manos44 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2009 Σκεφτομαι να παρω ενα αμαξακι κ ειμαι αναμεσα σε αυτα τα 2. Το Hyundai i20GL 1.4 και το Μazda 2 1.3 comfort+ για την ακριβεια. Θα ηθελα αμα μπορειτε να μου πειτε μια γνωμη κ εσεις μηπως κ καταληξω καπου τελικα. Αμα θελετε να μου προτεινεται κατι αλλο ευπροσδεκτο αλλα το budget μου φτανει μεχρι 12.000€. Ευχαριστω...
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2009 το mazda 2 εχει παρει κακες κριτικες αποσα αρθρα ετυχε να διαβασω. Θα μου πεις, καθομαι κ διαβαζω περιοδικα? Ε διαβαζω που και που, στις 5 π@π@ριες που γραφουν τα 2 μπορει ναναι και σωστα. Για το αλλο δεν εχω ασχοληθει, δε το εχω ψαξει, δεν ξερω, δεν απαντω . Τσεκαρε σε αυτα τα λεφτα seat ibiza παντως, ειναι κλασικο value for money. Απλα θα το παρεις χωρις extra. Αν φυσικα σε ενδιαφερει ο Γερμανος και οχι ο Ιαπωνας-Κορεατης αποκλειστικα.
Stefanaras Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2009 Αγαπητέ MiDi_MiLiZ μήπως θα μπορούσες να μας δείξει κάποιες από τις 'κακές' κριτικές που έχεις διαβάσει για το Mazda 2;; Γιατί εγώ από όσες έχω διαβάσει κυρίως θετικά σχόλια αποκόμησα. Προφανώς και δεν είναι το κορυφαίο στη κατηγορία του αλλά σίγουρα μεσα στα 3-4 πρώτα. Άποψη μου βέβαια, ότι είναι λίγο υπερτιμημένο (σε σχέση με τη πραγματική του αξία αλλά σίγουρα θα ήταν ένα απο τα test-drive μου αν αποφάσιζα να πάρω τέτοιο αυτοκίνητο) στην έκδοση με τα 86 άλογα. Φίλε Μάνο, παρατήρησα ότι η έκδοση που κοιτάς αφορά μόνο τον αργό κινητήρα με τα 75 άλογα (πιο οικονομικό) και όχι τον 'νευρικό' με τα 86. Να φανταστώ ότι προορίζεται για 2ο αμάξι πόλης και όχι σαν κύριο σωστά...; Αν κάνω λάθος, επειδή το αμάξι δε πάει μία και δεν ενδείκνυται για ταξίδια εκτός πόλεως (έστω και μικρά), θα προτιμούσα το Hyundai το οποίο είναι και πιο δυνατό αλλά και πιο άνετο. Να αναφέρω ότι η Hyundai με το λανσάρισμα της σειράς i κυριολεκτικά τάραξε τα νερά της αγοράς καθώς εκτός από την αξιοπιστία, τη φθηνή συντήρηση (σέρβις-ανταλλακτικά) και την χαμηλή τιμή πώλησης που συνόδευαν τα αμάξια της τα προγούμενα χρόνια, πρόσφερε στους μελλοντικούς της πελάτες σχεδίαση (εμφάνιση), επιδόσεις, οδική συμπεριφορά και ποιότητα κατασκευής και συναρμολόγησης εφάμιλα με τις 'μεγάλες' (και αισθητά πιο ακριβές) εταιρίες του χώρου. Έπαψαν να είναι απλά τίμια -value for money- αυτοκινητάκια και κοιτάνε στα μάτια τον ανταγωνισμό. Δυστηχώς δεν έχω προσωπική εμπειρία να παραθέσω (όπως αντίθετα έχω για το mazda) για το συγκεκρημένο μοντέλο, αλλά τα i10 και i30 είναι απλά κορυφαία στις κατηγορίες τους. Αν τώρα προορίζεται για δεύτερο αμάξι, θα έπαιρνα το mazda (και φυσικά την 'ψόφια' έκδοση με τα 75 - 1500 ευρώ παραπάνω δεν δικαιολογούνται με τίποτα από τα 11 άλογα) το οποίο είναι λίγο πιο οικονομικό, λίγο πιο μικρό (βοηθάει στο παρκάρισμα), και επίσης ένα στάδιο κάτω όσο αναφορά την φορολόγηση-ασφάλιση του. Στη θέση σου θα κοίταγα σίγουρα το νέο polo στη βασική του έκδοση (η οποία είναι πλήρης εν αντιθέσει των προηγούμενων ετών) στα 1.2 λίτρα αλλά και φυσικά το κορυφαίο sirion της Daihatsu στα 1.3, τα οποία είναι στα ίδια λεφτά.
