sozz Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2009 αλλο να δωσεις 300+Ε στην nvidia και για το physx και αλλο να δωσεις 50Ε σε καρτα nvidia για το physx και να παρεις απο την ΑΤΙ την 300
pcos Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2009 αλλο να δωσεις 300+Ε στην nvidia και για το physx και αλλο να δωσεις 50Ε σε καρτα nvidia για το physx και να παρεις απο την ΑΤΙ την 300 εχεις δικιο μα μηπως η μικρη καρτoυλα κρατησει (hold back) σε χαμηλα επίπεδα το FPS? καπου ειχα διαβασει οτι οι καρτες πρεπει να ειναι ισοδύναμες; ή κανω λά8ος;
Ailuros Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2009 Φιλανθρωπικό δεν τους είπα ούτε είναι. Στην ουσία βλέπω να συμφωνείς διαφωνώντας. Φυσικά και δεν συμφωνώ. Εκτός αν δεν έχεις πλήρη εικόνα τι σημαίνει μεγιστοποίηση εσόδων σε μια πολυεθνική εταιρία. Ο σκοπός αγιάζει τα μέσα ή πατάω επί πτωμάτων σου λέει τίποτα; NO rules & no scrupels. Μια λέξη: ζούγκλα. Ας το πάρουμε και διαφορετικά. Από εδώ και πέρα θα προτείνουμε κάρτες γραφικών ανάλογα με τις αποδόσεις τους σε Benchmarks και παίγνια? ‘η ανάλογα με το εάν υποστηρίζουν PhysX? Εμένα τα physics μέχρι τώρα δεν με ενδιαφέρουν ακόμα στο σημείο ώστε να επενδύσω επιπλέον χρήματα σε αυτά. ΄Οποιος ενδιαφέρεται στον τομέα αυτόν ας πάρει μια GF και αν η AMD θέλει να υποστηρίξει hw physics να ανοίξει τον ντορμπά και να ξοδέψει κανένα cent για δικό τους πρωτόκολλο. Δεν μπορώ να ξέρω πόσο αλτρουιστές είστε εσείς εγώ πάντως δεν δουλεύω αφιλοκερδώς για κανένα. Βρέξε κώλο φάε ψάρι λένε στο δικό μου το χωριό. Ερυθρός Σταυρός τρίτη πορτοκαλιά δεξιά. Και ποιος μου λέει εμένα ότι ένα TWIMTBP παίγνιο στην τελική είναι optimized και όχι sabotaged. Εάν κρίναμε μόνο από το ποιος πληρώνει, τότε θα ήμασταν πάντα υπέρ των χορηγών. Τότε να βγεις να μιλήσεις με μερικούς δημιουργούς & ISVs κατ' εξαίρεση γιατί ξέρεις είναι τρομερά εύκολο από την καρεκλίτσα του γραφείου σου να λες ότι ένας τεράστιος αριθμός επαγγελματιών λαδώνεται και να μην έχεις ούτε μια στοιχειώδη απόδειξη για αυτό. H CryTek παρουσίασε το Crysis σε GeForce και το CryEngine3 θα παρουσιαστεί σε Radeon. Μόνο και μόνο επειδή εσένα σε βολεύει να πιστεύεις ότι υπάρχει χρηματοστήριο τιμών για το πως θα πρωτολαδώσει. H ATI εδώ και χρόνια υστερεί αδιαμφισβήτητα σε developer support και ένα παραπάνω στις επαγγελματικές αγορές. Αντί λοιπόν να ψάχνετε για αποδιοπομπαίους τράγους για τα Α ή το Β θα ήταν προτιμότερο εκείνη η εταιρία που διαρκώς παραπονιέται να κάνει κάτι για αυτό. ΄Ενα καλό ξεκίνημα θα ήταν καλύτερο dev support. Με τις τελευταίες κινήσεις της nV θωρώ ότι είναι εμφανές ότι δεν είναι τεχνολογικό το κώλυμα άλλα marketing. Τέλος πάντων, ελπίζω να μην τιμωρήσει και ήλους η nV που αγόρασαν το παίγνιο που γουστάρουν. Εγώ είπαμε την πάτησα με το sacred. Άλλοι με το batman. Η συνέχεια θα είναι χειρότερη εάν δεν αντιδρούν καταναλωτές επιστήμονες gamers κ.