telarin Δημοσ. 13 Απριλίου 2012 Δημοσ. 13 Απριλίου 2012 Τι είναι αυτό το Fast Path ωρέ; χοντρικά, είναι μια λειτουργία που επιτρέπει στα data packets να στέλνονται μεμονομένα χωρίς πολλούς ελέγχους και έτσι μειώνεται το latency. κάποιοι providers ενεργοποιούν default το fastpath πχ οτε, άλλοι πρέπει να τους πάρεις τηλέφωνο και να το ζητήσεις, πχ forthnet. Γίνεται αν θυμάμαι καλά αυθημερόν, και είναι απαραίτητο για online gaming, μιας και ρίχνει κατα πολύ το latency. Πχ στο wow με forthnet χωρίς fastpath 230-900ms, και σε raid συχνά πυκνά dc, με fastpath έπεσα στα 60-70, στην απολύτως χειρότερη 120 ms και πολύ σπάνια dc. Επιπλέον και οι σελίδες φορτώνουν πιο γρήγορα, και γενικά η απόκριση στο νετ εχει βελτιωθεί αισθητά. Μειονέκτημα το ότι το router κλειδώνει λίγο χαμηλότερα (έχασα κάπου 1 mbit) αλλά μπροστά στα πλεονεκτήματα δεν είναι τπτ. τώρα για το 30 ms που είπε κάποιος απο πάνω για ξένο server ούτε για αστείο, με server στην ελλάδα μόνο..
Super Moderators Thresh Δημοσ. 13 Απριλίου 2012 Super Moderators Δημοσ. 13 Απριλίου 2012 η μείωση του fastpath είναι κάπου στα 25-26ms, δλδ από τα 30-32ms hop με το DSLAM που είναι το interleaved, με το fastpath πέφτεις στα 6-7ms... άρα αν πχ στο LoL έχεις 85ms με interleaved path, τότε σε fastpath πέφτεις στα 60ms πάνω κάτω... χοντρικά, είναι μια λειτουργία που επιτρέπει στα data packets να στέλνονται μεμονομένα χωρίς πολλούς ελέγχους και έτσι μειώνεται το latency. για την ακρίβεια στο fastpath δεν υπάρχει καθόλου error correction...
Koritsi_Gia_PC Δημοσ. 14 Απριλίου 2012 Δημοσ. 14 Απριλίου 2012 Δηλαδή παίρνω HOL και το ζητάω; Τόσο απλό;
Super Moderators Thresh Δημοσ. 14 Απριλίου 2012 Super Moderators Δημοσ. 14 Απριλίου 2012 κανονικά ναι, αλλά από όσο ξέρω η HOL δεν κάνει αλλαγή σε fastpath...
Psycho_Warhead Δημοσ. 14 Απριλίου 2012 Δημοσ. 14 Απριλίου 2012 Πρόσφατα ρώτησε την HOL ο xtrmsnpr και του είπαν ότι δεν γυρνάνε σε Fast Path. Πάντως αν η διαφορά είναι 25 MS δεν βλέπω το λόγο να πρέπει ντε και καλά κάποιος να πάει σε Fast Path. Εαν σου δίνει την δυνατότητα η εταιρεία, φυσικά και το κάνεις, αφού είναι τζαμπέ με ένα τηλεφώνημα.
Deponakias Δημοσ. 14 Απριλίου 2012 Δημοσ. 14 Απριλίου 2012 η hol δεν ειναι σταθερη.Το βραδακι ανεβαινει στα 100-110.σε αυτα τα games δεν ειναι μεγαλη διαφορα το latency.στα fps ειναι ακομα χειροτερο με το bullet registration και τα λοιπα .
Psycho_Warhead Δημοσ. 14 Απριλίου 2012 Δημοσ. 14 Απριλίου 2012 Για τα FPS θα συμφωνήσω ότι κάνουν διαφορά ακόμα και τα 25-30MS. Σε MMO όμως για παράδειγμα δεν θα δεις καμία διαφορά.
