Προς το περιεχόμενο

VW Polo ή Citroen C4?


pappous_soulis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Λαθος βλεπετε τα πραγματα οποτε θα το πω απλα:

 

Το προηγουμενο Polo (δεν ξερω για το νεο) στα 100.000km θα εχει κοστισει περι του 50%~60% φθηνοτερα η προγραματισμενη συντηρηση του, απο του προηγουμενου Yaris (επισης δεν ξερω για το νεο).

 

Βεβαια ο κατοχος του Yaris θα μπορει να υπερηφανευεται οτι πληρωνει φθηνοτερα σερβις (αμφιβαλλω πολυ και για αυτο αλλα οκ), ασχετα αν απτη τσεπη του στα 100.000km θα χει βγαλει 50%++ παραπανω ευρωπουλα αποσα θα χει βγαλει ο κατοχος του Polo...

  • Απαντ. 51
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Λαθος βλεπετε τα πραγματα οποτε θα το πω απλα:

 

Το προηγουμενο Polo (δεν ξερω για το νεο) στα 100.000km θα εχει κοστισει περι του 50%~60% φθηνοτερα η προγραματισμενη συντηρηση του, απο του προηγουμενου Yaris (επισης δεν ξερω για το νεο).

 

Βεβαια ο κατοχος του Yaris θα μπορει να υπερηφανευεται οτι πληρωνει φθηνοτερα σερβις (αμφιβαλλω πολυ και για αυτο αλλα οκ), ασχετα αν απτη τσεπη του στα 100.000km θα χει βγαλει 50%++ παραπανω ευρωπουλα αποσα θα χει βγαλει ο κατοχος του Polo...

Αν στις επιλογές του φίλου έμπαινε και το yaris θα του το πρότεινα με κλειστά μάτια λόγω βασικά της αξιοπιστίας. Από εκεί και πέρα, επειδή είχα vw GolfIII ξέρω τι πλήρωνα στα service. Αλλά για μεγαλύτερη ενημέρωση μπορεί κάποιος να δει και στα περιοδικά για τα αυτοκίνητα τι αναφέρουν για το κόστος συντήρησης και αναταλλακτικών για vw και toyota ή να μπει στα clubs των ιδιοκτητών και να του πουν από πρώτο χέρι πόσα πληρώνουν.

Δημοσ.

μιλησα για το yaris, επειδη αναφερθηκε η toyota ως συγκριση.

 

Τα περι αξιοπιστιας δεν θελω να τα συμεριζομαι ως de facto. Μια χαρα ειναι και η vw. Αν ειναι να πιασεις "λαχειο" σε βλαβες τοτε θα το πιασεις ειτε με VW, ειτε με toyota. Ειπα και παραπανω πως τα σημερινα αμαξια εχουν αρκετα υψηλες προδιαγραφες στη κατασκευη τους για να μιλαμε για αξιοπιστες και αναξιοπιστες μαρκες. Ολες οι μαρκες ειναι καλες και κατασκευαζουν αξιοπιστα αυτοκινητα, αλλα και ΟΛΕΣ κανουν ανακλησεις μοντελων λογω προβληματικων παρτιδων (και η toyota) και ΟΛΕΣ βγαζουν κατα καιρους συγκεκριμενα προβληματα στα αυτοκινητα τους. Tα οποια πολλες φορες εχουν να κανουν με τον προμηθευτη-κατασκευαστη των επι μερους υλικων που συνθετουν ενα αμαξι...Αν πχ η toyota φοραει εγκεφαλους Bosch και η bosch βγαλει μια παρτιδα ελατωματικων εγκεφαλων, τοτε το λαθος δε χρεωνεται στην toyota, αλλα στην bosch. Ωστοσο ολοι θα μιλησουν για ελλατωματικα ηλεκτρονικα της toyota.

 

E αυτο μπορει να συμβει σε καθε κατασκευαστη, απο την daihatsu μεχρι τη ferrari.

 

Πολυ απλα ειναι τι θα σου κατσει. Ειτε παρεις daihatsu/lada, ειτε παρεις mercedes/bmw/lexus, δεν μπορεις να ξερεις απο πριν ποιο θα ειναι πιο ζημιαρικο απτα 5...

 

Γενικως δε θα επελεγα για κανενα λογο αμαξι με κριτηριο το τι "ακουγεται" περι αξιοπιστιας, εκτος αν ειναι δεδομενα και αποδεδειγμενα κακο και ζημιαρικο, οποτε θα το απεφευγα.

