Προς το περιεχόμενο

Hyundai i20 ή Mazda 2???


manos44

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

η σελίδα που λες είναι το ευρωπαικό αμάξι της χρονιάς. το 2008 βγάλανε το fiat 500 πρώτο και 2ο το mazda 2.

στο WORLD CAR OF THE YEAR πρώτο βγήκε το Mazda 2

 

προφανώς και δεν θεωρώ τα mazda ισάξια με bmw kai mercedes. τα mazda δεν τα ανακαλούν ανα 200,000 για προβληματικούς αερόσακους. και δεν νομίζω να υπάρχει θέμα συγκρισης της αξιοπιστίας ενός ιαπωνικου με ενα γερμανικό.

 

το "δεν σπάει δεν χαλάει" που ισχύει καθολικά για τα ιαπωνικά δεν είναι μούφες

 

http://www.espressonews.gr/default.asp?pid=79&catid=1&artID=918260

http://www.bmwusa.com/Standard/Content/ContactUs/VoluntaryRecall.aspx

  • Απαντ. 50
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
η σελίδα που λες είναι το ευρωπαικό αμάξι της χρονιάς. το 2008 βγάλανε το fiat 500 πρώτο και 2ο το mazda 2.

στο WORLD CAR OF THE YEAR πρώτο βγήκε το Mazda 2

 

προφανώς και δεν θεωρώ τα mazda ισάξια με bmw kai mercedes. τα mazda δεν τα ανακαλούν ανα 200,000 για προβληματικούς αερόσακους. και δεν νομίζω να υπάρχει θέμα συγκρισης της αξιοπιστίας ενός ιαπωνικου με ενα γερμανικό.

 

το "δεν σπάει δεν χαλάει" που ισχύει καθολικά για τα ιαπωνικά δεν είναι μούφες

 

http://www.espressonews.gr/default.asp?pid=79&catid=1&artID=918260

http://www.bmwusa.com/Standard/Content/ContactUs/VoluntaryRecall.aspx

καλα αυτα που λες για τα βραβεια δε το συνεχιζω :lol: :lol:

 

Μετα: Την 8η μερα κατα τας γραφας, ο Θεος επλασε την mazda...Ποτε δεν εχει κανει ανακληση μοντελων, ποτε δεν εβγαλε προβλημα καποιοα mazda, ποτε γενικως..Εξακριβωμενα αυτα ε? :X

 

Οσο για το θεμα ιαπωνικου/γερμανικου, ειπαμε. Mazda > Mercedes > BMW > Audi.

 

Ο ορισμος του fanboy. Το κακο ειναι οτι εισαι 20 χρονων πραγμα που σημαινει οτι αν οδηγεις οδηγεις 2 χρονια. Και εχεις αποψη για τα προβληματα ολων των αλλων εταιριων και την ανωτεροτητα της mazda. Και σου ξαναλεω εγω, chill out....

Δημοσ.

Οι ανακλήσεις κάποιων μοντέλων δεν είναι κάτι το σπάνιο.

Δείχνει οτι μια εταιρία βρίσκει κάποια ατέλεια, την παραδέχεται και την διορθώνει.

 

Το λινκ που παρατέθηκε αναφέρει ανάκληση 306 οχημάτων... και όχι 200.000.

 

 

Δες και εδώ για την Mazda:

 

http://www.in.gr/auto/news/article.asp?lngEntityID=2246

 

http://news.pramnos.net/story58-1003.html

Δημοσ.
Απείρως τεκμηριωμένες απόψεις.

Το καλό το αυτοκίνητο δηλ. πρέπει να έχει 8 χιλ. λαμαρίνα κ επίσης θα πρέπει να δουλεύει άψογα εφόσον το έχουν μαμήσει 1002 διαφορετικοί οδηγοί που το νοίκιασαν καθώς και μετά την πλημμελή συντήρηση από αυτόν που τον νοικιάζει...

 

+1 σε αυτό...

Η καινούργια σειρά hyundai φαίνεται πιο καλή και ποιοτική από την προηγούμενη και ακόμα για τους πιο στενόμυαλους και ξεροκέφαλους δεν παύει απλά να είναι μια προκατάληψη και το όνομα που τους χτυπάει κάπως περίεργα.....πηγαίντε σε καμιά έκθεση και δείτε το i20..καμία σχέση με τα παλιά atos, getz και τα λοιπά....

