Προς το περιεχόμενο

Logitech after Logitech.


Koritsi_Gia_PC

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Θυμάστε αυτό το Topic? http://www.insomnia.gr/forum/showthread.php?t=295542

 

Μου είχε καεί το 1 speaker από τα Z-2300 και είχα μείνει με ένα πολύ περίεργο σύστημα με μια κουλή Onboard και έκανα whining στο παραπάνω Topic.

 

Στην τελική κατέληξα σε μια ASUS XONAR (μόνο καλά στοιχεία είδα until now) και με ένα G51. (100ε έκανε, αν πω ότι είχα από τη πρώτη μέρα ΤΑ παράπονα έντασης και εμφάνισης και τρόπου εγκατάστασης στον τοίχο κτλπ κτλπ. Θα με ρωτήσετε "εμ τι περίμενες με 100 ψωροευρό?")

 

So. Χθες? Προχθές? Αντίπροχθες.. δεν ξέρω ούτε εγώ πότε.. μου κάηκε ΞΑΝΑ το ένα ηχείο. Το Rear Left ήταν, και για αυτό άργησα να το πάρω πρέφα. Ξέρετε πως το πήρα πρέφα? Τις τελευταίες 2 μέρες βούιζε (δεν το είχα παρατηρήσει ξανά) το Rear Right σε ταινία ΚΑΙ σειρά (σε όλα τα video αφού το τέσταρα αλλά ΟΧΙ σε μουσική).

 

Έτσι πήγα και ψαχούλευα τις ρυθμίσεις και είδα πως το άλλο το είχα χάσει.. (R.I.P και αυτά τα Logitech)

 

Ποιος φταίει και τι φταίει τώρα κύριοι?

 

  1. Εγώ που τα έβαζα στο τέρμα (τα Rear) ενώ απ' ότι μου έλεγε ο αδερφός μου αυτά μπαίνουν στο Mid? 100 ΨΩΡΟWATT έπρεπε να τα πάω ακόμα πιο χαμηλά?
  2. Εγώ που έκοψα τα καλώδια τη πρώτη μέρα (αφού πρώτα μου είπαν πως επειδή έσκισα τα σακουλάκια δεν μπορώ να τα επιστρέψω) για να βάλω extensions ώστε να τα πάω στις γωνίες του δωματίου? Δηλαδή για να έχουμε εγγύηση θα πρέπει να έχουμε ένα δωμάτιο τρώγλη με καλώδια και ηχεία μεσ' τη μέση?
  3. Η Logitech που μπορεί και αυτή να βγάζει τα defective products της που και που?

 

Τηλεφώνησα στο Πλαίσιο και μου είπαν να βάλω 1 σύστημα 5.1 στις μασχάλες μου και να τους το πάω, για να μου πουν ότι έκοψα τα καλώδια και ότι δεν είμαι μέσα στην εγγύηση. Μέσα στα νεύρα μου βρήκα έναν αριθμό της Logitech (00800 44146191, μακάρι να' ξερα αν είναι Ελλάδα αυτό) και το σήκωσε ένας Άγγλος.

 

Τα είπαμε μια χαρούλα, όλοι στην Logitech είναι πολύ φιλικά άτομα παραδόξως, όπως και τότε με τα defective 2300 που μου είχαν λήξει και επικοινωνούσαμε μέσω Mailing. Μου εξήγησε πως όντως είμαι εκτός εγγύησης επειδή έκοψα τα καλώδια, αλλά σίγουρα δεν σημαίνει ότι το πρόβλημα ευθύνεται από αυτό και το ξέρει. (Αν και, guys Idk, θα μπορούσε στη τελική μιας και ΜΟΝΟ τα Rear έχουν noise ή πρόβλημα. Αλλά είχα κάνει καλή δουλειά με καλό καλώδιο, καλάι και μονωτική ταινία :-()

 

Αμέσως, μιας και του έδωσα το incident number και είδε ότι είμαι παλιά καμένη πελάτισσα, μου πρότεινε το γνωστό νταβαντούρι με το discount 50%. Μου είπε όμως ότι το site δεν είναι έτοιμο και θα πρέπει να περιμένω μια -στρογγυλή- εβδομάδα και να τους καλέσω ξανά.

 

Θυμάμαι τον Vatos_Locos να λέει πως αυτά δεν πιάνουν στο Ελλάdα, πως δεν έχουμε εμείς το discount. Πως γίνεται αυτός όμως να μου το προτείνει με τέτοια άνεση? Μου έλεγε για πληρωμή μέσω πιστωτικής ή (αν κατάλαβα καλά, τα έλεγε και λίγο κάπως) να κάνω κατάθεση στη Logitech τα χρήματα και κάτι τέτοια.

 

Πόσα χιλιάδες άτομα έχει αυτό το Forum? Κανείς δεν γνωρίζει να μου πει πως γίνεται αυτό το νταβαντούρι από τη Logitech? Αν το έχει κάνει ήδη ας πούμε.. ΧΩΡΙΣ νομίσματα και θεωρίες παρακαλώ.

 

(Αργότερα συνεχίζει το Topic με το αν αξίζει και που αξίζει να στραφώ)

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...