Προς το περιεχόμενο

League of Legends Topic v1


Dakonblackblade

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 26,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Τι λεγαμε?? nerf η jinx

 

Switcheroo! [ Q ] -Το συνολικό bonus από τα minigun stacks είναι πλέον 30/55/80/105/130% (από 50/70/90/110/130%)
Switcheroo! [ Q ] – Το Cooldown είναι πλέον 0.9 Seconds (από 1)
Zap! [ W ] – Προκαλεί 10/60/110/160/210 damage (από 30/75/120/165/210)
Zap! [ W ] – Κοστίζει 50/60/70/80/90 Mana (από 45/55/65/75/85)
Flame Chompers! [ E ] – Κοστίζει 75 Mana (από 50)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με τα πεντακιλλς τι παιζει ?? 2 φορες σημερα δεν το εχει δωσει μια σε δικια μ ομαδα και μια σε αντιπαλη. Και ηταν legit σε teamfight.ουτε κυνηγητα ουτε τιποτα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kαι ποιο ακριβως το νοημα/παρασυνθημα του "εγινες-δεν εγινες countered?".

Και βασικα ποιος χε** για το counter/countered/counterpick/counterstrike κλπ? Το game δεν κερδιζεται με counters, αλλα με skill, TF και οbjects. Γιατι δινετε τοση βαση στο counter και στο "κερδισα το lane/εχασα το lane/με εκανε-τον εκανα counter"? Who gives a fuck...

 

Απο ποια αποψη μενεις πισω αν φαρμαρεις το Q? Δηλαδη αν ειμαι nasus και εισαι teemo και με παρεις 2-0 στο lane (δεν φτανει το mana αλλα anyway) και κατεβουμε και οι 2 μας σε TF οπου εσυ θα εισαι με 2-0 κι εγω με 0-2 και 500ρι Q θα λες "στο lane ομως εφαγες counter?".

 

 

Το teamfight θα το κερδίσει το τεαμ που ειναι πιο μπροστά. Πιο μπροστά είναι το τεαμ που τα lanes του πήγαν καλά.

1+1 = 2?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το teamfight θα το κερδίσει το τεαμ που ειναι πιο μπροστά. Πιο μπροστά είναι το τεαμ που τα lanes του πήγαν καλά.

1+1 = 2?

Δεν ισχυει αυτο. Σου εφερα και το παραδειγμα με τον nasus και τον teemo αλλα βλεπω οτι δεν το αντιλαμβανεσαι κι επιμενεις οτι το lol συνοψιζεται στο να κερδισουν τα lanes κι οτι αμα τα lanes κερδιζουν, τοτε κερδιζεται και το παιχνιδι.

Eλπιζω να μην σου παρει καιρο να αναθεωρησεις αυτο το "1+1=2" . Γιατι σιγουρα θα αναθεωρησεις καποια στιγμη.

 

ΥΓ. Επισης το "κερδιζω το lane" πολλοι το αντιλαμβανονται διαφορετικα απο αυτο που πραγματικα ειναι, οποτε διευκρινησε τι εννοεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mιλουσε για συγκεκριμενο matchup στην αρχη 

Αλλα δεν κερδιζει στα teamfights οποιος βγει απο τα lane με πιο πολλα λεφτα

 

 

More on vision

 

http://www.reddit.com/r/leagueoflegends/comments/1p4u6i/sight_beyond_sight_an_introduction_to_preseason_4/

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

 

 

In terms of our overarching goal: we want to add more gameplay with vision and how vision control works for everyone in this new season. We think the best way to do that is by diversifying responsibility. Looking at Season 3, standard competitive support play involved buying minimal items in order to spend the majority of a player's income on wards and vision control. More gold = more wards. If a team's support was unable to fulfill that role, or fell behind their opponent, the entire team suffered.

