Προς το περιεχόμενο

joomla οnline

xampos20

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

καλησπέρα έχω δημιουργήσει ένα μικρό site σε localhost to οποίο βρίσκεται στο μέσα στο φάκελο xampp/htdocs/xampp/sobreros και μία βάση δεδομένων sobreros και αυτή. θα ήθελα να τοποθετήσω το site οnline ποια είναι τα βήματα που πρέπει να κάνω? λόγο του ότι είμαι αρχάριος θα ήθελα μερικά tips πιο αναλυτικά.....

ευχαριστώ.....

Υ.Γ 1)ΧΡΗΣΤΙΜΟΠΟΙΩ ΗΔΗ ΤΟ ΧΑΜΡΡ ΓΙΑ OFFLINE KAI για την βαση το ems manager sql

2)το site περιέχει και ενα component joomla 1.5 to οποίο είναι το 123flash chat......αν σας χρειάζεται....

ευχαριστώ

Δημοσ.

Θ ανεβασεις απλα ολα τ αρχεια του joomla στον φάκελλο www του Server που προκειται να φιλοξενησει την σελιδα σου.Απο κει και περα θα πρεπει να κανεις απ το Localhost export την βαση δεδομένων και αν δε κανω λαθος (γι αυτο που θα σου πω δεν ειμαι σιγουρος) θα πρεπει μεσω του phpMyAdmin στον σέρβερ σου να την κάνεις import ωστε να βαλεις και την βάση του joomla.

Δημοσ.

Και επίσης θα πρέπει να αλλάξεις τα links για την βάση (και τα temp logs etc) μέσα από το configuration.php του Joomla και να βάλεις τα links του server σου.

Δημοσ.

ok boys... thx a lot..... να ρωτήσω κάτι ξέρετε πως μπορώ να βάλω ένα chat όμορφο και εύχριστο μέσα? στο site? ena chat σαν αυτό

https://blueimp.net/ajax/ και σαν demo http://chat.ecobytes.net/

Υ.Γ ρώτησα και στην κοινοτητα του JOOMLA ΚΑΙ κανείς δεν έχει απαντήσει....

φφφφφ

Δημοσ.

Απ οτι βλεπω δεν ειναι καποιο Module για να το εγκαταστησεις.Θα πρεπει να το τοποθετησεις στο index.php μεσα σε καποιο div ισως , ή στο custom module του joomla δίνοντας του καποιο Position.

Δημοσ.

Το κατεβάζεις, το εγκαθιστάς, πηγαίνεις στο menu της Joomla! και δημιουργείς ένα Wrapper. Δίνεις τις διαστάσεις που θέλεις, και αμέσως μετά, το ενεργοποιείς και το βλέπεις στη σελίδα σου :-)

Δημοσ.

καλημέρα το wrapper to δημιουργησα και απο τα ajax κατεβασα αυτές τισ εκδόσεις ajax_chat-0.8.3.zip ajax_chat-0.8.3_SMF.zip