Προς το περιεχόμενο

Απαράδεκτη συμπεριφορά από you.gr


clevercitizen

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Από eshop μου έχουν στείλει πράγματα σε κουτί από γάλα νουνου.

Μου έχουν στείλει λάπτοπ με κουτί από πολυμηχάνημα, που ήταν δώρο αλλά δεν το ήξερα.

Που θες να ξέρω εγώ σε τι κουτιά στέλνει η you τα πράγματά της?

 

κακως τα παρελαβες αν δεν ηταν στις εργοστασιακες συσκευασιες τους,δεν μιλαμε υποθετω για την περιπτωση που εχεις παραγγειλει πολλα πραγματα και στα μαζευουν σε ασχετη κουτα

 

προσωπικα εχω αγορασει πολλες φορες απο e-shops και ποτε δεν μου εχουν στειλει κατι που να μην ηταν μεσα στην εργοστασιακη του συσκευασια

Δημοσ.
Παραγγειλες ηχεια και σου εστειλαν διαφορετικο μοντελο;

Μια απλη εξηγηση γιατι ανοιξες το κουτι απο τα ηχεια που σιγουρα θα ειχε μια τεραστια φωτογραφια ηχειων απ' εξω; Ηθελες να δεις αν ειναι ελατωματικα;

Ζητας τον απαιτουμενο σεβασμο απο το ταδε καταστημα αλλα δυστυχως δεν δειχνεις τον αναλογο σεβασμο στο καταστημα.

 

Ο καθένας ό,τι νά 'ναι καταλαβαίνει.......

Και πως γνωρίζεις ότι δεν είχα τον ανάλογο σεβασμό? Εσύ ήσουν ο υπάλληλος που μίλησε μαζί μου???

Γενικά φέρομαι όπως μου φερονται, αν μπω στο μαγαζί και ο άλλος κατεβάσει τα μούτρα του θα φύγω, αν με δεχτεί χαμογελαστός, θα του μιλήσω και γω ευγενικά κτλ.

 

edit: Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι σε πάρα πολλά προϊόντα, για μια σειρά πχ από καφετιέρες τα κουτιά είνα ίδια. Μέσα μάλιστα υπάρχει βιβλιαράκι που αναφέρει για κάθε μοντέλο ξεχωριστά τις προδιαγραφές. Οπότε το κουτί δεν είναι αντιπροσωπευτικό του περιεχομένου

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 13:45 ----------

 

κακως τα παρελαβες αν δεν ηταν στις εργοστασιακες συσκευασιες τους,δεν μιλαμε υποθετω για την περιπτωση που εχεις παραγγειλει πολλα πραγματα και στα μαζευουν σε ασχετη κουτα

 

προσωπικα εχω αγορασει πολλες φορες απο e-shops και ποτε δεν μου εχουν στειλει κατι που να μην ηταν μεσα στην εργοστασιακη του συσκευασια

 

Μα έστω ότι αγοράζεις ένα video game. Εργοστασιακή συσκευασία είναι η ζελατίνα. Θα στο στείλουν έτσι? Όχι βέβαια.

Και ναι η συσκευασία από νου νου είχε 2 σκληρούς και ένα στικάκι μέσα.

Αλλά εγώ είχα παραγγείλει 1 λαπτοπ που είχε δώρο το πολυμηχάνημα (δεν το ήξερα), θα τους τα έστενλα πίσω?.

Το sports resort είχε δώρο το wii motion plus (2 μέρες έχω wii δεν ήξερα το μέγεθός του), που να ξέρω εγώ σε τι συσκευασία είναι?

Και στην αποστολή εκ νέου το έστειλαν σε ένα ουδέτερο κουτί, περίπου στο μέγεθος του κουτιού των ηχείων, που μέσα περιείχε το κουτί απ το game. Να μην το άνοιγα ούτε κ αυτό???

Δημοσ.

Μα τι λέτε ρε παιδιά καλά έκανε και τα επέστρεψε δηλαδή είναι μαγκιά να κρατήσει κάποιος το λάθος προιόν αν έχει κέρδος?

