Προς το περιεχόμενο

Απαράδεκτη συμπεριφορά από you.gr


clevercitizen

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παρήγγειλα πριν από κάτι μέρες το wii sports resort από το εν λόγω κατάστημα, πηγαίνω στην acs και αντί να μου στείλουν το παιχνίδι μου είχαν στείλει κάτι ηχεία logitech z523(στην απόδειξη έλεγε wii sports resort). Τους παίρνω τηλ, μου είπε ευγενικά ο υπάλληλος ότι έγινε λάθος και ότι την προηγούμενη μέρα τους είχε πάρει τηλ αυτός που περίμενε τα ηχεία και του στείλανε το wii και θα συνεννοηθεί με τον προιστάμενό του και θα με πάρει τηλ. Όσο πήρε τηλ εσάς άλλο τόσο πήρε τηλ και εμένα.

Ξαναπαίρνω τηλ την επομένη, βγαίνει άλλος υπάλληλος και μου λέει ότι έχει ήδη αποσταλλεί η παραγγελία μου εκ νέου και απλώς να δώσω τα ηχεία στον courier για να τα στείλει πίσω και δε θα πληρώσω τπτ. Του λέω όμως εγώ ότι εαν η συσκευασία του παιχνιδιού είναι ανοιγμένη κτλ, δεν πρόκειται να τη δεχτώ (δλδ την συσκευασία wii που είχαν στείλει στον άλλο, να την άνοιξε ο άλλος, να τους την έστειλε πίσω και να την έστειλαν σε εμένα, όπως και εγώ άνοιξα τα ηχεία, για να δώ αν υπήρχε το sports resort μέσα).

Τότε άρχισε να μου φωνάζει ότι δεν έπρεπε να ανοίξω τα ηχεία αφού έβλεπα το κουτί ότι δεν ήταν αυτό που περίμενα γιατί το άνοιξα και ότι αυτοί τώρα δεν μπορούν να το ξαναπουλήσουν! Μου πετάει και μια ειρωνεία επίσης :"αν δεις το κουτί πάλι και δεν είναι αυτό που περιμένεις μην το ξανανοίξεις".

Του λέω και γω δικό σας λάθος, ας προσέχατε τι στέλνετε, αν δεν ξέρετε να κάνετε σωστα τη δουλειά σας δε σας φταίω εγώ! και του τό ΄κλεισα.

Την επομένη μου ήρθε το σωστό πακέτο (το άνοιξα παρουσία του διανομέα για να βεβαιωθώ) και του έδωσα τα ηχεία (τα είχα κολλήσει με 3-4 σελοτέιπ και του είχα βάλει ένα ροζ σκοινάκι, εντελώς γύφτικο:P:p:p)

Εγώ φταίω όμως που έστειλα τα ηχεία πίσω, αντί να κάνω την πάπια.....θα είχα κέρδος 50 ευρώ. Έχε χάρη όμως που είχα αγοράσει πρόσφατα ηχεία 2.1 αλλιώς..... Δεν άκουσα, πως είπατε, ορίστε....Συγνώμη κύριε ποιός είστε? Έχω απόδειξη ότι παρέλαβα wii game, για ποια ηχεία μου λέτε??? Έχε χάρη που δεν είμαι λαμόγιο όμως(κακώς!), όπως αυτοί. Ούτε μια συγνώμη ούτε τπτ και περίμεναν να τους πάρω εγώ ξανά και ξανά για να διορθώσουν την παραγγελία.....

Είχα ξαναπαραγγείλει άλλη μια φορά από το κατάστημα αυτό και όλα ήταν μια χαρα. Ποτέ ξανά όμως!

Και συνειστώ όποιος θέλει να πάρει τα εν λόγω ηχεία από το κατάστημα αυτό να προσέξει γιατί η συσκευασία μπορεί να είναι ανοιγμένη(όχι ότι έκανα τίποτα στα ηχεία, ούτε από το κουτί τους δεν τα έβγαλα)

Δημοσ.