With a new season comes a new approach to vision: vision will be a team focus rather than an individual one. Here we're introducing a number of changes to wards and the vision system that give all members of a team the responsibility and opportunity to participate:

  • Ward functionality has been changed. Vision wards (pink wards) are no longer invisible. This makes their placement and protection more strategic in game
  • Each player has a personal ward limit. If you place more wards on the map than allowed by this limit, your older wards will be removed (like the current Sightstone mechanics)
  • All players gain trinkets. These are new items that do one of three things on an appropriate cooldown: place a ward for free, detect existing wards, or scan a distant point

Let's get down to some specifics:

Ward Functionality Changes
  • Sight Wards (green wards) have been tentatively renamed to ‘Stealth Wards'
  • Vision Wards (pink wards) are now permanent unless destroyed, visible to the enemy team and have 5 hit points
  • Vision Wards now cost less gold

In the current live environment, pink wards are clearly better than green wards in every respect other than cost. This frequently leads to games in which the only end-game approach to warding was spamming as many Vision Wards as a player could afford – in turn forcing opponents to pick up pink wards to counter enemy pinks. What should be an interesting strategic decision became a flat arms race.

With the new setup, the choices become more nuanced: Vision Wards still detect and reveal enemy wards, but, because they're always visible, must now be actively defended. Vision Wards will no longer both deny and grant vision unless your team has control of that area.

Player Ward Limits
  • Each player can now only place up to three Stealth Wards on the map. Placing extra Stealth Wards removes the oldest Stealth Ward. This includes wards from sources such as Sightstone, Wriggle's Lantern and trinkets
  • Each players can now only place one Vision Ward (pink) on the map at a time

We've decided to introduce ward limits as a way to cap the maximum amount of individual team member can contribute to the overall vision game. We're going to watch this one closely as limiting the number of wards per player can have dramatic consequences on overall map vision, especially during the end-game. Three and one felt like the right numbers, but we're open to feedback.

Trinkets

Trinkets are a completely new item type coming for preseason. Here's how they work:

  • A new Trinket Slot has been added to your inventory
  • The Trinket Slot can only hold trinkets
  • Trinkets are free and can be swapped out at the shop at any time
  • Trinkets upgrade at Level 10, gaining either increased power or a lower cooldown

Trinkets are free and have their own dedicated slot, so all team members can contribute to vision control without sacrificing other areas of development.

The Three Trinkets

Sweeper: Reveals and disables nearby invisible units (including Wards) for a short time. Currently, this does not reveal invisible champions.

  • The Sweeper Trinket is useful for denying enemy vision by revealing their nearby wards

Totem: Places a Stealth Ward that lasts for 1 or 2 minutes depending on level

  • The Totem Trinket acts like the current Wriggle's Lantern active. Stealth Wards grant full vision of a location for a brief time

Lens: Reveals a nearby area of the map for a brief time

  • The Lens Trinket operates like a mini Clairvoyance, revealing areas in the fog of war so teams can scout brush and other areas of the map from a position of relative safety

We'd like to give players more unique options for interacting with vision. Each trinket replicates one of the essential basic vision mechanics and has an appropriate cooldown. We expect that teams will want a mix of vision options available to them in order to counter their opponents' potential vision choices.

We're excited about the trinket system because it allows us to introduce a new way for everyone to participate in the vision game in ways that still offer specialization and customization. We're launching with a set of three trinkets because we wanted the simplest and clearest system possible, but we're open to expanding the system beyond the original three if it seems worthwhile.

Summary

The short rundown is that one of our main goals for this season is to make vision both more dynamic and less taxing on single players. Our hope is that these options make participating in the vision system more strategically varied for entire teams.

 

 

 

 

 

Αλλο παιχνιδι θα παιζουμε τη νεα σεζον

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τοσο καλα θα παει η s4?δηλαδη σταματησα την s3 λογο του ιντερνετ που δεν εχω και θα μπω(αν μπω) στην s4 και θα πρεπει να μαθω καινουργιο παιχνιδι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειμαι plat5 απο +30 νικες που ειχα πριν 1μιση μηνα ειμαι στο +2 .Το mmr μου ειναι στα ταρταρα αφου με βαζει με gold και silver.Εχει πεσει καταρα στο account μου.Θα φωναξω παπα να κανει αγιασμο δεν γινεται αλλιως :P.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...