Προς το περιεχόμενο

League of Legends Topic v1


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 26,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

είσαι Annie (ή και malzahar) mid vs AD (Zed,Talon,Yasuo) και κάνεις πρώτο back με 1200gold.

 

παίρνεις seeker's armguard ή catalyst? (Την εκδοχή του needlessly την βγάζουμε μιας και θέλω safe build path)

 

 

Αρχικά τα 225 hp ή τα 30 armor θα μου προσφέρουν περισσότερο tankiness? Και μετά λαμβάνουμε υπόψη και τα passive.

 

edit: σαν stats είδα οτι 225hp = 30 armor = 600gold. Σαν αποδοτηκότητα πάντως εφόσον υποθέσουμε οτι το incoming dmg είναι μόνο physical, τι με κάνει πιο tanky?

Δημοσ.

είσαι Annie (ή και malzahar) mid vs AD (Zed,Talon,Yasuo) και κάνεις πρώτο back με 1200gold.

 

παίρνεις seeker's armguard ή catalyst? (Την εκδοχή του needlessly την βγάζουμε μιας και θέλω safe build path)

 

 

Αρχικά τα 225 hp ή τα 30 armor θα μου προσφέρουν περισσότερο tankiness? Και μετά λαμβάνουμε υπόψη και τα passive.

 

edit: σαν stats είδα οτι 225hp = 30 armor = 600gold. Σαν αποδοτηκότητα πάντως εφόσον υποθέσουμε οτι το incoming dmg είναι μόνο physical, τι με κάνει πιο tanky?

Τις περισσοτερες φορες θα ελεγα catalyst, μιας και το ignite που πιθανοτατα να κουβαλανε ο zed / talon ειναι true dmg. Ειδικοτερα δε με annie / malza δεν εχεις ιδιαιτερο λογο να rusharis zhonia μιας και εχεις CC για να σταματησεις το all in. Παντως εγω θα πηγαινα για agressive build, μιας και κατα την αποψη μου δεν εχει νοημα να αφηνεις τον zed να αλωνιζει στο mid. 

  • Like 1
Δημοσ.

είσαι Annie (ή και malzahar) mid vs AD (Zed,Talon,Yasuo) και κάνεις πρώτο back με 1200gold.

 

παίρνεις seeker's armguard ή catalyst? (Την εκδοχή του needlessly την βγάζουμε μιας και θέλω safe build path)

 

 

Αρχικά τα 225 hp ή τα 30 armor θα μου προσφέρουν περισσότερο tankiness? Και μετά λαμβάνουμε υπόψη και τα passive.

 

edit: σαν stats είδα οτι 225hp = 30 armor = 600gold. Σαν αποδοτηκότητα πάντως εφόσον υποθέσουμε οτι το incoming dmg είναι μόνο physical, τι με κάνει πιο tanky?

30 armor είναι πολύ χαμηλά για να προσφέρει κάτι σε annie vs yasuo ή zed οπότε μεταξύ των δύο θα πήγαινα σίγουρα για catalyst

armor θα έπαιρνα μετά από double kill ή οτιδήποτε θα μου δινε αρκετό gold για να πάρω απευθείας το τελικό armor item

για annie vs talon δεν μπορώ να πω γιατί εξαρτάται πολύ από το gameplay, τι θα κάνει ο talon και τι εσύ

αλλά κι εγώ συμφωνώ, πρέπει να ζυγίσεις πολύ αν θα πας προς tankiness ή damage όταν παίζεις annie

τις περισσότερες φορές το damage θα σου προσφέρει εμμέσως περισσότερο tankiness και επομένως safe gameplay

  • Like 1
Δημοσ.

LCS γιατί δεν είχαμε σήμερα;

εχει event iem katowice που ειπε ο φιλος παρακατω...ξεκιναει σημερα 13:30 λεει το site τους αλλα δεν ξερω αν κανει αυτοματη μεταφορα στην ωρα μας...θα χει και αυριο και μεθαυριο νομιζω!Ομαδες απο ολο τον κοσμο και ετσι!more info: http://en.intelextrememasters.com/season10/worldchampionship/tournament-overview/

είσαι Annie (ή και malzahar) mid vs AD (Zed,Talon,Yasuo) και κάνεις πρώτο back με 1200gold.

 

παίρνεις seeker's armguard ή catalyst? (Την εκδοχή του needlessly την βγάζουμε μιας και θέλω safe build path)

 

 

Αρχικά τα 225 hp ή τα 30 armor θα μου προσφέρουν περισσότερο tankiness? Και μετά λαμβάνουμε υπόψη και τα passive.

 

edit: σαν stats είδα οτι 225hp = 30 armor = 600gold. Σαν αποδοτηκότητα πάντως εφόσον υποθέσουμε οτι το incoming dmg είναι μόνο physical, τι με κάνει πιο tanky?

περα του tanky που οπως σου ειπαν τα παιδια καλυτερα catalyst και συμγωνω μαζι τους πρεπει να σκεφτεις οτι πρεπει να βγαλεις το rog γρηγορα για να stuckαρει...αμα το βγαλεις 2ο item γυρω στο 20 θα παρει πολυ ωρα και χανεις πολυ δυναμη απο το mid game...

  • Like 2
Δημοσ.

νομίζω πως βρήκα αυτό που ρωτούσα πιο πάνω για τον yi

δοκίμασα κάποιους συνδυασμούς σε baron και όντως κάποιες φορές μπορείς να πάρεις shield proc από 3 item μαζί και με κατάλληλα runes + masteries είσαι ψιλοαθάνατος για αρκετά μεγάλο διάστημα

απλά είναι δύσκολο να κάνουν proc όλα μαζί, το δοκίμασα κάποιες φορές και όταν τελικά έγινε, εκεί που με έσκιζε ο baron κι εγώ δεν τον είχα ούτε στο 60%, τελικά τον σόλαρα εντελώς άνετα, νομίζω πως δεν έχασα καθόλου ζωή μετά τα proc

μου κάνει μεγάλη εντύπωση που δεν έχω ξαναδεί αντίπαλο με τέτοιο συνδυασμό (εγώ παίζω κυρίως mages δεν έχω και πολλά runes για melee builds), με κατάλληλο champion πρέπει να κάνει θαύματα

Δημοσ.

Δεν θα το εθετα ακριβως ετσι.  Το προβλημα ειναι οτι πολλα champs εχουν ratios στο θεο, και ενω πχ. τα πιο supportive η τα poke mages (lux / orianna κλπα) ξεκινανε το game χωρις καποιο ιδιαιτερο burst (δεν πετανε κανενα με 1 combo), στα 3 items κανουν 1shot ακριβως οπως και μια LB για παραδειγμα. Επιπλεον, το καημενο το adc που δεν θα αγορασει MR θα πεθανει με ενα QR απο την Le blanc. Aπτην αλλη το καημενο το adc που θα αγορασει MR θα πεθανει με QRW...

 

Οσο για τα tanks vs glass canon, και εγω σα και σενα πιστευα για αρκετο καιρο. Ομως αυτη η διαφορα των 2-3-4 sec παιζει μεγαλο ρολο οταν εισαι σε οργανωμενο team, γιατι οταν φας focus απο 3-4 ολο και κατι θα κανει το team. Απτην αλλη στο yolo queue καλα κρασια.

Κατα την αποψη μου ενας μεγαλος καρκινος στο game ειναι το penetration, και κυριως το armor penetration. 45% bonus armor pen απτο lw + 30% απτο black cleaver + 7% απο masteries + 30-40 απο κατι yomus / maw κλπα, απτο 500 armor καταληγεις στο 50 ξερω γω. Aστεια πραματα.

Απλα θα πρεπε να αφαιρεθει το % penetration και να βαλουν μονο flat, οπως και επισης να μειωθει κατα ΠΟΛΥ το damage που κοβουν τα full tanks. Δεν γινεται τωρα ο mundo να μασαει το adc σε 3 sec...

Το %pen είναι counter του armor. Αν το βγαζανε τότε όλοι θα λεγανε, armor op. Τώρα για τα τανκ, τι τανκ να έχεις σε ένα τέτοιο game; Φαντάζεσαι τι θα γινόταν αν είχες κάνα τανκ σα και αυτά στα rpg; Που θελουν 1 ώρα να πέσουν.

