makis129 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2009 Θελω να διακοψω την συνδεση μου στην wind. Πηγα λοιπον σε ενα καταστημα wind και μου ανελυσαν την πολιτικη τους σε αυτες τις περιπτωσεις οπου την βρισκω απαραδεκτη. Να ξεκινησω με καποια δεδομενα πρωτα οσον αφορα την συνδεση μου Η συμβαση που εχω υπογραψει εληξε στις 20/9/09 Οπως σε ολα τα συμβολαια εχω προπληρωσει το παγιο του μηνα που διανυουμε. Δηλαδη εχω προπληρωσει περιπου 30 ευρω για να εχω την συνδεση-γραμμη μεχρι τις 20/10/09 Το θεμα τωρα ειναι πως εχω ξενερωσει απιστευτα, για προσωπικου λογους, με την wind και θελω να φυγω σημερα κιολας χωρις να τους δωσω ουτε ενα ευρω παραπανω. Το ζητουμενο μου ειναι να ακυρωσω την συνδεση μου σημερα και να κρατησουν αναλογικα τα χρηματα απο το παγιο που εχω προπληρωσει αλλα να μου επιστρεψουν τα υπολοιπα απο την στιγμη που ΔΕΝ ΘΕΛΩ να κανω αλλο χρηση των υπηρεσιων τους και ΔΕΝ δεσμευομαι πλεον απο κανενα συμβολαιο. Η απαντηση τους ηταν πως για να γινει η διακοπη πρεπει να περασει 1 μηνας απο την ημερομηνια της αιτησης διακοπης. Στην ερωτηση μου για ποιον λογο γινεται αυτο η απαντηση που πηρα ειναι "ετσι ειναι" Αν κανω την αιτηση διακοπης σημερα θα χασω τα χρηματα που εχω προπληρωσει και θα χρειαστει να πληρωσω και 10 μερες επιπλεον παγιο απο την στιγμη που η αιτηση διακοπης θα γινει δεκτη 30/10/09 (θυμηζω πως προπληρωνω το παγιο του επομενου μηνα καθε 20 του μηνα) Αν κανω αιτηση φορητοτητας θα παρει περιπου 20 ημερες για να ολοκληρωθει αρα παλι τα ιδια. Δεν καταλαβαινω για πιο λογο δεν μου διακοπτουν την συμβαση αμεσα απο την στιγμη που δεν υπαρχει συμβολαιο πλεον που να με δεσμευει. Πιστευετε οτι θα εχει βαση μια καταγγελια στην EETT
grhackergr Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2009 λογικα ολα αυτα που σου λενε βρισκονται και στο συμβολαιο που εχεις
makis129 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2009 Δεν διαφωνω. Πιστευω ομως οτι ειναι καταχρηστικη αυτη η πολιτικη απο την wind.
panos2171 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2009 Και γω νομιζω πως οντως αυτα ειναι γραμμενα στο συμβολαιο.Ναι μεν μπορει αυτο να ειναι καταχρηστηκο αλλα το δεχτηκες οταν υπεγραψες το συμβολαιο.
blackhumor Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2009 Δεν το κάνει μόνο η Wind αλλά όλες οι εταιρίες... Και εγώ το θεωρώ καταχρηστικό αλλά που να απευθυνθείς για κάτι τέτοιο... Για να το απέφευγες αυτό έπρεπε να κάνεις αίτηση διακοπής ένα μήνα πριν λήξη το συμβόλαιο σου.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2009 δεν νομίζουν ότι σε αφήνουν τότε
pp6210 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2009 κατ αρχήν είναι όντως στο συμβόλαιο άρα η καταγγελία δεν θα οφελήσει. Οι 30 μέρες είναι στανταρ σε όλες τις εταιρίες ώστε να μπορούν να σε κόψουν στην επόμενη τιμολόγησή σου από το σύστημα. Κι αυτό γιατί δεν μπορούν να τρέξουν μεμονομένες τιμολογήσεις στα billing. π.χ. έστω ότι τιμολογείσαι κάθε 9 του μηνός, αν κάνεις την αίτηση μέχρι 2-3 εργάσιμες τοτε θα προλάβουν να βάλουν την εντολή έγκαιρα στο billing και ο επόμενος λογαριασμός που θα βγει στις 9 θα είναι εκκαθαριστικός. Αν όμως την κάνεις στις 9 ή στις 11 του μήνα, τότε η εντολή εκκαθάρισης θα υλοποιηθεί στις 9 του επόμενου μήνα - για αυτό σου λένε "μέχρι και 30 μέρες". Δεν είναι ακριβώς καταχρηστικό (άλλωστε αν είσαι τυχερός και κάνεις την εντολή 2-3 μέρες πριν την ημερομηνία τιμολόγησης τότε σου πιστώνεται το πάγιο που έχεις προκαταβάλει)... κάπως έτσι θα έπρεπε να στο εξηγήσουν - αν ήξεραν και είχαν τον χρόνο να ασχοληθούν.
ΦΡΑΝΤΣΕΣΚΑ ΣΑΝΤ Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2009 και εγώ είχα καταλάβει (μέχρι πριν 2-3 χρόνια που ήμουν με πάγια) ότι αν δεν τους ενημερώσεις ότι επιθυμείς να διακοπεί η σύνδεσή σου τουλάχιστο ένα μήνα πριν τη λήξη του συμβολαίου σου τότε η διάρκειά του παρατείνεται αυτόματα (για πόσο άραγε?) εκείνο που θα ήθελα να καταλάβω είναι κάτι που το είχα θέσει και σε παλαιότερο θέμα, αν υπάρχει πρόβλεψη να αναφέρεται εμφανώς πάνω στον τελευταίο λογαριασμό ότι είναι ο τελευταίος και ότι η εταιρεία δεν έχει πλέον καμία απαίτηση από εμάς. όταν το ζήτησα εγώ μου είχαν απαντήσει ότι δεν προβλέπεται - κάτι που θεωρώ επιεικώς απαράδεκτο. έχει αλλάξει κάτι μήπως?
orck Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2009 οταν ειναι να σε συνδεσουν θελουν μιση με μια ωρα, οταν ειναι να σε αποσυνδεσουν θελουν ενα μηνα (και μερικα τηλεφωνα που θα σου ανακοινωσουν τις προσφορες τους για να μεινεις) εγω το θεωρω καταχρηστικο αυτο ακομη και εαν το γραφει στο συμβολαιο που εν γνωση σου υπεγραψες εαν οντως και νομικα θεωρειται καταχρηστικο απλα δεν ισχυει
margaritagr Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2009 δε ξερω αν υπαρχει στο συμβολαιο σου αυτο ως ορος ή οχ,ι παντως και μενα μου φαινεται υπερβολικο. 1 μηνας για να σε "αποσυνδεσουν"??? πολυς καιρος...
ΦΡΑΝΤΣΕΣΚΑ ΣΑΝΤ Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2009 δε ξερω αν υπαρχει στο συμβολαιο σου αυτο ως ορος ή οχ,ι παντως και μενα μου φαινεται υπερβολικο. 1 μηνας για να σε "αποσυνδεσουν"??? πολυς καιρος... ένας μήνας ΑΝ όλα πάνε καλά ... γιατί ΑΝ πέσεις σε κακή περίπτωση τραβάει ποοοολύ περισσότερο
the_eye Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2009 Μια καταγγελία πάντα βοηθάει κάνε και στην ΕΕΤΤ και στο 1520 (Γενική Γραμματεία Καταναλωτή)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.