ο.κ. Σιγά μωρέ το ψωροπαίχνιδο. Πάω στοίχημα ότι όλοι όσοι μυρμηγκιάζεστε για αυτό ούτε καν θα ξοδεύατε δεκάρα να το πάρετε. Ναι θυμίστε μου γιατί οι σημαιούλες που ανεμίζουν ανέμελα και η αδερφίστικη κάπα του τάχαμ υπερήρωα θα πρέπει να μου δημιουργήσω κανένα ιδιαίτερο ερεθισμό. Κάνα έκζεμα και πολύ του είναι. Να πονηρεύεστε λιγάκι και να βλέπετε τις σκοπιμότητες γιατί στην προκειμένη περίπτωση σκοπιμότητες υπάρχουν προφανώς και από τις 2 πλευρές. Η πράσινη πλευρά να πουλήσει με την αδερφίστικη κάπα και η κόκκινη μιας και η κάπα κουνιέται η έρμη αλλά με ρυθμό χελώνας να βρούμε κάτι να τους χαλάσουμε την σούπα. Σου κάνει το παιχνίδι; Μπράβο παρ'το και δως του να καταλάβει. ΄Ολα τα υπόλοιπα είναι ατεκμηρίωτες αμπελοφιλοσοφίες που μιας και πλησιάζει όπου να ναι η κυκλοφορία του GF100 είναι όπως λέμε στο B3D silly season. ΄Οτι τσατσαριά θα θυμηθεί ο καθένας θα την πει, ειδικά όταν βρίσκεται σε πανικό. Χαλαρώστε ένα κομμάτι βρωμερής σιλικόνης είναι και όχι θρησκεία.
john2gr Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2009 Το Batman πάντως είναι το μοναδικό παιχνίδι που για μένα δικαιολογεί την ύπαρξη των PhysX effects. Προσφέρουν τα μέγιστα στην ατμόσφαιρά του, ειδικά στις συναντήσεις με τον ScareCrow (άσχετο ότι θα μπορούσε να υπήρχε ένα τυπικό fog effect χωρίς αυτά. Μην πάμε τόσο μακριά όμως) ΠΡΟΣΟΧΗ, ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΟΥΝ SPOILERS
ikaruga24 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2009 Μαλιστα, ισχυρο χαρτι τα psysX οταν χρησιμοποιουνται με αυτον τον τροπο ασχετα αν πιστευω οτι μπορουν να γινουν πολλα και με in-game δυνατοτητες οπως το Havoc.
linuxovios Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2009 Αυτά που βλέπετε στο video μπορούν να παίξουν άνετα και σε ATI gpu, ή από κάποιο πυρήνα του επεξεργαστή μας που κάθεται. Τα physX είναι marketing και μόνο. Απλά όλα αυτά τα εφέ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ εσκεμμένα όταν ανιχνευθεί ATI hardware. Λες και δεν είχαμε ομίχλες και καπνούς εδώ και χρόνια, τα physX περιμέναμε. Όταν στην ανάπτυξη ενός τίτλου έχει πέσει χρήμα από nvidia, τι περιμένεις. Με αυτά τα 2-3 παιχνίδια περιμένει η nvidia να σώσει την ημέρα από τη λαίλαπα που έρχεται (5870 + 5870x2). Unfair, καφρίλα. Τέλος.
