θα έχει οι λωρίδες από 3 να γίνονται 2 και ώρες ώρες 1 λόγο του ότι το λεωφορείο/ταξί, όπως είναι άκρως φυσικό, πρέπει να κάνει συνεχείς στάσεις και να φορ-ξεφωρ/ει κόσμο, όπως και τα φορτηγά με τα εμπορεύματα;

- συμφωνώ ότι πρέπει να διορθωθεί η οργάνωση των κάδων απορριμάτων, σε μόνιμες θέσεις, έτσι ώστε να έχει τον αντίστοιχο χώρο του ο κάθε ένας ποδηλάτης ή μη, να κινηθεί.

 

- Αυτά για την ώρα μένα. Δεν έχω την πρόθεση να προσβάλω κάποιο συνάνθρωπο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απ' τη στιγμή που δεν υπάρχει εκτεταμένο δίκτυο ποδηλατοδρόμων μη τα βάζετε με τους ''Ελληνάρες'' που θεωρούν το ποδήλατο μόνο ως μέσο των ''λίγων ηλιθίων που δε μπαίρνουν gti''.

Το να οδηγήσεις ποδήλατο σε απόσταση αναπνοής απ' τα αυτοκίνητα μέσα στην Αθήνα για παράδειγμα (δε ξέρω για Σαλόνικα) είναι λίγο εγκληματικό. Οι πόλεις μας δεν έχουν την ανάλογη ρυμοτόμηση για τέτοιου είδους extreme sports.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν εγώ έχω πορωθεί απίστευτα τώρα, καβάτζωσα το ποδήλατο του φάδα και ήδη φούσκωσα λάστιχα: θα κάνω επιχείρηση σπίτι-ροτόντα/δουλειά, μέσω παραλιακής και θα ξεκινήσω και νωρίτερα ώστε να ανακαλύψω τους ποδηλατόδρομους που βρίσκονται εντός εμβέλειάς μου.

Σας αγαπώ όλους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να πω επίσης και κάτι που νομίζω δεν ειπώθηκε και αφορά κυρίως του οδηγούς

οχημάτων, η Αγίου Δημητρίου είχε 2 λωρίδες και μετά την δημιουργία του ποδηλατόδρομου έχει μιάμισι λωρίδες, στην μία λωρίδα εάν κυκλοφορεί λεωφορείο η άλλοι οδηγοί έχουν μισή. :rolleyes:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να πω επίσης και κάτι που νομίζω δεν ειπώθηκε και αφορά κυρίως του οδηγούς

οχημάτων, η Αγίου Δημητρίου είχε 2 λωρίδες και μετά την δημιουργία του ποδηλατόδρομου έχει μιάμισι λωρίδες, στην μία λωρίδα εάν κυκλοφορεί λεωφορείο η άλλη οδηγοί έχουν μισή. :rolleyes:

 

Ύπερ μαμάτα! Τι άλλο θες;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι! αναπνέουν πολύ παραπάνω, λόγω του αυξημένου ρυθμού αναπνοής, συν το γεγονός ότι δεν διαθέτουν παράθυρο να κλείσουν.

Σωστο το πρωτο αλλά το δευτερο παλι δεν το καταλαβαινω. Ο αερας μεσα στο αυτοκινητο προερχεται απο εξω, ενας αερας εξω που ειναι γεματο ρυπους, ακομα λοιπον και αν κλεισουν το παραθυρο ο αερας που θα αναπνεουν παραμενει ο ιδιος με τον εξωτερικο.

Ή τα αυτοκινητα εχουν καποιου ειδους φιλτρα οπου φιλτραρουν τον εξωτερικο αερα απο ρυπογονες ουσιες?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι επιλογή σου νομίζω. Μπορείς να αναπνέεις και τον αέρα της καμπίνας. Βέβαια μη το δοκιμάσεις αυτό κλάνωντας και τρώγοντας πιτοσούβλακα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...