Προς το περιεχόμενο

League of Legends Topic v1


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μικρό και όχι ιδιαίτερα περιεκτικό μιας και απλά ανακυκλώνει την έλλειψη mechanical skill. Κάτι που για μένα είναι μεχ για πρώτο μέρος μιας τέτοιας σειράς μιας και το lol δεν είναι starcraft. Είναι ελάχιστα τα κουμπάκια που έχεις να πατήσεις και ακόμα και με ξύλινα δάχτυλα μπορείς να κάνεις τα βασικά και κάτι παραπάνω. Δεν έχει micro και γενικά είναι πιο straightforward πεθαίνεις (για κάποιον pc gamer)

 

Το που βρίσκεσαι στον χάρτη και πότε και τα builds/counter builds (μαζί με τη συμπεριφορά) νομίζω οτι έχουν προτεραιότητα. Το αν θα κάνεις το super play στο 1v1 ή αν έχεις τον άλλον outfarm 70cs, λίγο ρόλο παίζει όταν τα πάντα γύρω σου ψοφάνε δίχως αύριο. Το να πηγαίνει κάποιος κακός παίκτης μέτρια στο lane του δίνει ένα λόγω παραπάνω να ragάρει (omg i outfarm 50 cs and you die nub cancer. I won't carry this tard lux fuck my elo i afk). Ξεχνάς οτι αναφέρεσαι σε bronze/silver όπου τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά.

 

Τρόπος γραψίματος καλούλης αν και ήθελε καλύτερες παραγράφους και formatting. Και ίσως και λίγο καλύτερη δομή (αρχή/τέλος) παρόλο που το ποστ ήταν μικρό.

 

π.σ: Για να μη παρεξηγηθώ μια χαρά τίπς είναι, αλλα ζήτησες feedback... :P

  • Απαντ. 26,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

My two pennies, σαν κλασσικός γκρινιάρης εδώ μέσα.

 

Ας δεχτώ πως σε Bronze - Silver στο 20% των παιχνιδιών υπάρχει troll - afker - συστηματικός feeder. Είναι 1 στα 5. Άλλο 1 στα 5 ματς είναι χαμένο λόγω ασυνεννοησίας και γενικά κακής νοοτροπίας - κάποιος δεν ξέρει το ρόλο του ή η ομάδα δεν κάνει σωστό focus. Μένουν άλλα 3 παιχνίδια. Μετρήστε τα ποσοστά ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΤΕ, δε θα βγουν διαφορετικά. Για την ακρίβεια θα βγουν αρκετά προς όφελος του παίκτη.

 

Είσαι σε θέση να κερδίσεις αυτά τα παιχνίδια και να ανέβεις ή δεν είσαι?

 

Και, το κυριότερο, αν πιστεύεις πως "θα έπρεπε να είσαι gold/ silver", πάρε ένα λογαριασμό φίλου σου, παίξε 10 ματς και δες αν θα την παλέψεις ή όχι - και δεν εννοώ Bronze 1 - Silver 5 αλλά μεγαλύτερες διαφορές. Αν έχεις τις ικανότητες, σε ένα χώρο όπως τον φαντάζεσαι χωρίς trolls και feeders, κάντο και θα έχεις το match record σαν αποδεικτικό. Αν όχι, σου αξίζει το Silver 4 ή το Bronze 3.

Δεν υπαρχει ελο που να μην εχει feeders ragers afks κτλ.ουτε στα 1600 ουτε στα 2200.Παντου βασιλευει αυτο το elo hell.

Δημοσ.

Το formating και αυτα δεν τα εκανα εγω :P

Oσον αφορα τη σημασια, για μενα αυτο και το strategy κομματι ειναι περιπου ιδιας σημασιας.

Αλλα το strategy το βλεπεις απο παντου ενω αυτο οχι.