john2gr Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2009 Αυτά που βλέπετε στο video μπορούν να παίξουν άνετα και σε ATI gpu, ή από κάποιο πυρήνα του επεξεργαστή μας που κάθεται. Τα physX είναι marketing και μόνο. Απλά όλα αυτά τα εφέ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ εσκεμμένα όταν ανιχνευθεί ATI hardware. Λες και δεν είχαμε ομίχλες και καπνούς εδώ και χρόνια, τα physX περιμέναμε. Όταν στην ανάπτυξη ενός τίτλου έχει πέσει χρήμα από nvidia, τι περιμένεις. Με αυτά τα 2-3 παιχνίδια περιμένει η nvidia να σώσει την ημέρα από τη λαίλαπα που έρχεται (5870 + 5870x2). Unfair, καφρίλα. Τέλος. Το είπα, μην σχολιάσουμε ότι θα μπορούσαμε να είχαμε ένα τυπικό fog effect. Μην ξεχνάς ότι τόσο καιρό είχαμε στατικούς καπνούς και ομίχλες (υπήρχαν και μερικά με "scripted responses"). Και ναι, τα Richard Burns Rally, Ghostbusters και Crysis δεν χρησιμοποιούν ούτε Havok, ούτε PhysX και έχουν εντυπωσιακά physics. Θα το θέσω απλά, η κανονική έκδοση του Batman(που βγήκε και στις κονσόλες και θα έβγαινε στα PC) είναι με τα PhysX OFF. Το physics engine που ΕΠΕΛΕΞΑΝ ΕΞΑΡΧΗΣ οι devs ήταν τα PhysX και εδώ ΦΤΑΙΕΙ η AMD/ATI (με την αδράνειά της). Η επιλογή αυτή είχε γίνει στα πρώτα στάδια ανάπτυξης του παιχνιδιού κι όχι στα τελευταία του. Αυτή πρέπει να μπλέξετε λοιπόν. Το ότι προσφέρουν επιπλέον εφέ, είναι BONUS (και αν μη τι άλλο, καλοδεχούμενο αφού προσφέρει πολλά στην ατμόσφαιρά του).
sozz Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2009 Αυτά που βλέπετε στο video μπορούν να παίξουν άνετα και σε ATI gpu, ή από κάποιο πυρήνα του επεξεργαστή μας που κάθεται. Τα physX είναι marketing και μόνο. Απλά όλα αυτά τα εφέ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ εσκεμμένα όταν ανιχνευθεί ATI hardware. Λες και δεν είχαμε ομίχλες και καπνούς εδώ και χρόνια, τα physX περιμέναμε. Όταν στην ανάπτυξη ενός τίτλου έχει πέσει χρήμα από nvidia, τι περιμένεις. Με αυτά τα 2-3 παιχνίδια περιμένει η nvidia να σώσει την ημέρα από τη λαίλαπα που έρχεται (5870 + 5870x2). Unfair, καφρίλα. Τέλος. και μετα λετε εμενα φανμποι
Ailuros Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2009 Το είπα, μην σχολιάσουμε ότι θα μπορούσαμε να είχαμε ένα τυπικό fog effect. Μην ξεχνάς ότι τόσο καιρό είχαμε στατικούς καπνούς και ομίχλες (υπήρχαν και μερικά με "scripted responses"). Και ναι, τα Richard Burns Rally, Ghostbusters και Crysis δεν χρησιμοποιούν ούτε Havok, ούτε PhysX και έχουν εντυπωσιακά physics. Θα το θέσω απλά, η κανονική έκδοση του Batman(που βγήκε και στις κονσόλες και θα έβγαινε στα PC) είναι με τα PhysX OFF. Το physics engine που ΕΠΕΛΕΞΑΝ ΕΞΑΡΧΗΣ οι devs ήταν τα PhysX και εδώ ΦΤΑΙΕΙ η AMD/ATI (με την αδράνειά της). Η επιλογή αυτή είχε γίνει στα πρώτα στάδια ανάπτυξης του παιχνιδιού κι όχι στα τελευταία του. Αυτή πρέπει να μπλέξετε λοιπόν. Το ότι προσφέρουν