Προς το περιεχόμενο

Management Καφετέριας


Cue

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Θα σας πω την δική μου εμπειρία. Γνωστός μου διατηρεί ψησταριά πολλά έτη σε πλατεία. Το στυλ της: το κλασικό ψηλοβλάχικο με λευκές μακρόστενες λάμπες φθορίου , λευκή ποδιά ο ψήστης κτλ.. Ο κόσμος ουρά.

Πριν 2 χρόνια με πολλά λεφτά στην τσέπη κάνει ανακαίνιση. Η ψησταριά κυριλέ. Ε απο τότε βαράει μύγες. Το φυσάει και δεν κρυώνει..

Με λίγα λόγια αναλόγως το TARGET GROUP και το μαγαζί..

 

συμφωνω με τον φιλο ειναι αναλογα τι κοσμο θες να εχεις στο μαγαζι π.χ. δεν γινεται να θες να ερχεται καλος κοσμος και η μουσικη που παιζεις να ειναι σκυλαδικα.επισης καλο θα ηταν να προσεξεις λιγο και τα προιοντα που εχει το μαγαζι,να υπαρχει ενα καλο service και γενικα το υφος του μαγαζιου να παραπεμπει σε σοβαρο μαγαζι.

  • Απαντ. 44
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
π.χ. δεν γινεται να θες να ερχεται καλος κοσμος και η μουσικη που παιζεις να ειναι σκυλαδικα.

 

ωπα ωπα το σκοτωσες!

 

βρες αλλο παραδειγμα, αυτο δεν εχει καμια σχεση με τη πραγματικοτητα.

Δημοσ.

Φίλε Cue, δυστυχως για άλλη μια φορά αποδυκνείεται η Ελληνικη φιλοσοφια για τις επιχειρήσεις. Ο Έλληνας σκέφτεται : Τι γουστάρω να κάνω; Καφετέρια!Οκ, θα την κάνω επειδη που αρέσει.

Η καφετέρια λοιπον φαντάζει για κάποιους μια επιχείρηση η οποία θα τους κάνει εκατομμυριούχους επειδη ο Έλληνας μπορει να κόψει το sex αλλα όχι τον καφέ.

Παραβλέπουν όμως οτι πρόκειται για μία επιχειρηση με τα όλα της.

Μια επιχείρηση για να στηθεί θέλει γνώση, εξυπνάδα, ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΥΣ, και φυσικα ορθή διαχείρηση.

 

Καποιος λοιπον που θέλει να ανοιξει καφετέρια πρέπει να σκεφτεί :

 

α) Τι καφετέρια θέλει να ανοίξει : Κυριλέ; για παιδάκια;για παππούδες; κτλ. Απ'ολα δεν μπορεις να είσαι. Αν έχει παιδάκια θα χάσει τον καλο τον κόσμο (που θα λένε : που να πάμε με τα παιδάκια που μας σκοτίζουν τα @@). Αν έχει καλο κόσμο θα χάσει τα μικρα παιδάκια (που θα λένε : που να πάμε με τους παππούδες;).

 

β)Σε ποια περιοχή θέλει να την ανοίξει και συνεπως τι στρατηγική θα ακολουθησει. Αν για παράδειγμα την ανοιξει στο κεφαλάρι και βαλει χαμηλές τιμές επειδη το ακίνητο είναι δικο του και δεν πληρώνει νοίκι, η καφετέρια έχει 1 μήνα ζωής γιατι οι δήθεν θέλουν να πληρώνουν. Επομένως κρατάς τα λεφτά σου και τα σκορπάς σε διαφήμηση και design. Αν απο την άλλη την ανοίξει π.χ στο Περιστέρι και βάλει 5€ στον freddo θα την κλείσει σε 15 μέρες.

 

γ)Αν λοιπον αποφασίσει οτι θέλει καφετέρια με καλό κόσμο πρέπει να συμπεριφερθεί ανάλογα. Εδώ να πω οτι σε πολλές περιοχές που μένουν πολίτες χαμηλότερων εισοδημάτων παρατηρείται οτι δεν υπάρχουν καφετέριες για τον καλό τον κοσμό. Ακόμα και αυτές οι περιοχές ΕΧΟΥΝ καλό κοσμο και επομένως ειναι ευκαιρία να τους τραβήξεις ανοίγοντας κάτι με διαφορετικό στυλ απο τις καφετέριες της περιοχής.