Μερος του mechanical skill ειναι και τα trades σου. Δεν ειπα γινε σα το froggen αλλα σκεψου το εξης:

Ο Darius κανει hard counter το Jax. Παρ ολα αυτα 1-2 χαμενα Q Μεσα σε creep σου σπρωχνουν το lane. Kαι μπορει να farmαρει κατω απο τον πυργο. Αν δεν μπορει να μπει -> καλο Q -> εξω, δηλαδη τα βασικα, strategy gone build doesnt matter.

ΠΑΡΑ πολλοι περνουν Picks σαν counter παρ ολο που δεν ξερουν πως να τα παιξουν.

Αυτο που ειπα ειναι να ανεβασουν το mechanical skill στο επιπεδο τους. Στο Silver συγκεκριμμενα δε χρειαζεται να το κανεις τελεια, απλα λιγο καλυτερα.

Εξ αλλου το αρθρο δεν λεγοταν instant elo guide :P Αναφεροταν σε ενα σημειο που πολλοι παραβλεπουν και μετα αναρωτιουνται

Δημοσ.

ποτε θα το νιώσουν εκει στην riot να βαλουν ως επιλογή να μπορεις να σκοτώσεις το δικο σου creep ή ακομα κ τον συμπαίχτης σου,ωστε οι αντιπαλοι σου να μην περνουν gold ;;

Δημοσ.

ποτε θα το νιώσουν εκει στην riot να βαλουν ως επιλογή να μπορεις να σκοτώσεις το δικο σου creep ή ακομα κ τον συμπαίχτης σου,ωστε οι αντιπαλοι σου να μην περνουν gold ;;

 

Μεταξυ μας καλα κανανε και δεν το μεταφεραν και αυτο. Το παιχνιδι πρεπει να ειναι διασκεδαστικο απο την αρχη και οχι να αφιερωνεται το πρωτο 10λεπτο οπως γινοταν στο dota.

 

Φαντασου μετα flame οταν σκοτωνεις συμπαικτη.

  • Like 3
Δημοσ.

Συμφωνω. Καλυτερα που δεν μπορεις να σκοτωσεις δικα σου creeps..ετσι το παιχνιδι θα ηταν πολυ πιο δυσκολο για τον μεσο παιχτη, ασε που ενα game θα χρειαζοταν και περισσοτερη ωρα με ολο αυτο το deny gold/xp. Aλλα σκεψου οτι deny μπορεις να κανεις και τωρα, για παραδειγμα pushαρωντας το lane σου.

Δημοσ.

@Zahariel Μαζί σου αλλα σου ξαναλέω το πρόβλημα δεν είναι το πώς θα κερδίσουν το lane (μιας και ο απέναντι είναι συνήθως ανάπηρος) αλλα το πώς θα κερδίσουν το game. Μάλλον δεν είχες την τιμή να παίξεις εκεί τελευταία αλλα το δεξί κλίκ είναι πολυτέλεια. :P

 

Επίσης αυτό που λές για hard counter jax/darius. Στο 1v1 πρίν το 6 το dmg output του jax αν πιάσει και το improved e δεν είναι μεγαλύτερο και burstάρει τον darius; Δε λέω για trades κτλ αλλα straight up fight στα μούτρα με το που dingάρουν lvl 4-5. Δεν έχω ιδιαίτερη ιδέα απο top αλλα με αυτά που βλέπω στα χαρτιά αυτό μου φαίνεται and i'd like to know. No items, standard masteries, flat ad runes. Jax. Ο champion που ΠΟΤΕ δεν μπόρεσα να καταλάβω πως τον παίζουν με επιτυχία (post dodge nerf)

 

In other news

http://www.lolking.net/summoner/na/19302712#history

#1 challenger στον NA server playing only support.

Where is your god now (και με ελάχιστα games να τονίσω)

Δημοσ.

ποτε θα το νιώσουν εκει στην riot να βαλουν ως επιλογή να μπορεις να σκοτώσεις το δικο σου creep ή ακομα κ τον συμπαίχτης σου,ωστε οι αντιπαλοι σου να μην περνουν gold ;;

 

Φαντάζομαι trollareis

Δημοσ.

Μεταξυ μας καλα κανανε και δεν το μεταφεραν και αυτο. Το παιχνιδι πρεπει να ειναι διασκεδαστικο απο την αρχη και οχι να αφιερωνεται το πρωτο 10λεπτο οπως γινοταν στο dota.

 

Φαντασου μετα flame οταν σκοτωνεις συμπαικτη.

 

Συμφωνώ ότι θα ζήσουμε τραγελαφικές φάσεις αν μπεί κάτι τέτοιο στο παιχνίδι αλλά, imho, για να γίνει διασκεδαστικό το παιχνίδι θα πρέπει να κάνουν 2 πραγματάκια αντί να βγάζουν νέα champs...

 

1) kick button στο champion selection screen, όπου με 4 votes υπέρ πετάμε έξω το 5ο troll.

2) νέος client για τα "εκτός παιχνιδιού" δρώμενα (shop, stats, κτλ) που κατα βάση "λειτουργεί" σε αντίθεση με το τωρινό εκτρωμα. Πιθανώς θα έπρεπε να είναι ενοποιημένος με τον game client για μένα.

 

EDIT: και ένα τρίτο, που για μένα είναι θέμα, μεγαλύτερος χώρος για παίκτες στα ranked teams. Είναι δύσκολο να έχω, όποτε να 'ναι χρονικά, 5 άτομα από τα 10 της ομάδας online, πράγμα που καθιστά λιγότερο συχνά τα παιχνίδια με την ομάδα σου. Ο μόνος λόγος που κάθομαι και παίζω solo/duo είναι γιατί συνήθως είμαστε μέσα λιγότεροι από 5 της ομάδας.

  • Like 4
Δημοσ.

Στο πρώτο με βρίσκεις σύμφωνο και πιστεύω ότι κάποια στιγμή κιόλας θα το δούμε.

Στο τρίτο τι εννοείς;triple queue/quadra queue φάση; :P

 

Αποστολή από το Insomnia App εξετελέσθη!

Δημοσ.

Aφιερωμενο σε ολους σας, αποτελεσατε την πηγη εμπνευσης μου <3

 

http://soulfiregaming.com/el/zahariels-ravings-solo-queue-rant-part-1/

Mechanical skill ΔΕΝ είναι το decision making, γιατί προφανώς η σκέψη δεν είναι μηχανική, αλλά προϋποθέτει, τι άλλο, την σκέψη! Κατά τα άλλα ενδιαφέρον αρθρο, I liked

 

me·chan·i·cal  (mibreve.gif-kabreve.gifnprime.gifibreve.gif-kschwa.gifl)

adj.
1. Of or relating to machines or tools: mechanical skill.
2. Operated or produced by a mechanism or machine: a mechanical toy dog.
3. Of, relating to, or governed by mechanics.
4. Performed or performing in an impersonal or machinelike manner; automatic: a droning, mechanical delivery of the speech.
5. Relating to, produced by, or dominated by physical forces: the mechanical aspect of trumpet playing.
6. Philosophy Interpreting and explaining the phenomena of the universe by referring to causally determined material forces; mechanistic.
7. Of or relating to manual labor, its tools, and its skills.
 
 
Δημοσ.

Στο πρώτο με βρίσκεις σύμφωνο και πιστεύω ότι κάποια στιγμή κιόλας θα το δούμε.

Στο τρίτο τι εννοείς;triple queue/quadra queue φάση; :P

 

Αποστολή από το Insomnia App εξετελέσθη!

 

 

Όχι, απλά στην τωρινή φάση μπορείς να έχεις 9 άτομα στην ομάδα. Για παίκτες που, όπως και εγώ, μπορεί να παίξουν ένα game ανά 2 μέρες, σκέψου πόσο δύσκολο είναι να βρεθούν ταυτόχρονα online τα 5/9 άτομα της ομάδας. Προφανώς, φαντάζομαι, τέτοιο θέμα δεν τίθεται στα pro teams, αλλά με αυτόν τον τρόπο αποκλείει τους πιο casual παίκτες από το να συμμετέχουν σε μια ενεργή ομάδα. Θεωρητικά για μένα το τελευταίο επίπεδο του παιχνιδιού είναι να παίζω μόνο με την ομάδα μου που απαρτίζεται από τα φιλαράκια μου. Τα normal, solo/duo και 3v3 μου είναι αρκετά αδιάφορα, αλλά παίζω αναγκαστηκά.

 

 

Mechanical skill ΔΕΝ είναι το decision making, γιατί προφανώς η σκέψη δεν είναι μηχανική, αλλά προϋποθέτει, τι άλλο, την σκέψη! Κατά τα άλλα ενδιαφέρον αρθρο, I liked

 

me·chan·i·cal  (mibreve.gif-kabreve.gifnprime.gifibreve.gif-kschwa.gifl)

adj.
1. Of or relating to machines or tools: mechanical skill.
2. Operated or produced by a mechanism or machine: a mechanical toy dog.
3. Of, relating to, or governed by mechanics.
4. Performed or performing in an impersonal or machinelike manner; automatic: a droning, mechanical delivery of the speech.
5. Relating to, produced by, or dominated by physical forces: the mechanical aspect of trumpet playing.
6. Philosophy Interpreting and explaining the phenomena of the universe by referring to causally determined material forces; mechanistic.
7. Of or relating to manual labor, its tools, and its skills.
 
 

 

Θα ήθελα πάντως από καθαρή περιέργεια να δώ όλους αυτούς (δεν απευθύνομαι στον zahariel) τους "διδάσκαλους" του LOL να παίζουν εναντίων μίας ranked ομάδας για να δώ πως είναι εκεί το παιχνίδι τους.

Δημοσ.

Όχι, απλά στην τωρινή φάση μπορείς να έχεις 9 άτομα στην ομάδα. Για παίκτες που, όπως και εγώ, μπορεί να παίξουν ένα game ανά 2 μέρες, σκέψου πόσο δύσκολο είναι να βρεθούν ταυτόχρονα online τα 5/9 άτομα της ομάδας. Προφανώς, φαντάζομαι, τέτοιο θέμα δεν τίθεται στα pro teams, αλλά με αυτόν τον τρόπο αποκλείει τους πιο casual παίκτες από το να συμμετέχουν σε μια ενεργή ομάδα. Θεωρητικά για μένα το τελευταίο επίπεδο του παιχνιδιού είναι να παίζω μόνο με την ομάδα μου που απαρτίζεται από τα φιλαράκια μου. Τα normal, solo/duo και 3v3 μου είναι αρκετά αδιάφορα, αλλά παίζω αναγκαστηκά.

 

 

Θα ήθελα πάντως από καθαρή περιέργεια να δώ όλους αυτούς (δεν απευθύνομαι στον zahariel) τους "διδάσκαλους" του LOL να παίζουν εναντίων μίας ranked ομάδας για να δώ πως είναι εκεί το παιχνίδι τους.

Ο zahariel επαιζε καιρο με ομαδες,εχει εμπειρια/Γενικα με την οαμδα του αν παιξουν θα κανουν πλακα στα ranked games μεχρι 2κ ελο.Το θεμα ειναι να ανεβεις πρωτα ατομικα[soloq ]και επειτα ομαδικα.Κανενας παικτης ,Κανενας ομως,δεν μπορει στο solo q να ειναι τραγικος και στο team να ειναι ο κλαυτερος παικτης σε μεγαλυτερα ελο,καθως δεν εχει skil για εκεινο το ελο[δεν θα μπορει να κερδισει το lane του κτλ].

Θεωρω οτι solo q με team εχουν τεραστιες διαφορες ,αλλα για να εισαι καλος στο team προυποθετει να εισαι καλος στο solo q.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...