gio@ Δημοσ. 14 Απριλίου 2012 Δημοσ. 14 Απριλίου 2012 και στο Pvp του mmo και εκει θελει χαμηλο ping αλλο το 1000 αλλο το 150 και αφου μιλαμε για pvp και εδω θες χαμηλο αφου εισαι κατω απτα 200 πες ευχαριστω και συνεχιζε να παιζεις
Psycho_Warhead Δημοσ. 14 Απριλίου 2012 Δημοσ. 14 Απριλίου 2012 Το 1000 με το 150 που λες εχει τεράστια διαφορά και όταν έχεις 1000MS σε οποιοδήποτε παιχνίδι, είναι Unplayable. Στα MMO όμως το 100 με το 200 δεν θα το καταλάβεις, εκτός και αν είσαι ψείρας. Σε καμία περίπτωση δεν θα μπορείς να πεις όμως ότι με κέρδισε επειδή έχει 100 ενώ εγώ έχω 200. Το καλύτερο είναι για FPS 40-60 και για MMO ποτέ πάνω από 200-250. Εκεί που φαίνεται απίστευτα η διαφορά στο Ping είναι στην Dota. Εκεί για να μην έχεις καθόλου Delay θα πρέπει να έχεις 16-30MS, από' κει και πάνω υπάρχει Delay.
SOCRATIS1000 Δημοσ. 14 Απριλίου 2012 Δημοσ. 14 Απριλίου 2012 Το 1000 με το 150 που λες εχει τεράστια διαφορά και όταν έχεις 1000MS σε οποιοδήποτε παιχνίδι, είναι Unplayable. Στα MMO όμως το 100 με το 200 δεν θα το καταλάβεις, εκτός και αν είσαι ψείρας. Σε καμία περίπτωση δεν θα μπορείς να πεις όμως ότι με κέρδισε επειδή έχει 100 ενώ εγώ έχω 200. Το καλύτερο είναι για FPS 40-60 και για MMO ποτέ πάνω από 200-250. Εκεί που φαίνεται απίστευτα η διαφορά στο Ping είναι στην Dota. Εκεί για να μην έχεις καθόλου Delay θα πρέπει να έχεις 16-30MS, από' κει και πάνω υπάρχει Delay. σιγουρα παιζεις λολ?
Koritsi_Gia_PC Δημοσ. 14 Απριλίου 2012 Δημοσ. 14 Απριλίου 2012 Λέω να την στείλω την HOL και να βάλω Forthnet. Όντως τα βράδια μου φουσκώνει η σύνδεση και το νιώθω απ'τα delay. Αφού μου λέτε ότι κάνει νταβατζιλίκια και σε αυτό.. πάει θα τον στείλω τον Κοκαλάκο. σιγουρα παιζεις λολ? Για MMO Games θα μιλάει. Το LoL είναι MOBA. Σίγουρα παίζεις LoL;
klainmaingr Δημοσ. 14 Απριλίου 2012 Δημοσ. 14 Απριλίου 2012 Action RTS http://en.wikipedia.org/wiki/Action_real-time_strategy Μπορούμε να να το συνεχίσουμε αυτό αέναα. edit: Προφανώς και το lol είναι ΜΟΒΑ. Αλλα γενικά οι χαρακτηρισμοί είναι ψιλά γράμματα και ο καθένας μπορεί να λέει το μακρύ του και το κοντό του. edit2: Αν έχει αλλάξει κανείς σε fastpath απο wind και είδε τρομερή διαφορά (στο lol πάντα) ας πέι. Πλεόν είμαι σταθερά στα ~50-60 σε EU servers.
Koritsi_Gia_PC Δημοσ. 14 Απριλίου 2012 Δημοσ. 14 Απριλίου 2012 edit: Προφανώς και το lol είναι ΜΟΒΑ. Αλλα γενικά οι χαρακτηρισμοί είναι ψιλά γράμματα και ο καθένας μπορεί να λέει το μακρύ του και το κοντό του. edit2: Αν έχει αλλάξει κανείς σε fastpath απο wind και είδε τρομερή διαφορά (στο lol πάντα) ας πέι. Πλεόν είμαι σταθερά στα ~50-60 σε EU servers. Πρώτον, μη κοντράρεσαι. Δεύτερον, ηρέμησε. Τρίτον, το Action RTS είναι κάτι εντελώς άκυρο, και ας το γράφει και το wikipedia ή η ίδια η Riot, και ελπίζω να το ξέρεις.. για το δικό σου καλό - νοιάζομαι [názome]. 1β : ενδιαφέρομαι για κπ. ή για κτ. και ασχολούμαι με αυτό(ν). Τέταρτον, ο βασικός όρος του MMOG είναι MASSIVELY multiplayer online game. Σε ένα Game max 10 ατόμων, ΠΩΣΚΑΤΑ γίνεται να είναι Massive και όχι plain Multiplayer. ΠΩΣΚΑΤΑ. Πέμπτον, καλή η κόντρα.. αλλά πίνε και καμιά κόκα-κόλα. Φεύγω 3μερο νηστείας για Ερέτρια, καλά έφαγα μέχρι το χθεσινό BBQ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις