Προς το περιεχόμενο

Αγορά ford fiesta 1.4 ή μήπως όχι?


iren_e

Προτεινόμενες αναρτήσεις

αν μπορεις να περιμενεις λιγο τελη 2009 αρχες 2010

 

ερχεται και αυτο και προβλεπω στην Honda θα ιδρωσουν λιγο

 

http://www.carzine.gr/periodiko/page67.htm

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπον ας πω κι εγω τη γνωμη μου.

Η Φορντ φημιζοταν για τα καλα και φθηνα αυτοκινητα της. Δεν ισχυει αυτο με το Φιεστα. Καλο αμαξι δειχνει να ειναι ΑΛΛΑ:

--> η βασικη του εκδοση ΔΕΝ ΕΧΕΙ κλιματισμο/air condition/κατι τελος παντων που να βγαζει δροσια. Δεν εχει ηλεκτρικα παραθυρα ουτε καν μπροστα. Δεν εχει ραδιοcd(μικρη σημασια).

--> Αρα πας αυτοματως στην 2η εκδοση που σημαινει αρκετα ευρω παραπανω (για την ακριβεια με το κλειδι στο χερι βγαινει πανω απο 14.500 η επομενη εκδοση fiesta).

--> Νομιζω πως ειναι πολυ υπερτιμημενο και ακριβο σε σχεση με τον ανταγωνισμο. Δεν ξερω για ποιο λογο, αλλα την ψωνισαν πολυ εκει στη Φορντ για να πουλανε αμαξι χωρις ΒΑΣΙΚΟ εξοπλισμο εν ετει 2009 τοσο ακριβα. Καλη κατρακυλα στις πωλησεις τους ευχομαι, αν συνεχισουν με αυτα τα μυαλα το τμημα marketing.

 

Κατα τ'αλλα ομορφο αμαξι.

Ας αναφερουμε ομως και μερικα πλεονεκτηματα της Φορντ.

α. Χαμηλο κοστος σερβις

β. Χαμηλο κοστος αναταλλακτικων

γ. Χαμηλο κοστος συντηρησης γενικοτερα σε σχεση με τον ανταγωνισμο

 

 

Με δεδομενο οτι εισαι διατεθιμενη να δωσεις 14.500 λοιπον, θα σου προτεινω με σειρα:

1. Seat Ibiza (γρηγοροτερο το 101hp, φθηνοτερο, περισσοτερα extra, Volkswagen, πιθανως καλυτερο αμαξι συνολικα).

2. Alfa romeo mito. Ακριβο αλλα πανεμορφο.

3. Fiat punto.

 

Να σημειωσω οτι στην οικογενεια εχουμε Ford focus και Seat ibiza. Και τα πηραμε το ιδιο ετος και εχουν περιπου ιδια χιλιομετρα. Το Φορντ ειναι πιο ζημιαρικο αυτοκινητο κυριως με τα ηλεκτρονικα του. Το Σεατ ειναι πολυ πιο αξιοπιστο μεχρι στιγμης, αλλα εχει ακριβοτερη συντηρηση παροτι 200 κυβικα μικροτερο και πολυ μικροτερη κατηγορια αυτοκινητου.

Κοινως το ford και μας εχει αφησει και περισσοτερα λεφτα μας εφαγε εν τελει λογω ζημιων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα γραψω την αποψη μου η οποια ισχυει μονο αν κυκλοφορεις στην Αθηνα.Αν εισαι επαρχια,μην το διαβαζεις καν.

 

Θα ελεγα να περιμενεις λιγο να δεις τι θα ισχυσει με τα νεα "πρασινα τελη" και την εισοδο στο δακτυλιο.Οταν ξεκαθαρισει το τοπιο,και μιας και ενδιαφερεσαι για μικρο αυτοκινητο,θα μπορεις να παρεις καποιο που θα κινειται ελευθερα στο δακτυλιο.Η νεα Μιτο με τον multiair 135 θα μπαινει ελευθερα δακτυλιο(το ιδιο φανταζομαι και το νεο punto evo με τον ιδιο κινητηρα).Για αλλα οχηματα,δυστυχως δε γνωριζω,ειχε κυκλοφορησει ομως μια αντιστοιχη λιστα το καλοκαιρι.Ψαξτο

 

Ειναι πιστευω μεγαλο κινητρο για καποιον που μενει Αθηνα και κινειται με το αυτοκινητο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπον ας πω κι εγω τη γνωμη μου.

 

Να σημειωσω οτι στην οικογενεια εχουμε Ford focus και Seat ibiza. Και τα πηραμε το ιδιο ετος και εχουν περιπου ιδια χιλιομετρα. Το Φορντ ειναι πιο ζημιαρικο αυτοκινητο κυριως με τα ηλεκτρονικα του. Το Σεατ ειναι πολυ πιο αξιοπιστο μεχρι στιγμης, αλλα εχει ακριβοτερη συντηρηση παροτι 200 κυβικα μικροτερο και πολυ μικροτερη κατηγορια αυτοκινητου.

Κοινως το ford και μας εχει αφησει και περισσοτερα λεφτα μας εφαγε εν τελει λογω ζημιων.

 

ε???? Τόσο μεγαλύτερο είναι το Focus?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ε???? Τόσο μεγαλύτερο είναι το Focus?

