aledjo Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2009 εφόσον δεν υπάρχει ATI 2600 Pro τότε είτε πρέπει να κόψει το κεφάλι του να την βρει μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα είτε να δώσει πίσω τα χρήματα που αναγράφονται στην απόδειξη είτε να κόψει πιστωτικό... μα ειναι εντελος ασχετο αυτο που λες! αν μου δωσει μια ati 2600 ειναι σαν να μου δινει 20 ευρω. αν μου κανει πιστωση τοτε μου "δινει" 80 ευρω οπου μπορω να παρω την hd4850! καμια σχεση δηλαδη, δε μπορεις να λες ή το ενα ή το αλλο γιατι δεν ειναι ισα αυτα τα 2. ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 23:59 ---------- έχεις σκεφτεί ότι δεν γνωρίζεις τα δικαιώματά σου? επειδη τα γνωριζω, γι'αυτο δεν ανοιγω μαγαζι!
firewalker Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2009 και σου ξαναλεω! παω σημερα και αγοραζω 5 κινητα απο το γειτονικο μαγαζι αξιας 2000 ευρω. τα παω αυριο οπως τα πηρα χωρις να τα εχω ανοιξει και ζηταω τα λεφτα μου πισω. ο μαγαζατορας με τα 2000 πληρωσε το νοικι, ρευμα, φαι, τη δοση του αυτοκινητου κτλ κτλ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΕΙ τα λεφτα να μου τα δωσει πισω??? να παρει δανειο? θα μπει μεσα μετα! δε το κλεινει καλυτερα. εχετε σκεφτει τι λετε? Δεν με νοιάζει! Ας πουλήσει το ένα του νεφρό! Ρωτάω αν γνωρίζετε τι λέει ο νόμος για τις περιπτώσεις αυτές και μόνο αυτό.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2009 μα ειναι εντελος ασχετο αυτο που λες! βρες και διάβασε το νόμο να τελειώνουμε, συζητάς χωρίς να έχεις απολύτως καμία ενημέρωση... επειδη τα γνωριζω, γι'αυτο δεν ανοιγω μαγαζι! oh noes, poor μαγαζάτορες...
Apoll Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2009 Χαρακτηριστικά Αγγλία, επιστρέφονται τα πάντα εντός τις περιόδου, ακόμα και αν έχει χρησιμοποιηθεί το προϊόν. Φυσικά εξαρτάται το προϊόν. Και πέρνεις τα λεφτά πίσω στο ακέραιο. Ακόμα και γρασίδι που πήρα περισσότερο από όσο χρειαζόμουν το επέστρεψα. Πέρισυ πήρα νέα TV την κρέμασα και μου φάνηκε μικρή στον τοίχο. (50") Την επέστρεψα στην συσκευασία της, και πήρα μεγαλύτερη (60") μια εβδομάδα αργότερα.
aledjo Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2009 ΔΕ λεω τι λεει ο νομος. ΛΕΩ τι ΓΙΝΕΤΑΙ εδω στην ΕΛΛΑΔΑ! παμε στοιχημα οτι δε μπορεις να το κανεις αυτο που λες? αν δε πιστευεις καντο αυριο!
Super Moderators Thresh Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2009 γίνεται απλά δεν είναι "ελαστικοί/εύκολοι" γιατί οι Ελληνάρες θα το ξεφτυλίσουν, την ίδια αντιμετώπιση έχουμε και από eshops του εξωτερικού, πχ pixmania, θα κουφαθείς τι εξυπηρέτηση έχει για πελάτες άλλων χωρών και τι για εμάς... αν το τρέξεις πάντως δικαστικά τους τον κάνεις πηγάδι...
firewalker Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2009 Τελικά ποιος νόμος είναι γνωρίζουμε;
telegamesvg Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2009 Πέρισυ πήρα νέα TV την κρέμασα και μου φάνηκε μικρή στον τοίχο. (50") Την επέστρεψα στην συσκευασία της, και πήρα μεγαλύτερη (60") μια εβδομάδα αργότερα. Eσυ καλα εκανες εδω ομως ποιος "ελληναρας" θα παρει προιον με ανοιγμενη συσκευασια ..?? Το λιγοτερο θα ζητησει βαρβατη εκπτωση .