Για παράδειγμα στην καφετέρια που παίζω dj στο Γαλάτσι κάνανε την εξής απλη σκέψη : " Όλες οι καφετέριες στο Γαλατσι έχουν σχεδον το ιδιο στυλ και μαζεύουν ιδιατερα τα ΣΚ παιδακια κτλ. Επίσης παίζουν λαικά (παρεπιπτοντως το θεωρω απαράδεκτο για ΚΑΦΕΤΕΡΙΑ) μετα απο κάποια ώρα και μαζεύεται ο "καλός κόσμος" για κάποιους (δλδ επειδη η γκομενα ντύθηκε ξέκωλλα θεωρείται καλός κόσμος). Εμείς λοιπόν θα ανοίξουμε μια καφετέρια που θα παίζει νωρίς το απόγευμα χαμηλόφωνα popάκια (που ψιλοπερνάνε απαρατήρητα), νωρίς το βράδυ soulful house - lounge (οτι καλυτερο για τον καλο τον κόσμο που θέλει να αράξει, να συζητήσει και να πιέι το ποτάκι του) και αργότερα δυναμώνουμε σε mainstream ραδιοφωνική dance-house και μάλιστα χωρίζοντας νοητά το μαγαζί (με βαση την τοποθέτηση των ηχείων) ώστε οποιος θέλει δυνατή μουσική να κάτσει στον ένα κομμάτι και όποιος θέλει χαμηλή στο άλλο".Και βέβαια ΔΕΝ ΒΑΖΟΥΜΕ ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ.

Ε!με αυτή τη σκέψη αυτο το μαγαζί παει με 128936421965298 και ο κόσμος που μαζεύει απο ποσότητα αλλα και απο ποιότητα δεν περιγράφεται. Είναι γεμάτη απο το πρωί μέχρι το βράδυ. Τα παιδια βέβαια έχουν φοβερή πολιτική δημοσίων σχέσεων, κερασμάτων και υποδειγματικής συμπεριφοράς προς του υπαλλήλους.

 

Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις και ότι και αν ανοίξει κανείς, ο ιδιοκτήτης θα πρεπει να είναι M A N A G E R. Να μπορει δλδ να οργανώσει το προσωπικό του σωστά, να κάνει τις απαραίτητες οικονομίες χωρίς να κακοπληρώνει τους υπαλλήλους, να τσεκάρει συνεχώς τα έσοδα και τα έξοδα του μαγαζιού και να εντοπίζει απο που χάνει και απο που κερδίζει ώστε να αλλάζει τις κακές πολιτικές και να βελτιώνει τις καλές, να έιναι σε συνεχή εκγρηγορση και παρατηρηση για το τι κυκλοφορει στην πιάτσα απο ιδέες μέχρι το προσωπικό, να μην επαναπαύεται σε πιθανή τρέχουσα επιτυχία της καφετέριας και να προσπαθεί συνεχώς να βελτιώνεται (εικαστικά αλλα και σε σχέση με τις πολιτικές του) ώστε να μην τον βαρεθούν οι θαμώνες κ.λ.π και βέβαια να κάνει καλές δημόσιες σχέσεις. Εδω να σημειώσω οτι ως δημόσιες σχέσεις δεν ορίζεται ο κάγκουρας που βάζουνε στην πόρτα και ενώ εσύ περνάς απ'εξω σε χαιρεταει και σου δείχνει την εισοδο (την σπαει σε πολλους αυτο γιάυτο προσέξτε το) αλλα η συμπεριφορα προς τον πελάτη απο τη στιγμή που κάτσει στο μαγαζί (π.χ κέρασμα μετα το δεύτερο πότο ή όταν έχει λίγο κόσμο για να μείνουν οι πελάτες περισσότερο και αθροιστικα με τους επομένους που θα έρθουν να φανει το μαγαζί πιο γεμάτο και πολλά άλλα). Ενα άλλο τρικακι ας πούμε είναι εκει που δεν τρώει κανείς, να σκάς κέρασμα σε καλό πελάτη μια βαφλα, ενα club κτλ που μολις το βλεπουν και απο άλλα τραπέζια ζηλεύουν και παραγγέλνουν.

