LaBeL Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2009 θα ηθελα να αγορασω ενα μηχανακι 125cc το οποιο δεν θα κοστιζει περισσοτερα απο 1500 ευρω δεν με ενδιαφερει αν θα ειναι γρηγορο ή καλο απλως θελω να κανω την δουλεια μου 5-8 χιλιομετρα την ημερα μπορει κανεις να μου προτινει 2-3 να εχω μια ιδεα? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
eSATA Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2009 δε καταλαβαίνω τι εννοείς όταν λες δε σε νοιάζει αν είναι καλό.. μεταχ. innova λεω εγω με 1000 και με τα αλλα 500 τα μαζεματα που πιθανον θα χρειαζεται και ενα καλο κρανος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
LaBeL Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2009 Μέλος Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2009 εννοοω αν θα ειναι τοσο καλης ποιοτητας γιατι δεν θα το χρησιμοποιω τοσο ωστε να βγαλει προβληματα πολυ συντομα...αξιζει μεταχειρισμενο γνκα?επισης βρισκεις ευκολα? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
alex89 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2009 Εκτός το οικονομικό δεν αναφέρεις κάποια άλλα. Θες να είναι δίχρονο ή τετράχρονο, scooter ή πάπια; Δεκαπέντε χρόνια οδηγώ για δουλειές εντός και κοντά στην πόλη πάπια τετράχρονη. Τα υπέρ της είναι η αξιοπιστία, ελίσσεται εύκολα στην κίνηση, είναι πανάλαφρη, έχει χαμηλό κόστος συντήρησης. Στα κατά βάζω το ότι δεν έχει αποθηκευτικούς χώρους και το ότι έχει λεπτές ζάντες και αν είσαι πολύ απρόσεκτος μπορεί να τις κάνεις ζημία. Το scooter ποτέ δε με συγκίνησε, στα θετικά του είναι οι αποθηκευτικοί χώροι, το οτι είναι αυτόματο. Στα αρνητικά είναι τα πολλά πλαστικά που ακόμα και από το σταντ αν πέσει θα πληρώσεις παραπάνω χρήματα και αν είναι δίχρονο η κατανάλωση και η μυρωδιά του λαδιού που βγαίνει από την εξάτμιση. Στα λεφτά σου μπορείς να πάρεις μία ελαφρώς μεταχειρισμένη πάπια με προτίμηση σε honda ή yamaha. Η πρώτη είναι λίγο πιο αξιόπιστη από τη δεύτερη. Δύσκολα να πέσεις σε πάπια που θα σου γεννήσει προβλήματα εκτός αν ο οδηγός της δεν της άλλαζε λάδια και αγαπούσε τις κόκκινες στροφές του μοτέρ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
markosf1 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2009 παπί .. ! μη σκέφτεσαι για scooter . Το σέρβις στο παπί μπορείς να το κάνεις και μόνο σου .. έχει μεγαλύτερες ρόδες και καλύτερα φρένα . Όπως λέει και ο αλεξ honda ή yamaha ! την δουλειά του θα την κάνει με το παραπάνω .. και δεν είναι τρύπιος κουμπαράς σαν το αμάξι ! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sorath Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2009 AGILITY CITY 125 Ακριβώς αυτό που θες. Με 1600€, καινούργιο, τετράχρονο, οικονομικό, με 16'' ζάντες και αποθηκευτικούς χώρους. Κελεπούρι θα έλεγα. Και μην ανυσηχείς καθόλου, είναι πολύ ποιοτικό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
million_voices Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2009 AGILITY CITY 125 Ακριβώς αυτό που θες. Με 1600€, καινούργιο, τετράχρονο, οικονομικό, με 16'' ζάντες και αποθηκευτικούς χώρους. Κελεπούρι θα έλεγα. Και μην ανυσηχείς καθόλου, είναι πολύ ποιοτικό. απο αξιοπιστια τι λενε αυτα? ρωταω γιατι δινεις την αισθηση οτι τα ξερεις καλα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sorath Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2009 Η Kymco μαζί με την SYM είναι απο τις ποιοτικότερες και γρήγορα αναπτυσόμενες ασιάτικες κατασκευτάστριες εταιρίες. Και των δυο, τα scooter τους είναι πολύ ποιοτικά και ιδιαίτερα αξιόπιστα. Ασχολούμαι πολύ με τον χώρο της μοτοσυκλέτας (απο χόμπι) και έχω και ανθρώπους που δουλεύουν στον χώρο (έντυπο τύπο) οι οποίοι και οι ίδιοι μου έχουν μεταφέρει τις ίδιες πληροφορίες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