aledjo Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2009 πρωτα πρωτα εδω στο Ελλαδα, ακομα και χαλασμενο να ειναι κατι, σου λεει οτι πρεπει να εχεις τη συσκευασια και το προιον να ειναι μεσα κανονικα για να σου κανει αλλαγη! και σεις μου λετε για λεφτα? ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 00:21 ---------- Δεν με νοιάζει! Ας πουλήσει το ένα του νεφρό! Ρωτάω αν γνωρίζετε τι λέει ο νόμος για τις περιπτώσεις αυτές και μόνο αυτό. αν λεει κατι τετοιο ο νομος, τοτε αυριο κιολας θα παω να παρω μια BMW. να παω βολτα με τη γκομενα και την αλλη μερα θα την επιστρεψω πισω..... ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 00:23 ---------- Πέρισυ πήρα νέα TV την κρέμασα και μου φάνηκε μικρή στον τοίχο. (50") Την επέστρεψα στην συσκευασία της, και πήρα μεγαλύτερη (60") μια εβδομάδα αργότερα. αυτο γινεται και εδω γιατι δινεις παραπανω λεφτα για παρεις καποια αλλη. δε ζητησες τα λεφτα σου πισω....
slipknot Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2009 aledjo, μου φαίνεται ότι έχεις αυτή την άποψη επειδή κάνεις λάθος συνειρμούς. Δε μιλάμε για 5 κωλόπαιδα που βαριούνται, δεν έχουν τι να κάνουν και αποφασίζουν να αγοράζουν προϊόντα επιστρέφοντας τα την επόμενη μέρα για να σπάσουν πλάκα. Μιλάμε για τα απλά δικαιώματα του καταναλωτή. Αν αγοράσεις κάτι και συνειδητοποιήσεις ότι η περιγραφή του προϊόντος (είτε αυτή αφορά το προϊόν σαν αντικείμενο είτε τη λειτουργικότητα του) δεν ανταποκρίνεται στα όσα είχες φανταστεί, δε θα το επιστρέψεις; Το ότι εδώ δε γίνεται αυτό εύκολα οφείλεται στους καταναλωτές και στους επιχειρηματίες που εκμεταλλεύονται την άγνοια τους και τους καβαλάνε. Βέβαια αν πάρεις μια τηλεόραση 50" και θες να την αλλάξεις με μία 60" τελικά, θα σκιστούν. Γιατί; Επειδή θα πάρουν παραπάνω φράγκα ίσως;
Physics_Rulez Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2009 1 χρονο πριν αγορασα μια καρτα γραφικων (πχ ati 2600 pro) με 80 ευρω. αυτη η καρτα εχει 2 χρονια εγγυηση. σημερα λοιπον μου χαλασε και τη παω πισω στο μαγαζι που την αγορασα για να μου κανει αντικατασταση λογο εγγυησης. ΣΗΜΕΡΑ ομως η ati 2600pro εχει 20 ευρω ενω η hd4850 εχει 80 ευρω (οσα δηλαδη εχω δωσει) ποια καρτα πρεπει να μου δωσει??? (σκεφτειτε και τι σημαινει πιστωση) aledjo, πρέπει να σου αντικαταστήσει την κάρτα ή να σου επιστρέψει τα χρήματα στην παρούσα αξία της. Αυτό σημαίνει οτι θα πάρεις 20 ευρώ, όσο κάνει δηλαδή καινούργια. Αυτή είναι η λογική της εγγύησης-αντικατάστασης. Δεν είναι κουπόνι "free upgrade" η εγγύηση...
aledjo Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2009 αν ηταν ετσι τοτε δε θα υπηρχαν τα φυσικα μαγαζια, θα υπηρχαν μονο τα eshop, θα αγοραζες ενα κινητο και αν δε σου αρεσανε τα κουμπια θα το γυρναγες πισω και θα επερνες τα λεφτα σου. τωρα υπαρχουν τα φυσικα μαγαζια γιατι πηγενεις εκει και βλεπεις το προιον, το πιανεις, το δοκιμαζεις, και αν σου αρεσει το περνεις. λαλακες ειναι αυτοι που πληρωνουν βιτρινα, πωλητες κτλ κτλ? πιο λιγα εξοδα δεν εχει το eshop? ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 00:36 ---------- aledjo, πρέπει να σου αντικαταστήσει την κάρτα ή να σου επιστρέψει τα χρήματα στην παρούσα αξία της. Αυτό σημαίνει οτι θα πάρεις 20 ευρώ, όσο κάνει δηλαδή καινούργια. Αυτή είναι η λογική της εγγύησης-αντικατάστασης. Δεν είναι κουπόνι "free upgrade" η εγγύηση... νομιζεις.... φιλος ειχε παρει σκληρο 20gb που ειχε 5 χρονια εγγυηση. μετα απο 4 χρονια χαλασε και το πηγε πισω. φυσικα 20gb δισκο δεν ειχαν..... αλλα του δωσανε 200gb επειδη ηταν τις ιδιας αξιας με τα λεφτα που ειχε δωσει ΤΟΤΕ.... πιστωση δηλαδη. επισης προσωπικα το εχω παθει αυτο με UPS απο το γνωστο eshop.... πιστωση! εσυ αυτο που ειπες απο που το ξερεις? το λεει κανενας νομος ή εσυ το σκεφτηκες?