 

Πάντως, θεωρώ απαραδεκτο manager το φίλο σου αν ενώ δεν είχε σκοπο να απευθυνθεί σε παιδάκια, πήγε και άνοιξε την καφετέρια απέναντι σε σχολείο. Ακόμα και το βράδυ που δεν είναι εκει τα παιδάκια, το μαγαζί έχει τη ρετσινιά. Ειναι πολύ λογικα πραγματα αυτα και πρέπει να έχουν προβλεφθεί απο την ώρα του σχεδιασμου. Επαναλαμβάνω οτι ΠΟΤΕ δεν ανοίγεις μαγαζί χωρίς συγκεκριμένο πλάνο και οικονομική μελέτη.Αν δεν ξέρεις, πάρε οικονομικο σύμβουλο που να ξέρει απο καφετέριες (βέβαια καλο ειναι να τα ξέρεις εσύ γιατι είναι πολυ εύκολο να σε φάνε).

 

Υ.Γ: Μπορώ να γράφω επι ώρες αλλα τι να πρωτογράψω.

Δημοσ.
Φίλε Cue, δυστυχως για άλλη μια φορά αποδυκνείεται η Ελληνικη φιλοσοφια για τις επιχειρήσεις. Ο Έλληνας σκέφτεται : Τι γουστάρω να κάνω; Καφετέρια!Οκ, θα την κάνω επειδη που αρέσει.

Η καφετέρια λοιπον φαντάζει για κάποιους μια επιχείρηση η οποία θα τους κάνει εκατομμυριούχους επειδη ο Έλληνας μπορει να κόψει το sex αλλα όχι τον καφέ.

Παραβλέπουν όμως οτι πρόκειται για μία επιχειρηση με τα όλα της.

Μια επιχείρηση για να στηθεί θέλει γνώση, εξυπνάδα, ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΥΣ, και φυσικα ορθή διαχείρηση.

 

Καποιος λοιπον που θέλει να ανοιξει καφετέρια πρέπει να σκεφτεί :

 

α) Τι καφετέρια θέλει να ανοίξει : Κυριλέ; για παιδάκια;για παππούδες; κτλ. Απ'ολα δεν μπορεις να είσαι. Αν έχει παιδάκια θα χάσει τον καλο τον κόσμο (που θα λένε : που να πάμε με τα παιδάκια που μας σκοτίζουν τα @@). Αν έχει καλο κόσμο θα χάσει τα μικρα παιδάκια (που θα λένε : που να πάμε με τους παππούδες;).

 

β)Σε ποια περιοχή θέλει να την ανοίξει και συνεπως τι στρατηγική θα ακολουθησει. Αν για παράδειγμα την ανοιξει στο κεφαλάρι και βαλει χαμηλές τιμές επειδη το ακίνητο είναι δικο του και δεν πληρώνει νοίκι, η καφετέρια έχει 1 μήνα ζωής γιατι οι δήθεν θέλουν να πληρώνουν. Επομένως κρατάς τα λεφτά σου και τα σκορπάς σε διαφήμηση και design. Αν απο την άλλη την ανοίξει π.χ στο Περιστέρι και βάλει 5€ στον freddo θα την κλείσει σε 15 μέρες.

 

γ)Αν λοιπον αποφασίσει οτι θέλει καφετέρια με καλό κόσμο πρέπει να συμπεριφερθεί ανάλογα. Εδώ να πω οτι σε πολλές περιοχές που μένουν πολίτες χαμηλότερων εισοδημάτων παρατηρείται οτι δεν υπάρχουν καφετέριες για τον καλό τον κοσμό. Ακόμα και αυτές οι περιοχές ΕΧΟΥΝ καλό κοσμο και επομένως ειναι ευκαιρία να τους τραβήξεις ανοίγοντας κάτι με διαφορετικό στυλ απο τις καφετέριες της περιοχής.

