Προς το περιεχόμενο

VW Polo ή Citroen C4?


pappous_soulis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ενδιαφέρομαι για καινούριο αμάξι στα 1400 κυβικά, κι έπειτα από ψάξιμο έχω καταλήξει μεταξύ VW Polo 5d (το μοντέλο του 2009) και Citroen C4 3d. Με τις προσφορές που μας δώσανε οι αντιπρόσωποι η διαφορά στην τιμή τους είναι μικρή, οπότε δεν αποτελεί θέμα.

 

Από άποψη εξοπλισμού, έχουν πάνω κάτω τα ίδια. Το C4 έρχεται με 90 ίππους είναι πιο ευρύχωρο, καθώς είναι και μεγαλύτερο, και έρχεται με 6 αερόσακους. Απ'την άλλη, το Polo έρχεται με 85 ίππους, ελαφρώς χαμηλότερη κατανάλωση, και με περισσότερα συστήματα για την ασφάλεια (ESP, ASR, MSR). Επίσης, τα είδα από κοντά και μου φάνηκε πως το Polo είναι ελαφρώς καλύτερο ως προς την ποιότητα κατασκευής.

 

Εσείς τι θα μου προτείνατε? :-)

Περιμένω απόψεις, όπως και γνώμες από όσους έχουν εμπειρία με το C4.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 51
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Αν αντεχεις να βλεπεις καθε πρωι το c4 οταν πας να το παρεις για να πας στη δουλεια, τοτε παρτο.

Ας το σοβαρεψω λιγο ομως. Εχω την εντυπωση οτι c4 με 90 αλογα θα σερνεται τραγικα... Δε θελω να σκεφτομαι με 2+ ατομα σε βαρβατη ανηφορα με A/C μεσα στην πολη πως θα πηγαινει μεχρι να περασει τις 2.500-3.000 στροφες.

 

Επισης δε θελω να το σκεφτομαι να προσπερναει σε εθνικη.

 

Γενικως το polo νομιζω πως ειναι αρκετα πιο ισοροπημενο σε ολους τους τομεις, αν και νομιζω οτι στα ιδια λεφτα παιρνεις το ibiza 1.4 με τα 101 αλογα που ειναι σχεδον ιδιο αμαξι με το polo (εξαιρουμενης της εμφανισης) και σαφως πολυ πιο σβελτο και με αποθεματα γκαζιου που για εμενα ειναι πιο σημαντικο ως ενεργητικη ασφαλεια απο την παθητικη ασφαλεια των 6 αεροσακων του c4.

 

Το c4 απλα εντυπωσιαζει για την τιμη του, αλλα δεν προσφερει κατι παραπανω θεωρω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@ MiDi_MiLiZ: η αλήθεια είναι πως οι 90 ίπποι είναι κομματάκι λίγοι για αμάξι των 1180 κιλών. Το Ibiza αποτελεί μια εναλλάκτικη, αλλά προσωπικά δεν μ' αρέσει, πέραν του ότι δεν συμπαθώ την Seat.

Πέραν τούτου θα'θελα να μάθω γενικά αν το C4 εμφανίζει προβλήματα.

 

@ eSATA: MSR - σύστημα αντιολίσθησης κατά την επιβράδυνση με απότομο κατέβασμα ταχύτητας (όπως το αναφέρει το φυλλάδιο της VW)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@ MiDi_MiLiZ: η αλήθεια είναι πως οι 90 ίπποι είναι κομματάκι λίγοι για αμάξι των 1180 κιλών. Το Ibiza αποτελεί μια εναλλάκτικη, αλλά προσωπικά δεν μ' αρέσει, πέραν του ότι δεν συμπαθώ την Seat.

Πέραν τούτου θα'θελα να μάθω γενικά αν το C4 εμφανίζει προβλήματα.

 

soulis η seat δεν ειναι κατι αλλο απο VW, εκτος αν εννοεις οτι δε σου αρεσει το σημα της η το ονομα της...Στα εργοστασια της Seat εξαλλου κατασκευαζονται και αλλα αμαξια του ομιλου VW, οπως για παραδειγμα το Audi Q5.

 

Οσο για τα προβληματα που λες. Γενικα ειμαι της γνωμης οτι το αν θα σου βγαλει βλαβες το αμαξι -εκτος απο θεμα χρησης και συντηρησης- ειναι και θεμα τυχης. Τη σημερινη εποχη ολες οι μαρκες κατασκευαζουν τα αυτοκινητα τους με αυστηρες προδιαγραφες και γενικως ειναι σε υψηλα στανταρ. Φυσικα βγαινουν και παρτιδες με ελατωματα. Εσυ μπορει να παρεις το c4 σημερα και να σου βγει σκυλι και μετα απο 2 μηνες να το παρει ο κολητος σου και να τον ταραξει στις ζημιες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας το σοβαρεψω λιγο ομως. Εχω την εντυπωση οτι c4 με 90 αλογα θα σερνεται τραγικα... Δε θελω να σκεφτομαι με 2+ ατομα σε βαρβατη ανηφορα με A/C μεσα στην πολη πως θα πηγαινει μεχρι να περασει τις 2.500-3.000 στροφες.

συμφωνω απολυτα

για τετοιο αμαξι θες 1.600αρι οπωσδηποτε

 

Παντως για το polo εχω διαβασει οτι βγαζει συχνα προβληματα τωρα κατα ποσο ισχυει δε ξερω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα προτιμούσα το vw λόγω ποιότητας κατασκευής και καλύτερη αξιοπιστίας σε σχέση με το c4. Επίσης η citroen τσιμπάει λίγο στα service πράγμα που κάνει μεν και η vw αλλά η vw για εμένα τα αξίζει τα χρήματά της σε σχέση με το Γάλλο. Χώρια που αν πουλήσεις το polo θα χάσεις λιγότερα σε σχέση με το c4.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα προτιμούσα το vw λόγω ποιότητας κατασκευής και καλύτερη αξιοπιστίας σε σχέση με το c4. Επίσης η citroen τσιμπάει λίγο στα service πράγμα που κάνει μεν και η vw αλλά η vw για εμένα τα αξίζει τα χρήματά της σε σχέση με το Γάλλο. Χώρια που αν πουλήσεις το polo θα χάσεις λιγότερα σε σχέση με το c4.

 

 

Πρώτη φορά ακούω για τσιμπημένα σέρβις σε Citroen.

Επίσης μπορείς να εξηγήσεις γιατί η VW αξίζει να τσιμπαει στα σέρβις;

Μήπως για την "άριστη" εξυπηρέτηση που προσφέρουν; :X

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί προτιμώ να πληρώνω κάτι παραπάνω στο service και να έχω ένα αυτοκίνητο που είναι περισσότερο αξιόπιστο από το c4 το οποίο δε σχολιάστηκε ιδιαίτερα θετικά και για την ποιότητα στο εσωτερικό του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μέσα έπεσες στη μάρκα. Και η Toyota έχει ακριβότερο σέρβις σε σχέση με τις άλλες εταιρίες, έχει όμως αποσπάσει για σειρά ετών την καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών και μετά την αγορά του αυτοκινήτου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και η Toyota έχει ακριβότερο σέρβις σε σχέση με τις άλλες εταιρίες, έχει όμως αποσπάσει για σειρά ετών την καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών και μετά την αγορά του αυτοκινήτου.

 

 

 

Ίσα ίσα που η Toyota έχει φθηνότερα σέρβις από πολλές ανταγωνιστικές εταιρείες και πολύ καλές τιμές στα ανταλλακτικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...