tolis_01 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2009 Εντός θέματος: Μάλλον αυτή η πινακίδα δεν στέκει νομικά, το είπε ο paredwse και δεν έχω λόγο να τον αμφισβητήσω (αφού εξάλλου υπάρχει ο σχετικός νόμος). Ημιεντός θέματος: Πράγματι, τα πράγματα είναι κάπως πιο σφιχτά γιατί όπως είπε κι ο aledjo, πάω να πάρω αύριο μια bmw και μετά να την επιστρέψω! Στην περίπτωση της ati 2600 του παραδείγματος, θα έδιναν μία παρόμοιων επιδόσεων, κάποια 4670 υποθέτω.
Physics_Rulez Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2009 εσυ αυτο που ειπες απο που το ξερεις? το λεει κανενας νομος ή εσυ το σκεφτηκες? Δυστυχώς δεν μπορώ να σε παραπέμψω κάπου, το έγραψα από την εμπειρία μου στο πλαίσιο. Το οτι το βρίσκω και λογικό, είναι άλλο. Καλό θα ήταν να μας το διευκρινήσει ο paredwse....
Critter Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2009 νομιζεις.... φιλος ειχε παρει σκληρο 20gb που ειχε 5 χρονια εγγυηση. μετα απο 4 χρονια χαλασε και το πηγε πισω. φυσικα 20gb δισκο δεν ειχαν..... αλλα του δωσανε 200gb επειδη ηταν τις ιδιας αξιας με τα λεφτα που ειχε δωσει ΤΟΤΕ.... πιστωση δηλαδη. επισης προσωπικα το εχω παθει αυτο με UPS απο το γνωστο eshop.... πιστωση! εσυ αυτο που ειπες απο που το ξερεις? το λεει κανενας νομος ή εσυ το σκεφτηκες? aledgo λυπαμαι που το λέω αλλα κάνεις λάθος. Πρώτα απ'ολα αυτο με τους δίσκους ήταν πάντοτε πολιτική των εταιριών που παράγουν HD. Δηλαδή άν δεν υπάρχει ίδιας χωρητικότητας σου δίνουν τον αμέσως μεγαλύτερο διαθέσιμο και όχι την αντίστοιχης σημερινής αξιας. Δεν ειναι λοιπον θέμα Ελλαδας αλλα θέμα πολιτικων των εταιριών παραγωγής. Στο λέω κιόλας επειδη έχω μεγάλη εμπειρια με WD και Seagate μιας και έχω αποστείλλει ο ιδιος 5 φορές δίσκους πίσω (στην μαμα εταιρια και οχι στους μαλακες τους μαγαζοτορες εδω που το παιζουν ιστορια) και σε 2 περιπτώσεις εξ αυτών μου στείλανε τον αμέσως μεγαλύτερο με δικά τους έξοδα αποστολής. Επίσης έχω φρεσκότατο (σημερινο) παράδειγμα που αποδεικνυει οτι ο Physics_Rulez έχει δίκιο. Είχα αγοράσει μια Asus P5KC μητρική πριν 1,5 χρόνο (έχει 3 χρόνια εγγυηση) και δεν δουλευε σωστά. Την πήγα στο πλαίσιο και σήμερα πήγα να παραλάβω πιστωτικό καθώς διαπιστώσανε το πρόβλημα (btw την είχα αντικαταστησει απο τον 3ο μηνα απλα δεν την ειχα πάει ο μλκς πίσω). Το πιστωτικό μου ήταν 59€ ενώ εγω την είχα αγοράσει 120€. Τέλος firewalker δεν ξέρω να σου πω το νόμο αλλα σαφέστατα και είναι υποχρεωμένοι να σου δώσουν τα λεφτά σου πίσω κάτω απο προυποθεσεις κατάστασης του προιόντος (έχω κανει τη συζητηση αυτη σε τραπέζι οπου βρισκόντουσαν ταυτόχτονα λογιστής, δικογόρος και υπαλληλος του υπουργείου οικονομικών). Αν είναι σφραγγισμένο όπως το αγόρασες δεν τίθεται καν θέμα. Αν όμως το έχεις ανοιξει και δεν κάνει αυτα που αναφράφονται και πάλι πρεπει να στα επιστρεψουν αλλα θα μπλεξεις υπο την εννοια οτι θα σου λενε "Ναι αλλα εμεις εννουσαμε αυτο ενω εσεις καταλάβατε άλλο, το τάδε εννοείται και πάει λέγοντας". Αυτο με τα πιστωτικά λοιπον αποτελεί απλα πολιτική των καταστημάτων η οποία βέβαια δεν υπερβαίνει το νόμο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.