eSATA Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2009 ανεβαζει καλα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sorath Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2009 Ε όσο μπορεί να ανεβάσει καλά ένα 125. Δεν θα σου μακρύνει και τα χέρια άπο την επιτάχυνση. Μέχρι τα 80 πάει άνετα και ζωηρά, από εκεί και μέχρι την τελική του (110) πάει πιο αργά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
iced Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2009 Νταξει ρε παιδια οταν παιρνεις ενα καινουριο μηχανακι ολα καλα πανε, ακομα και απο το praktiker με 700Ε. Μετα απο καιρο ειναι το θεμα τι γινεται. Επισης να λαβουμε υποψη και το aftersales, σε ποσο χρονο θα βρεις ανταλλακτικα, ποση εγγυηση εχεις κτλ. Δεν μπορουμε επισης να μιλαμε για αεροψυκτο scooter (το τονιζω σκουτερ που ειναι πισψ η μηχανη) εντος πολης και μεσα σε τρελη κινηση. Βαζεις λιγο παραπανω δοσεις και αγοραζεις ενα sh150 και τελειωνει το θεμα. Ησυχαζεις Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
eSATA Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2009 το sh150 έχει σχεδόν διπλάσια τιμή ή θυμάμαι λάθος; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
iced Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2009 Ναι αλλα προσφερει 16 αλογα - ειναι υδροψυκτο - βγαινει πολυ καιρο και εχει εξελιχθει σε αντιθεση με το kymco, και εχει σαφως μεγαλυτερη αξια μεταπωλησης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
alex89 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2009 Ότι πληρώνεις παίρνεις. Παλιότερα έβγαινε το honda glx 90cc και αργότερα βγήκε το honda supra (είχε βγει ακόμα ένα μοντέλο ενδιάμεσα που μου διαφεύγει το όνομά του) σε ταμπούρο μπροστά αρχικά και μετά με δισκόφρενο. Αυτό το μοντέλο με το δισκόφρενο πήγα να αγοράσω, όμως στη βιτρίνα υπήρχε και το παλιό 90άρι που στην τιμή αν και 90άρι, παλιό σαν μοντέλο και τριτάχυτο (το supra ήταν 4τάχυτο) ήτανε τότε 60.000δρχ ακριβότερο!! Ζαλίστηκα όταν το είδα πιο ακριβό και ρώτησα το λόγο. Το 90άρι κατασκευαζόταν στην Ιαπωνία από πάνω ως κάτω. Όπως μου είπε ο πωλητής και το εκτίμησα, στο 90άρι πλαστικά να τρίξουν, να θαμπώσει το χρώμα τους κλπ θα τα ξεχνούσα. Το supra κατασκευαζόταν στην Ινδονησία ή κάπου κατά εκεί και λόγω εργατικών έβγαινε μεν φθηνότερο, χωρίς όμως το φινίρισμα που είχε το 90άρι. Όντως στο χρόνο το supra είχε στο φτερό θολούρα και το πλαστικό στο τιμόνι έτριζε. Το μοτέρ σκυλί δεν καταλάβαινε τίποτα, όμως μου κακοφάνηκαν αυτές οι ατέλειες. Πριν ένα χρόνο ένα Kymko παπάκι πήρα ενός φίλου να κάνω μια δουλειά με 8000 χλμ πάνω και καθόλου τυράννισμα. Κουδουνίστρα και με τράβηγμα που δεν ταίριαζε σε 100άρι παπάκι (δεν ξέρω πόσα κυβικά ήτανε ακριβώς, μπορεί να ήτανε και 110cc). Μπορεί να είναι αξιόπιστο, όμως στο μότο δεν είναι μόνον το μοτέρ. Είναι το στήσιμό του, το κράτημά του (ακόμη και αν είναι πάπια), τα φρένα του, η σέλα αν είναι σκληρή, μαλακή, φαρδιά ή όχι. Σαν της honda και της yamaha σε σύνολο δεν έχω δει. Δεν ασχολούμαι πλέον όσο παλιά με τους δύο τροχούς, όμως δε νομίζω να μπήκε κάποιος παίκτης ισάξιός τους..... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sorath Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2009 Εντάξει μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Τα Kymco δεν έχουν σχέση με τα κινέζικα των 700€ που βρίσκεις στο Practiker, ούτε και με το Honda SH που έχει 3450€. Στην τιμή του όμως, τα αξίζει τα λεφτά του. Μια χαρά scooter είναι και η αντιπροσωπεία είναι ΟΚ στην Ελλάδα, με ανταλλακτικά και ότι άλλο χρειαστείς. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.