Προς το περιεχόμενο

League of Legends Topic v1


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ουφ έχω κουραστεί με τα random παιχνίδια! Επειδή ξέρω ότι είμαι άσχετος, συγκρίνοντας τον εαυτό μου με τους πιο πολλούς που βλέπω δεν ξέρω πως να τους χαρακτηρίσω! Προσπαθώ ο καήμενος να παίξω σωστά με όσα διαβάζω σε guides κτλ κτλ και όποτε παίζω έτσι όλοι οι άλλοι βαράνε βόλτες και φυσικά χάνουμε....

  • Απαντ. 26,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Παντως, στο ιδιο παιχνιδι, βλεπω τον αποκλειστικα και μονο τιμιο support Alistar με 4 kills. Κρινοντας απο το οτι ηταν σοβαρο τουρνουα, δεν περιμενεις απο ΚΑΝΕΝΑ να εχει 11 kills

(which equals auto-win σ αυτα τα επιπεδα παιχνιδιου σε carry).

To screenshot αποδεικνυει ομως οτι ακομα και σε παιχνιδια υψηλου επιπεδου οτι ναι, συμβαινει ακομα και το support να παρει kills. Oχι επειδη το επιδιωξε αλλα επειδη συνεβη.

Επειδη στο fight ολοι πατανε τα κουμπια τους κ οποιος το παρει. Πολυ σπανια εχεις την ανεση να αφησεις ξερα kill σε αλλον. (κοινως εκει που τρεχετε και οι 2 διπλα στο 10 hp αντιπαλο

που εχει πατησει ΤΑ ΠΑΝΤΑ και περιμενεις να γεμισουν τα cd του carry σου για να το παρει)

Στις υπολοιπες περιπτωσεις, βλεπε 95%, απλα πας για το kill. Γιατι προτιμω ενα kill στο support κι ενα assist και ευκολο lane για φαρμαρισμα στο dps παρα 0 kills και κλαιω που τελικα

δε πατησα το κουμπι μου.

 

Random Fact: Ποσο μ αρεσει που στο ανωνυμο φορουμ μπορεις να πεις οτι θες χωρις φοβο ανταποδοσης και χωρις RL επιπτωσεις.

Δημοσ.

Για να γυρίσω λίγο το θέμα. Στα αποτελέσματα στο screenshot μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος το build του Cho Gath? Καταλαβαίνω τις μπότες, το frozen heart, το heart of gold (randuin's omen) και το banshee's veil, αλλά αυτό το ρημάδι το wit's end τι ρόλο βαράει? Μου κάνει εντύπωση που δεν έχει ούτε ένα health/ regen item, προφανώς βασίζεται μόνο σε stacks για extra health.

Δημοσ.

Το vorpal spikes όπως ξέρεις κάνει χωρίς mana cost 80 magic damage aoe μπροστά του και είναι το μόνο sustained dmg του cho. Το wit's end δίνει άλλα 42 magic damage per hit σε single target και επίσης σου αυξάνει την συχνότητα του vorpal strikes λόγω του attack speed. Τα 4 stacks για να πάς 50mr επίσης είναι παιχνιδάκι για τον cho.

Οπότε έχεις στη μέση του fight ένα "ignore me" target με άπειρα resistance το οποίο βγάζει ικανοποιητικό aoe harass ανα hit, αντί να είναι ένας κινούμενος κουβάς στα fight μέχρι να πέσουν τα cooldown του και αφότου παίξει το rupture/silence του μέχρι το omnomnom του.

 

Απο τη στιγμή που δεν τον πήγε (προφανώς) ap και εφόσον ιδιαίτερα το rupture με το 1:1 ratio είναι εύκολο να το αποφύγεις, ήταν μάλλον καλύτερο που δεν έβγαλε abyssal μιας και ήθελε sustained damage παρά να παίζει joker κάθε 10/16 δευτερόλεπτα.

 

Τώρα αν τυχόν το έκανε σχετικά στην αρχή τότε μαζί με το passive του cho σιγουρεύει άπειρο sustainability στο lane και γενικά lane domination. Ιδιαίτερα το παλιό wit's end ήταν op.

 

Στο συγκεκριμένο παιχνίδι τώρα δε θυμάμαι αν κ πότε το έκανε αλλα μπορεί να ήταν και απόφαση απελπισίας πρίν το final fight ας πούμε. Γενικά καλύτερα βλέπε τα builds στη ροή του παιχνιδιού για να καταλάβεις τι και γιατί το κάνει παρά τα final builds.

Δημοσ.

Χμ. Δε μου αρέσει. Θα το δοκιμάσω σε μερικά vs AI αλλά μου φαίνεται από κάποιες απόψεις too much και από κάποιες άλλες too litle.

 

Για lane farming σε συνδυασμό με τα spikes έχει όντως νόημα αλλά μου φαίνεται περιττό. Όπως και να έχει, σε αυτό το κομμάτι συμφωνώ - τους αμολάς τα minions σου ανέπαφα αφού έχεις φάει τα δικά τους και κάθεσαι πίσω.

 

Εκεί που διαφωνώ είναι στα team fights. Το 40% στο attack speed έχει επίσης νόημα αλλά ο Cho δεν είναι ούτε Xin ούτε Tryndamere για να έχει κάποιο ουσιαστικό αποτέλεσμα (βαράει αργά έτσι κι αλλιώς), συν το ότι πρέπει να ξεπεράσει το MR των αντιπάλων. 80 + 42 = 122, ε, δεν είναι και ΤΟΣΟ τεράστιο ώστε να τραβήξει aggro. Είμαι σίγουρος ότι, όσο αναξιόπιστο και αν είναι το ρημάδι το rupture, ξέρει να το χρησιμοποιεί σωστά και μόνο του και σε συνδυασμό με το silence, οπότε αν βάλεις και το CDR από το frozen heart μπορεί να χρησιμοποιήσει τις abilities του πολύ πιο γρήγορα (+ mana regen από το Doran's ring + 375 mana από Veil).

