shine67 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2009 Εχω παραγγειλη πριν 20 ημερες εναν υπολογιστη για το ξενοδοχειο μου αξιας 2,500 ευρω περιπου χωρις την οθονη που την πηρα αρχες του μηνος αξιας 700 ευρω περιπου. Συνολο 3200 ευρω μονο για τον υπολογιστη. Τα εξαρτηματα δεν ηταν ετοιμοπαραδοτα και επρεπε να περιμενω. Πριν 3 μερες κατοπιν συνεχων ενοχλησεων μου μου ειπανε οτι ειναι ετοιμος. Σημερα μου στελνουν εναν υπολογιστη με αλλαγμενη την ψυκτρα για την μητρικη, (χωρις να με ενημερωσουν?!!!) και λειπουνε και 6 κομματια απο την αρχικη παραγελια.. (Πληκτρολογιο, ποντικι,vga cooler, κτλ.) Σε ερωτηση μου ποιος εδωσε την εγκριση να φυγει ο υπολογιστης η απαντηση τους ειναι οτι δεν υπαρχει υπευθυνος για να μιλησω. Και μιλαμε για μια απλη συναρμολογιση υπολογιστη απο μια επιχειρηση εισηγμενη στο Χ.Α.Α με τζιρους εκατομμυριων ευρω και υποτιθετε <επαγγελματιες>!!!! Τα στοιχεια μου ειναι στη διαθεση του <υπευθυνου? υπαρχει αραγε?> Eσεις θα τους εμπιστευοσασταν οταν δεν ειναι ικανοι ουτε καν να συναρμολογισουν εναν απλο υπολογιστη?!!! Οτι χρειαστειτε ειμαι στην διαθεση σας. Κωδικός παραγγελίας: 385640-0030209558 Παραστατικό: Τιμολόγιο Μέθοδος αποστολής: Αποστολή στο χώρο σας (Πανελλαδικά) Μέθοδος πληρωμής: Πιστωτική κάρτα Όνομα κατόχου: ANARGIROS ANANIADIS Αρ. κάρτας: ####-####-####-6004 Δόσεις: 12 δόσεις Ημ/νια λήξης κάρτας: Ιανουάριος 09 Κωδικός πελάτη: 0001190584 Κατάσταση Παραγγελίας: Τιμολογημένη Η παραγγελία σας έχει τιμολογηθεί
cabdik Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2009 δυστυχως φιλε μου, αυτος ειναι ο επαγγελματισμος του "καλυτερου" καταστηματος ηλεκτρονικων ειδων στην Ελλαδα. κι εγω εχω στειλει εδω κι ενα μηνα ενα λαπτοπ Toshiba στο σερβις, επειδη ηταν σε εγγυηση,- ειπα να μην την χαλασω- αλλα ακομα δεν ξερουν τιποτα. και καλα περιμενουν ανταλλακτικο απο Toshiba. και το προβλημα ποιο ηταν? επειδη το ελεγξα πριν το στειλω, ενας χτυπημενος σκληρος δισκος...!!
Technology fan Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2009 Το χειρότερο είναι οτι απο εκεί θα ξαναπάρετε και οι δύο όπως και εγώ επειδή απλούστατα το service είναι το καλύτερο διαθέσιμο στην ελλάδα.Φανταστείτε λοιπόν πως είναι τα υπόλοιπα μαγαζιά... (ξέρω υπάρχουν εξαιρέσεις μαγαζιών τα οποία όμως υστερούν σε άλλους τομείς, όπως πχ, ποικιλία).
pp6210 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2009 Φαντάζομαι προσπάθησες να επικοινωνήσεις ξανά με κάποιον υπεύθυνο ή με κάποιο μαιλ στο Πλαίσιο η θεωρείς οτι με το να ποστάρεις το πρώτο σου μήνυμα εδώ και με το να ποστάρεις στο τροκτικό κάποιος θα το διαβάσει για να ενδιαφερθεί? Γιατί και εσύ σαν επαγγελματίας μπορεί να κάνεις κάποιο λάθος, αν δεν στο πούνε πως θα επανορθώσεις?? Μην ξεχνάς οτι οι πραγματικά καλές εταιρίες είναι αυτές που διορθώνουν τα λάθη τους, όχι αυτές που δεν κάνουν λάθη - γιατί απλά οι δεύτερες δεν υπάρχουν!
Bourdoulas Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2009 Ημ/νια λήξης κάρτας: Ιανουάριος 09 Καλά πως σου τιμολόγησαν την παραγγελία;
pp6210 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2009 Καλά πως σου τιμολόγησαν την παραγγελία; α καλό!!! Πάντως στο ΤΡΟΚΤΙΚΟ απάντησε το Πλαίσιο οτι αυτά τα κομμάτια που έλειπαν ήταν σε δευτερο πακέτο που δεν πήγε και το έστειλαν την επόμενη... οπότε μάλλον ο φίλος είναι πολύ απασχολημένος για ν αγράψει τη συνέχεια εδώ...
