Sibi Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2002 Pedia to neo chip tis SiS exei entiposiakes epidoseis,se merika benchmarks ksepernaei akoma ke GeForce4 Ti4200!!texnologia 0,13 micron,xamili timi,kala xaraktiristika. deite merika reviews sto www.powerhouse.gr
agpr Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2002 Το συμπέρασμα το διάβασες; For gamers, the Xabre 600 is hit or miss. The performance we noted was either very good or very bad, depending on the application, whereas the cards from nVidia and ATI more or less perform around the same levels in any application. If you're using older games, such as games that use DirectX 8 and below, the Xabre 600 should be a great performer. In all of out older benchmarks, the Xabre 600 gave performance at or above the level of the more expensive GeForce4 Ti4200 card. Unfortunately, new titles simply don't run well on the Xabre 600. Any game that uses pixel or vertex shading, whether it be OpenGL or Direct3D, showed major slowdowns on the Xabre 600. New titles like UT2003, Battlefield 1942, or No One Lives Forever 2 all had trouble maintaining decent performance levels on the board. Unfortunately, the SiS "Vertexilizer" hardware/software engine is holding the entire card back, and until SiS moves to a true hardware vertex shader engine, the Xabre series will stay behind the competition. Considering the whole point of a graphics card is to take processing power off the main GPU, SiS touting one of the their main features as putting more load back on to the CPU strikes us as odd. So, is the Xabre 600 card from SiS something we would recommend to our customers? More than likely, no. The budget offerings from ATi and nVidia solutions perform, on the whole, at the same level as the Xabre 600. Not to mention ATi and nVidia's driver sets are much more solid, and there are much more reliable retail partners using these chipsets, whereas we've only seen a few small OEM's pick up Xabre 600 GPU's for actual retail boards. The Xabre 600 in itself isn't a bad board, but its staying power on the market is likely to degrade rather quickly. Εντυπωσιακή;! Και από ό,τι είδα δεν μιλά καθόλου για texture quality.Αν κάνει τα ίδια "κόπλα" με τα προηγούμενα xabre(χαμηλή ποιότητα texture, για να κερδίσει σε επιδόσεις), τότε όχι εντυπωσιακή δεν είναι, αλλά μάλλον κακή. Όσο για fsaa και anisotropic....
Narayan Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2002 Σε κάθε περίπτωση πάντως καλύτερη αγορά από μια ΜΧ...
mandos Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2002 ego tha perimeno na do thn trident na apantaei se ola auta an kai den nomizo oti einai kalhterh agora apo mia mx, exartatai panta ti thes!
Sibi Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2002 Μέλος Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2002 gia tin timi pou exei pistevo pos einai poli kali.o hardcore gamer fisika ke den tha parei sis.den einai asximo omos pou se merikes efarmoges ipervenei ke tin ti4200 (vlepe quake 3-vgenei proti ap'oles:ti 4200,9000 pro,gf4mx). to perimenes esi apo mia karta san tin xabre 600? pistevo pos me neotera drivers tha afksithoun oi epidoseis tis kai stis alles efarmoges.afto to benchmark me to quake 3 dixnei pos i xabre600 einai poli isxiri,apla iparxoun kapoies asimvatotites.
Επισκέπτης Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2002 Μερικά πράγματα απλά δεν γίνονται με drivers. Εφόσον δεν έχει vertex και pixel shaders ό,τι drivers και να βγάλει στα καινούργια παιχνίδια θα σέρνεται.
agpr Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2002 Ποια τιμή έχει; Γιατί στο review δεν είδα να γράφει για τιμή. Η ιστορία της sis δεν νομίζω πως προιωνίζεται καλύτερους drivers.Για ποιότητα textures και μετρήσεις με καλή ποιότητα textures δεν έγραφε τίποτα.Όποιος παρακολούθησε το πρώτο xabre καταλαβαίνει τι εννοώ. Εντυπωσιακή μία κάρτα που στο ut2k3 πιάνει μόλις 30fps? Χωρίς aa&af αυτά.Πιθανώς και με χαμηλής ποιότητας textures. Mπα,δεν εντυπωσιάστηκα.
