ferongr Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2009 Share Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2009 Απο που κ' ως που η αλλαγη λαδιων εκτος αντιπροσωπιας παραβιαζει την εγγυηση? Αποσο ξερω, τα υγρα (λαδια κινητηρα, υγρα υδραυλικων συστηματων) και τα μπουζι ειναι στα αντικειμενα που μπορουν να γινουν και εκτος αντιπροσωπιων. Hell, μπουζι και λαδια αλλαζω μονος στο αμαξι μου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lef50 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2009 Share Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2009 Πηγαινε σε ενα λαδαδικο(μαγαζι που εχει μονο λαδια)αυτοι εχουν και λακο και κανουν αλλαγη δωρεαν εχουν και μπουζι αν θελεις αν δεν εχεις καποιον στειλε μου pm να σε στειλω στον δικο μου σιγα μην καταλαβουν κατι στο επισημο καλα κανεις και θελεις να τα αλλαξεις. Φιλτρο λαδιου ομως δεν θαχουν γνησιο η παιρνεις ενα γνησιο η αφηνεις το ιδιο.(και τα αλλα καλα ειναι αλλα αυτο θα το δουνε). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mitridi_g Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2009 Μέλος Share Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2009 Πηγαινε σε ενα λαδαδικο(μαγαζι που εχει μονο λαδια)αυτοι εχουν και λακο και κανουν αλλαγη δωρεαν εχουν και μπουζι αν θελεις αν δεν εχεις καποιον στειλε μου pm να σε στειλω στον δικο μου σιγα μην καταλαβουν κατι στο επισημο καλα κανεις και θελεις να τα αλλαξεις.Φιλτρο λαδιου ομως δεν θαχουν γνησιο η παιρνεις ενα γνησιο η αφηνεις το ιδιο.(και τα αλλα καλα ειναι αλλα αυτο θα το δουνε). ναι το σκέφτηκα κι εγώ αυτό. Θα ρωτησω αν εχουν στην αντιπροσωπεια. ευχαριστώ όλους Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nikos_e34 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2009 Share Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2009 τα 20.000 χλμ είναι σε ιδανικές συνθηκες, δλδ οδηγάς το αμάξι συνέχεια στην εθνική και δεν κατεβάζεις ταχύτητες κλπ. σε συνθηκες πόλης καλά είναι να αλλάζεις στα 10-14.000 χλμ γιατι το λάδι με το που το βάλεις στο αμάξι και ξεκινήσει να δουλεύει αρχίζει και οξειδώνεται...απο εκεί βγαίνει το όριο "20.000 χλ ή ένας χρόνος"... τώρα εαν δεν έχεις σκοπό να κρατήσεις το αμαξι κανα 15-20ετία και να κάνεις πάνω απο 500.000 χλμ καλά θα είναι να βάλεις (με το συμπάθειο) the cheapest fuckin' oil there is" μόνο να προσέξεις το ιξώδες να είναι αυτό που λέει ο κατασκευαστής πχ. 10W-40 ή 5W-30 κλπ. προτείνω ημισυνθετικά και όχι συνθετικά μιας και δεν είναι κινητήρας επιδόσεων και έτσι και αλλιώς θα τα αλλάξεις πάλι στα 10-14000 χλμ...ποιός ο λόγος να βάλεις ακριβά λάδια? έχω πολλά παραδείγματα με ημισυνθετικά απο το πρώτο κιόλας σέρβις και δεν υπήρξε κανένα απολύτως πρόβλημα που άνετα ξεπέρασαν τα 300.000 χλμ χωρίς προβλήματα...βάλε και φιλτράκια και είσαι αρχηγός...το οτι είναι πρώτο σου αμάξι ή δεύτερο, σίγουρα έσκασες ενα κάρο λεφτά για να το πάρεις, δεν πρέπει να σε επηρεάζει. αυτά τα καστρόλ και μόμπιλ φουλ συνθετικά λάδια με 30 και 40 ευρώ το λίτρο απέφυγε τα...χρόνια τώρα εγώ βάζω λάδια bp ή comma eurolite 5 λίτρα για 20 ευρώ...το αμάξι μου ξέφυγε τα 300.000 και ακόμα να κάψει λάδι...δεν έχει σημασία τι λάδι θα βάλεις αλλά να το αλλάζεις συχνά. επίσης αυτά που λένε συνήθως για διαφορά λειτουργίας μεταξύ λαδιών στο ίδιο ιξώδες το λένε placebo effect..που ξέρεις οτι στο σαρακάκη δεν σου έχουν βάλει κανα ορυκτέλαιο της πλάκας και στο χρέωσαν για καστρολ σουπερ-ντούπερ? μην χολοσκάς...πήγαινε στο http://www.trade-wind.gr διάλεξε το ιξώδες της μηχανής και πάρε και διο φιλτράκια και είσαι κύριος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kage Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2009 Share Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2009 αυτα ισχυαν πριν χρονια... πολλες εταιριες απο τις μεγαλες εχουν Long life service στα πολλα κμ.βεβαια με καλα λαδια. ημισυνθετικα δεν βαζεις ουτε σε scooterakia κ θα βαλει στο αυτοκινητο του? ναι ισως τα παλια αυτοκ 20ετιας να αντεχαν,τωρα σιγουρα οχι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
_BASSstarlet_ Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2009 Share Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2009 Τι πρόβλημα έχουν τα ημισυνθετικά; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2009 Share Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2009 Απο που κ' ως που η αλλαγη λαδιων εκτος αντιπροσωπιας παραβιαζει την εγγυηση? Αποσο ξερω, τα υγρα (λαδια κινητηρα, υγρα υδραυλικων συστηματων) και τα μπουζι ειναι στα αντικειμενα που μπορουν να γινουν και εκτος αντιπροσωπιων. Hell, μπουζι και λαδια αλλαζω μονος στο αμαξι μου. η προγραματισμενη αλλαγη λαδιων, αναγραφεται στο βιβλιαρακι με τα σερβις. Αν την κανεις οπουδηποτε εκτος αντιπροσωπειας, πολυ απλα ειναι σαν να μην εχεις κανει το προγραματισμενο σερβις και επειτα να απαιτεις εγγυηση αν σου παρουσιασει κατι. Αν τωρα εσυ για δικοθς σου λογους, θες να κανεις πιο συχνα αλλαγες λαδιων, τοτε μπορεις να τα κανεις εκτος αντιπροσωπειας, δεν τρεχει κατι. Ομως τις προγραματισμενες αλλαγες απτον κατασκευαστη τις κανεις μονο στην αντιπροσωπεια. Τις ενδιαμεσες οπου θες Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.