clevercitizen Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2009 Καλημέρα. Διαμένω στην επαρχία όπου ο ΦΠΑ σε όλα τα μαγαζιά είναι 13%. Σε μια πρόσφατη αγορά μου μέσω ιντερνετ από πλαίσιο ζήτησα να μου αποστείλουν το προϊόν(hardware) με 13% και όχι 19%. Αυτοί αρνήθηκαν και μου είπαν ότι 13% μόνο με τιμολόγιο και όχι απόδειξη λιανικής. Έχω παραγγείλει πάρα πολλές φορές τα τελευταία 5 χρόνια από eshop(μέσω ίντερνετ πάντα) και πάντα ο ΦΠΑ ήταν 13%. Από you μάλιστα, στη σελίδα τους υπάρχει και διευκρίνηση σχετικά με το ΦΠΑ. Να σημειώσω ότι στην περιοχή μου eshop-point άνοιξε πριν ένα χρόνο, οπότε αν μια δικαιολογία είναι η ύπαρξη φυσικού καταστήματος για το μειωμένο ΦΠΑ, δεν υφίσταται. Παίρνοντας τηλ τη γραμματεία καταναλωτή 1520, εχθές μου έδωσαν το τηλ του υπουργείου Ανάπτυξης. Δεν το σηκώνουν. Ξαναπαίρνοντας τηλ σήμερα μου είπαν "ΔΕ ΓΝΩΡΙΖΩ" και πάρε του υπουργείο οικονομικών ή τη Δ.Ο.Υ. και όταν τους ρώτησα να μου δώσουν τηλέφωνα μου είπαν "ΔΕΝ ΞΕΡΩ". Το υπουργείο οικονομικών, φυσικά, δε σηκώνει κανένα τηλέφωνο.... Και ερωτώ τώρα, εγώ ως καταναλωτής τι έχω να αντιμετωπίσω? Το πλαίσιο, που καλώς ή κακώς μου λέει ότι ο μόνος νόμος που έχουμε είναι ο τάδε και λέει μόνο στα τιμολόγια 13%? Στην τελική αυτό το 6% διαφοράς δεν πάει καν στην τσέπη του αλλά στο κράτος. Τη γραμματεία καταναλωτή με μια απαθέστατη/επιθετική απάντηση? Τα υπουργεία που δε σηκώνουν τα τηλέφωνα? Εγώ έχω ψιλοθυμώσει με τη στάση της γραμματείας καταναλωτή, δηλαδή αν είναι να συμπεριφέρεται έτσι στους καταναλωτές, πρέπει να ανοίξει και άλλος οργανισμός για να την ελέγχει? Έλεος δλδ..... Αν γνωρίζει κάποιος κάτι σχετικά με το ΦΠΑ(ίσως και κάποιο νόμο) ή που μπορώ να απευθυνθώ για να ενημερωθώ...... Σας ευχαριστώ. Να σημειώσω ότι είναι η πρώτη φορά που αγοράζω κάτι από πλαίσιο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.