Oφθαλμός αντί οφθαλμού ;; Συμφωνώ ότι ήταν απαράδεκτοι, αλλά ούτε αυτό που λες ότι "θα έκανες" είναι σωστό. Λάθη συμβαίνουν. Έχεις κάθε δικαίωμα να τους ρίξεις μαύρο, όχι όμως να κάνεις κι εσύ απατεωνιά...

Δημοσ.
Oφθαλμός αντί οφθαλμού ;; Συμφωνώ ότι ήταν απαράδεκτοι, αλλά ούτε αυτό που λες ότι "θα έκανες" είναι σωστό. Λάθη συμβαίνουν. Έχεις κάθε δικαίωμα να τους ρίξεις μαύρο, όχι όμως να κάνεις κι εσύ απατεωνιά...

 

Συμφωνώ ότι δε θα ήταν σωστό, γι αυτό και δεν το έκανα. Συμφωνώ και ότι λάθη συμβαίνουν αλλά ούτε μια συγνώμη και ειρωνία και από πάνω? Ε πάει πολύ. Λυπάμαι αλλά η άποψή μου είναι ότι θα έρπεπε να απολύσουν τον υπάλληλο της αποθήκης, εάν έχει κάνει και άλλα "παρόμοια" λάθη (ένα δεν είναι τπτ αλλά μπορεί να έχει κάνει περοσσότερα).

Και πρέπει επίσης να κάνουν συστάσεις στους υπαλλήλους στο τηλεφωνικό τους κέντρο να είναι πιο σοβαροί, γιατί αυτοί είναι η βιτρίνα της εταιρείας, αυτοί έρχονται σε άμεση επαφή με τους πελάτες. Έχω φύγει από αρκετά "φυσικά" μαγαζιά, χωρίς να αγοράσω αυτό που ήθελα, μόνο και μόνο επειδή ο/η υπάλληλος στράβωσε τα μούτρα του/της επειδή έκανα ερωτήσεις για ένα συγκεκριμένο προϊόν.... Ένα παράδειγμα που θυμάμαι είναι ότι μια πωλήτρια από multirama προσπαθούσε να με πείσει ότι η 9300m είναι πολύ καλύτερη της 8600m gs (nvidia). Έ ρε γλέντια, εκεί δεν έφυγα θυμωμένος αλλά γελώντας.....

Δημοσ.

Γνώμη μου; Μ@λ@κία έκανες!! έπρεπε να τα κρατήσεις και να τα πουλήσεις αν δεν τα ήθελες! Το ίδιο μου είχαν κάνει στο eshop με ένα πληκτρολόγιο και ένα ποντίκι που περίμενα και μου έστειλαν μία 21" τηλεόραση! (τελικά την χρησιμοποίησα και για οθόνη στο pc που ούτως ή άλλως χρειαζόμουν! και ξαναπαρήγγειλα το πληκτρολόγιο) :-P

Δημοσ.

ειμαι σιγουρος οτι αν σου ελειπε ή σου εστελναν οτιδηποτε αλλο χρησιμοτερο+ακριβοτερο απο το δικο σου θα το κραταγες...

μπορει να ειχες κερδος 50ε αλλα ξερεις πολυ καλα οτι δεν θα τα δεινες 100ε ωστε να βγαλεις 50ε καθαρο..

τι σε πειραζε αν ηταν ανοιχτο?ενα cd k ενα controler ηταν

Δημοσ.

Ο λόγος που σε ειρωνεύτηκε, είναι γιατί απαιτούσες να σου στείλει κλειστή συσκευασία, ενώ εσύ την είχες ανοίξει.

 

Είναι κάτι αυτονόητο δηλαδή, που γίνεται με όλα τα καταστήματα..όταν επιστρέφεις κάποιο προϊόν για οποιοδήποτε λόγο, θα πρέπει να είναι σφραγισμένο στο κουτί του. Έχω την εντύπωση πως μπορεί να μη στο άλλαζαν και καθόλου αν ήθελαν, επειδή το άνοιξες!