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2009 Αγαπητέ MiDi_MiLiZ μήπως θα μπορούσες να μας δείξει κάποιες από τις 'κακές' κριτικές που έχεις διαβάσει για το Mazda 2;; Γιατί εγώ από όσες έχω διαβάσει κυρίως θετικά σχόλια αποκόμησα. Προφανώς και δεν είναι το κορυφαίο στη κατηγορία του αλλά σίγουρα μεσα στα 3-4 πρώτα. Αγαπητε stefanara ομολογω οτι το περιοδικο που ειχα διαβασει δε το εχω στη κατοχη μου για να στο παραθεσω, ωστοσο μετα απο λιγο ψαξιμο βρηκα ενα AKOMA συγκριτικο που απαντα σε αυτο που μου ζητας. Εδω εισαι: http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=13&art_id=9755 Σου παραθετω κι εδω μερικα αποσπασματα για του λογου το αληθες: στο θέμα των διαστάσεων, το Mazda δείχνει -και το αισθάνεσαι- μικρότερο απ’ ό,τι πραγματικά είναι (3.885 χλστ.), και παραμένει το μικρότερο της παρέας not big deal πιθανως. Απλα κραταμε οτι ειναι το μικροτερο απο fiesta/ibiza/corsa/mazda2 αν και ακριβοτερο απο τα 3 τελευταια. Οι χώροι, και στην περίπτωση του Mazda, ακολουθούν τις εξωτερικές διαστάσεις: Είναι οι μικρότεροι από των τεσσάρων αυτοκινήτων της δοκιμής μας Ομοιως με το παραπανω. Από κει και πέρα, είναι πιο στενόχωρο, και το εσωτερικό του λιγότερο πρακτικό. Από πλευράς οδικής συμπεριφοράς, είπαμε ότι πρόκειται για την απόλυτη διάψευση της ρήσης «ίδιο δάπεδο - ίδιο αυτοκίνητο». Στο «2» η υπερστροφή έρχεται πιο απότομα, ελέγχεται από το -εξίσου γρήγορο με του Fiesta- τιμόνι, αλλά πάσχει από την εμπρός ανάρτηση, η οποία δυσανασχετεί στις ανωμαλίες, και μάλιστα χωρίς το αυτοκίνητο να κρίνεται σφιχτό συνολικά, αφού γέρνει περισσότερο απ’ ό,τι το Fiesta. Οι εμπρός τροχοί έχουν την τάση να σπάνε εύκολα την πρόσφυση, ενώ δυσάρεστοι είναι οι κραδασμοί στο τιμόνι από τις ανωμαλίες του δρόμου. Επιπλέον, η απόσταση ακινητοποίησης είναι σημαντικά μεγαλύτερη από εκείνη των τριών αντιπάλων του. Εδω ομως που βλεπω - περι υπερστροφων σε μπροστοκινητο αμαξι μηκους 3800 - περι κλισεων αμαξωματος - περι μετριας εμπροσθιας αναρτησης - περι κακης πρσφυσης - περι κραδασμων στο τιμονι - περι μεγαλης αποστασης ακινητοποιησης - ΟΛΑ ΑΥΤΑ συγκεντρωμενα σε ΕΝΑ αμαξι μοντελο 2009! Κι ομως γινεται... θα μου επιτρεψεις να το διαγραψω απο τις επιλογες μου. Και σιγουρα να μη το εχω μεσα στα 3-4 πρωτα της κατηγοριας οπως εσυ. Εσυ βεβαια η καποιος αλλος μπορει να μην λαμβανει υποψιν αυτα τα κριτηρια και να τον ενδιαφερει πιο πολυ η εμφανιση πχ ή αν εχει εντυπωσιακες οθονουλες και κουμπακια στη κονσολα αποτι η ενεργητικη ασφαλεια. Περι ορεξεως.... Γενικά, το μικρό Mazda δίνει την εντύπωση ότι οδηγείς αυτοκίνητο μιας κατηγορίας κάτω από τα υπόλοιπα τρία, και το μέγεθος από μόνο του δεν αποτελεί δικαιολογία. Αποψη του αρθογραφου αυτη...