Προς το περιεχόμενο

Εμπιστευτειτε το PLAISO COMPUTERS για την επιχειρηση σας!!!


shine67

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

παντος εγω βλεπω και αλλο ενα κριμα στην υποθεση.

επειδη ειμαι πανω απο 10 χρονια πελατης του πλαισιου γνωριζω οτι δεν ηταν ετσι στα πρωτα του χρονια.παρατηρω τα 2-3 τελευταια οτι την αξιοπιστια που τους διεκρινε τη χανουν σιγα σιγα.

Δημοσ.

Μακάρι να ήταν 10 και 20 euro μόνο, δυστηχώς είναι παραπάνω.

Προσωπικά δεν θα προτιμήσω ούτε τα μικρά μαγαζιά, αλλά μαγαζιά του εξωτερικού όταν μπορώ.

Δημοσ.

αν το πηρες απο καταστημα πηγαινε πισω μαζι με τα χαρτια σου και τον πυργο και ζητα να μιλησεις με τον διευθυντη,κι αυτος λογικα θα σου δωσει την λυση.

μπορει καποιο εξαρτηαμα που ζητησες να μην υπηρχε οχι στο πλαισιο,αλλα ουτε στην αντιπροσωπεια της εταιριας.

οταν ενα προιον λεει διαθεσιμοτητα πανω απο 24ωρες σημαινει πως δεν το εχει το πλαισιο στις αποθηκες του και πρπει να το παραγγειλει.

οποτε το θεμα ευθυνων ειναι

1.αν το πλαισιο ηξερε οτι υπαρχει θεμα διαθεσιμοτητας και δεν σε ενημερωσε

2.αν ηταν θεμα της αλλης αντιπροσωπειας και δεν ενημερωσε το πλαισιο,αλλα και παλι η ευθυνη φευγει στο πλαισιο

Δημοσ.
Καλα και εσυ γιατι κοπτεσαι τοσο πολυ για το Πλαισιο ?

Α !! Καταλαβα, θελεις να ακουγονται τα σωστα και τα δικαια ε?

Α ρε βουρδουλα που θελουν μερικοι.... ..

 

Δεν την πιάνω την ειρωνία σου φιλαράκο, άποψή μου είναι και την λέω, εσύ τι κόπτεσαι??και τον βούρδουλα τον χρειάζονται όσοι ζαλίζουν όλο τον κόσμο με "καταγγελίες" τους χωρίς πρώτα να έχουν απευθυνθεί ακεί που πρέπει... οπότε μετά σιγούν και για την όποια λύση δόθηκε, ακριβώς γιατί βιάστηκαν να "καταγείλουν" τους κλέφτες και τους λωποδύτες. Α, ο βούρδουλας χρειάζεται και στους ομοίους τους που σπεύδουν να τους υπερασπιστούν, και ας έχουν 1 και μοναδικό ποστ....

 

Δεν μου αρέσει να τα μηδενίζουν όλα, εγώ έχω ψωνίσει πάνω από 10 φορές φέτος από το συγκεκριμένο κατάστημα και δεν είχα κανένα απολύτως πρόβλημα, αντιθέτως όταν έγινε ένα μικρό λαθάκι σε παραγγελία μου μου έκαναν και συμβολικό δώρο. Αντίστοιχα στο άλλο μεγάλο ηλεκτρονικό κατάστημα, όσο καλοί και εξυπηρετικοί είναι στο τηλέφωνο, τόσο χάλια είναι στα καταστήματα - αλλά για να είμαι δίκαιος, παρ'όλα τα παράπονα που γράφονται εδώ από φίλους, ούτε εκεί αντιμετώπισα κάποιο πρόβλημα τις 4-5 φορές που ψώνισα.

Τέλος για τα συνοικιακά μαγαζιά, η δική μου άποψη είναι οτι οι περισσότεροι θέλουν να σε ρίξουν, και οι σωστοι επαγγελματίες για τους οποίους θα πεις αξίζει και 10 ευρώ παραπάνω είναι πιά πολοί λίγοι και δυσεύρετοι..