Whiteyez Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2009 Το ΤΡΟΚΤΙΚΟ τι ακριβώς είναι και γιατί απάντησε το πλαίσιο;
Super Moderators Thresh Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2009 λογικά αναφέρεται στο blog, μάλλον θα έγραψε και εκεί την εμπειρία που είχε
mohic4n Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2009 α καλό!!! Πάντως στο ΤΡΟΚΤΙΚΟ απάντησε το Πλαίσιο οτι αυτά τα κομμάτια που έλειπαν ήταν σε δευτερο πακέτο που δεν πήγε και το έστειλαν την επόμενη... οπότε μάλλον ο φίλος είναι πολύ απασχολημένος για ν αγράψει τη συνέχεια εδώ... Καλα και εσυ γιατι κοπτεσαι τοσο πολυ για το Πλαισιο ? Α !! Καταλαβα, θελεις να ακουγονται τα σωστα και τα δικαια ε? Α ρε βουρδουλα που θελουν μερικοι.... Αυτο ηταν το ζουμι του θεματος !?! Το οτι του εστειλαν οτι να ναι απο αυτα που ζητησε και πληρωσε, το προσπερναμε ?! Οι σωστες εταιρειες ειναι αυτες που ειδοποιουν τον καταναλωτη που τις εμπιστευθηκε με ενα τηλεφωνο για την οποια κινηση θα κανουν. Και οταν θα κανουν λαθος, 1ον) θα εχουν το θαρρος να το παραδεχθουν, και 2ον) θα υπαρχει και ο καταλληλος υπευθυνος για να ακουσει τα παραπανα (και ας τα ψαλλει μετα στον υπαλληλο που εκανε τη πατατα). Και οχι να αφηνει τον πελατη τους ερμαιο, να κανει πρωτα τα παραπονα απο εδω και απο κει, και να δυσφιμιζει την εταιρεια...
gilardino Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2009 εγω παλι δε καταλαβαινω πως πραγματοποιηθηκε η αγορα με τη συγκεκριμενη πιστωτικη, η οποια ειχε ληξει απο τον ιανουαριο....
SlimData Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2009 ΟΧΙ δεν εχει το πλαισιο το καλυτερο service... το καλυτερο service και την καλυτερη εξυπηρετηση θα την παρουμε απο το μαγαζι της γειτονιας μας, εκει που ο ανθρωπος θα σκιστει να μας εξυπηρετησει... εκει οπου φιλε shine67 δεν εισαι ο 1190584 αλλα ο Αναργυρος... συγκεκριμενα το πλαισιο, εδω και καιρο σταματησε να σεβεται τον εαυτο του, περιμενετε να σεβαστει τους πελατες???? ρητορικο το ερωτημα μου...
phanispal Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2009 Θα συμφωνούσα μαζί σου, αν δεν υπήρχε και η άλλη πλευρά του νομίσματος, εκείνοι με τα μικρά μαγαζιά της γειτονιάς δηλαδή που κοιτάνε να στα πάρουν όσο πιο χοντρά μπορούν. Και δυστυχώς είναι πολλοί αυτοί..
SlimData Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2009 εχεις απολυτο δικιο... μονο που αυτον τον κοιτας καταματα... πιστευω οι περισσοτεροι εχουμε κριση και μπορουμε σε ενα βαθμο να καταλαβουμε αν καποιος ενδιαφερεται να μας βοηθησει η οχι... αλλα να σου πω και κατι αλλο? το πλαισιο και το καθε πλαισιο τι θελει?? να ΜΗΝ ΜΑΣ τα παρουν οσο πιο χοντρα μπορουν?? καθε αλλο... οσο ολοι ψωνιζουμε στις μεγαλες αλυσιδες τα συνοικιακα μαγαζια κλεινουν το ενα μετα το αλλο... στο τελος θα μεινουν λιγες μεγαλες εταιριες που θα κανουν οτι θελουν και δεν θα εχουμε καν την επιλογη να παμε αλλου.....
phanispal Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2009 Σαφώς και το Πλαίσιο και το κάθε Πλαίσιο κοιτάει να μας τα πάρει χοντρά, εξάλλου και να αηδιάσουμε κάποια στιγμή, θα συνεχίσει να έχει πελάτες. Απλά τα μικρά μαγαζιά αν χάσουν "έναν-δυο" τακτικούς, θα δυσκολέψουν τα πράγματα. Γι' αυτό απορώ με εκείνους που δεν έχουν ούτε καν μια ιδέα από επιχειρηματικότητα, αλλά βρίσκω την απάντηση στο DNA του νεοέλληνα..
kage Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2009 παντως απ οτι ειδα στο τροκτικο το προβλημα του λυθηκε...απαντανε απο το plaisio στις καταγγελιες στο blog
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.