Για παράδειγμα στην καφετέρια που παίζω dj στο Γαλάτσι κάνανε την εξής απλη σκέψη : " Όλες οι καφετέριες στο Γαλατσι έχουν σχεδον το ιδιο στυλ και μαζεύουν ιδιατερα τα ΣΚ παιδακια κτλ. Επίσης παίζουν λαικά (παρεπιπτοντως το θεωρω απαράδεκτο για ΚΑΦΕΤΕΡΙΑ) μετα απο κάποια ώρα και μαζεύεται ο "καλός κόσμος" για κάποιους (δλδ επιδη η γκομενα ντύθηκε ξέκωλλα θεωρείται καλός κόσμος). Εμείς λοιπόν θα ανοίξουμε μια καφετέρια που θα παίζει νωρίς το απόγευμα χαμηλόφωνα popάκια (που ψιλοπερνάνε απαρατήρητα), νωρίς το βράδυ soulful house - lounge (οτι καλυτερο για τον καλο τον κόσμο που θέλει να αράξει, να συζητήσει και να πιέι το ποτάκι του) και αργότερα δυναμώνουμε σε mainstream ραδιοφωνική dance-house και μάλιστα χωρίζοντας νοητά το μαγαζί (με βαση την τοποθέτηση των ηχείων) ώστε οποιος θέλει δυνατή μουσική να κάτσει στον ένα κομμάτι και όποιος θέλει χαμηλή στο άλλο".Και βέβαια ΔΕΝ ΒΑΖΟΥΜΕ ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ.

Ε!με αυτή τη σκέψη αυτο το μαγαζί παει με 128936421965298 και ο κόσμος που μαζεύει απο ποσότητα αλλα και απο ποιότητα δεν περιγράφεται. Είναι γεμάτη απο το πρωί μέχρι το βράδυ. Τα παιδια βέβαια έχουν φοβερή πολιτική δημοσίων σχέσεων, κερασμάτων και υποδειγματικής συμπεριφοράς προς του υπαλλήλους.

 

Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις και ότι και αν ανοίξει κανείς, ο ιδιοκτήτης θα πρεπει να είναι M A N A G E R. Να μπορει δλδ να οργανώσει το προσωπικό του σωστά, να κάνει τις απαραίτητες οικονομίες χωρίς να κακοπληρώνει τους υπαλλήλους, να τσεκάρει συνεχώς τα έσοδα και τα έξοδα του μαγαζιού και να εντοπίζει απο που χάνει και απο που κερδίζει ώστε να αλλάζει τις κακές πολιτικές και να βελτιώνει τις καλές, να έιναι σε συνεχή εκγρηγορση και παρατηρηση για το τι κυκλοφορει στην πιάτσα απο ιδέες μέχρι το προσωπικό, να μην επαναπαύεται σε πιθανή τρέχουσα επιτυχία της καφετέριας και να προσπαθεί συνεχώς να βελτιώνεται (εικαστικά αλλα και σε σχέση με τις πολιτικές του) ώστε να μην τον βαρεθούν οι θαμώνες κ.λ.π και βέβαια να κάνει καλές δημόσιες σχέσεις. Εδω να σημειώσω οτι ως δημόσιες σχέσεις δεν ορίζεται ο κάγκουρας που βάζουνε στην πόρτα και ενώ εσύ περνάς απ'εξω σε χαιρεταει και σου δείχνει την εισοδο (την σπαει σε πολλους αυτο γιάυτο προσέξτε το) αλλα η συμπεριφορα προς τον πελάτη απο τη στιγμή που κάτσει στο μαγαζί (π.χ κέρασμα μετα το δεύτερο πότο ή όταν έχει λίγο κόσμο για να μείνουν οι πελάτες περισσότερο και αθροιστικα με τους επομένους που θα έρθουν αν φανει το μαγαζί πιο γεμάτο και πολλά άλλα). Ενα άλλο τρικακι ας πούμε είναι εκει που δεν τρώει κανείς, να σκάς κέρασμα σε καλό πελάτη μια βαφλα, ενα club κτλ που μολις το βλεπουν και απο άλλα τραπέζια ζηλεύουν και παραγγέλνουν.

 

Πάντως, θεωρώ απαραδεκτο manager το φίλο σου αν ενώ δεν είχε σκοπο να απευθυνθεί σε παιδάκια, πήγε και άνοιξε την καφετέρια απέναντι σε σχολείο. Ακόμα και το βράδυ που δεν είναι εκει τα παιδάκια, το μαγαζί έχει τη ρετσινιά. Ειναι πολύ λογικα πραγματα αυτα και πρέπει να έχουν προβλεφθεί απο την ώρα του σχεδιασμου. Επαναλαμβάνω οτι ΠΟΤΕ δεν ανοίγεις μαγαζί χωρίς συγκεκριμένο πλάνο και οικονομική μελέτη.Αν δεν ξέρεις, πάρε οικονομικο σύμβουλο που να ξέρει απο καφετέριες (βέβαια καλο ειναι να τα ξέρεις εσύ γιατι είναι πολυ εύκολο να σε φάνε).