 

Φυσικά δεν δικαιολογώ την ειρωνεία του υπαλλήλου, αν όντως ειρωνεύτηκε/ύψωσε την φωνή ΜΕ ή ΧΩΡΙΣ λόγο. Ο σωστός επαγγελματίας ακόμα και σε στόκο να μιλάει (δεν λέω για σένα) θα πρέπει να κάνει υπομονή.

 

Και στα Multirama πάντως κάτι το αντίστοιχο είχα πάθει..ρώτησα κάτι τηλεφωνικός τον υπάλληλο για έναν ελαττωματικό σκληρό που πήρα και δεν άκουσα την απάντηση του. Του λέω "ορίστε?". Λέει: "σας είπα τι και πως δεν το ξαναλέω εκτός και αν έχετε πρόβλημα ακοής" λολ.

 

Δεν ασχολήθηκα παραπάνω, ούτε τον σκληρό τους γύρισα, γιατί τους θεωρούσα πάντα μπακάλικο και ήταν μια στιγμή ανάγκης να αγοράσω από αυτούς.

Δημοσ.

το κακό είναι ότι αν θυμηθούμε καλύτερα όλοι έχουμε αρνητικές εμπειρίες απο όλα τα ηλεκτρονικά καταστήματα..αυτό κάτι σημαίνει..είμαστε πολύ πίσω ακόμη σε σεβασμό στον πελάτη..

Δημοσ.
ειμαι σιγουρος οτι αν σου ελειπε ή σου εστελναν οτιδηποτε αλλο χρησιμοτερο+ακριβοτερο απο το δικο σου θα το κραταγες...μπορει να ειχες κερδος 50ε αλλα ξερεις πολυ καλα οτι δεν θα τα δεινες 100ε ωστε να βγαλεις 50ε καθαρο..

 

Το ότι θα το έκανες εσύ, δε σημαίνει ότι θα το έκαναν και οι υπόλοιποι. Και όταν έγινε αυτό τα συγκεκριμένα ηχεία στο you τα είχαν 89, μετά βίας να τα πωλούσα 50 αφού δεν είχα και απόδειξη για εγγύηση. Αλλά όχι, το πιο πιθανό είναι ότι δε θα το έκανα. Τώρα όμως, μετά από την ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ συμπεριφορά του κατατήματος, ναι θα το κάνω στο μέλλον εάν ξανασυμβεί και άστους να ψάχνουν που το έστειλαν.

 

τι σε πειραζε αν ηταν ανοιχτο?ενα cd k ενα controler ηταν

 

Στις επόμενες αγορές σου ζήτα κατεστραμένη συσκευασία, χρησιμοποιημένο (ενδεχομένως) δισκάκι ενώ ζελατίνα που περικλείει κανονικά το δισκάκι να μην υπάρχει, για να έχεις αμφιβολίες για το αν ο δίσκος είναι χρησιμοποιημένος (φθαρμένος, γρατζουνισμένος) ή αντεγραμμένος (το πήραν, το αντέγραψαν για τους χ-ψ λόγους και στο έβαλαν πίσω σα να μη συμβαίνει τπτ)

 

Είμαστε σοβαροί?????? Ξυπνήστε λίγο και διεκδικείτε τα δικαιώματά σας. ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟ κουτί ΠΑΝΤΑ ακόμα και στο ψωμί:P! Δεν ξέρεις ποτέ τί μπορεί να σου έχουν βάλει/παρει από μέσα!

Δημοσ.

ολα ωραια και καλα αλλα το κουτι γιατι το ανοιξες αφου ειδες οτι ειναι ηχεια?

 

δλδ οι αλλοι να ειναι παντα τζετ και εμεις δικαιολογουμαστε παντα ετσι?

