doctorkostis Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2009 Παιδια να θυμαστε οτι οι πολυετεις εγγυησεις πληρωνονται.Δεν το κανουν οι εταιριες για την ψυχη της μανας τους,το κανουν επειδη τους συμφερει οικονομικα να αλλαζεις λαδια σε αυτους για 5-6-7 χρονια. Μπορει ψυχολογικα να αισθανεσαι ασφαλης με τα πολλα χρονια εγγυηση,καλο ειναι ομως να υπολογισεις τι διαφορες πληρωνεις σε σερβις στην αντιπροσωπεια σε σχεση με το συνεργειο.Για χαζο τον εχετε πχ τον Σαρακακη?
acomaedo Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2009 α. με οποιο τροπο θελει ας υπολογισει τιμες. Δεν κολαμε εκει.β. η 6χρονη εγγυηση δεν εχει σχεση με την τιμη των σερβις. Αλλο εγγυηση και αλλο δωρεαν σερβις. ΥΓ. Ξερεις yaris με 100.000km που δεν αλλαξαν τακακια ακομα? really? ΥΓ2. Στη τακτικη συντηρηση καθε αυτοκινητου δεν αλλαζεις μονο λαδια κ φιλτρα κ υαλοκαθαριστηρες. Αυτα ειναι οι εργασιες του μικρου σερβις+καποιες αλλες μικροεργασιες/μικροελεγχους. Το κόστος του σερβις εξαρτάται απο δυο παράγοντες, α) τα αναλώσιμα όπως αυτά που προανέφερα και αλλάζονται σε τακτά χρονικά διαστήματα που λίγο ώς πολύ είναι παραπλήσια στα περισσότερα αυτοκίνητα και β) σε βλάβες ή αστοχίες υλικού οι οποίες πρέπει να επιδιορθωθούν. Στο δεύτερο αν είσαι μέσα στην εγγύηση και δεν προκλήθηκε απο δική σου αμέλια δεν πληρώνεις τίποτε. Εδώ κολλάει η 6χρονη εγγύηση. ΥΓ1. Ναι ξέρω 2 yaris kai 1 corolla. ΥΓ2. Οσες φορές πήγα για σέρβις είτε μικρό είτε μεγάλο δεν είχε διαφορά εκτός απο την αλλαγή του φίλτρου του κλιματιστικού. Και ναι αναφέρομαι στην επίσημη αντιπροσωπεία.
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2009 @doctorkostis: αυτο πηγα να γραψω παραπανω με edit. 6 χρονια εγγυηση σημαινει οτι για 6 χρονια θα σερνεσαι για σερβις στις αντιπροσωπειες με οτι συνεπαγεται σε κοστος. Φυσικα εχεις το κεφαλι σου ησυχο. Οι εγγυησεις πληρωνονται πανακριβα απο τον αγοραστη. Δεν ειναι δωρεαν. @acomaedo: εγω παλι μιλαω για προγραματισμενη συντηρηση. Οι βλαβες/αστοχιες υλικου ειναι κατι που μπορει να συμβει σε καθε αυτοκινητο/καθε εταιρειας και δεν αφορουν τη προγραματισμενη συντηρηση/σερβις. Δεν ειναι στανταρ δηλαδη οτι σε καθε σερβις θα βρεθει ελατωμα/βλαβη/αστοχια υλικου, ωστε να το υπολογιζουμε ως στανταρ επιπροσθετο κοστος σε ενα σερβις. Αλλο εγγυηση για βλαβες/αστοχιες υλικου, και αλλο κοστος σερβις.
acomaedo Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2009 Ναι αλλά υπολογίζονται στο κόστος συντήρησης του αυτοκινήτου. Η μήπως κάνω λάθος?