Η κλεψιά είναι κλεψιά.

Δημοσ.
Ο καθένας ό,τι νά 'ναι καταλαβαίνει.......

Και πως γνωρίζεις ότι δεν είχα τον ανάλογο σεβασμό? Εσύ ήσουν ο υπάλληλος που μίλησε μαζί μου???

Γενικά φέρομαι όπως μου φερονται, αν μπω στο μαγαζί και ο άλλος κατεβάσει τα μούτρα του θα φύγω, αν με δεχτεί χαμογελαστός, θα του μιλήσω και γω ευγενικά κτλ.

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 13:45 ----------

 

 

Μα έστω ότι αγοράζεις ένα video game. Εργοστασιακή συσκευασία είναι η ζελατίνα. Θα στο στείλουν έτσι? Όχι βέβαια.

Και ναι η συσκευασία από νου νου είχε 2 σκληρούς και ένα στικάκι μέσα.

Αλλά εγώ είχα παραγγείλει 1 λαπτοπ που είχε δώρο το πολυμηχάνημα (δεν το ήξερα), θα τους τα έστενλα πίσω?.

Το sports resort είχε δώρο το wii motion plus (2 μέρες έχω wii δεν ήξερα το μέγεθός του), που να ξέρω εγώ σε τι συσκευασία είναι?

Και στην αποστολή εκ νέου το έστειλαν σε ένα ουδέτερο κουτί, περίπου στο μέγεθος του κουτιού των ηχείων, που μέσα περιείχε το κουτί απ το game. Να μην το άνοιγα ούτε κ αυτό???

 

Μωρε εμεις μια χαρα καταλαβαινουμε... εσυ καπου τα μπερδευεις.

Παραγγειλες ενα game, αντ' αυτου σου ηρθαν ηχεια, δεν νομιζω αληθεια σε σφραγισμενο κουτι ηχειων με ζελατινα απ' εξω να εβρισκες μεσα το game σου, ουτε νομιζω ο αλλος να περιμενε μεσα στη συσκευασια του game να βρει σε μινιατουρα τα ηχεια του.

Ο υπαλληλος οπως εσυ λες, ηταν ευγενικοτατος, μεχρι που του ειπες οτι εσυ τα προιοντα σου τα θες σφραγισμενα, αλλα αυτα που θα του στειλεις πισω δεν θα ειναι.

Σε ρωταμε απλα γιατι ανοιξες τη συσκευασια, και αρχιζεις τα παραδειγματα με το αν καποιος παραγγελενε ηχεια και του εστελναν αλλο μοντελο, με το οτι καποτε ελαβες καποια πραγματα μεσα σε κουτι απο νουνου κλπ.

Κανεις δε σου ειπε να μην ανοιξεις μια συσκευασια μεταφορας ειτε ειναι χαρτοκιβωτιο απο νουνου ειτε απο χλωρινη κλινεξ, τη συσκευασια του ιδιου του προιοντος που απ, εξω εχει μια πολυ ωραια φωτογραφια ηχειων, και με μεγαλα μαυρα γραμματα γραφει τη μαρκα και το μοντελο των ηχειων, και ολο αυτο ειναι πολυ ομορφα συσκευασμενο με ζελατινη, αυτο γιατι το ανοιξες; Περιμενες αληθεια να βρεις εκει μεσα το wii σου;

Δημοσ.

παιδιά .. ο clevercitizen έχει δίκιο που ενοχλήθηκε από την συμπεριφορά του υπαλλήλου . με την ευγένεια κερδίζεις τον άνθρωπο ή καλύτερα , τον πελάτη . Άν δεν σε αρέσει .. δεν τους ξαναπροτιμάς . Τέλος

Λάθη γίνονται ... κατανόηση και υπομονή . τώρα το να λες γιατί το άνοιξες και τα λοιπά .. δεν στέκουν . και εγώ αμα βλέπω κουτί κλειστό , θέλω να το ανοίξω .. μπας και είναι κανα mystery box

Δημοσ.
Μωρε εμεις μια χαρα καταλαβαινουμε... εσυ καπου τα μπερδευεις.

Παραγγειλες ενα game, αντ' αυτου σου ηρθαν ηχεια, δεν νομιζω αληθεια σε σφραγισμενο κουτι ηχειων με ζελατινα απ' εξω να εβρισκες μεσα το game σου, ουτε νομιζω ο αλλος να περιμενε μεσα στη συσκευασια του game να βρει σε μινιατουρα τα ηχεια του.

Ο υπαλληλος οπως εσυ λες, ηταν ευγενικοτατος, μεχρι που του ειπες οτι εσυ τα προιοντα σου τα θες σφραγισμενα, αλλα αυτα που θα του στειλεις πισω δεν θα ειναι.

Σε ρωταμε απλα γιατι ανοιξες τη συσκευασια, και αρχιζεις τα παραδειγματα με το αν καποιος παραγγελενε ηχεια και του εστελναν αλλο μοντελο, με το οτι καποτε ελαβες καποια πραγματα μεσα σε κουτι απο νουνου κλπ.

Κανεις δε σου ειπε να μην ανοιξεις μια συσκευασια μεταφορας ειτε ειναι χαρτοκιβωτιο απο νουνου ειτε απο χλωρινη κλινεξ, τη συσκευασια του ιδιου του προιοντος που απ, εξω εχει μια πολυ ωραια φωτογραφια ηχειων, και με μεγαλα μαυρα γραμματα γραφει τη μαρκα και το μοντελο των ηχειων, και ολο αυτο ειναι πολυ ομορφα συσκευασμενο με ζελατινη, αυτο γιατι το ανοιξες; Περιμενες αληθεια να βρεις εκει μεσα το wii σου;

 

Ένα απλό σελοτέιπ στρογγυλό είχε ούτε ζελατίνες ούτε τπτ. Εξηγησα και παραπάνω ότι μπορεί να είχε κάποιο δώρο που να μην το είχα αντιληφθεί (όπως με το λάπτοπ που μου έστειλαν δώρο πολυμηχάνημα). ΔΕΝ είμαι σε θέση να γνωρίζω σε τι κούτες μεραφοράς στέλνει τα προϊόντα της η κάθε εταιρεία. Υπέθεσα ότι ηταν η κούτα μεταφοράς, αν και, ομολογουμένως, παραξενεύτικα.

Εγώ περίμενα να βρώ ένα κουτί απο dvd με το παιχνίδι και ένα χειριστήριο του wii, πλαστικοποιημένα, συνδεδεμένα μεταξύ τους. Ίσως υπήρχε και κάτι άλλο δώρο (τα ηχεία για παράδειγμα, όπως μου έχει ξανασυμβεί).

 

Όχι, αν διάβαζες καλά το αρχικό μου πόστ θα καταλάβαινες. Μίλησα με 2 υπαλλήλους. Ο πρώτος ήταν ευγενικότατος, αλλά μου είπε ότι θα με καλέσει πίσω για να με ενημερώσει, αφού συνεννοηθεί με τον προιστάμενό του(δε με κάλεσε).

Ο δεύτερος την επόμενη ημέρα ήταν ουδέτερος, εγώ του μιλούσα ευγενικότατα, του ξαναεξήγησα τηνα κατάσταση (δλδ πλήρωσα και 2-3 ευρώ επιπλέον με το να παίρνω το τηλ κέντρο τους και να εξηγώ πολλές φορές σα μλκς το λάθος που έκαναν), μου είπε θα συνενοηθεί με τον προιστάμενο και θα με πάρει (αλλά και γώ ζήτησα το όνομα του, δεν την ξαναπάτησα) και όντως με ξαναπήρε, μου είπε ότι έχει σταλλεί νέα παραγγελία και απλώς θα γίνει ανταλλαγή μέσω του υπαλλήλου διανομής. Του λέω πολύ καλά, αλλά, εαν το κουτί είναι ανοιγμένο και όχι σφραγισμένο, δεν πρόκειται να το δεχτώ(με πολύ ήπια και ευγενική φωνή)*. Τοτε εκείνος άρχισε να φωνάζει και να λέει εσύ (στον ενικό ενώ εγώ τόση ώρα του μιλούσα στον πληθυντικό) δηλαδή δεν άνοιξες τα ηχεία(δεν του είχα πεί ότι άνοιξα τα ηχεία, στον πρώτο υπάλληλο το είχα πει)? Τώρα εμείς δε μπορούμε να πουλήσουμε ούτε τα ηχεία ούτε το wii. Και του απαντάω και εγώ με κανονική φωνή, δικό σας λάθος εγώ δε φταίω σε τίποτα, ας προσέχατε τι στέλνετε, εγώ δεν θα παραλάβω το παιχνίδι εαν η συσκευασία δεν είναι σφραγισμένη. Και μου πετάει την ειρωνία μετά εαν δεν είναι η συσκευασία αυτο που περιμένετε μην την ξαναανοίξετε(στον πληθυντικό πάλι).

 

Τώρα εάν κάποιοι εδώ στο φόρουμ πιστεύουν ότι εγώ είμαι λάθος και ότι η you είναι η καλή, με γειά τους με χαρά τους, εγώ δεν πρόκειται να τους απαγορεύσω να λένε τη γνώμη τους.

Εάν δικαιολογούν το λάθος από μέρους της εταιρείας, που έστειλαν άλλο προιον τότε γιατί δε δικαιολογούν και το δικό μου "λάθος" που άνοιξα τη συσκευασία?

Αρχίζω να πιστεύω ότι κάποιοι είναι εργαζόμενοι στο τηλεφωνικό κέντρο της ή στην αποθήκη της YOU ή κάποιας άλλης εταιρείας...

 

 

 

*Πιστέυω ότι είναι δικάωμα του καταναλωτή όταν αγοράζει ένα νέο προιόν, η συσκευασία να είναι άποψη και σφραγισμένη

Δημοσ.

ρε συ φιλε ελεος

 

μπερδεψες ηχεια 5+κιλων με cd παιχνιδιου+ χειριστηριο?

 

http://www.you.gr/b2c_iqshop/b2c/pd.do?pg=E0E64D0DD4BB224DB5071F9BA0AA5A47&pa=7DCB317806874A43898B5AEFB260137B

 

και αιντε εσυ ανοιγεις οτι συσκευασια βρεθει μπροστα σου μηπως και εχει κανα δωρο,ο αλλος τι περιμενε να βρει? τα ηχεια του sport billy?

Δημοσ.
ρε συ φιλε ελεος

 

μπερδεψες ηχεια 5+κιλων με cd παιχνιδιου+ χειριστηριο?

 

http://www.you.gr/b2c_iqshop/b2c/pd.do?pg=E0E64D0DD4BB224DB5071F9BA0AA5A47&pa=7DCB317806874A43898B5AEFB260137B

 

και αιντε εσυ ανοιγεις οτι συσκευασια βρεθει μπροστα σου μηπως και εχει κανα δωρο,ο αλλος τι περιμενε να βρει? τα ηχεια του sport billy?

 

ναι, είμαι χαζός.

Δημοσ.

Αυτο που γραφτηκε στην πρωτη σελιδα, εντελως πληροφοριακα δεν ισχυει στην Ελλαδα:

'Επιστροφή μπορείς να κάνεις ακόμα και χωρίς λόγο, μέσα σε 15 ημέρες και να απαιτήσεις όλα σου τα χρήματα πίσω.'

 

Ετυχε πριν κανα μηνα να παρουμε laptop Acer απο Πλαισιο και ηταν ελλατωματικο το cd player. Αντικατασταση δεν κανανε λογω πολιτικης της Acer και θα το στελνανε εξωτερικο για 1 μηνα σερβις. Ζητησα τα λεφτα μου πισω για να παρω αλλο laptop και μου αρνηθηκαν. Πηρα ΙΝΚΑ οταν ημουν ακομα στο μαγαζι και μου ειπαν οτι δεν ισχυει αυτο με τις 15 μερες στην Ελλαδα. Μονο οτι εγγυηση δινει η εταιρια, πραγμα που για μενα ειναι τουλαχιστον αστειο απεναντι στον καταναλωτη. Ισχυει φυσικα στο 90% των χωρων της Ε.Ε η επιστροφη εντος 15 ημερων.

