Προς το περιεχόμενο

Live Query!


Edgar

Προτεινόμενες αναρτήσεις

antigrafo apo to pathfinder.gr:

<blockquote><font class="small">Quote pathfinder.gr:</font><hr>

Στα κεντρικά γραφεία της Google στην Καλιφόρνια υπάρχει μία εντυπωσιακή ηλεκτρονική εικόνα που κοσμεί τον τοίχο πίσω από το χώρο υποδοχής. Το έργο, που έχει τίτλο «Live Query» (ζωντανή ερώτηση), αποτελείται από φράσεις που πληκτρολόγησαν χρήστες του Google σε όλο τον κόσμο σε πραγματικό χρόνο, η δε μελέτη του αποκαλύπτει το συλλογικό υποσυνείδητο του πλανήτη. Οι προτάσεις, οι οποίες διαδέχονται με καταιγιστικό ρυθμό η μία την άλλη, είναι σε όλες τις γλώσσες του κόσμου και προκαλούν το δέος και το θαυμασμό του παρατηρητή, αφού κάθε γραμμή αντιπροσωπεύει τη σκέψη κάποιου, κάπου στον κόσμο...

 

Τι απασχολεί, λοιπόν, σήμερα τον πλανήτη; Το σεξ, βέβαια! «Μαθαίνεις τη λέξη σεξ σε πολλές γλώσσες παρακολουθώντας τις συγκεντρωτικές αναφορές αναζητήσεων» λέει ο Kρεγκ Σιλβερστάιν, διευθυντής τεχνολογικών υπηρεσιών της εταιρείας. Μάλιστα, στην προσπάθειά τους να διατηρήσουν το «Live Query» κατάλληλο για ανηλίκους, οι σχεδιαστές φιλτράρουν υβριστικές εκφράσεις, αν και αυτό δεν είναι δυνατό σε γλώσσες άλλες από την αγγλική.

 

Παρά τη γεωγραφική και εθνική πολυμορφία του, ο κόσμος μας ενδιαφέρεται για σχετικά περιορισμένης ποικιλίας θέματα.

 

Τα ενδιαφέροντα των χρηστών κινούνται κυρίως γύρω από τις διασημότητες, την ειδησεογραφία, τα καταναλωτικά προϊόντα και τα προγράμματα υπολογιστών. «H ομοιομορφία των ανθρώπων με εκπλήσσει, εάν κρίνω από τα θέματα που τους ενδιαφέρουν» αναφέρει ο Γκρεγκ Pέι, μέλος της επίλεκτης Ομάδας Καταλόγου του Google, υπεύθυνης για την ανάπτυξη και την προστασία των αρχείων δεδομένων.

O Γκρεγκ Pέι κατάφερε να αποκτήσει παγκόσμια θεώρηση, χωρίς να εγκαταλείψει ούτε λεπτό το γραφείο του.

 

 

Ισχυρίζεται δε ότι είναι σε θέση να γνωρίζει ποιες χώρες πήραν στα σοβαρά τις πρόσφατες εκλογές τους (η Βραζιλία και η Γερμανία) λόγω του εντυπωσιακού αριθμού των αναζητήσεων για αποτελέσματα, ενώ υποστηρίζει ότι η παγκοσμιοποίηση της καταναλωτικής κουλτούρας σημαίνει ότι τα δημοφιλέστερα προϊόντα προέρχονται από εκ διαμέτρου αντίθετες γωνιές του πλανήτη μας και χρησιμοποιεί για παράδειγμα τις εταιρείες Nokia, Sony, BMW, Ferrari, Ikea και Microsoft.

 

 

Εμφανής είναι επίσης η επικράτηση του αμερικανικού κινηματογράφου, της μουσικής σκηνής των HΠA και των διασημοτήτων του Μπέβερλι Χιλς σε ολόκληρο τον κόσμο. Καθώς δεν είναι απλώς μηχανή αναζήτησης, το Google μπορεί να καυχάται ότι διαγιγνώσκει με ακρίβεια τον αντίκτυπο συγκεκριμένων γεγονότων.

 

Στις 28 Φεβρουαρίου 2001 σεισμός έπληξε την περιοχή του Σιάτλ στις 10:54 το πρωί. Μέσα σε δύο λεπτά οι σχετικές με τους σεισμούς αναζητήσεις εκτινάχθηκαν στις διακόσιες πενήντα το λεπτό από μηδέν που είναι συνήθως. Στις 11 Σεπτεμβρίου 2001 οι αναζητήσεις γύρω από τους δίδυμους πύργους, το Πεντάγωνο και το CNN άγγιξαν υψηλά μεγέθη αμέσως μετά τις επιθέσεις. O δε Nοστράδαμος έγινε το δημοφιλέστερο θέμα αναζήτησης τις ημέρες που ακολούθησαν τα τρομοκρατικά χτυπήματα κατά των HΠA.

<hr /></blockquote>

 

Pos sas fainetai auti i idea?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...