Δεν ειναι απαραιτητα de facto απλως το παραθετω μιας και το ζητησες. Τέλος, το «2» της Mazda κάνει σαφές ότι πρόκειται για σουπερμίνι, και όχι για σούπερ-σουπερμίνι, όπως τα υπόλοιπα τρία του διαγωνίσματός μας. Τόσο με το μέγεθός του όσο και με την επίγευση που αφήνει μετά την οδήγησή του. Δεδομένης της πολύ χαμηλής τιμής αγοράς του, είναι εξαιρετική επιλογή για δεύτερο αυτοκίνητο, αλλά ως πρώτο όχημα θα δυσκολευτεί να καλύψει τις ανάγκες του κατόχου του Ομοιως με το απο πανω. Το παραπανω συγκριτικο ειναι μεταξυ νεου fiesta, νεου ibiza, νεου corsa και mazda 2. ΥΓ. ξερω την απαντηση, περι πληρωμενων δημοσιογραφων, αλλα εγω απλως παραθετω οτι μου ζητησες, μιας και ελεγες οτι το mazda παιρνει θετικες κριτικες.
tzotzo Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2009 οσον αφορα για την ποιοτητα κατασκευης του i20 θα παραπεμψω στον οποιον επιδοξο αγοραστη να ανοιξει το καπω... και μετα να μου πει αν ειναι σωστη ποιοτητα κατασκευης.
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2009 οσον αφορα για την ποιοτητα κατασκευης του i20 θα παραπεμψω στον οποιον επιδοξο αγοραστη να ανοιξει το καπω...και μετα να μου πει αν ειναι σωστη ποιοτητα κατασκευης. Τι ψαχνεις. Και για Lada καποιος θα βρεθει να μιλησει με τις κλισε εκφρασεις στις συζητησεις περι αυτοκινητων...ποιοτητα κατασκευης, αξιοπιστο μοτερ, καλη συναρμολογηση κλπ..Εχουμε φτασει σε επιπεδο να λεμε τα huyndai top στην κατηγορια τους σε ποιοτητα πλεον.
tzotzo Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2009 ειναι λες και τα πεταξανε ολα μαζι μεσα.μπλοκ,ιμαντες τροχαλιες,καλωδια ενας αχταρμας
eSATA Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2009 απο αυτα που λες προτιμω το i20, αλλα δες και το getz:mrgreen:
tolkki Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2009 Hyundai vs (οποιοδηποτε αλλο αυτοκινητο) σημειωσατε 2 Μια φορα εκλασα διπλα απο ενα Hyundai και εκανε ενα τεραστιο βαθουλωμα στη πορτα...:p:p
Physics_Rulez Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2009 Πω πω... νοικιάσαμε ένα getz το καλοκαίρι και μας έβγαλε την παναγία. Δε θα αγόραζα ποτέ χιουντάι
De@th L0rd Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2009 Hyundai vs (οποιοδηποτε αλλο αυτοκινητο) σημειωσατε 2 Μια φορα εκλασα διπλα απο ενα Hyundai και εκανε ενα τεραστιο βαθουλωμα στη πορτα...:p:p Πω πω... νοικιάσαμε ένα getz το καλοκαίρι και μας έβγαλε την παναγία.Δε θα αγόραζα ποτέ χιουντάι Απείρως τεκμηριωμένες απόψεις. Το καλό το αυτοκίνητο δηλ. πρέπει να έχει 8 χιλ. λαμαρίνα κ επίσης θα πρέπει να δουλεύει άψογα εφόσον το έχουν μαμήσει 1002 διαφορετικοί οδηγοί που το νοίκιασαν καθώς και μετά την πλημμελή συντήρηση από αυτόν που τον νοικιάζει...