 

Υ.Γ: Μπορώ να γράφω επι ώρες αλλα τι να πρωτογράψω.

 

μου αρεσει ετσι οπως τα λες και πιστευω πως εχεις απολυτο δικιο.γιατι και εγω με αυτες τις δουλειες ασχολουμε και ξερω καποια πραγματα.

Δημοσ.

σωστα τα λεει ο Critter. (εκτος απο τα λαικα)

 

οι περισσοτερες καφετεριες εχουν το ιδιο design εδω και χρονια, δε το αλλαζουν για να μη χαλασουν λεφτα... αλλες φορες εχουν τις ιδες λιωμενες καρεκλες και τραπεζια για τον ιδιο λογο.

επισης οι περισσοτερες καφετεριες εχουν manager ασχετο απο το αφεντικο που η "δουλεια" τους ειναι να φερνουν κοσμο στο μαγαζι.

φυσικα τα αφεντικα θελουν να καθονται και να μη κανουν τιποτα....

οσο για τα μεροκαματα? ειναι μια ιστορια για κλαμματα!

 

@Critter προτεινω να ανοιξουμε μαζι καφετερια και ασε τα λαικα σε μενα.... :P

Δημοσ.

Εδω να σημειώσω οτι ως δημόσιες σχέσεις δεν ορίζεται ο κάγκουρας που βάζουνε στην πόρτα και ενώ εσύ περνάς απ'εξω σε χαιρεταει και σου δείχνει την εισοδο (την σπαει σε πολλους αυτο γιάυτο προσέξτε το) αλλα η συμπεριφορα προς τον πελάτη απο τη στιγμή που κάτσει στο μαγαζί (π.χ κέρασμα μετα το δεύτερο πότο ή όταν έχει λίγο κόσμο για να μείνουν οι πελάτες περισσότερο και αθροιστικα με τους επομένους που θα έρθουν αν φανει το μαγαζί πιο γεμάτο και πολλά άλλα). Ενα άλλο τρικακι ας πούμε είναι εκει που δεν τρώει κανείς, να σκάς κέρασμα σε καλό πελάτη μια βαφλα, ενα club κτλ που μολις το βλεπουν και απο άλλα τραπέζια ζηλεύουν και παραγγέλνουν.

 

/QUOTE]

 

Πολύ σωστός :-D Θησείο μου σπάνε τα νεύρα, από κάθε καφετέρια πετάγεται και ένας...Και αφού αποφασίσεις σε ποιά καφετέρια θα κάτσεις αν είστε γυναικοπαρεα θέλουν να σε βάλουν στο μπροστινό τραπέζι ( ενώ είχαν ταμπελάκι reserve πάνω), δε θέλω ρε άνθρωπέ μου μπροστά μπροστά :devil: Την αποφεύγω πλέον αυτήν την περιοχή.Αυτό με τα κεράσματα που λες το έχω δει σε κάποιες καφετέριες και είναι πολύ πετυχημένη τακτική.

Δημοσ.
να σε βάλουν στο μπροστινό τραπέζι. Την αποφεύγω πλέον αυτήν την περιοχή.

 

προτεινω τοτε να επισκεφτουμε τον critter και να κατσουμε πισω πισω...

Δημοσ.
προτεινω τοτε να επισκεφτουμε τον critter και να κατσουμε πισω πισω...

 

O aledjos ο e-πέφτουλας :-D. Ελάτε παιδιά μου σας περιμένω.

 

Πάντως να πω οτι όντως στο θησείο είναι πολλοί που δεν πάνε γιάυτο το λογο (για τους κάγκουρες απ'έξω λεω) και για τον οποίο δεν πήγαινα και γω σχεδον ποτε. Όσες φορες πήγα, μπήκα σε όποια καφετέρια δεν είχε.