Sibi Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2002 Μέλος Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2002 gia timi den ksero akoma sigekrimena alla sigoura einai arketa xamili.oson afora vertex kai pixel shader: H XABRE 600 EXEI KAI VERTEX KAI PIXEL SHADER,TORA TI DOULEIA KANOUN AFTO EINAI ALLI IPOTHESI.H KARTA AFTI AN KAI MESAIAS KATIGORIAS SE ORISMENES EFARMOGES EPITIGHANEI ENTIPOSIAKES EPIDOSEIS POU KSEPERNANE ANOTERES KARTES.AFTO EINAI TO ENTIPOSIAKO.KE OPOIOS THELEI NA KANEI TON EKSIPNO SXETIKA ME TA XARAKTIRISTIKA TIS XABRE 600 AS MATHEI PROTA POIOA EINAI AFTA: Full-brown AGP Interface AGP 8X - AGP3.0 compliant AGP 8X 533 MHz with 16 stages pipeline full side-band function Hardware auto detect for AGP1.0, AGP 2.0, or AGP3.0 mode Hyper Velocity 3D Engine DirectX 8.1 --Pixel Shader ver. 1.3. Bump Mapping, Cubic Mapping and VolumeTexture Texture transparency, blending, wrapping, mirror, clamping, fogging, and alpha blending. Vertex fogging and fog table and T/L based vertex fog range Specular lighting 2X/3X/4X full scene anti-aliasing Ultra performance 256-bit engine 4 pixel programmable rendering pipelines and 8 texture units Peak polygon rate: 30M polygon/sec @ 1 pixel/polygon with Gouraud shaded, point -sampled, linear and bilinear texture mapping Peak fill rate: 1200 M pixel/sec, 2400 M texture/sec @ 10,000 pixel/polygon with Gouraud shaded and two bilinear textured Revolutionary VLIW T&L engine Up to 10 active light sources, including point, spot, specular and fog Object space to screen space transform Back face culling Hardware view volume clipping OpenGL two side lighting OpenGL primary and secondary color merging Revolutionary VLIW T&L engine Hardware command queue Direct Draw Accelerator GDI 2000 Accelerator Maximum 128 MB frame buffer with linear addressing AGP8X 533 MHz data read for all 2D engine functions True-to-life MotionFixing Video Processor Down scaling operation, and scaling vector as 1/2, 1/4. De-interlaced and 1/2 down scaling function 4 fields per-pixel motion detection de-interlace function MPEG 2/1 Video decoder Motion Compensation layer decoding architecture Up to 20 M bit/sec bit rate decoding VCD, DVD and HDTV decoding Widely supported Memory Interface 32 MB, 64MB, and 128MB memory configurations 4Mx16, 8Mx16, 1Mx32, 2Mx32 and 4Mx32 DDR SDRAM 128-bit DDR data bus width Highest Functional Integration Programmable 24-bit true-color RAMDAC up to 375 MHz pixel clock TV Encoder Interface Standard feature of connector logic VIP interface (no host interface) VESA Plug & Display for PanelLink Interface Up to 2048x1536 32 bpp resolutions Flexible Double Scene Technology Companion with SiS301 Multi-display combination with dual view function: CD+CRT, CRT+CRT, and CRT+TV NTSC/PAL interlaced display by independent frame rate in 640x480, 800x600 and 1024x768 modes for NTSC and PAL under 8, 15,16, 32 bpp color modes. With all standard VGA display modes User-Friendly Xminator II Unified driver Optimizes both Direct X 8.1 and OpenGL 1.3 for different OS, such as Windows XP/Windows 9X/Windows 2000/Windows ME Enhanced OpenGL and D3D user options Multiple language supported Innovative Xmart Technology Three exceptional features, which are XmartAGP, XmartVision, and XmartDrive; and is specially designed for 3D game enthusiast Dynamical detection and dynamic switching between modes intelligently.