επιπλέον εφέ, είναι BONUS (και αν μη τι άλλο, καλοδεχούμενο αφού προσφέρει πολλά στην ατμόσφαιρά του). Το κάτα πόσο προσφέρει στην ατμόσφαιρα γενικά του παιχνιδιού ή και το gameplay είναι συζητήσιμο. Για μένα προσωπικά που έπαιξα λίγο σε high end σύστημα κάπου έχασαν οι δημιουργοί το μέτρο όπως και στην αρχή με τα shaders που ο κάθε μαμημένος βραχούλης έπρεπε να γυαλίζει σαν τον απαυτό της μαιμούς για να χαμπαριάσει και ο τελευταίος αόματος ότι χρησιμοποιούν shaders. To πράγμα θέλει μέτρο και το μέτρο αυτό θα αποκτηθεί με τα χρόνια αν και εφόσον όλο και περισσότεροι δημιουργοί ασχοληθούν με physics. Μονόπλευρα όμως δεν γίνεται τίποτα. Με την επερχόμενη GF100 θα έχουμε μια σοβαρή αύξηση ικανοτήτων GPGPU και αν η RV9x0 είναι στα πλαίσια που την περιμένω μετά το 2011 θα έχουμε τα πρώτα σοβαρά δείγματα physics. Μην περιμένουμε κανένας δημιουργός να κάνει τολμηρά βήματα αν δεν έχει μια καλή βάση ιδιοκτητών GPUs που να έχουν καλές δυνατότητες physics. ΄Ολοι παλεύουν για το λεγόμενο lowest possible denominator. Πέρα από αυτό πρέπει να διαχωρίσει κανείς στο μυαλό του τι σημαίνει marketing και ποιά τεχνολογία έχει πραγματικά μέλλον και ποιά όχι. Τα καλά physics από όπου και να προέρχονται μπορούν όντως να προσθέσουν στο gameplay όπως πολύ σωστά είπες με το Richards Burn Rally σαν παράδειγμα. Δεν θα απαξιώσω όμως σήμερα τα physics σαν παντελώς ανούσια επειδή τα προωθεί η NVIDIA ούτε σαν αντίποδα το DX11 programmable tesselation επειδή αυτή τη στιγμή την προωθεί η AMD. Θα υπάρξει χρόνος και καιρός που παιχνίδια σε 5 ή και περισσότερα χρόνια από σήμερα θα βρουν την σωστή αναλογία από αρκετά υψηλότερη γεωμετρία, από physics και οτιδήποτε άλλο. Πριν αιώνες η NV προωθούσε ανελέητα το T&L και έβγαλε εκείνη την γελοία λίστα των 100 παιχνιδιών με Τ&L. Κάτι της από transformations είχαν όλες, αλλά από lighting από εξαιρετικά σπάνιο μέχρι ανύπαρκτο. ΄Ηταν άχρηστο το να πάρεις μέρος της γεωμετρίας από τους ώμους της CPU σαν ιδέα; Σε καμία περίπτωση και όταν κυκλοφόρησε το UT2003 το οποίο ήταν το πρώτο καθαρόαιμο T&L παιχνίδι τότε βούλωσαν αρκετά στόματα όταν είδαν πόσο απελπιστικά CPU limited ήταν τα συστήματα με κάρτες που δεν είχαν T&L. Για σήμερα ωστόσο αν μου πεις ότι για το 2010 δεν θα βγάλει τίποτε καλύτερο από μια GTX285 η ΝV σαφώς και θα έπαιρνα μια 5870 χωρίς δεύτερη συζήτηση γιατί με το rotated grid supersampling θα ξαναέπαιζα πολλά nostalgia games από την εποχή της V5 που φυσικά δεν μπορούσα να τα ακουμπήσω σε υψηλή ανάλυση με τουλάχιστον 4xRGSS.
pcos Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2009 και εγω αυτη την εντυπωση είχα. οτι απενεργοποιούνται εσκεμμένα. ανετα παίζουν απο ενα 4-core CPU. Η "αρρώστια" της κοσνόλας χτυπάει τώρα και τα πισιά. παλιά λέγαμε αυτο το game είναι για PS3,PS2,PC κλπ. τωρα θα λέμε για PS3,PS2,ATI,NVIDIA,LARABEE... έλεος...