Δημοσ.

A να διαφημισω και κατι.

Ηταν κατι παιδια στο Songs of the Summoned, που ειχαν βγαλει ενα τραγουδι ονοματι D-Town, αρκετα ωραιο.

To δουλεψανε λιγο και τωρα κυκλοφορησαν ολοκληρο cd. Ριχτε μια ματια ;)

 

Up in the jungle

Δημοσ.

Παιδια θα μου πει κάποιος πως να αντιμετωπισεις τον ****μενο τον Tryndamere στο 3ν3; Ειναι υπερβολικα δυνατος ρε παιδι μου. Πολυ δυνατο slow, και 2225 ΗΡ στον παιχτη με το καλυτερο damage στο παιχνιδι.

Δημοσ.

Παιδια θα μου πει κάποιος πως να αντιμετωπισεις τον ****μενο τον Tryndamere στο 3ν3; Ειναι υπερβολικα δυνατος ρε παιδι μου. Πολυ δυνατο slow, και 2225 ΗΡ στον παιχτη με το καλυτερο damage στο παιχνιδι.

 

What? (gp,yi,noc και αλλοι πολλοι εχουν καλυτερο dmg απο τον trynd και καλυτερα skill απο τον trynd)

 

Τεσπα, να φανταστο και οι 3 δεν εχετε κανα cc ουτε καν exhaust. Αυτο που μπορειτε να κανετε ειναι να πατε περα δωθε, ο trynd εχει πολυ μικρο AS. Και φυσικα να τον κανετε focus!

Δημοσ.

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ, ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΕΝΟΧΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΕΤΣΙ . ΤΟ ΚΑΝΩ ΓΤ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΠΟΣΤ ΜΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΑΙΦΕΡΩΝ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ Κ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΝ as much, as possible. ΤΟ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΤΕΙ ΜΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΕΝΑ ΤΟΥΡΝΟΥΑΔΑΚΙ . Κ ΕΛΕΓΑ ΜΗΠΩΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΝΑ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΤΟΥΡΝΟΥΑΔΑΚΙ Κ ΕΔΩ ΜΕ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ INSOMNIA ..

 

για να μην σπαμμαρω αλλο αν ενδιαφερεται κανεις ας στειλει πμ .. θα ελεγα να το παμε η 5 vs 5 mode η 1 vs 1 . προτεινεται κ βλεποντας - κανοντας !

Δημοσ.

What? (gp,yi,noc και αλλοι πολλοι εχουν καλυτερο dmg απο τον trynd και καλυτερα skill απο τον trynd)

 

Τεσπα, να φανταστο και οι 3 δεν εχετε κανα cc ουτε καν exhaust. Αυτο που μπορειτε να κανετε ειναι να πατε περα δωθε, ο trynd εχει πολυ μικρο AS. Και φυσικα να τον κανετε focus!

 

Οι yi,noc,gp έχουν καλύτερο damage; Αμα τον δεις αρχίζει να σκάει κρίτικαλ με 40-50% πιθανότητα απ τα 5 lvl θα αλάξεις γνώμη.

Δεν έχει Attack Speed; Μπας και παίζουμε διαφορέτικό παιχνίδι; Αφού το Phantom Dancer ειναι απ' τα πρώτα ιτεμς που βγάζει.

Εγώ μια φορά ήμουν στο ίδιο λεϊν με Τρυντα και τον αντιμετόπησα με Jarvan και πραγματικά δεν μπορουσα να κάνω τίποτα, ενώ ξέρω να παιζω με Jarvan καλά. Όποτε πήγαινα να φαρμάρω μίνιονς, έκανε αυτή την πιρουέττα, W και με βαρούσε και αναγκαζόμουνα να κάνω combo και να φύγω με λίγη ζωή, γιατί και το slow του είναι πιό δυνατό απ το δικό μου. Άν πάλι έπαιζα αμυντικά δεν φάρμαρα αρκετά, μας σκότωνε το minion wave πολύ γρήγορα και έφτανε δίπλα στο turret και λίγο λίγο μας το έτρογε.

 

Με Jarvan για παράδειγμα τι θα μπορόυσα να κάνω για να τον αντιμετωπίσω πιο αποτελεσματικά. Θα αρχίσω να παίρνω exhaust αντί για ghost που έπαιρνά μέχρι τώρα.

Δημοσ.

Ο Trynda εχει, η αληθεια ειναι, ΠΟΛΥ damage. Το θεμα ειναι οτι για να το κανει αποτελεσματικα θελει πολυ, μα πολυ farm. Και εχει και πολυ λιγοτερο

utility απο τους αλλους ηρωες. Επισης ειναι αρκετα ευαλωτος στα πολλα cc και στο exhaust.

Περιπου το ιδιο και ο Yi.

O Nocturne και ο GP, εχουν utility (Shield, Fear, Long range gap closing ulti για τον ενα - Cleanse με φρουτο για τον αλλο, AoE buff, Global AoE με semi CC ulti)

Eπισης θελουν λιγοτερο farm για ν αποδωσουν, γι αυτο θεωρουνται καλυτερες επιλογες.

Οσον αφορα την αντιμετωπιση του Trynda στο lane, αν οντως σε κομματιαζει στο 1v1, παιξε αμυντικα, χρησιμοποιησε τους θαμνους για καλυψη και farmαρε με το Q και με

καιριες εξοδους απο τους θαμνους. Τελος, ενα απο τα πρωτα σου αντικειμενα πρεπει να ειναι καποιο chain armor για να μειωσεις σημαντικα το dmg του.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...