agpr Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2002 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2002 Μερικές ακόμα γνώμες: http://www.lostcircuits.com/video/sis_xabre600/8.shtml http://www.lostcircuits.com/video/sis_xabre600/18.shtml http://www.tech-report.com/reviews/2002q4/sis-xabre600/index.x?pg=14 Sibi,υποθέτω πως ξέχασες το caps ανοιχτό.Δε φαντάζομαι να μας μαλώνεις, έτσι δεν είναι; Για να καταλάβω, η sis είναι εντυπωσιακή: - γιατί ξεπερνά την Ti4200 σε ένα bench .Δεν θα την αγοράσει, όμως, ο hardcore gamer, γιατί στα υπόλοιπα δεν τραβά. Θα την αγοράσει, λοιπόν, κάποιος που δεν ενδιαφέρεται για παιχνίδια. Για ποιο λόγο; Γιατί ξεπερνά σε ένα bench την Τι -Είναι φθηνή.Πόσο φθηνή;Δεν ξέρουμε ακόμα. Κακή απόδοση, κακή ποιότητα γραφικών, ασυμβατότητες και άγνωστη τιμή. Εγώ τουλάχιστον δεν θα την αγοράσω
Επισκέπτης Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2002 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2002 Φωνάζει για να περάσει η γνώμη του... Κοίταξε... Καινούργια καρτούλα που αντί να πάρει φορτίο από την CPU της φορτώνει κι άλλο και κάνει emulation είναι απαράδεκτο. Briefly, instead of using hardware vertex shaders, the Xabre family uses so-called hardware optimized vertexilising, meaning that most of the vertex shading is carried out in software emulation, that is by the CPU rather than the GPU. <hr /></blockquote> ʼσε που δεν έχει καμία υποστήριξη για DirectX9. ΥΓ: Την επόμενη φορά που θες να πεις κάτι, πες το χωρίς να φωνάζεις και χωρίς να κάνεις χαρακτηρισμούς...
Sibi Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2002 Μέλος Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2002 koita egw o idios eipa oti den einai gia hardcore gamers,mathe na diavazeis prote ke meta mila. sorry pou fonaksa toso ke ponese t'aftaki sou kwsn. ego tha tin agoraza,eseis kante oti thelete kollimenoi.
Επισκέπτης Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2002 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2002 Με το να είσαι αγενής δεν περνάς την αποψή σου. Εμείς οι κολλημένοι ΔΕΝ θα την πάρουμε γιατί είναι μουφίτσα. Εσύ που είσαι τόσο πιο έξυπνος από εμάς πάρ' την και άσε μας ήσυχους. Συνέχισε σε παρακαλώ με τα προσωπικά σχόλια, δείχνεις το επίπεδό σου.
agpr Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2002 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2002 Μα Sibi, επειδή διαβάζω προσεκτικά επιμένω να σε ρωτώ. Δεδομένα: 1)Δεν απευθύνεται σε hardcore gamer.Το λες ο ίδιος άλλωστε. 2)Το εντυπωσιακό είναι πως ξεπερνά την Ti4200 σε ένα bench χωρίς aa/af. 3)Δεν γνωρίζουμε τιμή.Υποθέτουμε, αλλά δεν γνωρίζουμε! To δεδομένο #2 προφανώς αφορά τον hardcore gamer, που, όμως, δεν ενδιαφέρεται για τους προαναφερθέντες λόγους. ʼρα μας μένουν οι χρήστες γραφείου και οι ταινιόφιλοι(λίγο-πολύ).Αυτοί για πιο λόγο να εντυπωσιαστούν;; Τέλος πάντων.Με γεια σου η καινούργια εντυπωσιακή κάρτα
Sibi Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2002 Μέλος Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2002 kala e, exete faei trelo kollima etsi? ti den eiste kollimenoi koitaxte pos apantate!!!kala trelo gelio!!apistefto skaloma!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.