Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ψάχνω απεγνωσμένα εδώ και αρκετά χρόνια ένα κομμάτι Psy-Trance/Uplifting του 1998 το οποίο στη μέση του κομματιού λέει μια βαριά φωνή BREATHE και μετά αρχίζει να κοπανάει! Έχει κανείς ιδέα ποιό μπορεί να είναι; το είχα ακούσει σε κασέτα από ένα ραδιοφωνικό σταθμό...

Δημοσ.
Ψάχνω απεγνωσμένα εδώ και αρκετά χρόνια ένα κομμάτι Psy-Trance/Uplifting του 1998 το οποίο στη μέση του κομματιού λέει μια βαριά φωνή BREATHE και μετά αρχίζει να κοπανάει! Έχει κανείς ιδέα ποιό μπορεί να είναι; το είχα ακούσει σε κασέτα από ένα ραδιοφωνικό σταθμό...

Ειναι psychedelic trance/goa trance ή το ελληνικο κακεκτυπο του το λεγομενο "uplifting"? Στην πρωτη περιπτωση παιζει να μπορω να σε βοηθησω.

Δημοσ.

@topic starter: ανέβασε ένα sample να καταλάβουν οι γνώστες (οι από πάνω, εγώ είμαι άσχετος!) για ποιο κομμάτι μιλάς.

@]nick[ : υπάρχει λόγος που εξαφάνισες τον Panoramix; :-)

Δημοσ.
@topic starter: ανέβασε ένα sample να καταλάβουν οι γνώστες (οι από πάνω, εγώ είμαι άσχετος!) για ποιο κομμάτι μιλάς.

@]nick[ : υπάρχει λόγος που εξαφάνισες τον Panoramix; :-)

Uhm, τίποτα το ιδιάιτερο, απλά πολύ είχε κάτσει εκεί και είπα να μην έχω καν αβαταρ ...

:-)

• 2 εβδομάδες αργότερα...
  • 3 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.

το ελληνικο κακεκτυπο του το λεγομενο "uplifting"?

δεν είναι ελληνικό αλλά ισραηλίτικο,απλά μετά ήρθε εδώ

• 9 μήνες μετά...
Δημοσ.

Μετά από επίπονες και πολύωρες αναζητήσεις, το βρήκα το κομμάτι είναι το Cherouvim-Azenim.

Μου θύμισε απίστευτες αναμνήσεις τις εποχές που περνούσα τα καλοκαίρια στο χωριό που είχαμε κασετόφωνα

της πλάκας, αράζαμε όπου μας κατέβαινε και καταχτυπιόμασταν σαν τα κοτόπουλα χαχαχαχα... ωραίες εποχές...

Δυστυχώς μας έφαγε η ρουτίνα και χαθήκαμε στις δουλειές και στις ζωές μας...

• 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

psytrance-goa δε το κοβω να ειναι, θα το ηξερα. Μαλλον τσιφτετελι (uplifting) θα ειναι για να μη το ξερω...