Προς το περιεχόμενο

Hardware sound acceleration στο Directx


adi32

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γενικα λεω τι ρολο παιζει ? Χανεις ή κερδιζεις κατι αν το εχεις on ή off?

Μονο σε ενα game εχω προβλημα και το απενεργοποιω

Δημοσ.

http://support.microsoft.com/kb/190900

 

The Hardware Sound Acceleration Level slider is used to correct audio glitches that might be caused by some audio drivers. Reducing the acceleration by one notch and re-testing the application is the best way to troubleshoot DirectSound audio problems. Lowering the Hardware Sound Acceleration Level from the default setting of "full acceleration" may disable advanced audio processing techniques, such as 3D spatialization from functioning.

 

Το τί κόβεται, εξαρτάται πάντα και από το υποκείμενο audio hardware+τα features που προσφέρουν οι drivers του. Αν υπάρχουν bugs είτε στους drivers είτε σε software που κάνει χρήση αυτών των advanced features (όπως π.χ. games), τότε το χαμήλωμα του acceleration slider λειτουργεί ως ισοπεδωτικό workaround: Απλά παύουμε να χρησιμοποιούμε/κόβουμε την πρόσβαση σε αυτά τα features που δημιουργούν το πρόβλημα.

Δημοσ.

Ευχαριστω

Απο καποιες δοκιμες που εκανα ειδα οτι δεν παιζει ρολο μονο στα παιχνιδια αλλα γενικα στον ηχο

Επειξα μια ταινια DOLBY Digital και με απανεργοποιημενο ακουγεται Dolby prologic

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...