Δημοσ.
Ο λόγος που σε ειρωνεύτηκε, είναι γιατί απαιτούσες να σου στείλει κλειστή συσκευασία, ενώ εσύ την είχες ανοίξει.

 

Είναι κάτι αυτονόητο δηλαδή, που γίνεται με όλα τα καταστήματα..όταν επιστρέφεις κάποιο προϊόν για οποιοδήποτε λόγο, θα πρέπει να είναι σφραγισμένο στο κουτί του. Έχω την εντύπωση πως μπορεί να μη στο άλλαζαν και καθόλου αν ήθελαν, επειδή το άνοιξες!

 

Όχι βέβαια. Πήγαινε και εσυ να παραγγείλεις ηχεία π.χ. που κοστίζουν 150 ευρώ και να σου στείλουν κάποια που να αξίζουν 30 ευρώ. Τα κουτιά τους μοιάζουν τα ανοίγεις και βλέπεις ό,τι είναι να δείς. Τους παίρνεις τηλ και σου λένε δε στο αλλάζουμε, να κόψεις το λαιμό σου?

Όταν επιστρέφεις ελλατωματικό προϊόν και ζητάς άμεσα αντικατάστασή του με καινούριο, τότε το κουτί είναι σφραγισμένο που στέλνεις πίσω? Και πώς κατάλαβες ότι ήταν ελλατωματικό? Του έκανες ακτινογραφία?

Το μόνο που πρέπει να κάνεις για να επιστρέψεις ένα προϊόν είναι να το έχεις στο κουτί του, με όλα τα παρελκόμενα όπως το παρέλαβες. Αλλά δεν είναι δυνατόν να είναι σφραγισμένο αφού ζελατίνες και τανίες τις έχεις καταστρέψει προκειμένου να δείς το προϊόν.

Επιστροφή μπορείς να κάνεις ακόμα και χωρίς λόγο, μέσα σε 15 ημέρες και να απαιτήσεις όλα σου τα χρήματα πίσω.

Όσο για τη συμπεριφορά των υπαλλήλων που λές μετά συμφωνώ.

 

Παιδιά διαβάστε λίγο τους νόμους, πάρτε κανα τήλ στο ΙΝΚΑ και διεκδικίστε τα δικαιώματά σας. Δεν μπορεί να συνεχιστεί άλλο αυτή η εκμετάλλευση. Εμείς φταίμε που τους αφήνουν να μας φέρονται έτσι, εμείς το ανεχόμαστε. Αν όμως τους τρίξουμε λίγο να δόντια να δείτε για πότε θα κάνουν τις πάπιες.

 

Τέλος θέλω να πώ πως ένα περιστατικό δεν μπορεί να χαρακτηρίζει όλο το μαγαζί αλλά όπως βλέπουμε γύρω μας τέτοια περιστατικά αυξάνονται με γοργούς ρυθμούς!

Δημοσ.

Τώρα που διάβασα το thread σκέφτομαι κι εγώ σοβαρά να κάνω μια αγορά από το εν λόγω κατάστημα.Δεν έχω ξαναπαραγγείλει αλλά φαντάζομαι θα είναι τρομερή εμπειρία....

Φαντάζεσαι με πόση λαχτάρα θα περιμένεις τον courier για να πάρεις το δέμα σου να το ανοίξεις για να δεις τι σου έβαλαν μέσα? (αφού είναι σίγουρο οτι θα έχει οτι άλλο θες εκτός από αυτό που παράγγειλες...)

Σαν τα δώρα των Χριστουγέννων όταν ήμασταν μικρά....

Θα παραγγείλω οτι πιο φτηνό βρώ....

Μπορεί να έχω καμιά τύχη και πάρω κανένα home cinema ή καμιά TV με LED.....

Δημοσ.
ολα ωραια και καλα αλλα το κουτι γιατι το ανοιξες αφου ειδες οτι ειναι ηχεια?