john2gr Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2009 Το κάτα πόσο προσφέρει στην ατμόσφαιρα γενικά του παιχνιδιού ή και το gameplay είναι συζητήσιμο. Για μένα προσωπικά που έπαιξα λίγο σε high end σύστημα κάπου έχασαν οι δημιουργοί το μέτρο όπως και στην αρχή με τα shaders που ο κάθε μαμημένος βραχούλης έπρεπε να γυαλίζει σαν τον απαυτό της μαιμούς για να χαμπαριάσει και ο τελευταίος αόματος ότι χρησιμοποιούν shaders. Προσωπικά τα απόλαυσα τα physx effects και με τίποτα δεν θα τα απενεργοποιούσα. Γενικά απεχθάνομαι τα physx όταν είναι απλά gimmick (βλέπε Darkest Of Days) αλλά το Batman το απόλαυσα στο έπακρο. Ο δε λόγος που έχουν χρησιμοποιήσει τόσο πολύ τους shaders είναι για να κρύψουν τα low-res textures. Είναι η κλασική τακτική πολλών devs και συμφωνώ, ας χαλαρώσουν πια με το συγκεκριμένο θέμα! Agreed με τα υπόλοιπα που λες. Περιμένω προσωπικά πως και πως να δω τόσο το tesselation στην πράξη (τα πρώτα δείγματα σε Call Of Pripyat και Aliens vs Predator δεν με τρέλαναν αλλά έχουμε καιρό), όπως επίσης και τις επιδόσεις του GT300 σε PhysX τίτλους (και κυρίως το minimum framerate του). Επίσης θέλω να δω τι ψάρια θα πιάσει το GT300 σε απαιτητικές games engines αλα ArmA2, Risen, Crysis και Cryostasis. 2009 will be a great year (and 2010 will be even better ) PS: Ξέχασα να αναφέρω και τα Viper Racing, Carmageddon που είχαν σπουδαία physics και damaging model για την εποχή τους. PS2: Offtopic... αλλά πριν καιρό αρκετοί gamers καυτηρίασαν τα 2D φύλα του GRAW2. Δεν βλέπω όμως κανέναν να ενοχλούν τα αντίστοιχα 2D φύλα των θάμνων του Batman:AA εν έτη 2009 ή τα αντίστοιχα 2D του Gears Of War 2. Κωλοτούμπες τρελές ρε γμτ (έπρεπε να το πω, δεν κρατιόμουν )
Psycho_Warhead Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2009 Προσωπικά τα απόλαυσα τα physx effects και με τίποτα δεν θα τα απενεργοποιούσα. Γενικά απεχθάνομαι τα physx όταν είναι απλά gimmick (βλέπε Darkest Of Days) αλλά το Batman το απόλαυσα στο έπακρο. Ο δε λόγος που έχουν χρησιμοποιήσει τόσο πολύ τους shaders είναι για να κρύψουν τα low-res textures. Είναι η κλασική τακτική πολλών devs και συμφωνώ, ας χαλαρώσουν πια με το συγκεκριμένο θέμα! Agreed με τα υπόλοιπα που λες. Περιμένω προσωπικά πως και πως να δω τόσο το tesselation στην πράξη (τα πρώτα δείγματα σε Call Of Pripyat και Aliens vs Predator δεν με τρέλαναν αλλά έχουμε καιρό), όπως επίσης και τις επιδόσεις του GT300 σε PhysX τίτλους (και κυρίως το minimum framerate του). Επίσης θέλω να δω τι ψάρια θα πιάσει το GT300 σε απαιτητικές games engines αλα ArmA2, Risen, Crysis και Cryostasis. 2009 will be a great year (and 2010 will be even better ) PS: Ξέχασα να αναφέρω και τα Viper Racing, Carmageddon που είχαν σπουδαία physics και damaging model για την εποχή τους. PS2: Offtopic... αλλά πριν καιρό αρκετοί gamers καυτηρίασαν τα 2D φύλα του GRAW2. Δεν βλέπω όμως κανέναν να ενοχλούν τα αντίστοιχα 2D φύλα των θάμνων του Batman:AA εν έτη 2009 ή τα αντίστοιχα 2D του Gears Of War 2. Κωλοτούμπες τρελές ρε γμτ (έπρεπε να το πω, δεν κρατιόμουν ) Και το Crysis 2D φυλα εχει.....
john2gr Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2009 Και το Crysis 2D φυλα εχει..... Sprites εννοούσα που γίνονται rotated καθώς κάνεις strafe γύρω γύρω
Psycho_Warhead Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2009 Sprites εννοούσα που γίνονται rotated καθώς κάνεις strafe γύρω γύρω Δεν μου λες johny το Crysis παιζει εσενα 1600χ1200 με 4χΑΑ και 16χΑF? Σορρυ για το OFFtopic
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.