Ειναι πραγματικά ιδιαίτερα σημαντικο αν θες να κερδίσεις τον πελάτη να του συμπεριφερθείς σωστά απο τη στιγμή που κάτσει. Υπαρχουν πολλες λεπτομέρειες που ακουγονται μικρές αλλα ειναι το Α και το Ω. Για παραδειγμα παρατηρω σε πολλές καφετέριες που ο σερβιτόρος πιάνει τα ποτήρια που σερβίρει απο πάνω (απο το χείλος). Δηλαδη έχει πιασει πριν τα λεφτα και έχει ξυσει τα @@ του και μου πιάνει το ποτήρι απο πάνω. Που είναι ο υπευθυνος να του την πει? Που ειναι αυτος που τον προσλαμβάνει να του πεί πριν πιάσει δουλειά το πως θα πρέπει να σερβιρει σύμφωνα με τους κανονες του μαγαζιού?. Ο μπάρμαν που πιάνει τε λεφτα και βάζει πάγο με το χέρι αντι να χρησιμοποιήσει φτυαράκι?Τι είναι πάλι τούτο; Εμένα και πολλους άλλους με έχουν χάσει καφετεριες-μπαρ απο πελάτη τέτοιους λόγους.

Επίσης ο υπευθυνος, χωρις φυσικά να πριζει, και εφόσον κάποιοι δεν του φαίνονται γνωστοί, μπορει να δοκιμάσει να πιάσει κουβέντα με κάποιο τραπέζι στέλνοντας μόνο σε αυτους (για να φανεί οτι τους έχει προσέξει σαν παρεα) κανα σφηνάκι (αργότερα μπορει να το κάνει και με άλλους...όχι όμως μαζικα....παραπεμπει σε φοιτητοκαφετέριες). Εν πάσει περιπτώσει...ειναι πολλά.

Όσον αφορά τα κεράσματα δεν πρέπει κανείς να ξεφύγει, θέλουν μετρο γιατι οσο παράξενο και να ακούγεται σε κάποιους ακόμα και αυτό μπορει να παρεξηγηθεί. Θελει προσοχη λοιπον ποιους κερνας και με ποιά πολιτικη...και προφανώς θέλει μάτι απο τον υπευθυνο ;).

  • Moderators
Δημοσ.
O aledjos ο e-πέφτουλας :-D. Ελάτε παιδιά μου σας περιμένω.

 

Πάντως να πω οτι όντως στο θησείο είναι πολλοί που δεν πάνε γιάυτο το λογο (για τους κάγκουρες απ'έξω λεω) και για τον οποίο δεν πήγαινα και γω σχεδον ποτε. Όσες φορες πήγα, μπήκα σε όποια καφετέρια δεν είχε.

Ειναι πραγματικά ιδιαίτερα σημαντικο αν θες να κερδίσεις τον πελάτη να του συμπεριφερθείς σωστά απο τη στιγμή που κάτσει. Υπαρχουν πολλες λεπτομέρειες που ακουγονται μικρές αλλα ειναι το Α και το Ω. Για παραδειγμα παρατηρω σε πολλές καφετέριες που ο σερβιτόρος πιάνει τα ποτήρια που σερβίρει απο πάνω (απο το χείλος). Δηλαδη έχει πιασει πριν τα λεφτα και έχει ξυσει τα @@ του και μου πιάνει το ποτήρι απο πάνω. Που είναι ο υπευθυνος να του την πει? Που ειναι αυτος που τον προσλαμβάνει να του πεί πριν πιάσει δουλειά το πως θα πρέπει να σερβιρει σύμφωνα με τους κανονες του μαγαζιού?. Ο μπάρμαν που πιάνει τε λεφτα και βάζει πάγο με το χέρι αντι να χρησιμοποιήσει φτυαράκι?Τι είναι πάλι τούτο; Εμένα και πολλους άλλους με έχουν χάσει καφετεριες-μπαρ απο πελάτη τέτοιους λόγους.

Επίσης ο υπευθυνος, χωρις φυσικά να πριζει, και εφόσον κάποιοι δεν του φαίνονται γνωστοί, μπορει να δοκιμάσει να πιάσει κουβέντα με κάποιο τραπέζι στέλνοντας μόνο σε αυτους (για να φανεί οτι τους έχει προσέξει σαν παρεα) κανα σφηνάκι (αργότερα μπορει να το κάνει και με άλλους...όχι όμως μαζικα....παραπεμπει σε φοιτητοκαφετέριες). Εν πάσει περιπτώσει...ειναι πολλά.

Όσον αφορά τα κεράσματα δεν πρέπει κανείς να ξεφύγει, θέλουν μετρο γιατι οσο παράξενο και να ακούγεται σε κάποιους ακόμα και αυτό μπορει να παρεξηγηθεί. Θελει προσοχη λοιπον ποιους κερνας και με ποιά πολιτικη...και προφανώς θέλει μάτι απο τον υπευθυνο ;).