million_voices Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2009 εχω το Mazda 2 1.3 86ps touring καλα κρατηματα,καλουτσικος κινητηρας,επαρκη φρενα,νορμαλ για την κατηγορια ποιοτητα κατασκευης,απαραδεκτο απο θεμα χωρων για μικροαντικειμενα,στα πλαισια της κατηγοριας οι χωροι,φοβερο τιμονι,επιλογεας ταχυτητων,θεση οδηγου,οικονομικο σε καυσιμα,ευελικτο,ελαφρυ και ομορφο,σκληρουτσικη αναρτηση,καλη ηχομονωση το i20 δεν το εχω οδηγησει αλλα απο θεμα χωρων ειναι ποιο ανετο απο το mazda και ποιοτικα εφαμιλλο θα ελεγα @midi το ειχα διαβασει και εγω αυτο το τεστ που αναφερεις και μπορω να σου πω οτι ειναι ξεκαθαρα μεροληπτικο υπερ του Fiesta το οποιο ποιοτικα ειναι χειροτερο του mazda (εννοω αντοχη υλικων και συναρμογη),χωρους μικροτερους πισω,ιδιους μπροστα και καλυτερο πορτμπαγκαζ,ποιο ανετη αναρτηση αλλα ποιο ψοφιος κινητηρας στις χαμηλες-μεσαιες σαλ γενικως μην εμπιστευεστε τα τεστ αντιθετα ακουτε αυτα που λενε οι κατοχοι
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2009 εχω το Mazda 2 1.3 86ps touring καλα κρατηματα,καλουτσικος κινητηρας,επαρκη φρενα,νορμαλ για την κατηγορια ποιοτητα κατασκευης,απαραδεκτο απο θεμα χωρων για μικροαντικειμενα,στα πλαισια της κατηγοριας οι χωροι,φοβερο τιμονι,επιλογεας ταχυτητων,θεση οδηγου,οικονομικο σε καυσιμα,ευελικτο,ελαφρυ και ομορφο,σκληρουτσικη αναρτηση,καλη ηχομονωση το i20 δεν το εχω οδηγησει αλλα απο θεμα χωρων ειναι ποιο ανετο απο το mazda και ποιοτικα εφαμιλλο θα ελεγα @midi το ειχα διαβασει και εγω αυτο το τεστ που αναφερεις και μπορω να σου πω οτι ειναι ξεκαθαρα μεροληπτικο υπερ του Fiesta το οποιο ποιοτικα ειναι χειροτερο του mazda (εννοω αντοχη υλικων και συναρμογη),χωρους μικροτερους πισω,ιδιους μπροστα και καλυτερο πορτμπαγκαζ,ποιο ανετη αναρτηση αλλα ποιο ψοφιος κινητηρας στις χαμηλες-μεσαιες σαλ γενικως μην εμπιστευεστε τα τεστ αντιθετα ακουτε αυτα που λενε οι κατοχοι δεν θα σε αμφισβητησω. Απλα κατοχος -ειδικα στην Ελλαδα- να παραδεχθει οτι πηρε αμαξι του κουτιου και του βγηκε πατατα, δυσκολα θα βρεθει. Ειδικα οταν η συζητηση αφορα συγκριση με αλλο μοντελο της ιδιας κατηγοριας. Εκει ολοι κοπτονται να πουν οτι το δικο τους αμαξι ειναι απτα 3-4 καλυτερα της κατηγοριας. Ακομα και Lada να εχει ο αλλος, αυτο θα κανει. Και δεν το κανει επιτηδες. Το κανει, πρωτα για να πεισει τον ιδιο του τον εαυτο...Επισης το κανει διοτι ζητημα αν εχει οδηγησει (υπο καταληλες συνθηκες) πανω απο 1 αμαξι της ιδιας κατηγοριας για να ειναι σε θεση να κανει συγκριση. Οποτε αφου τσουλαει στον κατηφορο, αφου φρεναρει και αφου περναει τις στροφες με 10χλμ/ωρα, ειναι καλο... Δεν αναφερομαι σε σενα, μιλαω γενικα για τον Ελληνα κατοχο αυτοκινητου. Κι εγω απο δαυτους ειμαι