 

Επίσης τα αυτοκίνητα που βγάζουν τις λιγότερες βλάβες είναι τα hyundai μετά τα daihatsu...οπότε γιατί όχι? Και φτηνότερα ανταλακτικά και service και καμία σχέση το mazda2 με το i20 σε μέγεθος....να συγκρίναμε το i10 οκ, το i20 είναι σαφώς μεγαλύτερο....

 

**Δεν έχω hyundai ούτε εγώ ούτε φίλοι μου, οπότε προφανώς δεν είμαι funboy απλά μου τη σπάνε να μιλάνε όλοι οι άσχετοι με τόση σιγουριά για θέματα που γνωρίζουν τόσο λίγα....

 

ε ναι ετσουξε πολυ το WCOTY. εγω απο την αλλη δεν εχω παρα ελαχιστα και ασημαντα αρνητικα σχολια (πχ μικρο στροφομετρο κτλ)

 

 

 

 

και στο πλύσιμο βουλιάζει η λαμαρίνα

 

 

 

 

+1

 

 

 

έλα ρε μαζνταρα. γραψου και στο mazda2club

 

 

οσον αφορα τη συγκριση,απλως ανουσια. το ενα ειναι αυτοκινητο της χρονιας και το αλλο ειναι μηχανακι με φρου-φρου εξπολισμο για να δειξει.

 

αμαξι αγοραζεις οχι εξοπλισμο.

 

και δε νομιζω να υπαρχει συγκριση της mazda με οποιαδηποτε αλλη μαρκα σε θεματα αξιοπιστιας.μακραν οτι πιο αξιοπιστο κυκλοφορει

 

δεν σχολιάζω απλά το παραθέτω σε σχέση με το προηγούμενο....ανελέητος funboysmos...εκτός και αν έχεις καμιά αντιπροσωπία mazda (προφανώς όχι εσύ γιατί φαίνεται από τα λεγομενά σου η ηλικία σου αλλα κανάς συγγενής/γνωστός σου)

 

 

Τέλος όσο αναφορά τα γερμανικά/ιαπωνικά μην βλέπουμε τι κάνουν 2 φίλοι μας ο ένας με ιαπονικό και ο άλλος με γερμανικό γιατί ο ένας μπορεί να είναι κα***γκαζος και να το χώνει όλη την ώρα ενώ ο άλλος προσεκτικός γιαυτό να τους βγάζουν τις ίδιες βλάβες... Και προς θεού όχι επειδή έχουμε γερμανικό να λέμε μα όχι και μα όχι από τα 2-3 αμάξια που έχουν περάσει από τα χέρια μας και από 10 φίλους....ένας 30χρόνια μάστορας οκ να μιλήσει.....τελοσπάντων η απόδειξη στο ότι τα ιαπωνικά σε σχέση με τα γερμανικά κρατάνε πιο πολύ καιρό και γενικά δεν νιώθουν είναι η πρώτη στο ότι σε γερμανόφωνο περιοδικό βγαίνουν πιο ζημιάρικα τα γερμανικά από ότι τα ιαπωνικά και η πιο επίσημη και σωστή απόδειξη είναι το τι παλιό κυκλωφορεί στο δρόμο...πόσα παλιά starlet, civic έχετε δει αρχαία τελιώς που ακόμα κρατάνε? Τώρα πόσα γερμανικά έχετε δει? Προφανώς πολύ πιο λίγα....

Δημοσ.
Άμα αυτός είναι fanboy εσύ τι είσαι?

 

Ειμαι fanboy ποιας εταιρειας ακριβως? Η ποιων εταιρειων? Για πες να μαθω κι εγω. Και επισης αν θες κανε quote μερικες προτασεις μου που δειχνουν fanboισμο για συγκεκριμενες εταιρειες.

 

Ρητορικες ερωτησεις.

Δημοσ.

ε ενταξει το opel και το mazda εχουν ενα πλαστικο καπακι απο πανω που τα κανει να δειχνουν σενια, ενω το hyundai δεν εχει καπακι. Μην παρασυρεσαι απτο καπακι. Φανταζομαι οτι χωρις το καπακι δε θα εχουν και τεραστια διαφορα τα 2 τελευταια.