  • Super Moderators
Δημοσ.

ναι ρε pp6210 αλλά το να μιλήσεις με κάποιο υπέυθυνο για να λυθεί το πρόβλημα σου δεν εγγυάται ότι δεν πρόκειται να ξανασυμβεί στο μέλλον σε σένα ή σε άλλους, ενώ η καταγγελία προφανώς θα χτυπήσει περισσότερο...

Δημοσ.
ναι ρε pp6210 αλλά το να μιλήσεις με κάποιο υπέυθυνο για να λυθεί το πρόβλημα σου δεν εγγυάται ότι δεν πρόκειται να ξανασυμβεί στο μέλλον σε σένα ή σε άλλους, ενώ η καταγγελία προφανώς θα χτυπήσει περισσότερο...

 

Δεν διαφωνώ, τίποτα δεν εγγυάται ότι δεν θα ξαναγίνει στο μέλλον - βέβαια ούτε και η καταγγελία το εγγυάται αυτό... Άλλωστε είναι προφανές οτι και στην καλύτερη εταιρία μπορεί να συμβεί λάθος, εξαρτάται στο πόσο γρήγορα το παραδέχεται και επανορθώνει (διορθωτική ενέργεια), και στο αν θα λάβει μέτρα να μην ξανασυμβεί (προληπτική ενέργεια)- το δεύτερο απλά δεν υπάρχει στην Ελλάδα, το γνωρίζω λόγω επαγγελματικού αντικειμένου.

 

Απλά δεν συμφωνώ με κάποιους που κάνουν την καταγγελία όχι για να μαθευτεί και να μην ξαναγίνει, αλλά για να τους δοθεί συντομότερη και καλύτερη λύση....

  • Super Moderators
Δημοσ.

πάντως είναι 100% σίγουρος ότι έχει ξανασυμβεί αυτό, όχι μόνο Πλαίσιο αλλά και e-shop

Δημοσ.

Το καλύτερο το κάνανε σε γνωστό μου που τους πήγε το pc του επειδή όταν έκανε shut down δεν έκλεινε.

Του είπανε ότι έφταιγε κάποιο update τον windows vista και ότι θα του κάνουν format.

Όποτε τους ρωτάει τι θα γίνει με τα αρχεία μου;

Του λένε με 60 extra ευρώ σου τα κάνουμε backup!!!!!!!

Τι να πει και αυτός ;

Οκ πάρτε backup.

Και η απάντηση : Τώρα δεν μπορούμε τελείωσε το Format.

Άσε που κατά την γνώμη μου δεν χρειαζότανε ούτε Format.

ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ από τα λίγα μιλάμε.

Δημοσ.
αν το πηρες απο καταστημα πηγαινε πισω μαζι με τα χαρτια σου και τον πυργο και ζητα να μιλησεις με τον διευθυντη,κι αυτος λογικα θα σου δωσει την λυση.

:-)

Δε νομίζω οτι βολεύει. Υποθέτω ζήτησε παράδοση στη Σαντορίνη.

 

 

 

Τα στοιχεια μου ειναι στη διαθεση του <υπευθυνου? υπαρχει αραγε?>

 

Όνομα κατόχου: ...

Τα στοιχεία σας ειναι χρήσιμα μόνο στον υπεύθυνο της εταιρείας με την οποία εποικοινωνήσατε πολύ πριν δημοσιοποιήσετε την καταγγελία σας. Μην δημοσιεύετε προσωπικά στοιχεία στο internet όταν δεν είναι απολύτως απαραίτητο. Εκτίθεστε.

 

Στο blog που στείλατε το ίδιο μύνημα, σας προστάτεψαν. Στα φόρουμ δεν ειναι δυνατό να γίνει το ίδιο. Λίγη προσοχή δεν βλάπτει.

 

 

 

 

 

 

 

--------------------------------------------------------------------

 

Αφιερωμένο στον "επαγγελματισμό", και το "σεβασμό προς τον πελάτη" :

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...