Προς το περιεχόμενο

League of Legends Topic v1


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

 

Alistar

Triumphant Roar mana cost increased to 28/41/54/67/80 from 20/35/50/65/80

Unbreakable Will mana cost reduced to 100 from 150

Trample damage increased to 10-27 per second from 10-23

 

Fizz

Base damage increased to 56 from 54

Armor per level increased to 3.4 from 3.1

Churn the Waters mana cost reduced to 100 from 150

 

Galio

Idol of Durand damage range increased to 600 from 575

 

Irelia

Fixed a particle issue with Transcendent Blades (Hotfixed 2/21)

 

Jax

Fixed a bug where Grandmaster's Might passive attack canceled if the buff ran out during the attack animation

 

Lee Sin

Sonic Wave base damage increased to 50/80/110/140/170 from 45/75/105/135/165 (Hotfixed 2/21 due to an unintended nerf in the Nautilus patch)

 

Lux

Lucent Singularity

Now additionally grants vision while in flight to its destination

Now starts its cooldown when cast rather than when detonated

Cooldown increased to 10 seconds from 9

Now displays a buff showing how long Lucent Singularity will last until it automatically detonates

Finales Funkeln

Now grants vision of the affected area during the spell and vision of enemy champions hit for a short duration afterwards

Lux can no longer use Flash while casting Finales Funkeln

 

Malphite

Granite Shield now shows a cooldown timer

Unstoppable Force

Area of effect radius on impact increased to 325 from 300

Malphite can no longer flash while using Unstoppable Force

Fixed a bug where Malphite would seem to hit the target but would not cause the effect

 

Miss Fortune

Strut now shows a cooldown timer

 

Nocturne

Umbra Blades now has a passive cooldown timer like Ziggs and Shen

 

Olaf

Axe Throw

Damage increased to 80-260 from 50-210

Scaling changed to +1.0 bonus AD from +0.5 total AD

Base cooldown reduced to 8 seconds from 10

Cooldown reduction for picking up the axe reduced to 4.5 seconds from 6

Ragnarok now provides 30/45/60 Armor and Magic Resist instead of 20/30/40 flat damage reduction

Movement Speed increased to 325 from 320

 

Poppy

Paragon of Demacia now shows you over its icon how many stacks you have

 

Shen

Fixed a few bugs with ability sounds

The following changes were hotfixed out on 2/21:

Base armor reduced to 19 from 23

Vorpal Blade health scaling lowered to 1.5% from 2%

Feint Energy cost increased to 50 from 40 at all levels

Base shield value reduced to 70/115/160/205/250 from 70/120/170/220/270

 

Teemo

Health per level increased to 82 from 77

Move Quick's passive component now shows a cooldown timer

Noxious Trap arm time reduced to 1 seconds from 2

 

Tristana

Explosive Shot cast range increased to 625 from 600

 

Ziggs

Hexplosive Mines

Mana cost reduced to 70/80/90/100/110 from 80/90/100/110/120

Slow duration reduced to 1.5 seconds from 2

Damage from 2nd and subsequent mines reduced to 40% from 50%

Fixed a bug where Ziggs' Mad Scientist skin was leaving particles on the map (Hotfixed 2/21)

 

Items

Madred's Bloodrazor attack damage increased to 40 from 30

 

General

Improved minimap visibility of turrets in Colorblind Mode

Colorblind announcement colors now reference blue (friendly) and purple (enemy) teams

Important items purchased by your team will now be called out in chat (Aura items, Sight and Vision Wards, top tier items, etc)

Champion Kill messages are now more specific

You can now activate a timestamp for game chat in the options menu

When colorblind mode is activated, movement cursor is included with new color scheme (was not before)

Announcer callouts no longer reference blue team/purple team, and instead should reference friendly/enemy team (ie. A friendly inhibitor is respawning soon/the enemy inhibitor has respawned)

Champions will now attempt to run home immediately when disconnecting, rather than attempting to Recall

Small monster camp sigils now restore up to 30 Mana in addition to Health

Small Golem camp

Movement Speed increased to 300 from 180

Medium Golem base damage increased to 59 from 54

Fixed a bug where whisper messages were the wrong color

 

  • Απαντ. 26,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Γνώμη μου είναι πως από τέτοιου είδους 1V1 δε βγαίνει κανένα συμπέρασμα. Αν τους στήνατε απέναντι στο ίδιο ακριβώς tank με τον ίδιο εξοπλισμό και μετρούσατε damage και χρόνους ίσως κάτι γινόταν.

Δημοσ.

Φυσικα και δεν βγαινει κανενα συμπερασμα γιατι δεν κολλαει πουθενα το 1v1 στο LoL...

Επισης,OP δεν υπαρχει

Οτι να'ναι

Δημοσ.

