xampos20 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2009 καλησπέρα έχω δημιουργήσει ένα μικρό site σε localhost to οποίο βρίσκεται στο μέσα στο φάκελο xampp/htdocs/xampp/sobreros και μία βάση δεδομένων sobreros και αυτή. θα ήθελα να τοποθετήσω το site οnline ποια είναι τα βήματα που πρέπει να κάνω? λόγο του ότι είμαι αρχάριος θα ήθελα μερικά tips πιο αναλυτικά..... ευχαριστώ..... Υ.Γ 1)ΧΡΗΣΤΙΜΟΠΟΙΩ ΗΔΗ ΤΟ ΧΑΜΡΡ ΓΙΑ OFFLINE KAI για την βαση το ems manager sql 2)το site περιέχει και ενα component joomla 1.5 to οποίο είναι το 123flash chat......αν σας χρειάζεται.... ευχαριστώ
antonisid Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2009 Θ ανεβασεις απλα ολα τ αρχεια του joomla στον φάκελλο www του Server που προκειται να φιλοξενησει την σελιδα σου.Απο κει και περα θα πρεπει να κανεις απ το Localhost export την βαση δεδομένων και αν δε κανω λαθος (γι αυτο που θα σου πω δεν ειμαι σιγουρος) θα πρεπει μεσω του phpMyAdmin στον σέρβερ σου να την κάνεις import ωστε να βαλεις και την βάση του joomla.
ApSiMan Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2009 Και επίσης θα πρέπει να αλλάξεις τα links για την βάση (και τα temp logs etc) μέσα από το configuration.php του Joomla και να βάλεις τα links του server σου.
xampos20 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2009 ok boys... thx a lot..... να ρωτήσω κάτι ξέρετε πως μπορώ να βάλω ένα chat όμορφο και εύχριστο μέσα? στο site? ena chat σαν αυτό https://blueimp.net/ajax/ και σαν demo http://chat.ecobytes.net/ Υ.Γ ρώτησα και στην κοινοτητα του JOOMLA ΚΑΙ κανείς δεν έχει απαντήσει.... φφφφφ
antonisid Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2009 φυσικά και μπορείς.Υπαρχουν πολλά modules chat.Κοιτα στο extensions.joomla.org
xampos20 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2009 ΜΑΝ εγω το συγκεκριμένο ήθελα.... πως μπορώ να το ενσωματώσω μέσα γνωρίζεις?