Προς το περιεχόμενο

Εμπιστευτειτε το PLAISO COMPUTERS για την επιχειρηση σας!!!


shine67

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εχω παραγγειλη πριν 20 ημερες εναν υπολογιστη για το ξενοδοχειο μου αξιας 2,500 ευρω περιπου χωρις την οθονη που την πηρα αρχες του μηνος αξιας 700 ευρω περιπου. Συνολο 3200 ευρω μονο για τον υπολογιστη.

Τα εξαρτηματα δεν ηταν ετοιμοπαραδοτα και επρεπε να περιμενω. Πριν 3 μερες κατοπιν συνεχων ενοχλησεων μου μου ειπανε οτι ειναι ετοιμος. Σημερα μου στελνουν εναν υπολογιστη με αλλαγμενη την ψυκτρα για την μητρικη, (χωρις να με ενημερωσουν?!!!) και λειπουνε και 6 κομματια απο την αρχικη παραγελια.. (Πληκτρολογιο, ποντικι,vga cooler, κτλ.)

Σε ερωτηση μου ποιος εδωσε την εγκριση να φυγει ο υπολογιστης η απαντηση τους ειναι οτι δεν υπαρχει υπευθυνος για να μιλησω. Και μιλαμε για μια απλη συναρμολογιση υπολογιστη απο μια επιχειρηση εισηγμενη στο Χ.Α.Α με τζιρους εκατομμυριων ευρω και υποτιθετε <επαγγελματιες>!!!!

Τα στοιχεια μου ειναι στη διαθεση του <υπευθυνου? υπαρχει αραγε?>

Eσεις θα τους εμπιστευοσασταν οταν δεν ειναι ικανοι ουτε καν να συναρμολογισουν εναν απλο υπολογιστη?!!!

 

 

 

Οτι χρειαστειτε ειμαι στην διαθεση σας.

 

 

Κωδικός παραγγελίας: 385640-0030209558

 

Παραστατικό: Τιμολόγιο

 

Μέθοδος αποστολής: Αποστολή στο χώρο σας (Πανελλαδικά)

 

Μέθοδος πληρωμής: Πιστωτική κάρτα

Όνομα κατόχου: ANARGIROS ANANIADIS

Αρ. κάρτας: ####-####-####-6004

Δόσεις: 12 δόσεις

Ημ/νια λήξης κάρτας: Ιανουάριος 09

 

Κωδικός πελάτη: 0001190584

 

Κατάσταση Παραγγελίας: Τιμολογημένη

Η παραγγελία σας έχει τιμολογηθεί

Δημοσ.

δυστυχως φιλε μου, αυτος ειναι ο επαγγελματισμος του "καλυτερου" καταστηματος ηλεκτρονικων ειδων στην Ελλαδα. κι εγω εχω στειλει εδω κι ενα μηνα ενα λαπτοπ Toshiba στο σερβις, επειδη ηταν σε εγγυηση,- ειπα να μην την χαλασω- αλλα ακομα δεν ξερουν τιποτα. και καλα περιμενουν ανταλλακτικο απο Toshiba. και το προβλημα ποιο ηταν? επειδη το ελεγξα πριν το στειλω, ενας χτυπημενος σκληρος δισκος...!!

Δημοσ.

Το χειρότερο είναι οτι απο εκεί θα ξαναπάρετε και οι δύο όπως και εγώ επειδή απλούστατα το service είναι το καλύτερο διαθέσιμο στην ελλάδα.Φανταστείτε λοιπόν πως είναι τα υπόλοιπα μαγαζιά... (ξέρω υπάρχουν εξαιρέσεις μαγαζιών τα οποία όμως υστερούν σε άλλους τομείς, όπως πχ, ποικιλία).

Δημοσ.

Φαντάζομαι προσπάθησες να επικοινωνήσεις ξανά με κάποιον υπεύθυνο ή με κάποιο μαιλ στο Πλαίσιο η θεωρείς οτι με το να ποστάρεις το πρώτο σου μήνυμα εδώ και με το να ποστάρεις στο τροκτικό κάποιος θα το διαβάσει για να ενδιαφερθεί?

 

Γιατί και εσύ σαν επαγγελματίας μπορεί να κάνεις κάποιο λάθος, αν δεν στο πούνε πως θα επανορθώσεις?? Μην ξεχνάς οτι οι πραγματικά καλές εταιρίες είναι αυτές που διορθώνουν τα λάθη τους, όχι αυτές που δεν κάνουν λάθη - γιατί απλά οι δεύτερες δεν υπάρχουν!

Δημοσ.
Καλά πως σου τιμολόγησαν την παραγγελία;

 

 

α καλό!!!

 

Πάντως στο ΤΡΟΚΤΙΚΟ απάντησε το Πλαίσιο οτι αυτά τα κομμάτια που έλειπαν ήταν σε δευτερο πακέτο που δεν πήγε και το έστειλαν την επόμενη... οπότε μάλλον ο φίλος είναι πολύ απασχολημένος για ν αγράψει τη συνέχεια εδώ...

  • Super Moderators
Δημοσ.

λογικά αναφέρεται στο blog, μάλλον θα έγραψε και εκεί την εμπειρία που είχε

Δημοσ.
α καλό!!!

 

Πάντως στο ΤΡΟΚΤΙΚΟ απάντησε το Πλαίσιο οτι αυτά τα κομμάτια που έλειπαν ήταν σε δευτερο πακέτο που δεν πήγε και το έστειλαν την επόμενη... οπότε μάλλον ο φίλος είναι πολύ απασχολημένος για ν αγράψει τη συνέχεια εδώ...

 

Καλα και εσυ γιατι κοπτεσαι τοσο πολυ για το Πλαισιο ?

Α !! Καταλαβα, θελεις να ακουγονται τα σωστα και τα δικαια ε?

 

 

 

Α ρε βουρδουλα που θελουν μερικοι.... Αυτο ηταν το ζουμι του θεματος !?!

Το οτι του εστειλαν οτι να ναι απο αυτα που ζητησε και πληρωσε, το προσπερναμε ?!

Οι σωστες εταιρειες ειναι αυτες που ειδοποιουν τον καταναλωτη που τις εμπιστευθηκε

με ενα τηλεφωνο για την οποια κινηση θα κανουν. Και οταν θα κανουν λαθος,

1ον) θα εχουν το θαρρος να το παραδεχθουν, και

2ον) θα υπαρχει και ο καταλληλος υπευθυνος για να ακουσει τα παραπανα (και ας τα

ψαλλει μετα στον υπαλληλο που εκανε τη πατατα).

 

Και οχι να αφηνει τον πελατη τους ερμαιο, να κανει πρωτα τα παραπονα απο εδω και

απο κει, και να δυσφιμιζει την εταιρεια...

Δημοσ.

εγω παλι δε καταλαβαινω πως πραγματοποιηθηκε η αγορα με τη συγκεκριμενη πιστωτικη, η οποια ειχε ληξει απο τον ιανουαριο....

Δημοσ.

ΟΧΙ δεν εχει το πλαισιο το καλυτερο service... το καλυτερο service και την καλυτερη εξυπηρετηση θα την παρουμε απο το μαγαζι της γειτονιας μας, εκει που ο ανθρωπος θα σκιστει να μας εξυπηρετησει... εκει οπου φιλε shine67 δεν εισαι ο 1190584 αλλα ο Αναργυρος...

συγκεκριμενα το πλαισιο, εδω και καιρο σταματησε να σεβεται τον εαυτο του, περιμενετε να σεβαστει τους πελατες????

ρητορικο το ερωτημα μου...

Δημοσ.

Θα συμφωνούσα μαζί σου, αν δεν υπήρχε και η άλλη πλευρά του νομίσματος, εκείνοι με τα μικρά μαγαζιά της γειτονιάς δηλαδή που κοιτάνε να στα πάρουν όσο πιο χοντρά μπορούν.

Και δυστυχώς είναι πολλοί αυτοί..

Δημοσ.

εχεις απολυτο δικιο... μονο που αυτον τον κοιτας καταματα... πιστευω οι περισσοτεροι εχουμε κριση και μπορουμε σε ενα βαθμο να καταλαβουμε αν καποιος ενδιαφερεται να μας βοηθησει η οχι... αλλα να σου πω και κατι αλλο? το πλαισιο και το καθε πλαισιο τι θελει?? να ΜΗΝ ΜΑΣ τα παρουν οσο πιο χοντρα μπορουν?? καθε αλλο...

οσο ολοι ψωνιζουμε στις μεγαλες αλυσιδες τα συνοικιακα μαγαζια κλεινουν το ενα μετα το αλλο... στο τελος θα μεινουν λιγες μεγαλες εταιριες που θα κανουν οτι θελουν και δεν θα εχουμε καν την επιλογη να παμε αλλου.....

Δημοσ.

Σαφώς και το Πλαίσιο και το κάθε Πλαίσιο κοιτάει να μας τα πάρει χοντρά, εξάλλου και να αηδιάσουμε κάποια στιγμή, θα συνεχίσει να έχει πελάτες.

Απλά τα μικρά μαγαζιά αν χάσουν "έναν-δυο" τακτικούς, θα δυσκολέψουν τα πράγματα.

Γι' αυτό απορώ με εκείνους που δεν έχουν ούτε καν μια ιδέα από επιχειρηματικότητα, αλλά βρίσκω την απάντηση στο DNA του νεοέλληνα..

Δημοσ.

παντως απ οτι ειδα στο τροκτικο το προβλημα του λυθηκε...απαντανε απο το plaisio στις καταγγελιες στο blog

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...