Γνώμη μου είναι πως από τέτοιου είδους 1V1 δε βγαίνει κανένα συμπέρασμα. Αν τους στήνατε απέναντι στο ίδιο ακριβώς tank με τον ίδιο εξοπλισμό και μετρούσατε damage και χρόνους ίσως κάτι γινόταν.

 

 

Φυσικα και δεν βγαινει κανενα συμπερασμα γιατι δεν κολλαει πουθενα το 1v1 στο LoL...

Επισης,OP δεν υπαρχει

Οτι να'ναι

 

Δεν είπα OP είπα περισσότερο op δηλαδή ποιος είναι ποιο δυνατός (λίγο λάθος έκφραση βέβαια...)!

Ο καθένας μπορεί να τον παίξει όπως θέλει οπότε δεν έχει νόημα να προκαθορίσουμε τα items

Δεν θα το κάνουμε με θέμα χρόνου γιατί έτσι μπορούμε να το κάνουμε και με απλά μαθηματικά

Συμφωνώ ότι δεν είναι ακριβής η μέτρηση και ότι πάντα μπορεί να υπάρξει κάποιος καλύτερος + ότι μιλάμε μόνο για full build (σε ένα κανονικό game υπάρχουν και άλλα άτομα υπάρχει το feed η τύχη και πολλοί άλλοι παράγωντες κάτι που κάνει το LoL αρεστό - δεν είναι HON-)

Δημοσ.

Epic legendary, satellite lazer canon orbital facepalm. 1v1 για να δεις πιος ειναι καλυτερος; Τοσο απεριγραπτα κακος τροπος σκεψης!

Δημοσ.

Συμπεράσματα δεν βγαίνουν αλλά γέλια σίγουρα θα βγουν πολλά.

Στοιχηματίζω υπέρ Olaf!

Και περιμένω video :P

Δημοσ.

Συμπεράσματα δεν βγαίνουν αλλά γέλια σίγουρα θα βγουν πολλά.

Στοιχηματίζω υπέρ Olaf!

Και περιμένω video :P

 

θα ανέβει utube αλλά δεν έχω ακούσει κανένα καλό σχόλιο οπότε κάτι έκανα λάθος και ίσως μην γίνει καν :'(

Δημοσ.

Αδερφε μην τρελαινεσαι

Απλα δεν θα βγαλεις συμπερασμα απο ολο αυτο γιατι το LoL ειναι ομαδικο παιχνιδι,δεν υπαρχει 1v1

Ολα ειναι situational,ολα εξαρτωνται απο κατι

Για την πλακα σου καντο απλα δεν θα βγαλεις συμπερασμα

Δημοσ.

Αμα ειχες ενατνιον ενα τανκ και ειχες ιδια items σε ολαφ και τρυντ κατι θα μπορουσε να γινει,τωρα ομως...

Αλλα και παλι ιαφορετικοι παικτες

Ο ενας σε καθε hit ανεβαζει critical ο αλλος οση ζωη χανει ανεβαζει attack speed

Αν θελετε να κανετε κανα καλο σε αυτο το site,streamerete κανα βιντεο απο καποιον Ελληνα με καποιο elo ,ποιος να μπει σε ενα site το οποιο δεν εχει να δωσει τιποτα?

Φωναξτε τον Zahariel :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

Zahariel πες μου το summoner name σου να σε κανω add,να παιξουμε και κανα ματσακι αν ειναι [οχι ranked και σε απρω στον λαιμο μου αδερφε],να μου δωσει κανα tip,τωρα; ειμαι στα 1450 elo κολλημενος εδω και πολυ καιρο αλλα ανεβαινω τωρα αρκετα με missfortune.Εχει τρομαχτικο early game

Δημοσ.

Η λύση είναι απλή φίλε Σωκράτη. Σόλο lane ή jungle. Εκεί θα κάνεις την διαφορά.

Μπαα κατι κανω λαθος.Τοσο καιρο παιζω solo lane με ριβεν,κανω πολυ καλα score παντα κερδιζω το Lane Μου αλλα μετα...

Δεν τον κανω τανκυ και με ενα σταν ειμαι νεκρος ,αλλα και τανκυ να τον κανω δεν μπορω να τανκαρω καθως ο ριβεν δεν ειναι και οκαλυτεροςγια initiate..ημουν 1450 ωσπου μια μερα εκανα 7 ηττες σερι [μου την εδωσε ]και πηγα 1330

τωρα παλι 1440 ανεβαινοντας με cassio και miss fortune

Εδω το profil μου

http://competitive.eune.leagueoflegends.com/ladders/eune/current/rankedsolo5x5?summoner_name=socratiss

1404 με δειχνει στο site αλλα ειμαι 1435 με 297 W-256 L

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...