 

Η ουσια βρισκεται στο τι υπαρχει κατω απτα καπακια και πιο συγκεκριμενα εντος, το πως δουλευει και στο ποσο θα ζησουν απροβληματιστα. Τωρα αν το huyndai εχει πιο πολλα καλωδια η πιο μπερδεμενα, ας προβληματιστουν οι συνεργειτζηδες που ειδικευονται σε huyndai. Νομιζω δεν ειναι τοσο σημαντικο για την ποιοτητα το καπακι και τα καλωδια.

 

Που να δεις κανενα cosworth και κανενα calibra με ανοιχτο καπο ανοιχτο.

Δημοσ.

Μα ρε παιδιά η hyundai έχει γενικά την ιδέα κατασκευής φτηνών αυτοκινήτων όχι όμως μη-ποιοτικών!! Αυτό το σημείο θέλει προσοχή....επειδή δεν έχει καπάκι δεν σημαίνει τίποτα άλλο εκτός από το φτηνότερη παραγωγή φτηνότερη πώληση...δείτε και το toyota aygo ξεκινάει από 8000, έχει σχεδιαστεί για να είναι φτηνό δεν έχει τίποτα περιττό πάνω του, είναι ένα εργαλείο....αυτό δεν σημαίνει πως δεν είναι ποιοτικό...

Δημοσ.

Αυτή η σύγκριση με τα καπάκια είναι τόσο ανόητη , όσο η συγκριση με το πώς κλείνουν οι πόρτες...αν κάνουν μπαπ ή γκουπ!:lol:

 

Πολλές εταιρίες έχουν καταλάβει ότι για πολλούς είναι μέτρο σύγκρισης ποιότητας η πόρτα....σε σημείο που πρόσθεσαν έναν βαρυ καπλαμά μέσα ή φελιζόλ με ελάχιστο κόστος φυσικά, μονο και μονο για το ηχητικό effect.

Για αυτό υπάρχουν πολλοί υποστηρικτές της γερμανικής ποιότητας.

Δημοσ.
Αυτο ειναι που λεμε @@δια καπλαμα??

 

 

Αυτό ακριβώς. Διότι η πραγματική μόνωση είναι με πανάκριβα υλικά που μόνο BMW, AUDI, MERCHEDES, LEXUS και άλλα πολυτελή αυτοκίνητα έχουν. Που πληρώνεις όμως τσουχτερά το τίμημα.

Κλείστε την πόρτα σε ενα Fiat Panda. Κλείστε την πόρτα και σε ένα Aygo. Σαφώς η πόρτα του Fiat κλείνει με έναν βαθύτερο μπασο ήχο. Η μία είναι πουπουλο και η άλλη βαριά. Άλλα πώς το Αygo είναι φθηνότερο? Αρα είναι ή δεν ειναι εφετζίδικη η όλη ιστορία?

Δημοσ.

8000 εχει το aygo χωρις air condition και ραδιο.9600 εχει με αυτα.

(btw το aircondition ειναι must στο Ελλαντα)

 

με την ιδια λογικη αμα ειναι εργαλειο ενα αυτοκινητο ας παρει ενα ματιζ.

 

τωρα το σχολιο με το calibra και το cosworth ειναι νομιζω ατοπο.διοτι στην καλυτερη των περιπτωσεων μιλαμε για αυτοκινητα του 93 και 97.πανω απο δεκαετια

 

κατα την ταπεινη μου αποψη τεσσερις ειναι οι παραγοντες που παιζουν ρολο στην αγορα ενος αυτοκινητου.

 

Εμφανιση(εντελως υποκειμενικο)

Τιμη ( αντικειμενικο)

Αξιοπιστια (εν μερει υποκεινικο)

Και μεταπωλητικη αξια(νομοι της αγορας)

 

Ο καθενας σταθμιζει τα παραπανω και κανει την επιλογη του.

 

Λαθος επιλογη δεν υπαρχει.

Δεν ειναι ομως τυχαιο οτι αν δεν ειχαμε ενα οριο στα λεφτα που θα ξοδευαμε για αγορα αυτοκινητου,θα αγοραζαμε το ακριβοτερο.