Δημοσ.
Αυτο που γραφτηκε στην πρωτη σελιδα, εντελως πληροφοριακα δεν ισχυει στην Ελλαδα:

'Επιστροφή μπορείς να κάνεις ακόμα και χωρίς λόγο, μέσα σε 15 ημέρες και να απαιτήσεις όλα σου τα χρήματα πίσω.'

 

Ετυχε πριν κανα μηνα να παρουμε laptop Acer απο Πλαισιο και ηταν ελλατωματικο το cd player. Αντικατασταση δεν κανανε λογω πολιτικης της Acer και θα το στελνανε εξωτερικο για 1 μηνα σερβις. Ζητησα τα λεφτα μου πισω για να παρω αλλο laptop και μου αρνηθηκαν. Πηρα ΙΝΚΑ οταν ημουν ακομα στο μαγαζι και μου ειπαν οτι δεν ισχυει αυτο με τις 15 μερες στην Ελλαδα. Μονο οτι εγγυηση δινει η εταιρια, πραγμα που για μενα ειναι τουλαχιστον αστειο απεναντι στον καταναλωτη. Ισχυει φυσικα στο 90% των χωρων της Ε.Ε η επιστροφη εντος 15 ημερων.

 

Νόμος 2251/1994

Άρθρο 3 παράγραφος 4

 

Επίσης να προσθέσω ότι στο ΙΝΚΑ δεν ξέρουν τι τους γίνεται και ότι για μια ερώτησή μου 2 διαφορετικοί υπάλληλοι με παρέπεμψαν σε 3 διαφορετικές δημόσιες υπηρεσίες

Δημοσ.

Μόλις με πήραν τηλ από το you.gr. Μια ευγενικότατη κοπέλα:

"Διαβάσαμε τη δημοσιευσή σας στο insomnia.gr, καταλάβαμε ότι είστε εσείς και σας καλέσαμε για να σας ζητήσουμε ακόμη μια φορά συγνώμη","και βεβαίως είχατε δίκιο που απαιτούσατε κλειστή συσκευασία","ειστε ευχαριστημένος με το προϊόν"

Και κάτι άλλα που δε τα θυμάμαι γιατί δεν έχω ξυπνήσει καλά ακόμα.

Τα συμπεράσματα δικά σας. Εγώ να πώ ένα μεγάλο μπράβο στο κατάστημα γιατί:

α.) Ενημερώνεται για ό,τι γράφεται γι αυτό στα forums.

β.) Δεν αγνοεί τους "δυσαρεστημένους" πελάτες και προσπαθεί να φτιάξει τη φήμη του.

γ.) Παραδέχεται τα λάθη του.

Να πω όμως και κάτι άλλο. Η κοπέλα μου είπε ότι άκουσε τις συνομιλίες που είχα με τους άλλους υπαλλήλους και μπλα μπλα μπλα. Οταν τηλεφωνείς στο you, ΚΑΝΕΝΑ ηχογραφημένο μήνυμα δε σου λέει ότι η συνομιλία σας ενδέχεται να καταγραφεί για λόγους ασφαλείας. Αυτό, απ όσο γνωρίζω είναι ΠΑΡΑΝΟΜΟ και πρέπει να δοθεί η συγκατάθεσή μου προκειμένου να ηχογραφήσουν τη συνομιλία.

 

(Ενδεχομένως να μου τηλεφώνισαν μόνο και μόνο για να "στείλω" αυτό το μήνυμα που "αποκαθιστά" τη φήμη του-δε μου είπαν στείλε μνμ στο ινσόμνια- δε με ενδιαφέρει, εγώ απλώς παραθέτω τα γεγονότα)

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...