Προς το περιεχόμενο

Πανελλήνιες 2010 και το ερώτημα μου


logo15

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πάντως, γνωρίζοντας τη φιλοσοφια του εκπαιδευτικού συστηματος το οποίο δεν δίνει ώθηση στον μαθητή-φοιτητη να μαθει για να βοηθηθεί στην ζωή του αλλα τον ωθεί να παπαγαλίσει για να περάσει σε μια σχολη στην οποια επίσης θα παπαγαλισει και μετα με καποιο ρουσφετι θα επιχειρησει να μπει στο δημόσιο θα σου δώσω την εξής συμβουλή : Βρες κάποιον που να σκαμπάζει απο διοικηση επιχειρησεων να σου δώσει να καταλάβεις εμπειρικά τι είναι αυτα που διαβάζεις. Η κατανόηση της διοικησης επιχειρήσεων είναι το πιο ευκολο πραγμα στον κοσμο λόγω του ότι η θεωρία της αναφέρεται στην απλή κοινη λογική. Απο την άλλη ειναι εξαιρετικά δυσκολο αυτές οι πολυ απλες θεωριες να εφαρμοστουν στην πράξη (εκ του αποτελέσματος κρίνοντας). Αν σου δειξει λοιπον κάποιος πιό ειναι το νοημα αυτών που διαβάζεις δίνοντας σου εμπερικά παραδείγματα απο επιχειρήσεις, τοτε σίγουρα θα το πάρεις πολύ καλύτερα ψυχολογικά το όλο θέμα και θα σου είναι πολυ πιο εύκολο να καταλάβεις το κακογραμμένο βιβλίο...ακομα και να το παπαγαλισεις αν έτσι το θέλουν.

 

Υ.Γ : Αν έμαθα καλά κάτι μέσα απο τα όποια χρόνια έχω στην εκπαίδευση ειναι οτι η ψυχολογία είναι το Α και το Ω για την κατανοηση ενός μαθήματος. Όποιος πάει με προκατάληψη να διαβάσει κάτι δεν πρόκειται να το μάθει ούτε με σφαίρες (έτσι και γω με τα αρχαία). Γι'αυτο λοιπόν μην αποθαρρύνετε τον άνθρωπο και ακομα και αν τα πράγματα ειναι χειρότερα απο αυτά που του περιγράφετε, πείτε του ψέματα. Δεν βοηθάτε καθόλου ετσι.

 

Κλείνοντας θα δώσω 2 παραδείγματα και βάλτα καλα στο μυαλό σου (όλα είναι στο μυαλό) : Καποια στιγμη με θερμοπαρακάλεσε μια γειτόνισσα να κάνω μάθημα (δεν ειμαι καθηγητης) αλγορίθμων στην κόρη της (3η γυμνασίου) γιατι ενώ ήταν μαθήτρια του 19, έγραψε στο τεστ και στο διαγώνισμα της πληροφορικής 8 και 11 αντιστοιχα διαμαρτυρόμενη οτι ήταν πανδύσκολα. Δεν είχα καμμία σοβαρη διάθεση να το κάνω αλλα ανέλαβα να το κάνω σαν στοιχημα γιατι δεν πιστευα οτι κατι τόσο απλο φαινότανε σε κάποιον τόσο βουνο. Για να μην τα πολυλογώ η κοπελα απο το πρώτο μάθημα δεν πιστευε στα αυτια της και στα μάτια της οτι ειναι τοσο εύκολα και φτάσαμε στο 6ο και τελευταιο μαθημα όπου της έδωσα και έλυσε με επιτυχία μια άσκηση που στο τέλος της αποκάλυψα (και έλεγα αληθεια) οτι ήταν των πανελληνίων της 3ης λυκείου. Περιττο να σας πω οτι ειχε ενα χαμογελο λες και μολις τελείωσε και βέβαια στο τέλος εγραψε 19 χάνοντας την μία μονάδα απο τραγική απερισκεψία της. Εγω το μόνο που έκανα ήταν να την μεταδωσω την ψυχολογια ότι είναι γελοία και να της πω λιγο πιο λιανά τις βλακείες του βιβλιου (ακους εκει «αλγοριθμος είναι μια σειρα πεπερασμενων εντολών…». Που να ξερει το παιδί της 3ης γυμνασιου βρε @ρχιδι παιδαγωγε συγγραφέα τι είναι το πεπερασμενο;)

 

Παράδειγμα 2 : Στην 3η λυκείου αποφάσισα να μην πάω αρχικα φροντιστήριο ΑΟΘ καθοτι ο πατέρας μου υποστήριζε οτι θα με βάλει στο σωστο δρόμο πάνω στο θέμα. Ο ανθρωπος μου πέρασε την ψυχολογια οτι το συγκεκριμένο μάθημα ήταν οτι πιο εύκολο υπήρχε στον κόσμο και οτι το 1+1=2 είναι αρκετα πιο δυσκολο. Το έκανε τόσο καλα που σκεφτείτε ότι πλεόν πριν λύσω οποιαδήποτε άσκηση ήμουν 1000% σίγουρος οτι θα τη λύσω. Μιλαμε για απιστευτη αυτοπεποίθηση. Τελικα δεν πήγα φροντιστήριο καθόλου και εγραψα 19,8 (το 0,2 κάποιος διορθωτής το έβαλε στον κ..λο του). Όλα λοιπον ειναι θέμα ψυχολογίας και να βρείς κάποιον να σε βάλει στο σωστο μονοπάτι. Πραγματικά θα σε αναλάμβανα εγω για 3-4 μαθηματακια σε στυλ καφε χωρίς να σου πάρω χρήματα μόνο και μονο σαν στοίχημα για να σου αποδειξω οτι πιο ευκολο πράγμα απο αυτο που πιθανως περιγράφει λανθασμένα το βιβλιο δεν υπάρχει. Φεύγω όμως για φαντάρος οπότε...los poulos grantos.