Δλδ VW ΤΟΥΟΤΑ και ALFA ROMEO(στα μικρα παντα που μας ενδιαφερει)

 

και στην ιδια λογικη ας παρει ενα dacia sandero με 8600.

Δημοσ.

Εγω λέω να προσπεράσω όλα τα σχόλια περι αξιοπιστείας διαφόρων μοντέλων απο άτομα με εμπεριστατωμένες απόψεις του στυλ κλάνω και βουλιάζουν και τα συναφή, για ευνόητους λόγους..Κατα 99% ούτε καν δίπλα δεν θα έχουν περάσει απ' το αυτοκίνητο..Πόσο μάλλον να το έχουν οδηγήσει και να έχουν άποψη.Δεν είναι θέμα όμως..Κι εγώ έτσι ήμουν κάποτε παρόλο που στην οικογένεια υπήρχε ήδη ένα hyundai..Άκουγα γι αυτή την εταιρεία και γέλαγα μέχρι δακρύων.Βέβαια ήμουν και σχετικά μικρός τότε και με ενθουσίαζαν αμάξια κλάσης M3, EVO, Cosworth και πάνω.Όλα αυτά όμως μέχρι να έρθει στην οικογένεια το δεύτερο hyundai.Ένα accent του 2000 που αντικατέστησε το μεχρι τότε excel που είχαμε (το οποίο πουλήθηκε με 160,000+ km και κυκλοφορεί ακόμα).Το accent δεν άργησε πολύ να περάσει σε μένα λοιπόν και μετά από συμβίωση κοντά 10 χρόνων δεν έχω σκοπό να το αλλάξω στο πρόσφατο μέλλον.Θες γιατί όσο και να του πίνω το αίμα ποτε δε μου ζήτησε τίποτα πέρα από service.Θες γιατί έχει τα πάντα από μαμα (απο αερόσακους A/C, προβολάκια κτλ κτλ) στην βασική τιμή άλλων μοντέλων.Θες γιατι είναι οικονομικότατο (ένα τεπόζιτο ~ 40lt μου βγάζει περίπου 550km με κανονική προς γρήγορη οδήγηση).Τελωσπάντων μετά από 180,000km+ τα μόνα έξοδα που έχω κάνει για αυτό (εκτός απ' τα service τα οποία btw μέχρι τα 120,000km ήταν ΕΝΤΟΣ εγγύησης, άρα αρκετά φθηνά) είναι στα 130,000km ένα τρύπιο ψυγείο και ένας αισθητήρας.Σύνολο και για τα 2 περίπου 200Ε.Το μόνο που ίσως μετανοιώνω είναι οτι όταν το αγοράσαμε δεν είχε κυκλοφορήσει ακόμα η έκδοση με τα 105hp κι έτσι μείναμε στην έκδοση των 1300cc που ναι μεν δε βάζει φωτιά στο δρόμο αλλά κινείται αξιοπρεπώς.

 

 

Αρκετά όμως με τα offtopic.Στο θέμα τώρα του παιδιού, νομίζω πως κι εγώ το i20 θα διάλεγα λόγω τιμής και εξοπλισμού που προσφέρει.Το mazdaki μπορώ να πω οτι είναι πολύ όμορφο εξωτερικά αλλά η τιμή του είναι λίγο πιο ψηλά.Επίσης το i20 1.4 έχει 100hp ενώ το mazda2 1.3 είναι στα 75hp που νομίζω είναι αρκετά μεγάλη διαφορά..Απο θέμα αξιοπιστίας δε νομίζω πως υπάρχει πρόβλημα καθώς η mazda (πέρα από τους wankel) δεν είναι και ιδιαίτερα γνωστή για προβλήματα και η hyundai (απο προσωπική πείρα) δε θα με απασχολούσε.Καλές αγορές και καλοτάξιδο όποιο κι αν πάρεις!

Δημοσ.

το ψυγειο του accent εχει μονο 225 € της αντιπροσωπιας,και το γνησιο ως ανταλλακτικο απο την εταιρεια που το κατασκευαζει(Hcc) και το δινει στην χιουνται εχει 150 € χονδρικη.

 

Τωρα πως εχουν 200 ευρω ενα ψυγειο και αισθητηρας μαζι,θεος και η ψυχη του

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...