+1

Δεν εχω καφετερια, αλλα γενικα πιστευω πως η αντιμετωπιση προς τον πελατη ειναι απο τα πιο βασικα. Προσωπικα δεν μπορω τις καφετεριες που βλεπουν τον καθενα ως πορτοφολι με ποδια και στο δειχνουν. Ετσι ειναι σαφως, αλλα μην το κανεις και τοσο φανερο.

Κατ'επεκταση οι καφετεριες με κραχτες δεν με τραβανε καθολου γι'αυτον ακριβως τον λογο (ασε που θυμιζει Μοναστηρακι και κεντρο του '50 με κραχτες στα εμπορικα) ακομα και αν η κοπελα που συνηθως βαζουν για κραχτη ειναι 2μετρο μοντελο. ΟΚ, υπαρχει, την βλεπουμε, χαιρομαστε, so what? Απλα την δουλεια της κανει προσπαθωντας να σε βαλει στο μαγαζι.

 

Επισης δεν μου αρεσουν οι καφετεριες wannabe κλαμπ το βραδυ, οπου μαζευονται ολα τα πιτσιρικια που δεν εχουν αυτοκινητο και μενουν τριγυρω για να πουν πως εκαναν clubbing (critter σου θυμιζει καμια εκει κοντα? ;) ). Αλλο το κλαμπ και αλλη η καφετερεια. Σορυ για το στερεοτυπο παρεμπιπτοντως, το χρησιμοποιω για εμφαση.

 

Τελος να διαφωνησω με τον critter στο θεμα της επαφης του υπευθυνου με τους πελατες. Οσο και αν εχουν ερθει ανα διαστηματα υπερβολικα φιλικοι υπευθυνοι προσπαθοντας να πιασουν κουβεντα, καταληγουν να μιλανε πολυ και στο τελος να ξενερωνω με την ολη φαση, γιατι απλα i'm not buying την δηθεν επιλογη της παρεας μας.

 

Για μενα η ολη ουσια (περα φυσικα απο τις βασικες λεπτομερειες υγιεινης που αναφερθηκαν, την διακοσμηση και την ποιοτητα σε καθε τομεα), κρυβεται στην ισορροπια μεταξυ επαγγελματισμου (οχι ομως ψυχροτητα), και αερα οικειοτητας προς τον πελατη (οχι ομως πιεστικης φιλικοτητας)

Δημοσ.

Επισης δεν μου αρεσουν οι καφετεριες wannabe κλαμπ το βραδυ, οπου μαζευονται ολα τα πιτσιρικια που δεν εχουν αυτοκινητο και μενουν τριγυρω για να πουν πως εκαναν clubbing (critter σου θυμιζει καμια εκει κοντα? ;) ). Αλλο το κλαμπ και αλλη η καφετερεια. Σορυ για το στερεοτυπο παρεμπιπτοντως, το χρησιμοποιω για εμφαση.

 

αυτο ειναι μεγαλο θεμα που θελει συζητηση....

http://www.insomnia.gr/forum/showpost.php?p=2947427&postcount=20

Δημοσ.

 

Τελος να διαφωνησω με τον critter στο θεμα της επαφης του υπευθυνου με τους πελατες. Οσο και αν εχουν ερθει ανα διαστηματα υπερβολικα φιλικοι υπευθυνοι προσπαθοντας να πιασουν κουβεντα, καταληγουν να μιλανε πολυ και στο τελος να ξενερωνω με την ολη φαση, γιατι απλα i'm not buying την δηθεν επιλογη της παρεας μας.

