Επισκέπτης Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2009 Έχω το swift sport και μπορώ να πω ότι είναι αρκετά ωραίο και "νευρικό" στην οδήγηση και ειδικά στις στροφές.Επίσης έχει και πολύ ωραία εμφάνιση και η διπλή χρωμιωμένη εξάτμιση το κάνει πολύ τουμπανιάρικο. Βέβαια δύο πράγματα με έχουν απογοητεύσει,χωρίς όμως να χαλάει την συνολική εικόνα του: 1)το τρίξιμο των πλαστικών εσωτερικά και 2)το κιβώτιο του,που δεν είναι και ότι καλύτερο σε αίσθηση Βέβαια να ξέρεις ότι τα ibiza υπερβαίνουν τα 17000 ευρώ(Cupra γύρω στα 22000 και Fr γύρω στα 20000),αλλά είναι πολύ γρήγορα. Επίσης θα πρέπει να υπολογίσεις πινακίδες και ασφάλεια στην τελική τιμή. Και βέβαια την κατανάλωση(αν σε ενδιαφέρει).
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2009 Βέβαια να ξέρεις ότι τα ibiza υπερβαίνουν τα 17000 ευρώ(Cupra γύρω στα 22000 και Fr γύρω στα 20000),αλλά είναι πολύ γρήγορα. Επίσης θα πρέπει να υπολογίσεις πινακίδες και ασφάλεια στην τελική τιμή. Και βέβαια την κατανάλωση(αν σε ενδιαφέρει). νεο ibiza sportcoupe 101hp ---> 13600 τελικη τιμη με οση προκαταβολη θες και τα υπολοιπα με 48 δοσεις, συνυπολογισμενο επιτοκιο, ανοιγμα φακελου στη τραπεζα, τελη ταξινομησης και χρωμα. Δηλαδη με το κλειδι στο χερι. Με συνυπολογισμενη 10% εκπτωση απο την Seat σε ολα της τα μοντελα. Ρωτησα στη Seat, 20 μερες πριν...Πληρωνοντας μετρητοις βγαινει φθηνοτερο. Ibiza cupra βγαινει στα 18.000 περιπου. Αν ειχαν 17.000 τα ibiza τοτε το leon ποσο θα ειχε? 22.000 βασικη εκδοση?
Επισκέπτης Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2009 νεο ibiza sportcoupe 101hp ---> 13600 τελικη τιμη με οση προκαταβολη θες και τα υπολοιπα με 48 δοσεις, συνυπολογισμενο επιτοκιο, ανοιγμα φακελου στη τραπεζα, τελη ταξινομησης και χρωμα. Δηλαδη με το κλειδι στο χερι. Με συνυπολογισμενη 10% εκπτωση απο την Seat σε ολα της τα μοντελα. Ρωτησα στη Seat, 20 μερες πριν...Πληρωνοντας μετρητοις βγαινει φθηνοτερο. Ibiza cupra βγαινει στα 18.000 περιπου. Αν ειχαν 17.000 τα ibiza τοτε το leon ποσο θα ειχε? 22.000 βασικη εκδοση? Δεν ανέφερα ότι όλα τα ibiza ξεκινούν από 17000 ευρώ,αλλά μόνο ότι τα Fr και Cupra τα υπερβαίνουν. Επίσης το τέλος ταξινόμησης είναι διαφορετικό από τα έξοδα έκδοσης πινακίδων... Το Cupra πρέπει να βγαίνει γύρω στα 20300 και εδώ ήμουν λίγο λάθος(βέβαια έχεις και την ασφάλεια).Δε νομίζω πάντως να έχει 18000 ευρώ με το κλειδί στο χέρι...