Δημοσ.

 

Πολυ απλα ειναι τι θα σου κατσει. Ειτε παρεις daihatsu/lada, ειτε παρεις mercedes/bmw/lexus, δεν μπορεις να ξερεις απο πριν ποιο θα ειναι πιο ζημιαρικο απτα 5...

 

Ψιλοάκυρη η συσχέτιση Daihatsu - Lada...

 

On Topic τα αυτοκίνητα που συγκρίνει ο topic starter ανήκουν σε διαφορετική κατηγορία, σαφώς πιο οικογενειακό (σε χώρους) το C4, μικρό αυτοκίνητο πόλης το POLO.

Δημοσ.
Ψιλοάκυρη η συσχέτιση Daihatsu - Lada...

 

Ιδιου budget αυτοκινητα (οσο εβγαιναν lada) με οτι συνεπαγεται αυτο. Καθολου ακυρη η συσχετιση λοιπον.

Δημοσ.
Πόσο σου βγαίνει το καθένα;

15850 η highline έκδοση του Polo, και 15000 το C4, αλλά όχι με τον πλήρη εξοπλισμό. (με την πιο πλήρη έκδοση βγαίνει κοντά 17000€)

 

soulis η seat δεν ειναι κατι αλλο απο VW, εκτος αν εννοεις οτι δε σου αρεσει το σημα της η το ονομα της...Στα εργοστασια της Seat εξαλλου κατασκευαζονται και αλλα αμαξια του ομιλου VW, οπως για παραδειγμα το Audi Q5.

Αρχικά είχα και το Ibiza σαν επιλογή, παρ'όλο που δεν συμπαθώ την Seat, αλλά όταν το'δα απο κοντά δε μου άρεσε.

 

Παντως για το polo εχω διαβασει οτι βγαζει συχνα προβληματα τωρα κατα ποσο ισχυει δε ξερω.

Για το παλιό ή το νέο μοντέλο? Γιατί το καινούριο έχει κάνα δυο μήνες που κυκλοφορεί.

 

Εν τέλει, ενδιαφέρομαι για ένα από τα δυο αμάξια, για τον έναν ή για τον άλλο λόγο. Έχω σκεφτεί και τις εναλλακτικές που προτείνεται. Όσο για το κόστος συντήρησης, απ' όσο έχω καταλάβει κινούνται στα ίδια επίπεδα πάνω κάτω.

Με βλέπω για το Polo όμως. Ο βασικότερος λόγος όπως το βλέπω είναι ότι θα μπορέσω να το πουλήσω ευκολότερα σε κανά 5άρι χρόνια, σε σχέση με το C4...

Δημοσ.
15850 η highline έκδοση του Polo, και 15000 το C4, αλλά όχι με τον πλήρη εξοπλισμό. (με την πιο πλήρη έκδοση βγαίνει κοντά 17000€)

 

 

 

 

Θα δώσεις 16.000Ε για Polo με 85 άλογα; :X :X (σε λίγο θα βγει ο 1200αρης TSi)

Έχεις δει όλα τα υπόλοιπα σε αυτά τα λεφτά και δε σου άρεσε τίποτα;

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 12:58 ----------

 

Ιδιου budget αυτοκινητα (οσο εβγαιναν lada) με οτι συνεπαγεται αυτο. Καθολου ακυρη η συσχετιση λοιπον.

 

 

Ακόμα βγαίνουν lada και σίγουρα οι τιμές τους αλλά και οι κατηγορίες που βγαίνουν δεν έχουν καμία σχέση με Daihatsu(με πιο ακριβή τη Daihtasu φυσικά).

Στη μόνη κατηγορία που έχουν "αντίπαλα" μοντέλα η Daihatsu είναι πολύ ακριβότερη.

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 13:07 ----------

 

Λαθος βλεπετε τα πραγματα οποτε θα το πω απλα:

 

Το προηγουμενο Polo (δεν ξερω για το νεο) στα 100.000km θα εχει κοστισει περι του 50%~60% φθηνοτερα η προγραματισμενη συντηρηση του, απο του προηγουμενου Yaris (επισης δεν ξερω για το νεο).