 

Για μενα η ολη ουσια.... κρυβεται στην ισορροπια μεταξυ επαγγελματισμου (οχι ομως ψυχροτητα), και αερα οικειοτητας προς τον πελατη (οχι ομως πιεστικης φιλικοτητας)

 

Μα το κλειδί αυτο είναι και το λες και εσυ. Οταν λέω να έρθει ο υπεύθυνος να πιάσει κουβέντα δεν εννοω (παιδια απο που είστε;, με τι ασχολήστε; κτλ). Μπορει να πάει και να πει "καλησπέρα, να σας κεράσουμε ένα ποτακι; Τι θα θέλατε;". Αφου εισπράξει την απάντηση φευγει και φέρνει τα ποτακια. Ειτε στο πήγαινε, ειτε στο έλα ειναι πολυ πιθανο η παρέα να πεταξει κάποια ατάκα και απο μόνη της να οδηγησει σε μια κουβέντα λιγων δευτερολεπτων που απλα θα μεταδώσει μια θετικη ενεργεια και τπτ παραπανω. Αν ο πελάτης προκαλει απο μόνος του για παραπάνω συζήτηση λες και κάτι παραπάνω..ουτως ή αλλως δεν έχεις και πολυ χρονο γιατι σύντομα θα σε φωνάξουν για κάποιο λόγο. Ετσι, δένει το γλυκο "Πήγαμε, μας προσεξανε, ητανε φιλικοι και το κλιμα παρείστικο".

 

That's all. Ο κανονας είναι οτι ΠΟΤΕ δεν πρίζεις τον πελάτη ειτε μέσα είτε έξω απο την πορτα. Στο μαγαζί που ειμαι στο 95% ο πελάτης προκαλέι τη συζήτηση με τους υπευθυνους και τα γκαρσονια και μαλιστα παρατηρείται το φαινομενο να κερνανε περισσότερο οι πελάτες το προσωπικο παρά το μαγαζι τους πελάτες :P.

 

Όσο για τα μαγαζιά στο Γαλάτσι φίλε storm αποφεύγω γενικότερα να βγαίνω αλλα θυμάμαι οτι η πλειοψηφία των καφετεριων έχει αυτη την πολιτική.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
Έχει καφετέρια στο Γουδί ένας φίλος μου και έχει βάλει στο μαγαζί πάνω απο 200 επιτραπέζια παιχνίδια!!! ΓΙΝΕΤΕ ΠΑΝΙΚΟΣ... Ειδικά απο τη στιγμή που είναι δίπλα σε σχολείο....

 

ΟK το καταλάβαμε, θες να κάνεις διαφήμιση ...

Δημοσ.

Και εγώ θεωρώ μεγάλο λάθος να ανοίγουν καφετέριες απέναντι απο εκπαιδευτικά ιδρύματα.Είτε είναι γυμάσιο είτε ακόμη και πανεπιστήμιο.

Ο φοιτητής θα πιεί αν θέλει καφέ στη λέσχη και μετά κάπου αλλού αρκετά μακριά γιατί φυσικά θέλει να ξεφύγει και λίγο απο τη σχολή του.Για κανένα λόγο δε θα πάει απέναντι.

Οι μαθητές χρησιμοποιούν καφετέριες "απέναντι" συνήθως για καμιά κοπάνα.

 

Θα σου πρότεινα να αλλάξεις στυλ το μαγαζί.Να βγάλεις καταρχήν τα μπιλιάρδα και τα ποδοσφαιράκια μιας και δεν είμαστε στο 80' ,αλλά και τον υπολογιστή με το Ιντερνετ.

 

Η μόνη λύση που βρίσκω βιώσιμη αν και θα χρειαστούν και άλλα λεφτά είναι να κάνεις την καφετέρια τύπου 'playhouse".Δηλαδή πολλά και ξεχωριστά σοκολατοειδή-καφεοειδή ροφήματα και διακόσμηση νηπιαγωγείου.Χρώματα ροζ,γαλάζιο,πράσινο,κίτρινο,κόκκινο.

Και πάρα πολλά επιτραπέζια.

Αμέσως το μαγαζί θα αποκτήσει χαρακτήρα.

Δημοσ.
Έχει καφετέρια στο Γουδί ένας φίλος μου και έχει βάλει στο μαγαζί πάνω απο 200 επιτραπέζια παιχνίδια!!! ΓΙΝΕΤΕ ΠΑΝΙΚΟΣ... Ειδικά απο τη στιγμή που είναι δίπλα σε σχολείο....

 

 

κοιταξτε αυτο το ποστ ..

http://www.insomnia.gr/forum/showthread.php?t=339813

edit:τωρα διαβασα οτι τον καταλαβαν και εκει..

delete my post

Δημοσ.

φιλε μου πρεπει να κανεις μια επισκεψη στο play στην αγια παρασκευη. περνα μια βολτα απο εκει και δες πωσ λειτουργει το μαγαζι. πιστευω οτι θα σε βοηθησει

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...