ikaruga24 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2009 δεν θα σε αμφισβητησω. Απλα κατοχος -ειδικα στην Ελλαδα- να παραδεχθει οτι πηρε αμαξι του κουτιου και του βγηκε πατατα, δυσκολα θα βρεθει. Ειδικα οταν η συζητηση αφορα συγκριση με αλλο μοντελο της ιδιας κατηγοριας. Εκει ολοι κοπτονται να πουν οτι το δικο τους αμαξι ειναι απτα 3-4 καλυτερα της κατηγοριας. Ακομα και Lada να εχει ο αλλος, αυτο θα κανει. Και δεν το κανει επιτηδες. Το κανει, πρωτα για να πεισει τον ιδιο του τον εαυτο...Επισης το κανει διοτι ζητημα αν εχει οδηγησει (υπο καταληλες συνθηκες) πανω απο 1 αμαξι της ιδιας κατηγοριας για να ειναι σε θεση να κανει συγκριση. Οποτε αφου τσουλαει στον κατηφορο, αφου φρεναρει και αφου περναει τις στροφες με 10χλμ/ωρα, ειναι καλο... Δεν αναφερομαι σε σενα, μιλαω γενικα για τον Ελληνα κατοχο αυτοκινητου. Κι εγω απο δαυτους ειμαι Ειδικα αυτοι που αγοραζουν ακριβοτερα και prestige μοντελα με μαρκες οπως audi, mercedes, BMW. Να δεις γυρω γυρω στα αναλογα φορουμ τι γινεται και αυτοι το εχουνε κρυφο καμαρι και δεν λενε τιποτα προς τα εξω για να μην τους πουνε και μαλακες. Αυτη η βλαχογυφτια που κατατρεχει τον Ελληνα προσπαθωντας να πεισει τον εαυτο του για αδικαιολογητα πραγματα ειναι πραγματικα απιστευτη. Αν τοσο ποια ενδιαφερει καποιον τι "σημα" εχει μπροστα το αμαξι του τοτε ας παρει αυτο που -πραγματικα- γουσταρει και -αντεχει- να παρει και ας ξηλωσει το σημα και ας βαλει αυτο που θελει η τιποτα. Ξερετε ποσσα ατομα ειχε ξεγελασει ενα φιλαρακι μου στην αρχη με το KIA CEED που του ξυλωσε τα σηματα και το παρουσιαζε για τα πρωτα 20 λεπτα σαν BMW? Απλα πρεπει να το δειτε για να το πιστεψετε, για τις αντιδρασεις του κοσμου περισσοτερο μετα τον "ελεγχο" που του κανανε.
million_voices Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2009 νομιζω οτι ημουν αντικειμενικος και ναι εχω οδηγησει για μεγαλα χρονικα διαστηματα Peugeot 106,Mitsubishi Colt,Nissan Micra δεν εβαλα μεσα κατι Getz και Fiesta (τωρινο και παλιοτερο μοντελο) που εχω οδηγησει για λιγο αυτα που γραφω ειναι ακριβως οτι εχω αποκομησει απο το 2αρι εχοντας 5000 χλμ μαζι του ps για το θεμα Ευρωπαικα Vs Japan και εχοντας εμπειρια και με μοτοσυκλετες επιμενω,περι ορεξεως βεβαια τα γνωστα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.