ikaruga24 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2009 Δεν ανέφερα ότι όλα τα ibiza ξεκινούν από 17000 ευρώ,αλλά μόνο ότι τα Fr και Cupra τα υπερβαίνουν.Επίσης το τέλος ταξινόμησης είναι διαφορετικό από τα έξοδα έκδοσης πινακίδων... Το Cupra πρέπει να βγαίνει γύρω στα 20300 και εδώ ήμουν λίγο λάθος(βέβαια έχεις και την ασφάλεια).Δε νομίζω πάντως να έχει 18000 ευρώ με το κλειδί στο χέρι... To FR χωρις καμια εκπτωση βγαινει στα 19600, δεν ξερω τι εκπτωση δινει η Seat στα μοντελα της. Το Cupra σιγουρα θα ειναι ακριβοτερο. Κατι εχω ακουσει για 10% εκπτωση σε ολα της τα μοντελα που το FR τοτε βγαινει γυρω στα 18 χιλιαρικα και το Cupra σιγουρα κοντα στα 20. Δεν ειναι μικρο ποσο για τοσο μικρα αυτοκινητα αν και με την εκπτωση το FR ειναι αρκετα "σωστη" λυση που για εμενα θα ηταν προτιμοτερο σε αυτα τα λεφτα μια ΜΙΤΟ η ενα Abarth GPunto η ακομα και του Fiat Punto Evo ΑΦΟΥ ερθουν ομως οι multi-air κινητηρες κατα τον Νοεμβριο μερια. Θα μιλαμε τοτε για ακομα περισσοτερο value for money και μπορεις να εχεις ειτε την "καγκουρια" ειτε την "φινετσα" στις επιλογες σου.
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2009 Δεν ανέφερα ότι όλα τα ibiza ξεκινούν από 17000 ευρώ,αλλά μόνο ότι τα Fr και Cupra τα υπερβαίνουν.Επίσης το τέλος ταξινόμησης είναι διαφορετικό από τα έξοδα έκδοσης πινακίδων... Το Cupra πρέπει να βγαίνει γύρω στα 20300 και εδώ ήμουν λίγο λάθος(βέβαια έχεις και την ασφάλεια).Δε νομίζω πάντως να έχει 18000 ευρώ με το κλειδί στο χέρι... Σε οτι τιμη βλεπεις για μοντελα Seat, υπολογιζε 10% εκπτωση επι της αρχικης τιμης που κανει η εταιρεια αυτον τον καιρο (εκτος αν τη σταματησε μεσα στο τελευταιο 20ημερο). Και μετα προσθετεις επιτοκια, ανοιγμα φακελου (αυτα τα 2 το παρει με δοσεις), πινακιδες, ταλη ταξινομησης, χρωμα και τυχον αλλα extra.
shadowfax-1- Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2009 Φιλος παντως που εχει SEAT μου ειπε μακρυα Οχι επειδη δε του βγηκε καλο,αλλα επειδη τα ηλεκτρονικα της ειναι απαραδεκτα σε ποσοστο 60-40.Γι'αυτο και τη σκεφτομαι πολυ σαν εταιρεια(πρεπει να το εχω ακουσει απο...καμια 100ρια ατομα αυτο). Αν θα παω σε SEAT θα παω σε cupra η FR οπως επισης αν θα παω σε opel(μαλλον κατι αναμεσα στις 2 θα παω)θα παω η στον 1.4Τ η στον 1.6Τ.Παντως η καταναλωση και στα 4 αμαξια(βεβαια να μου πεις τουρμπο δε θες;ε θα τα πληρωσεις αυτα)ειναι ψιλο απογοητευτικη.Στα πολυ μειον(αν και εσωτερικα δε πρεπει να υπαρχει πραγματικα πιο υπεροχο αμαξι απο το Astra το νεο)το γεγονος οτι στο νεο astra δεν εχει συστημα start-stop ο κινητηρας.Ενα καποιο ελεος δλδ. Οι τιμες που εχω δει(δε ξερω βεβαια τι περιλαμβανουν)ειναι(περιπου): Ibiza FR:17.700 Ibiza Cupra:19.900 Astra 1.4T:19.000(Ger) Astra 1.6T:22.500(Ger) Επειδη μου ξαναπανε για το Megane...Τοσο τουμπανο ειναι;Δεν εχω Ι-Δ-Ε-Α για renault(καλα,κακα,ακριβα,φθηνα,value for money,overpriced).