 

 

Anyway. Το lol έχει μόνο ένα πρόβλημα, αυτό του matchmaking. Αν έκανε καλό matchmake, τότε δεν θα είχαμε όλη αυτή την κλαψα. Στο κάτω κάτω όλοι έχουμε πρόσβαση σε όλους τους champs kai items.

Δημοσ.

Αμα εκανε ακομα καλυτερο matchmaking, τοτε για ενα παιχνιδι θα περιμεναμε πανω απο 10 λεπτα μεσο ορο!

 

Μια χαρα ειναι το matchmaking πλεον και τα trolls πολυ λιγοτερα.. Επιτελους support που παιζουν απο επιλογη και οχι με το ζορι!

Δημοσ.

Άλλαξε κάτι στο mechanic στο ulti του Graves; Μετά το rework που του έγινε, αστοχώ τις περισσότερες φορές. Υποτίθεται ότι πλέον που δείχνει και το κωνικο range μετά την έκρηξη, ότι θα ήταν πιο εύκολο.

 

Επίσης έχω την αίσθηση ότι δεν κάνει αρκετό dmg. Έγιναν πιο tanky οι champions;

 

Εάν κάνω την ulti κοντά στον άλλον, θα φάει διπλό dmg;

 

Έχει μέλλον στο botlane; Μου κάνει εντύπωση που στο champion.gg είναι στην θέση νούμερο 1 ως adc και υποτίθεται κρατάει ιστορικό από παιχνίδια platinum+.

Δημοσ.

graves adc πρώτη θέση ή απλά graves; για adc από τους proplayers δεν έχω ακούσει και τα καλύτερα γιατί ανά δύο hit κάνει reload. πάντως για top jungle με ad-tanky items είναι αρκετά δυνατός. αυτό με το ulty του δεν το έχω παρατηρήσει 

Δημοσ.

Επισης εχω μια ερωτηση σχετικα με το despair του amumu. Οταν ξεκιναω πχ με 10,20,30 ability το dmg που κανει παραμενει στο 0%. Ειναι ομως στα αληθεια 0% ή ειναι απλα κατω απο 1% και δε το δειχνει;

 

Στο http://champion.gg/ τον εχει πρωτο ως adc.

 

Το probuilds δεν λεει και πολλα παντως.. Και amumu δε παιζουν, τι σημαινει; Οτι δεν ειναι καλος;

Δημοσ.

Επισης εχω μια ερωτηση σχετικα με το despair του amumu. Οταν ξεκιναω πχ με 10,20,30 ability το dmg που κανει παραμενει στο 0%. Ειναι ομως στα αληθεια 0% ή ειναι απλα κατω απο 1% και δε το δειχνει;

 

Στο http://champion.gg/ τον εχει πρωτο ως adc.

 

Το probuilds δεν λεει και πολλα παντως.. Και amumu δε παιζουν, τι σημαινει; Οτι δεν ειναι καλος;

ρε συ σίγουρα τα ανανεώνουν αυτά; έχει garen shyvana και velkoz.... τίποτα από αυτά δεν παίζεται τόσο ώστε να είναι στην πρώτη θέση, και από ότι κτλβα τον graves δεν τον έχει πρώτο από τα adc απλώς είναι γενικά most played champ και επειδή στο LOL τον δίνει σαν ADC τον έχει και στο site ADC

 

όταν γράφει 0% δεν ξέρω τι παίζει αλλά για να ανέβει στο 1% πρέπει να περάσεις το 50AP, στρογγυλοποιεί ότι AP έχεις και το διαιρεί με το 100

Δημοσ.

Αποκλειεται να μη κανει καθολου επιπλεον dmg, ασχετα εαν λεει 0%. Πρεπει να το κοιταξω καπως..

 

Και εχω απορια με την ulti του graves που γραφω και παραπανω.. Εαν οι αντιπαλοι τρωνε διπλο dmg ή μονο ενα απο τα δυο χτυπηματα που κανει. Την εκρηξη το πρωτο dmg και το κωνικο το δευτερο. Βασικα εαν καποιος τρωει και τα δυο ειδη dmg ειναι μονο ο πρωτος αντιπαλος στον οποιο σκαει πανω η Ulti. Γινεται ομως;

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...