 

Βεβαια ο κατοχος του Yaris θα μπορει να υπερηφανευεται οτι πληρωνει φθηνοτερα σερβις (αμφιβαλλω πολυ και για αυτο αλλα οκ), ασχετα αν απτη τσεπη του στα 100.000km θα χει βγαλει 50%++ παραπανω ευρωπουλα αποσα θα χει βγαλει ο κατοχος του Polo...

 

 

Θες να μας πεις ότι η VW έχει φθηνότερα σέρβις από την Toyota;

Και μάλιστα τόσο φθηνότερα που στα 100.000χλμ θα έχει πληρώσει τόσο παραπάνω ο κάτοχος του Yaris;

Ή ότι έχει πιο συχνά σέρβις;

Δημοσ.
Ιδιου budget αυτοκινητα (οσο εβγαιναν lada) με οτι συνεπαγεται αυτο. Καθολου ακυρη η συσχετιση λοιπον.

 

 

Ξέρεις τί γράφεις άνθρωπε μου? ή μιλάς στην τύχη? Κανένα μοντέλο της Daihatsu δεν είναι φθηνότερο από τις άλλες μάρκες στην ίδια κατηγορία. Ίσα ίσα που είναι και ακριβότερο: π.χ Cuore 1000cc βγαίνει με το κλειδί στο χέρι περίπου 10500-11000. Ξέρεις πολλά 1000αρια της κατηγορίας σε τέτοια τελική τιμή?

Για το Sirion το 1300αρι ή το 1500αρι θα έδιναν πολλοί 14500 και 16500 (τελικές τιμές) αντίστοιχα ?

Το δε Terios κοστίζει 20000- 24000 όταν το Νiva το έχεις με 14000.

 

Και από πλευρά αξιοπιστίας ξέρεις ότι Daihatsu = Toyota .

 

Aν τέτοια εγκυρότητα έχουν τα γραφόμενα σου στο Auto & Moto .....πρόσεξε μην κάψεις κόσμο.:P

Δημοσ.

Αυτές τις συγκρίσεις και το σκεπτικό πως σήμερα όλα τα αυτοκίνητα φτιάχνονται πάνω κάτω το ίδιο (!) πρώτη φορά τα διαβάζω. Όσον αφορά το Auto motor and Sport επειδή είμαι συνδρομητής του, έχει για κάθε μοντέλο την αξιοπιστία με άριστα το 20 αφού το θέμα αξιοπιστία υπάρχει.

Το Polo στο εξωτερικό κυκλοφορεί με τον 1,2 tsi με τον υπερσυμπιεστή με επιδόσεις εφάμιλλες του ατμοσφαιρικού 1.6 FSI και χαμηλή κατανάλωση. Είναι επίσης μεγαλύτερο από το προηγούμενο μοντέλο.

Δημοσ.
Αυτές τις συγκρίσεις και το σκεπτικό πως σήμερα όλα τα αυτοκίνητα φτιάχνονται πάνω κάτω το ίδιο (!) πρώτη φορά τα διαβάζω. Όσον αφορά το Auto motor and Sport επειδή είμαι συνδρομητής του, έχει για κάθε μοντέλο την αξιοπιστία με άριστα το 20 αφού το θέμα αξιοπιστία υπάρχει.

Το Polo στο εξωτερικό κυκλοφορεί με τον 1,2 tsi με τον υπερσυμπιεστή με επιδόσεις εφάμιλλες του ατμοσφαιρικού 1.6 FSI και χαμηλή κατανάλωση. Είναι επίσης μεγαλύτερο από το προηγούμενο μοντέλο.

 

Οχι το ιδιο, με την ιδια περιπου ιδεολογια ως προς το θεμα της αξιοπιστιας και οτι πλεον -ολες- οι εταιριες εχουν τριτες εταιριες για την κατασκευη εξαρτηματων (bosch, brembo κτλ) χωρια τα πατωματα και κινητηρες που πλεον πολλα αυτοκινητα μοιραζονται ακομα και εκτος του εκαστοτε ομιλου. Δεν μπορει ενα αυτοκινητο (να βαλω παραδειγμα) οπως η ΜΙΤΟ να ειναι λιγοτερο αξιοπιστη απο ενα Grande Punto η ενα Corsa. Ετσι δεν ειναι?

 

Για εμενα ποιο πολυ παιζει ρολο το εργοστασιο κατασκευης του παρα το ιδιο το μοντελο ως προς εναν πιθανο δεικτη αξιοπιστιας παρα οτιδηποτε αλλο. Εχω φιλη που εχει Polo (το προηγουμενο) το οποιο της εχει βγαλει τα χιλια προβληματα και εχω επισης και φιλη που εχει το ιδιο μοντελο και δεν της εχει κανει τσικ. Ποια απο τις 2 λοιπον εγω να παρω ως παραδειγμα για την μελλοντικη αγορα μου?

 

Τυχη ειναι πλεον ετσι οπως ειναι τα πραγματα (στα Ευρωπαικα τουλαχιστον) και μονο τα Japan αυτοκινητα κραταν εναν χαρακτηρα 2 σκαλια παραπανω στο θεμα αυτο κατα γενικη ομολογια και μετρησεις και τεστ χρονου.

 

Αλλα κουβαδες δεν αγοραζουμε πλεον :P

Δημοσ.
Οχι το ιδιο, με την ιδια περιπου ιδεολογια ως προς το θεμα της αξιοπιστιας και οτι πλεον -ολες- οι εταιριες εχουν τριτες εταιριες για την κατασκευη εξαρτηματων (bosch, brembo κτλ) χωρια τα πατωματα και κινητηρες που πλεον πολλα αυτοκινητα μοιραζονται ακομα και εκτος του εκαστοτε ομιλου. Δεν μπορει ενα αυτοκινητο (να βαλω παραδειγμα) οπως η ΜΙΤΟ να ειναι λιγοτερο αξιοπιστη απο ενα Grande Punto η ενα Corsa. Ετσι δεν ειναι?

 

Για εμενα ποιο πολυ παιζει ρολο το εργοστασιο κατασκευης του παρα το ιδιο το μοντελο ως προς εναν πιθανο δεικτη αξιοπιστιας παρα οτιδηποτε αλλο. Εχω φιλη που εχει Polo (το προηγουμενο) το οποιο της εχει βγαλει τα χιλια προβληματα και εχω επισης και φιλη που εχει το ιδιο μοντελο και δεν της εχει κανει τσικ. Ποια απο τις 2 λοιπον εγω να παρω ως παραδειγμα για την μελλοντικη αγορα μου?

 

Τυχη ειναι πλεον ετσι οπως ειναι τα πραγματα (στα Ευρωπαικα τουλαχιστον) και μονο τα Japan αυτοκινητα κραταν εναν χαρακτηρα 2 σκαλια παραπανω στο θεμα αυτο κατα γενικη ομολογια και μετρησεις και τεστ χρονου.

 

Αλλα κουβαδες δεν αγοραζουμε πλεον :P

 

Πως το εξηγείς στα ιταλικά που και εκείνα χρησιμοποιούν ηλεκτρικά από τρίτες εταιρίες, να έχουν ή να είχανε συχνά προβλήματα; Η alfa romeo παίρνει μοτέρ από τη fiat. Αν παρατηρήσεις όμως, τα μοτέρ της alfa romeo έχουν λίγο μεγαλύτερη ιπποδύναμη. Σκέφτηκες ποτέ αυτή η αύξηση της ιπποδύναμης αν σχετίζεται με τη μειωμένη αξιοπιστία στα μοτέρ της alfa romeo; Σχετικά με τις κοινές πλατφόρμες ανάμεσα σε διαφορετικές εταιρίες, το Αygo, Citroen c1, Peugeot (δε θυμάμαι το μοντέλο), παράγονται στο ίδιο εργοστάσιο στην Ευρώπη. Σε άρθρο περιοδικού (Auto motor and sport) διάβαζα πως η διαφορά είναι πως όταν τελειώσει η κατασκευή τους, το Γιαπωνέζικο περνάει από καλύτερο ποιοτικό έλεγχο. Η χώρα που κατασκευάζονται τα αυτοκίνητα παίζει ρόλο, όμως σήμερα αν θες αυτοκίνητο που να κατασκευάζεται από πάνω μέχρι κάτω στην Ιαπωνία θα κοιτάξει μόνον για Daihatsu. Πόσοι όμως αγοράζουν για παράδειγμα το sirion και όχι το Yaris; Η αξιοπιστία ενός μοντέλου δεν κρίνεται με σύγκριση ανάμεσα σε 2 αυτοκίνητα του ίδιου μοντέλου. Κρίνεται με βάση τη συχνότητα των βλαβών που παρουσιάζουν. Το θέμα δεν είναι αν θα βγάλει ζημία ένα αυτοκίνητο, καθώς αυτό είναι δεδομένο. Το θέμα είναι πόσο συχνά θα βγάζει βλάβες και αυτό είναι το ζητούμενο και το κριτήριο στην αξιοπιστία.