NickTG Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2009 Μια χαρά είναι η κατανάλωση. Χαμηλότερη από αντίστοιχα ατμοσφαιρικά(με ίδια ή και χαμηλότερα,μέχρι ένα σημείο, άλογα) στις περισσότερες περιπτώσεις.
Επισκέπτης Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2009 Κοίτα για όλα τα μοντέλα έχουν να πουν κάτι.Και εγώ όταν πήρα το swift είχα ακούσει πάρα πολλά... Για την κατανάλωση παίζει ρόλο και που αλλάζεις ταχύτητες... Αν βαράς κόφτες θα έχεις κατανάλωση στο Θεό! Βέβαια μια καλή επιλογή είναι και το Mitsubishi Colt(150 hp).
billstamaniac Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2009 Φιλος παντως που εχει SEAT μου ειπε μακρυα Οχι επειδη δε του βγηκε καλο,αλλα επειδη τα ηλεκτρονικα της ειναι απαραδεκτα σε ποσοστο 60-40.Γι'αυτο και τη σκεφτομαι πολυ σαν εταιρεια(πρεπει να το εχω ακουσει απο...καμια 100ρια ατομα αυτο). Αν θα παω σε SEAT θα παω σε cupra η FR οπως επισης αν θα παω σε opel(μαλλον κατι αναμεσα στις 2 θα παω)θα παω η στον 1.4Τ η στον 1.6Τ.Παντως η καταναλωση και στα 4 αμαξια(βεβαια να μου πεις τουρμπο δε θες;ε θα τα πληρωσεις αυτα)ειναι ψιλο απογοητευτικη.Στα πολυ μειον(αν και εσωτερικα δε πρεπει να υπαρχει πραγματικα πιο υπεροχο αμαξι απο το Astra το νεο)το γεγονος οτι στο νεο astra δεν εχει συστημα start-stop ο κινητηρας.Ενα καποιο ελεος δλδ. Οι τιμες που εχω δει(δε ξερω βεβαια τι περιλαμβανουν)ειναι(περιπου): Ibiza FR:17.700 Ibiza Cupra:19.900 Astra 1.4T:19.000(Ger) Astra 1.6T:22.500(Ger) Επειδη μου ξαναπανε για το Megane...Τοσο τουμπανο ειναι;Δεν εχω Ι-Δ-Ε-Α για renault(καλα,κακα,ακριβα,φθηνα,value for money,overpriced). κοιτα οντως ειναι πολυ καλο κ σε 3ενα site που εχω διαβασει λενε τα καλυτερα λογια αλλα κ ενα φιλος που το εχει παρει ειναι πολυ ευχαριστημενος τωρα γενικα για την ρενο κοιτα ο πατερας μου ειχε την laguna σε 7 χρονια γυρω στα 300,000 χλμ δεν εβγαλε κατι μηχανικο μονο κατι ηλεκτρονικα κατι με τα φωτακια του aircondition δεν θυμαμαι κατι αλλο κ απο το κλιο που το εχω 2 χρονια ολα κομπλε η αποψη μου πριν αποφασισεις πηγαινε κ δες το δεν προκειται να χασεις
KWSN_Men Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2009 Βέβαια μια καλή επιλογή είναι και το Mitsubishi Colt(150 hp). Mετά το facelift πρέπει να είναι το ασχημότερο αυτοκίνητο που κυκλοφορεί.
Επισκέπτης Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2009 Mετά το facelift πρέπει να είναι το ασχημότερο αυτοκίνητο που κυκλοφορεί. Το πιο άσχημο είναι το Nissan Tiida
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.