Προς το περιεχόμενο

ψηλές στροφές μικρή ταχύτητα


Xdanger

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μήπως πατινάρει?

Συνήθως ένας σχετικά έμπειρος οδηγός μπορεί να το αντιληφθεί εύκολα. Συμβαίνει όταν λιώσει ο δίσκος αλλά θα έπρεπε να το βλέπεις σε όλες τις ταχύτητες και όχι μόνο στη Πέμπτη. Δοκίμασε να εκκινήσεις το αυτοκίνητο σου σε μία ανηφόρα. Αν δε τα καταφέρει τότε μάλλον είναι αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν το πήρες από μάντρα να απαιτήσεις να σου το φτιάξει αυτός. Αν το πήρες από ιδιώτη, πάρε τον ένα τηλέφωνο και πες του ότι έπρεπε να είχες ενημερωθεί, μήπως και τα πληρώσετε μισά-μισά αν είναι καλό τυπάκι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν το πήρες από μάντρα να απαιτήσεις να σου το φτιάξει αυτός. Αν το πήρες από ιδιώτη, πάρε τον ένα τηλέφωνο και πες του ότι έπρεπε να είχες ενημερωθεί, μήπως και τα πληρώσετε μισά-μισά αν είναι καλό τυπάκι.

 

Δεν παιζει αυτο. Αυτη ειναι κ η εννοια του μεταχειρισμενου. Δεν προκειται περι βλαβης του αυτοκινητου, προκειται περι φθορας σε αναλωσιμα μηχανικα μερη. Αν εσυ το παιρνεις με φθαρμενα μερη, δεν ευθυνεται ο πωλητης, στο χερι σου ειναι να τα τσεκαρεις πριν το παρεις.

 

Εξαλλου, δεν ξερω κανεναν ιδιωτη να δινει εγγυηση για το μεταχειρισμενο που πουλαει, ποσο μαλλον για αναλωσιμα μηχανικα μερη. Ειναι γνωστο οτι σε πολλες περιπτωσεις αγοραζοντας ενα μεταχειρισμενο συνηθως θες και ενα 1000ρικο+ επιπλεον για διαφορες μικροδιορθωσεις τυπου δισκο-πλατω, ελαστικα, φαναρτζοδουλειες, κανα μπουζι, κανα φιλτρο βενζινης/αερος/καμπινας, τακακια και γεκικως διαφορα ανταλλακτικα που κανενας χαζος πωλητης δεν θα τα αλλαζε αν ειχε σκοπο να πουλησει το αμαξι, ουτε κι εσυ :) Αν τυχει να πουλαει το αμαξι σε στιγμη που ολα τα παραπανω ειναι σε καλη κατασταση τοτε αλλο θεμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Λες να κοντυνε μονη της η 5η ή να χαλασε η τελικη σχεση μεταδοσης ή να... μικρυνε το γραναζι της 5ης? :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μεταξύ μηχανής και σαζμάν είναι ο συμπλέκτης που αποτελείται από δίσκο,πλατώ και ένα ρουλεμάν..επειδή σε πολλά αυτοκίνητα η πέμπτη είναι η τελική ,να το πώ έτσι, ταχύτητα γιαυτο και παρατηρήται το πατινάρισμα εκεί. δλδ. στην πέμπτη ταχύτητα ή στην τετάρτη όσες στροφές γυρνάει το μοτέρ τόσες στροφές γυρνάει και ο τροχός..δλδ 5000 στροφές το μοτέρ, 5000 θα γυρίσει και ο τροχός...τώρα ο συμπλέκτης είναι αναλώσιμο και σε πολλές περιπτώσεις είναι υδραυλικός με αποτέλεσμα οταν με τον καιρο φθείρεται το σύστημα αρχίζει και μαζεύει τα μπόσικα και δεν καταλαβαίνεις πότε τελειώνει...όπως είπες και εσύ άρχισε να στροφάρει σαν τρελό και κολλημένο στα 100 χλμ/ωρα.

όταν θα πάς να στα αλλάξουν να τα αλλάξεις όλα..δλδ δισκο-πλατώ-ρουλεμάν...μην ξεγελαστείς που ο μαστορας θα πεί "ρε φίλε το ρουλεμάν ή το πλατώ είναι μια χαρά" σε λίγο καιρό θα κάνει και αυτό πρόβλημα και το ίδιο μαστόρι θα σου πάρει ακόμα μια φορά τα ίδια εργατικά για να σου αλλάξει το προβληματικό μέρος...όπως όταν πάτε για σέρβις το αμάξι και αλλάζετε λάδια τα λαμόγια παίρνουν το φίλτρο αέρα και το φυσάνε και το ξαναβάζουν πίσω ΚΑΙ ΚΑΛΑ σας γλύτωσαν 15 ευρώ που έχει το φίλτρο ενώ σας πήραν εργατικά για άνοιγμα/κλείσιμο...

 

το ρίσκο με το μεταχειρισμένο δυστυχώς είναι αυτό...και μπιέλα ννα χτυπήσεις δεν μπορείς να πείς τπτ τον παλιό ιδιοκτήτη.θα σου πεί φυσικά "όσο είχα εγώ το αμάξι δεν είχε τπτ" και άντε να αποδείξεις ότι δεν έχεις αδερφή (ή αδερφο)...να είχες παρέα κανα φίλο σου ή μάστορα μαζί να σου ανοίξει τα μάτια ούτως ώστε να το παζαρέψεις εκείνη τη στιγμή το αυτοκίνητο..τώρα?πολύ αργά! αλλά μικρό το κακό...αυτό είναι αναλώσιμο που κρατάει σχεδόν 100-140.000 χλμ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...