Στρώσου και ασχολήσου…πραγματικα γελοία πράγματα. Απλα δουλεψε λίγο παπαγαλία τα α,β,γ,δ,ζ,ε,δ που έχουν αυτου του είδους τα βιβλία τα οποία όμως αν τα έχεις καταλάβει πράγματικα, θα σου έρθουν στο μυαλο μολις τα χρειαστείς γιατι είναι απλη λογική.

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Critter, το πρόβλημα δε βρίσκεται στην κατανόηση όσων γράφει το βιβλίο. Όπως είπες τα περισσότερα είναι κοινή λογική. Το πρόβλημα είναι ότι αυτή η κοινή λογική δεν υπάρχει σε διορθωτές και εξετάσεις γενικότερα. Αν εγώ για παράδειγμα διαβάσω καλά το βιβλίο και απαντήσω στις ερωτήσεις με δικά μου λόγια, χρησιμοποιώντας όμως κάποιους στάνταρ ορισμούς θα πάρω τα τρία του διορθωτή. Και αυτό επειδή δε τους νοιάζει αν εσύ έχεις καταλάβει τι λέει αυτό το ρημαδοβιβλίο, τους νοιάζει να δουν μια απ' τα ίδια, μια απάντηση που θα έχει δοθεί μηχανικά και θα είναι καρμπόν ό,τι λέει το βιβλίο.

Δημοσ.

Ναι, το καταλαβαίνω αυτο που λες, το ξέρω και το ψιλοαναφέρω εμμέσως. Απλα αυτό που εγώ υποστηρίζω είναι οτι αν ο μαθητής έχει καταφέρει να πάρει την απάντηση στο αιώνιο ερώτημα που τον απασχολει "μα καλα γιατι τα μαθαίνω αυτα; που θα μου χρειαστούν;", τοτε ειναι πολύ πιο εύκολο για αυτόν :

 

α)Να παπαγαλίσει (η λογικη και η κατανοηση του θέματος θα τον οδηγήσει πχ στο να θυμηθει τις επόμενες 2 γραμμες που έλεγε το βιβλιο πιο εύκολα...αλγοριθμική σκέψη).

 

β)Να διαβασει και να αποτυπώσει πιο ευχάριστα γιατι πλέον θα πρόκειται για κάτι που καταλαβαίνει και εν τέλει μπορει να του φανεί και ενδιαφέρον.

 

γ)Να αποκρυπτογραφήσει τις παραγραφους που δεν καταλαβαίνει τίποτα σκεπτόμενως λογικά και οικονομικά για το τί μπορεί να εννοεί ο ποιητής.

 

Αυτό με τη λέξη πεπερασμένο που είπα πριν, ήταν απορία της μαθητριας μου στην οποία μόλις έδωσα την ερμηνεία της λέξης πάλι δεν κατάλαβε το σύνολο του ορισμου. Μόλις όμως της έδωσα ένα παράδειγμα απο την καθημερινη ζωή, πραγματικα σου μιλάω οτι δεν ξαναδιάβασε ποτέ τον ορισμο. Τον θυμότανε ακριβως όπως τον έλεγε το βιβλιο γιατι είχε καταλάβει ακριβώς το τί μας λέει ο ποιητής. Και στο λέω αυτο γιατι ακομα και σήμερα οποτε την πετυχαίνω κάνουμε πλακα με αυτό το θέμα και πραγματικα θυμάται άψογα τον ορισμο. Βεβαια εδώ να πω οτι πέρασε στην πληροφορικη στο ΠΑΠΕΙ και είναι αξιοπρόσεκτο το πως κατέληξε εκεί....Σκεψου οτι αν τελειωνε το γυμνασιο με κακή διαθεση έναντι στην πληροφορικής, δεν θα πήγαινε τεχνολογικη στην 3η λυκείου και δεν θα έιχε περάσει σε αυτή τη σχολή...Άρα όπως και να έχει, πρεπει να καταλαβαίνουμε τι μαθαίνουμε γιατι κατι απο όλα αυτα θα μας χαράξει την πορεία της ζωής μας. Μπορει ο φίλος μας αυριο να γίνει γενικος διευθυντης της microsoft και να μας έχει και υπαλλήλους του ;).

Δημοσ.

ΤΕΙ Πληροφορικης στη Λαρισα περασα, αλλα με 1-2 βδομαδες περισσοτερο διαβασμα ανετα επιανα το 14 των αστυφυλακων , ωστε να εγραφα 19αρια στα ΑΟΔΕ, ΑΕΠΠ, Οικονομια , μαθ.γενικης !

Δημοσ.
ΤΕΙ Πληροφορικης στη Λαρισα περασα, αλλα με 1-2 βδομαδες περισσοτερο διαβασμα ανετα επιανα το 14 των αστυφυλακων , ωστε να εγραφα 19αρια στα ΑΟΔΕ, ΑΕΠΠ, Οικονομια , μαθ.γενικης !

 

τα ίδια γούστα έχουμε φιλαράκι ...μπράβο σου..καλα είναι και τει πληροφορικής ...καλη πορία σου εύχομαι

  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ.

για να κανουμε τα χαρτια μας με το 10 τις εκατο

ποτε πρεπει?

 

Καταθέτεις μηχανογραφικό στην ίδια προθεσμία με αυτούς του 90%.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...