Κουβάδες δεν αγοράζουμε. Κάτι λαμαρίνες που στη δεκαετία σάπιζαν, κάτι μοτέρ που στα 100.000 χλμ μετατρέπονταν από 4χρονα σε 2χρονα και κάτι Ιταλικά που σου κάνανε το βίο αβίωτο στα ηλεκτρικά έχουν περάσει στο παρελθόν ;)

Δημοσ.

Ακόμα βγαίνουν lada και σίγουρα οι τιμές τους αλλά και οι κατηγορίες που βγαίνουν δεν έχουν καμία σχέση με Daihatsu(με πιο ακριβή τη Daihtasu φυσικά).

Στη μόνη κατηγορία που έχουν "αντίπαλα" μοντέλα η Daihatsu είναι πολύ ακριβότερη.

 

Ξέρεις τί γράφεις άνθρωπε μου? ή μιλάς στην τύχη? Κανένα μοντέλο της Daihatsu δεν είναι φθηνότερο από τις άλλες μάρκες στην ίδια κατηγορία. Ίσα ίσα που είναι και ακριβότερο: π.χ Cuore 1000cc βγαίνει με το κλειδί στο χέρι περίπου 10500-11000. Ξέρεις πολλά 1000αρια της κατηγορίας σε τέτοια τελική τιμή?

Για το Sirion το 1300αρι ή το 1500αρι θα έδιναν πολλοί 14500 και 16500 (τελικές τιμές) αντίστοιχα ?

Το δε Terios κοστίζει 20000- 24000 όταν το Νiva το έχεις με 14000.

 

Και από πλευρά αξιοπιστίας ξέρεις ότι Daihatsu = Toyota .

 

Aν τέτοια εγκυρότητα έχουν τα γραφόμενα σου στο Auto & Moto .....πρόσεξε μην κάψεις κόσμο.:P

 

Η ημιμάθεια είναι χειρότερη από την αμάθεια φίλε μου.

 

Ας προσέχουν τι γράφουν μερικοί εδώ μέσα...

 

Λοιπον σε πρωτη φαση ας μιλατε καλυτερα ακομα και οταν διαφωνειτε με το συνομιλητη σας ή νομιζετε οτι εχετε ολα τα δικια με το μερος σας (αναφερομαι σε tomass και Stefanara). Απο κει και περα το λαθος μου ηταν οτι επρεπε να αναφερω πως στο μυαλο μου ειχα κυριως το Niva μια 15ετια πισω ομως, αρα εχετε δικιο οι 2 πρωτοι στα περι τιμης που μου λετε.

 

@Stefanaras συγκεκριμενα: Δεν χρειαζοταν να μπεις καν στο κοπο να ποσταρεις απλα για να προσβαλεις. Οι απο πανω σου τουλαχιστον ειπαν τα επιχειρηματα και τη γνωμη τους. Εσυ απλα εκανες ενα πρικοχολο σχολιο εις βαρος μου και τιποτα παραπερα. No big deal

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 15:40 ----------

 

Θες να μας πεις ότι η VW έχει φθηνότερα σέρβις από την Toyota;

Και μάλιστα τόσο φθηνότερα που στα 100.000χλμ θα έχει πληρώσει τόσο παραπάνω ο κάτοχος του Yaris;

Ή ότι έχει πιο συχνά σέρβις;

 

Νομιζω δε μπορουσα να το γραψω πιο ξεκαθαρα στο ποστ μου. Το Yaris στα 100.000km απαιτει 50~60% περισσοτερα ευρο απο το Polo για προγραματισμενη συντηρηση.

 

Η απαντηση στο τελευταιιο σου ερωτημα ειναι Ναι προφανως, αλλιως δε θα ελεγα στο ποστ μου οτι το βλεπετε απο λαθος σκοπια το θεμα.