 

δλδ οι αλλοι να ειναι παντα τζετ και εμεις δικαιολογουμαστε παντα ετσι?

 

Από eshop μου έχουν στείλει πράγματα σε κουτί από γάλα νουνου.

Μου έχουν στείλει λάπτοπ με κουτί από πολυμηχάνημα, που ήταν δώρο αλλά δεν το ήξερα.

Που θες να ξέρω εγώ σε τι κουτιά στέλνει η you τα πράγματά της?

Δημοσ.

Είμαστε σοβαροί?????? Ξυπνήστε λίγο και διεκδικείτε τα δικαιώματά σας. ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟ κουτί ΠΑΝΤΑ ακόμα και στο ψωμί:P! Δεν ξέρεις ποτέ τί μπορεί να σου έχουν βάλει/παρει από μέσα!

 

ναι ρε παλικάρι μου αλλά και εσύ το άνοιξες ενώ έβλεπες ότι είναι ηχεία σφραγισμένα! ναι έγινε λάθος στην αποστολή αλλά η ταλαιπωρία σου στα υπόλοιπα οφείλετε και σε εσένα, διαφορετικά θα τελείωνε η δουλειά με μια διπλή αποστολή (λάθει είπαμε συμβαίνουν) και δε θα είχε κανένας πρόβλημα (τώρα τι να σου πει και ο άλλος...)

 

δεν ξέρω αν είναι ειρωνεία να σου υπενθυμίσει να μην ξανά κάνεις κάτι που έκανες :P

ούτε και το στυλάκι που είχε (αν είχε) βέβαια μπορώ να ξέρω...

Δημοσ.

Παραγγειλες ηχεια και σου εστειλαν διαφορετικο μοντελο;

Μια απλη εξηγηση γιατι ανοιξες το κουτι απο τα ηχεια που σιγουρα θα ειχε μια τεραστια φωτογραφια ηχειων απ' εξω; Ηθελες να δεις αν ειναι ελατωματικα;

Ζητας τον απαιτουμενο σεβασμο απο το ταδε καταστημα αλλα δυστυχως δεν δειχνεις τον αναλογο σεβασμο στο καταστημα.

Δημοσ.
ναι ρε παλικάρι μου αλλά και εσύ το άνοιξες ενώ έβλεπες ότι είναι ηχεία σφραγισμένα! ναι έγινε λάθος στην αποστολή αλλά η ταλαιπωρία σου στα υπόλοιπα οφείλετε και σε εσένα, διαφορετικά θα τελείωνε η δουλειά με μια διπλή αποστολή (λάθει είπαμε συμβαίνουν) και δε θα είχε κανένας πρόβλημα (τώρα τι να σου πει και ο άλλος...)

 

δεν ξέρω αν είναι ειρωνεία να σου υπενθυμίσει να μην ξανά κάνεις κάτι που έκανες :P

ούτε και το στυλάκι που είχε (αν είχε) βέβαια μπορώ να ξέρω...

 

Δες το προηγούμενό μου ποστ. Δικαιολογία για το κουτί δεν υφίσταται.

Ανταλλαγή χέρι με χέρι έγινε με τον courier. Και καθυστέρηση μιας εβδομάδας επίσης. Έστω ότι δεν ήταν video game αλλά επαγγελματικός εξοπλισμός. Στον επαγγελματία που ενδεχομένως να χάσει ποιος θα την αποζημίωνε για την καθυστέρηση αυτή?

 

Ααααα και ξέχασα να πώ ότι μου είπε πως όχι μόνο τα ηχεία δεν μπορούν να πουλήσουν αλλά και το παιχνίδι που πήγε στον άλλον(ήθελαν να το πασάρουν σε μένα)!!!! Τους λέω δικό σας λάθος, εγώ δε φταίω σε τίποτα. Ή μου στέλνετε σφραγισμένο κουτί ή σας το στέλνω πίσω.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...