Xdanger Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2009 έχω ένα πρόβλημα με ibiza του 99, στην 5η ταχύτητα πιάνει 6000 στροφές στα 100χμ/ω, τι πρόβλημα μπορεί να υπάρχει?
Grinder Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2009 Μήπως πατινάρει? Συνήθως ένας σχετικά έμπειρος οδηγός μπορεί να το αντιληφθεί εύκολα. Συμβαίνει όταν λιώσει ο δίσκος αλλά θα έπρεπε να το βλέπεις σε όλες τις ταχύτητες και όχι μόνο στη Πέμπτη. Δοκίμασε να εκκινήσεις το αυτοκίνητο σου σε μία ανηφόρα. Αν δε τα καταφέρει τότε μάλλον είναι αυτό.
DarkOrion Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2009 Με την 4η, σε πόσες στροφές πιάνει τα 100 km/h?
Xdanger Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2009 ευχαριστώ παιδιά, ποσο περιπου κοστίζει αυτό, ένα μήνα το έχω το αυτοκίνητο(μεταχειρισμενο) και είμαι λίγο ασχετος
georgemvg Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2009 Αν το πήρες από μάντρα να απαιτήσεις να σου το φτιάξει αυτός. Αν το πήρες από ιδιώτη, πάρε τον ένα τηλέφωνο και πες του ότι έπρεπε να είχες ενημερωθεί, μήπως και τα πληρώσετε μισά-μισά αν είναι καλό τυπάκι.
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2009 Αν το πήρες από μάντρα να απαιτήσεις να σου το φτιάξει αυτός. Αν το πήρες από ιδιώτη, πάρε τον ένα τηλέφωνο και πες του ότι έπρεπε να είχες ενημερωθεί, μήπως και τα πληρώσετε μισά-μισά αν είναι καλό τυπάκι. Δεν παιζει αυτο. Αυτη ειναι κ η εννοια του μεταχειρισμενου. Δεν προκειται περι βλαβης του αυτοκινητου, προκειται περι φθορας σε αναλωσιμα μηχανικα μερη. Αν εσυ το παιρνεις με φθαρμενα μερη, δεν ευθυνεται ο πωλητης, στο χερι σου ειναι να τα τσεκαρεις πριν το παρεις. Εξαλλου, δεν ξερω κανεναν ιδιωτη να δινει εγγυηση για το μεταχειρισμενο που πουλαει, ποσο μαλλον για αναλωσιμα μηχανικα μερη. Ειναι γνωστο οτι σε πολλες περιπτωσεις αγοραζοντας ενα μεταχειρισμενο συνηθως θες και ενα 1000ρικο+ επιπλεον για διαφορες μικροδιορθωσεις τυπου δισκο-πλατω, ελαστικα, φαναρτζοδουλειες, κανα μπουζι, κανα φιλτρο βενζινης/αερος/καμπινας, τακακια και γεκικως διαφορα ανταλλακτικα που κανενας χαζος πωλητης δεν θα τα αλλαζε αν ειχε σκοπο να πουλησει το αμαξι, ουτε κι εσυ Αν τυχει να πουλαει το αμαξι σε στιγμη που ολα τα παραπανω ειναι σε καλη κατασταση τοτε αλλο θεμα.
elvisjedi Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2009 λογικα κανα 200αρι θα σου βγει το μανικι για αλλαγη δισκου..
panos2171 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2009 Aπο τη στιγμη που το κανει αυτο στην 5η ταχυτητα δεν υπαρχει περιπτωση ναι φταιει και το κιβωτιο????
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2009 Moderators Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2009 Λες να κοντυνε μονη της η 5η ή να χαλασε η τελικη σχεση μεταδοσης ή να... μικρυνε το γραναζι της 5ης?
ferongr Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2009 Οι θεωητικες εξετασεις του διπλωματος δεν εχουν ερωτησεις σχετικα με βλαβες τετοιου ειδους?
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2009 Moderators Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2009 Εχουν, αλλα για το συγκεκριμενο προβλημα δεν υπαρχει σχετικη ερωτηση.
nikos_e34 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2009 μεταξύ μηχανής και σαζμάν είναι ο συμπλέκτης που αποτελείται από δίσκο,πλατώ και ένα ρουλεμάν..επειδή σε πολλά αυτοκίνητα η πέμπτη είναι η τελική ,να το πώ έτσι, ταχύτητα γιαυτο και παρατηρήται το πατινάρισμα εκεί. δλδ. στην πέμπτη ταχύτητα ή στην τετάρτη όσες στροφές γυρνάει το μοτέρ τόσες στροφές γυρνάει και ο τροχός..δλδ 5000 στροφές το μοτέρ, 5000 θα γυρίσει και ο τροχός...τώρα ο συμπλέκτης είναι αναλώσιμο και σε πολλές περιπτώσεις είναι υδραυλικός με αποτέλεσμα οταν με τον καιρο φθείρεται το σύστημα αρχίζει και μαζεύει τα μπόσικα και δεν καταλαβαίνεις πότε τελειώνει...όπως είπες και εσύ άρχισε να στροφάρει σαν τρελό και κολλημένο στα 100 χλμ/ωρα. όταν θα πάς να στα αλλάξουν να τα αλλάξεις όλα..δλδ δισκο-πλατώ-ρουλεμάν...μην ξεγελαστείς που ο μαστορας θα πεί "ρε φίλε το ρουλεμάν ή το πλατώ είναι μια χαρά" σε λίγο καιρό θα κάνει και αυτό πρόβλημα και το ίδιο μαστόρι θα σου πάρει ακόμα μια φορά τα ίδια εργατικά για να σου αλλάξει το προβληματικό μέρος...όπως όταν πάτε για σέρβις το αμάξι και αλλάζετε λάδια τα λαμόγια παίρνουν το φίλτρο αέρα και το φυσάνε και το ξαναβάζουν πίσω ΚΑΙ ΚΑΛΑ σας γλύτωσαν 15 ευρώ που έχει το φίλτρο ενώ σας πήραν εργατικά για άνοιγμα/κλείσιμο... το ρίσκο με το μεταχειρισμένο δυστυχώς είναι αυτό...και μπιέλα ννα χτυπήσεις δεν μπορείς να πείς τπτ τον παλιό ιδιοκτήτη.θα σου πεί φυσικά "όσο είχα εγώ το αμάξι δεν είχε τπτ" και άντε να αποδείξεις ότι δεν έχεις αδερφή (ή αδερφο)...να είχες παρέα κανα φίλο σου ή μάστορα μαζί να σου ανοίξει τα μάτια ούτως ώστε να το παζαρέψεις εκείνη τη στιγμή το αυτοκίνητο..τώρα?πολύ αργά! αλλά μικρό το κακό...αυτό είναι αναλώσιμο που κρατάει σχεδόν 100-140.000 χλμ
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.