Προς το περιεχόμενο

League of Legends Topic v1


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 26,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Εγώ είμαι plat 2 Και το σταμάτησα το Lol..

χαμένος χρόνος και μου γ*μαει και την ψυχολογια..

εως εδω

έχω κανα μήνα να παίξω

Παίξε για την πλάκα σου, δεν αξίζει να χαλιέσαι

Δημοσ.

εγώ πάντως βρήκα τρόπο για να περνάω ευχάριστα... τρολλ μέχρι σίλβερ... δεν ξέρω πόσο καιρό θα μου πάρει αλλά θα περνάω ευχάριστα!

  • Like 1
Δημοσ.

Τι build προτεινετε για την fiora?

οχι Phantom dancer που βλεπω παντως...συνηως πας για hydra last whisper ghostblade και μετα αν feedaristeis κανα IE και μετα αν θες magic resist Malmortius η και κανα frozen mallet αν θες πιο τανκυ στατιστικα...ισως και κανα GA 

Δημοσ.

Τι build προτεινετε για την fiora?

 

Δεν υπάρχει standard build το πας λίγο βλέποντας και κάνοντας ανάλογα με το τι παίζεις εναντίων,πόσο μπροστά-πίσω είσαι. πχ. άμα το παίξεις vs morde/vladimir/rumble και δεν βγάλεις hexdrinker/merc boots θα σε κατουρήσουν ότι και να κάνεις.

  • Like 1
Δημοσ.

Κι αλλο support?

You can never have too many supps

οχι Phantom dancer που βλεπω παντως...συνηως πας για hydra last whisper ghostblade και μετα αν feedaristeis κανα IE και μετα αν θες magic resist Malmortius η και κανα frozen mallet αν θες πιο τανκυ στατιστικα...ισως και κανα GA 

 

Υπάρχουν άπειροι συνδυασμοί και οι περισσότεροι πλέων δεν εμπεριέχουν IE.

 

Παραδοσιακά items είναι Hydra/Last Wisper/Yummus/Bloodthirster/Black Cleaver/Scimithar 

 

Οh και btw μπότες σχεδόν πάντα παίζονται μεταξύ Merc Threads (MR) και Lucidity (CDR). Κατα το πόσο χρήσιμο είναι το GA στην fiora είναι λίγο pending προτιμώ να την παίζω με Scimithar ως defensive item έτσι ώστε να σιγουρεύω το combo της. GA ταιριάζει πιο πολύ σε Riven.

 

Επίσης άμα θες tankyness+slow πας σε omen δεν έχει νόημα το Mallet στην Fiora με όλα τα υπόλοιπα items.

 

Εdit: Το νέο cleaver είναι λίγο must πλέων στο kit της.

Δημοσ.

Uhm δεν ειμαι σιγουρος , γενικα δεν παρακολουθω ιδιαιτερα πλεον

Αλλα το tenacity με τα λιγοτερα points φαινεται αρκετα μεγαλη αλλαγη με μια πρωτη ματια

Δημοσ.

 

TOTAL RECALL The window just before a recall finishes in which you can take damage and it won't interrupt the recall is now normalized at 0.1 seconds (was previously random between 0 and 0.25 seconds)

Μα καλα, τοσο καιρο αυτο το πραγμα ηταν τυχαιο; Ελεος..

 

Το νεο support φαινεται κορυφαιο!

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...