NickTG Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2009 ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 15:40 ---------- [/color] Νομιζω δε μπορουσα να το γραψω πιο ξεκαθαρα στο ποστ μου. Το Yaris στα 100.000km απαιτει 50~60% περισσοτερα ευρο απο το Polo για προγραματισμενη συντηρηση. Η απαντηση στο τελευταιιο σου ερωτημα ειναι Ναι προφανως, αλλιως δε θα ελεγα στο ποστ μου οτι το βλεπετε απο λαθος σκοπια το θεμα. Μιας και δεν με καταλαβατε αποτι φαινεται: Προηγουμενο Yaris: ανα 10.000km μικρο σερβις, ανα 20.000 μεγαλο Προηγουμενο Polo: ανα 15.000κμ μικρο σερβις, ανα 30.000 μεγαλο Βαζεις κατω τα σερβις που θα εχουν κανει μεχρι τα 100.000km βαζεις και τη διαφορα τιμης που πιστευεις οτι υπαρχει αναμεσα στα service του Polo και του Yaris και βλεπεις οτι στα 100.000 το yaris θα εχει χρειαστει περιπου οσο προανεφερα παραπανω απτο Polo για τακτικη συντηρηση. hint: Πιο οικονομικο δεν ειναι το αμαξι στο οποιο η αντιπροσωπεια κανει καλυτερες τιμες στα σερβις, αλλα αυτο που χρειαζεται πιο σπανια σερβις. Σύμφωνα με το πρόγραμμα που έχω μπροστά μου κάθε 15.000χλμ μικρό και 30.000χλμ μεγάλο θέλει και το Yaris(και το προηγούμενο και το τωρινό). Αλλά ακόμα και κάθε 10.000/20.000 να θέλει μέσα στα 100.000χλμ το Polo θα αλλάξει και ιμάντα που το Yaris δεν έχει. Πόσο πάει μία αλλαγή ιμάντα σε επίσημο VW;
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2009 Ναι αλλά υπολογίζονται στο κόστος συντήρησης του αυτοκινήτου.Η μήπως κάνω λάθος? βρε ανθρωπε μου...Η ΒΛΑΒΗ και η εγγυηση ειναι αλλου παπα ευαγγελιο απο τα προγραματισμενα σερβις. Το προγραματισμενο σερβις ειναι ενα στανταρ κοστος, το οποιο δεν γλυτωνεις. Για αυτο το στανταρ κοστος συζηταμε αυτη τη στιγμη. Η βλαβη ειναι κοστος ΑΝ εμφανιστει, ΟΤΑΝ εμφανιστει, με τη ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ που θα εμφανιστει, ΑΝ θα ειναι εντος η εκτος εγγυησης και εν τελει μπορει να μην εμφανιστει και ΚΑΘΟΛΟΥ. Δεν μπορεις εσυ να συνυπολογιζεις μια βλαβη καθε λιγο ως στανταρ κοστος συντηρησης. Αν παλι πεσεις σε προβληματικο αυτοκινητο που καθε λιγο και λιγακι σου βγαζει και απο μια βλαβη, τοτε απλα εκανες την τυχη σου, δε χρειαζεται ομως να συζηταμε για τετοιες περιπτωσεις, ως κοστος συντηρησης. Εγω εχω 5 χρονια ibiza και η μονη βλαβη που μου παρουσιασε (και ηταν εκτος εγγυησης) ηταν στο ηλεκτρικο κλειδωμα ---> 140 ευρω στην αντιπροσωπεια. Δεν καταλαβαινω γιατι πρεπει σωνει και καλα να δεχθω τις βλαβες ως κοστος, ενω δεν μου εχει παρουσιασει τιποτα αλλο απολυτως. Τελικως ξερεις Yaris με 100.000χλμ που δεν εχουν αλλαξει τακακια? ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 16:32 ---------- Σύμφωνα με το πρόγραμμα που έχω μπροστά μου κάθε 15.000χλμ μικρό και 30.000χλμ μεγάλο θέλει και το Yaris(και το προηγούμενο και το τωρινό).Αλλά ακόμα και κάθε 10.000/20.000 να θέλει μέσα στα 100.000χλμ το Polo θα αλλάξει και ιμάντα που το Yaris δεν έχει. Πόσο πάει μία αλλαγή ιμάντα σε επίσημο VW; Θα σου πω εγω που την εκανα στο ibiza: 170E το ανταλακτικο, 80Ε εργασια = 250Ε σε επισημο Seat. Σε επισημο VW καντο 300Ε εγω σου λεω και 350Ε. Και παλι αρκετα ακριβοτερη βγαινει η συντηρηση του Yaris. Οσο για τα 10.000/20.000: http://www.fixedpricecarservice.com.au/
acomaedo Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2009 Έχουμε και λέμε: POLO 1.4 5d TRENDLINE 1390cc 85PS περίπου 13350€ YARIS 1.3 5d LUNA 1329cc 101PS περίπου 13490€ Σέρβις μικρό/μεγάλο 15000/30000 ευρώ Εγγύηση μηχανικών μερών 6 χρόνια ΤΟΥΟΤΑ 2 χρόνια VW. Το συνολικό κόστος συντήρησης ή χρήσης εξακολουθείς να λες ότι θα είναι μετά απο 100.000 χλμ μεγαλύτερο κατά 60% στο Yaris??? Όσο για το "Και παλι αρκετα ακριβοτερη βγαινει η συντηρηση του Yaris. Οσο για τα 10.000/20.000: http://www.fixedpricecarservice.com.au/" συγκρίνεις ανόμοια πράγματα άλλο το αυτοκίνητο και οι τιμές στην Αυστραλία άλλο εδώ. Επιπρόσθετα στην σελίδα που δίνεις θεωρεί σέρβις κάθε 10000χμ ή 6 μήνες...
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2009 Έχουμε και λέμε:POLO 1.4 5d TRENDLINE 1390cc 85PS περίπου 13350€ YARIS 1.3 5d LUNA 1329cc 101PS περίπου 13490€ Σέρβις μικρό/μεγάλο 15000/30000 ευρώ Εγγύηση μηχανικών μερών 6 χρόνια ΤΟΥΟΤΑ 2 χρόνια VW. Το συνολικό κόστος συντήρησης ή χρήσης εξακολουθείς να λες ότι θα είναι μετά απο 100.000 χλμ μεγαλύτερο κατά 60% στο Yaris??? οτι ναναι... Πες μου τι δεν καταλαβαινεις απο τα ποστ μου, να στο εξηγησω για 20η φορα. βεβαια εσυ μια μου λες οτι λογω εγγυησης πληρωνεις στα σερβις μονο τα ανταλλακτικα, μετα μου λες οτι τα yaris στα 100.000χλμ δεν εχουν αλλαξει τακακια, αντε βγαλε ακρη δηλαδη... Ερωτηση για 3η φορα, χωρις να εχω παρει απαντηση: Ξερεις οντως yaris με 100.000χλμ+ που δεν εχουν αλλαξει τακακια? Ή ετσι το πες ΥΓ. Το σερβις του πρηγουμενου Yaris οπως ξεκινησα να αναφερω στο παραδειγμα μου ηταν 10.000/20.000. Και ναι και με 200 χρονια εγγυηση, ειχε ακριβοτερο κοστος συντηρησης απο το vw polo, λογω συχνοτερων σερβις. Αν χαλαστηκες με το παραδειγμα του Yaris παρε παραδειγμα το δικο μου αμαξι που εχει 7.500/15.000 και στα 60.000 ιμαντα, μπας και αντιληφθεις το point του αρχικου μου ποστ περι κοστους συντηρησης και ξεσκαλωσεις απο τις μαρκες-ετικετες... Οσο για την Αυστραλια, νομιζω πως τα 1.3/1.5 yaris στην Αυστραλια δεν εχουν καποιο προφανη λογο ωστε να νιωθουν διαφορετικα αμαξια και με διαφορετικη συντηρηση, απο τα δικα μας yaris.
acomaedo Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2009 οτι ναναι... Πες μου τι δεν καταλαβαινεις απο τα ποστ μου, να στο εξηγησω για 20η φορα. βεβαια εσυ μια μου λες οτι λογω εγγυησης πληρωνεις στα σερβις μονο τα ανταλλακτικα, μετα μου λες οτι τα yaris στα 100.000χλμ δεν εχουν αλλαξει τακακια, αντε βγαλε ακρη δηλαδη... Ερωτηση για 3η φορα, χωρις να εχω παρει απαντηση: Ξερεις οντως yaris με 100.000χλμ+ που δεν εχουν αλλαξει τακακια? Ή ετσι το πες ΥΓ. Το σερβις του πρηγουμενου Yaris οπως ξεκινησα να αναφερω στο παραδειγμα μου ηταν 10.000/20.000. Και ναι και με 200 χρονια εγγυηση, ειχε ακριβοτερο κοστος συντηρησης απο το vw polo, λογω συχνοτερων σερβις. Και το θέμα δεν είναι η μάρκα αλλά ο συλλογισμός σου. Το παράδειγμα σου, όπως και η σύγκριση που έκανες μεταξύ Lada - Daihatsu είναι άκυρο, λάθος πέστο όπως θές. Η θεώρηση ότι η συχνότητα του σέρβις είναι ο αποκλειστικός παράγοντας για τοω υπολογισμό του κόστους συντήρησης είναι επίσης λάθος. Όσο για την ερώτηση που κάνεις για τρίτη φορά, αν δεν προσέχεις τι γράφει ο άλλος δε σε φταίει κανείς...
NickTG Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2009 ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 16:32 ---------- [/color] Θα σου πω εγω που την εκανα στο ibiza: 170E το ανταλακτικο, 80Ε εργασια = 250Ε σε επισημο Seat. Σε επισημο VW καντο 300Ε εγω σου λεω και 350Ε. Και παλι αρκετα ακριβοτερη βγαινει η συντηρηση του Yaris. Οσο για τα 10.000/20.000: http://www.fixedpricecarservice.com.au/ Στο παρακάτω πρόγραμμα(που είναι πρόγραμμα για μηχανικούς) δίνει στο Yaris 15.000/30.000 http://www.tolerance.se/ Ακόμα και να ισχύει το 10.000/20.000 έχεις ενδεικτικές τιμές για να δούμε αυτό το 50-60% παραπάνω ή αφού έχει πιο συχνά σέρβις είναι και πιο ακριβό; Χωρίς νούμερα δε γίνεται τίποτα.
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2009 Δεν εχω ενδεικτικες τιμες, μιλησα προσεγγιστηκα, παιρνοντας ως δεδομενο οτι το μικρο σερβις της toyota ειναι 20 ευρω φθηνοτερο απτο μικρο του πολο και το μεγαλο της καμια 50ρα ευρω. Ειναι ακομα μεγαλυτερες οι διαφορες? ΥΓ. Δεν υπολογισα τον ιμαντα, καθως στο polo θεωρουσα πως ειναι στα 120.000. Με τον ιμαντα η διαφορα πεφτει στο +30% συμφωνα με οσα λεω παραπανω. ANYWAY ξαναλεω οχι για αλλο λογο, αλλα επειδη η συζητηση εχει παει σε λαθος κατευθυνση οτι το point μου δεν ειναι να αποδειξω πως η toyota εχει ακριβοτερο κοστος συντηρησης. και ξαναλεω πως εγω που εχω το ibiza με ΦΘΗΝΟΤΕΡΑ ανταλλακτικα και ΦΘΗΝΟΤΕΡΑ σερβις, πληρωνω πιο ακριβα τη συντηρηση αποτι αν ειχα το VW polo με ακριβοτερα σερβις και ακριβοτερα ανταλλακτικα. ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 17:02 ---------- ν.Β) Στην τακτική συντήρηση του Yaris εκτός απο φίλτρα αέρα - κλιματιστικού και λάδια - μπουζί άντε και υαλοκαθαριστήρες ή τακάκια (αν και σε τρια που ξέρω με 100000+ δεν έχουν αλλάξει ακόμα) δεν έχεις να υπολογίσεις τίποτα άλλο, λόγω της 6χρονης εγγύησης. Στο Polo???? Όσο για την ερώτηση που κάνεις για τρίτη φορά, αν δεν προσέχεις τι γράφει ο άλλος δε σε φταίει κανείς... Επειδη εγω δε προσεχω τι διαβαζω, διευκρινησε μου αν θες σε τι αναφερεσαι στα underlined. Η θεώρηση ότι η συχνότητα του σέρβις είναι ο αποκλειστικός παράγοντας για τοω υπολογισμό του κόστους συντήρησης είναι επίσης λάθος. που ακριβως ειδες να λεω οτι αποκλειστικος παραγοντας για τον υπολογισμο του κοστους συντηρησης ειναι η συχνοτητα των σερβις? καντο ενα quote αν θες. Παμε αλλη μια: Το κοστος συντηρησης δεν εξαρταται μονο απο το ποια αντιπροσωπεια παρεχει φθηνοτερα ανταλακτικα και εργασια ΑΛΛΑ κυριως απο τη συχνοτητα των σερβις.
NickTG Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2009 Δεν εχω ενδεικτικες τιμες, μιλησα προσεγγιστηκα, παιρνοντας ως δεδομενο οτι το μικρο σερβις της toyota ειναι 20 ευρω φθηνοτερο απτο μικρο του πολο και το μεγαλο της καμια 50ρα ευρω. Ειναι ακομα μεγαλυτερες οι διαφορες? Δηλαδή στην ουσία έχεις πάρει αυθαίρετα κάποιες τιμές που εσύ πιστεύεις και έχεις βγάλει αποτελέσματα και ποσοστά; Για το πρόγραμμα που έβαλα που λέει σέρβις κάθε 15.000/30.000 δεν είδα σχόλιο. Επίσης για να ξεκαθαρίσω τη θέση μου δεν προτείνω κάποιο Toyota για αγορά. Καλό θα ήταν να μεταφερθούν τα μηνλυματα σε κάποιο άλλο θέμα αφού είναι άσχετα. Προσωπικά σταματάω τα off-topic εδώ.
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2009 Δηλαδή στην ουσία έχεις πάρει αυθαίρετα κάποιες τιμές που εσύ πιστεύεις και έχεις βγάλει αποτελέσματα και ποσοστά; Αλλο προσεγγιστικα, αλλο αυθαιρετα. Ομοιως σταματαω το οφφτοπικ εδω, εχει ξεφυγει πολυ η συζητηση και εχω την εντυπωση οτι εχει μετατραπει σε συζητηση "εγω ξερω τα πιο πολλα, εσυ εισαι ο πιο ασχετος". Διαφωνει κανεις με το point μου? Αν ναι ας συζητησουμε επ αυτου, αν οχι το κουρασαμε με ανουσια ποστ. και σας ξαναλεω για οσους δεν συμφωνειτε με τα περι yaris, παρτε παραδειγμα το προηγουμενο ibiza-polo μηπως και αντιληφθειτε την ουσια.
NickTG Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2009 Θα δώσεις 16.000Ε για Polo με 85 άλογα; :X (σε λίγο θα βγει ο 1200αρης TSi)Έχεις δει όλα τα υπόλοιπα σε αυτά τα λεφτά και δε σου άρεσε τίποτα; Επαναφέρω την ερώτησή μου.
doctorkostis Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2009 Επαναφέρω την ερώτησή μου. Ενδιαφερομαι να ακουσω και γω την απαντηση στην ερωτηση.16 χιλιαρικα για ατμοσφαιρικα 1400αρια με κατω απο 100 αλογα ειναι απλα,πολλα λεφτα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.