Μιας και δεν με καταλαβατε αποτι φαινεται:

Προηγουμενο Yaris: ανα 10.000km μικρο σερβις, ανα 20.000 μεγαλο

Προηγουμενο Polo: ανα 15.000κμ μικρο σερβις, ανα 30.000 μεγαλο

Βαζεις κατω τα σερβις που θα εχουν κανει μεχρι τα 100.000km βαζεις και τη διαφορα τιμης που πιστευεις οτι υπαρχει αναμεσα στα service του Polo και του Yaris και βλεπεις οτι στα 100.000 το yaris θα εχει χρειαστει περιπου οσο προανεφερα παραπανω απτο Polo για τακτικη συντηρηση.

 

hint: Πιο οικονομικο δεν ειναι το αμαξι στο οποιο η αντιπροσωπεια κανει καλυτερες τιμες στα σερβις, αλλα αυτο που χρειαζεται πιο σπανια σερβις.

 

Τελος @alex89: με καλυψε απολυτα ο ikaruga, πλεον ειναι ετσι τα πραγματα. Οσον αφορα το τελευταιο σου ποστ αυτο για τα ηλεκτρονικα των Ιταλικων τουλαχιστον σε 4 γνωστων που εχω (3 fiat, 1 alfa, 1 lancia 20ετιας) δεν το εχει παρατηρησει ουτε ενας. Συγκεκριμενα 2 γερμανικα που εχω εγω εχουν βγαλει παραπανω προβληματα στα ηλεκτρονικα αποτι ολα τα 4 ιταλικα μαζι. Γνωμη μου οτι αυτα περι ελατωματικων alfa στηριζονται σε μια δοση αληθειας, αλλα καπου απο στομα σε στομα διογκωθηκε παραπανω το ζητημα και εγινε πιο σοβαρο αποσο μπορει να ειναι.

Δημοσ.

Μιας και δεν με καταλαβατε αποτι φαινεται:

Προηγουμενο Yaris: ανα 10.000km μικρο σερβις, ανα 20.000 μεγαλο

Προηγουμενο Polo: ανα 15.000κμ μικρο σερβις, ανα 30.000 μεγαλο

Βαζεις κατω τα σερβις που θα εχουν κανει μεχρι τα 100.000km βαζεις και τη διαφορα τιμης που πιστευεις οτι υπαρχει αναμεσα στα service του Polo και του Yaris και βλεπεις οτι στα 100.000 το yaris θα εχει χρειαστει περιπου οσο προανεφερα παραπανω απτο Polo για τακτικη συντηρηση.

 

 

α) Δεν χρειάζεται να βάλει τη διαφορά που πιστεύει στη τιμή του σέρβις, υπάρχουν περιοδικά αυτοκινήτου που την αναφέρουν.

Β) Στην τακτική συντήρηση του Yaris εκτός απο φίλτρα αέρα - κλιματιστικού και λάδια - μπουζί άντε και υαλοκαθαριστήρες ή τακάκια (αν και σε τρια που ξέρω με 100000+ δεν έχουν αλλάξει ακόμα) δεν έχεις να υπολογίσεις τίποτα άλλο, λόγω της 6χρονης εγγύησης. Στο Polo????

Δημοσ.
α) Δεν χρειάζεται να βάλει τη διαφορά που πιστεύει στη τιμή του σέρβις, υπάρχουν περιοδικά αυτοκινήτου που την αναφέρουν.

Β) Στην τακτική συντήρηση του Yaris εκτός απο φίλτρα αέρα - κλιματιστικού και λάδια άντε και υαλοκαθαριστήρες ή τακάκια (αν και σε τρια που ξέρω με 100000+ δεν έχουν αλλάξει ακόμα) δεν έχεις να υπολογίσεις τίποτα άλλο, λόγω της 6χρονης εγγύησης. Στο Polo????

α. με οποιο τροπο θελει ας υπολογισει τιμες. Δεν κολαμε εκει.

β. η 6χρονη εγγυηση δεν εχει σχεση με την τιμη των σερβις. Και 50 χρονια εγγυηση να εχει, τα σερβις θα τα πληρωνεις κανονικοτατα και σε ανταλακτικα και σε εργασια. Αλλο εγγυηση και αλλο δωρεαν σερβις.

 

ΥΓ. Ξερεις yaris με 100.000km που δεν αλλαξαν τακακια ακομα? really?

ΥΓ2. Στη τακτικη συντηρηση καθε αυτοκινητου δεν αλλαζεις μονο λαδια κ φιλτρα κ υαλοκαθαριστηρες. Αυτα ειναι οι εργασιες του μικρου σερβις+καποιες αλλες μικροεργασιες/μικροελεγχους.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...