 

ναι αν σκεφτεις οτι το ibiza ειναι 1.4 75hp senso (δηλαδη βασικη εκδοση), ενω το focus ειναι το sedan με τα full extra 1.6. Μιλαμε για 5.000+ευρω διαφορα στην αρχικη τους τιμη. Ναι ειναι μεγαλη διαφορα και σαν αμαξια διαφερουν στα παντα, απο στησιμο μεχρι υλικα, ποιοτητα κλπ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι αν σκεφτεις οτι το ibiza ειναι 1.4 75hp senso (δηλαδη βασικη εκδοση), ενω το focus ειναι το sedan με τα full extra 1.6. Μιλαμε για 5.000+ευρω διαφορα στην αρχικη τους τιμη. Ναι ειναι μεγαλη διαφορα και σαν αμαξια διαφερουν στα παντα, απο στησιμο μεχρι υλικα, ποιοτητα κλπ.

 

Ανεξαρτήτου τιμής το FOCUS βρίσκεται μια κατηγορία πάνω. Το αντίστοιχο της SEAT, στη κατηγορία αυτή, είναι το Leon.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ανεξαρτήτου τιμής το FOCUS βρίσκεται μια κατηγορία πάνω. Το αντίστοιχο της SEAT, στη κατηγορία αυτή, είναι το Leon.

 

Και το αντιστοιχο της Φορντ στο ιμπιζα ειναι το φιεστα να συμπληρωσω :>

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν να πω ότι η βασική έκδοση δεν πουλιέται πουθενά. Υποχρεωτικά πας στη 2η εκδοση.

Την οποία 2η βεβαια, εγώ πήρα με 12.200, και όχι με αυτά τα τρελλά ποσά που ακούω....

(και μάλιστα με ανταλλαγή οπελ κόρσα 3ετιας, στα 6χλδ).

ειναι γεγονος οτι τα πλαστικά που ανοίγουν την πόρτα είναι σχεδόν ψεύτικα κ φοβάσαι μη σου σπάσουν, όπως επίσης, οι πόρτες, δεν εχουν καθόλου καλό "κλείσιμο" (μαλλον κακης ποιότητας λαστιχακια).

Από χωρους είμαι πολύ ικανοποιημένος, ενώ ΕΧΩ ακούσει (δεν εχω κανει ακομα σερβις) ότι εχει φθηνά σέρβις.

Σε φαναρτζίδικη δουλειά που του.....εκανα ο μλκας, η φορντ ζήτησε πολλά και το πήγα σε μη εξουσιοδοτημένο. Πράγματι η λαμαρίνα είναι ψεύτικη, αλλά σύμφωνα με διαφορους, αυτό οφείλεται στην παθητική ασφαλεια (σκέψου οτι το καπό μου εκανε γαμα, με μόνο 25 χλμ ταχυτητα, και ο φαναρτζης το ίσιωσε πρόχειρα με το χερι, χωρίς δύναμη...Εξαιτίας της παθητικής ασφάλειας λέει έγινε αυτό).

Οπως προειπα, γκαζι δυνατό, φρενο μέτριο (αποψη: αλλαξε ελαστικά, μη μείνεις με τα μαμήσια).

Γενικές εντυπώσεις: Στα λεφτά που το πήρα εγω, ήταν πολύ καλή επιλογή.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. σχετικά αθόρυβο, πραγματικά δεν ακούς τίποτα!

 

έχω το 1400 του 2006 (καινούριο το είχα πάρει)

 

κάνει λίγο θόρυβο στις υψηλές ταχύτητες, κατά τα άλλα πολύ ικανοποιημένος!!

 

και λίγο γκάζι ακόμα θα το ήθελα, αν μπορούσα θα πήγαινα στο 1600...

 

σέρβις οικονομικό, λαστιχάκια έβαλα μισελέν και σώθηκα!!!:-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βλέποντας το fiesta από κοντά προχθές στην αντιπροσωπεία διαπίστωσα πόσο ωραίο είναι και στο εσωτερικό του. Άνετες θέσεις τόσο μπροστά όσο και πίσω, ικανοποιητικός χώρος αποσκευών. Μικρή λεπτομέρεια... οι πίσω επιβάτες δεν έχουν χειρολαβή αντ' αυτού έχει κάτι κρεμαστράκια (!). Τώρα θα μου πειτε αυτοκίνητο είναι, δεν είναι και λεωφορείο αλλά μου έκανε εντύπωση (ίσως αυτό να συμβαίνει μόνο στη συγκεκριμένη έκδοση -trend). Αυτό που πρόσεξα επίσης είναι ότι τα πλαστικά στις πόρτες φαινόντουσαν λίγο ψεύτικα. Ωστόσο αυτά είναι λεπτομέρειες. Tο βασικό που με προβλημάτισε είναι το μεγάλο ταμπλό και η δυσκολία που πιστεύω ότι θα μου δημιουργήσει αυτο σε οδήγηση-παρκάρισμα :( Μένει το test drive για να διαπιστώσω αν όντως θα ισχύσει κάτι τέτοιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι εννοείς το ταμπλο θα σου δημιουργήσει πρόβλημα στο παρκάρισμα? Εγώ πάντως δεν έχω κανένα πρόβλημα και δεν νομίζω οτι θα πρέπει να σε ανησυχεί και εσενα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Yποθέτω πως εννοεί ό,τι εμποδίζει την ορατότητα μπροστά και κάτω.

Αλλά δύσκολο να βλέπεις τελείωμα του καπό σε σημερινά αυτοκίνητα..

Εκτός αν για <<ταμπλό>> εννοεί την εταζέρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

iren_e μην ανησυχεις για αυτο.Ολα μια συνηθεια ειναι.Σαφως και δεν ειναι λογος αυτος για να μην παρεις το συγκεκριμενο αυτοκινητο.Στο κατω κατω με 200-300 ευρω βαζεις αισθητηρες παρκαρισματος μπρος-πισω και παρκαρεις στα 10 εκατοστα χωρις προβλημα.

Για την οδηγηση δε νομιζω οτι θα ειναι προβλημα,σε μιση ωρα θα το εχεις συνηθισει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...