million_voices Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2009 μπορει να φταιει και το πειραμα της Φιλαδεφειας Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
arxaggelos Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2009 Το ένα δεν αποκλείει το άλλο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
css03027 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2009 Πρόλαβα και παρήγγειλα 5 laptop!! Με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν πως ήταν λάθος οι τιμές και δε θα προχωρήσει η παραγγελία. Υπάρχει κάποιος τρόπος να το κυνηγήσεις για να πάρεις οτι παρήγγειλες? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
d3m0n Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2009 ΤιμολόγησηΟι αναγραφόμενες τιμές όλων των πωλούμενων προϊόντων στην Ιστοσελίδα της Εταιρείας είναι τιμές λιανικής και περιλαμβάνουν Φ.Π.Α. Το τελικό κόστος κάθε παραγγελίας θα υπολογίζεται αφού προστεθούν στη λιανική τιμή κάθε προϊόντος τα έξοδα συσκευασίας (εφόσον αυτά υφίστανται) και αποστολής, για το ύψος των οποίων θα ενημερώνονται οι πελάτες μας πριν από την υποβολή της παραγγελίας τους. Η τιμή που χρεώνεται στον πελάτη είναι η ισχύουσα κατά τη στιγμή της παραγγελίας. Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα τροποποίησης των τιμών των προϊόντων της, ωστόσο, οποιαδήποτε τέτοια τροποποίηση δεν θα επηρεάζει τις ήδη αποσταλθείσες παραγγελίες, οι οποίες έχουν γίνει αποδεκτές από την Εταιρεία. Η Εταιρεία σας παρέχει τη δυνατότητα, κατά την υποβολή της παραγγελίας σας, να επιλέξετε τον τύπο του παραστατικού το οποίο επιθυμείτε να εκδοθεί, απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο, συμπληρώνοντας το σχετικό πεδίο της Ιστοσελίδας. Η συναλλαγή θα θεωρείται ολοκληρωθείσα μόνο μετά την αποστολή γραπτής ηλεκτρονικής επιβεβαίωσης από την Εταιρεία. Σημειώνεται ότι η Εταιρεία δύναται να υπαναχωρήσει και να μην εκπληρώσει μία παραγγελία, ενώ στην περίπτωση αυτή θα επιστρέφεται το τίμημα που τυχόν έχει ήδη εισπραχθεί. Σε τέτοιες περιπτώσεις υποτίθεται ότι είναι καλυμένοι,αλλά άμα το τραβήξεις μπορεί και να το διεκδικήσεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators matrixxx Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2009 Moderators Share Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2009 Με τις τιμες που ειχαν το πρωι ειχαν ενδιαφερον ως καταστημα (αλλα το καλαθι που ειχα φτιαξει δεν το ολοκληρωσα αφου φαινοταν οτι δεν προκειται να κατσει κατι) . Τωρα ειναι απλα χαλια οι τιμες τους, απο τις χειροτερες που υπαρχουν (τουλαχιστον στους δισκους, δεν χανω χρονο να κοιταξω ολο το site). Ευχομαι για τους ιδιους να τσιμπησει κανενα ψαρακι μπας και πουλησουν τιποτα. Να πω εκ πειρας (ειχα αγορασει κατι απο αυτους πριν 3 χρονια 350-400ευρακια και προσπαθησα να αγορασω παλι απο αυτους αλλες 2-3 φορες απο τοτε) οτι ποτε δεν απαντουν σε e-mails και μαλιστα σε mails που εχουν ΑΜΕΣΗ και ΣΑΦΗ προθεση αγορας!! Τελος οι τιμες σας δεν μου αρεσουν καθολου, αλλα επισης δεν εχω καμια διαθεση να σας παρω τηλεφωνο να το συζητησουμε! Προβλημα σας ειναι, οχι δικο μου! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zenwalk Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2009 H πλακα ειναι να δουμε και καμια ανακοινωση στο τελος της χρονιας οτι το ταδε μηνα πραγματοποιηθηκαν 3bil παραγελλιες και τη ταδε μερα 50k clicks ανα ms τοτε γιναμε Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
PaokToTheBone Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2009 Εγώ το είχα ψιλλιαστεί ότι είναι απάτη λόγω του ότι έγιναν πάρα πολλά λάθη μαζεμένα. Στην καλύτερη περίπτωση είναι για να ακουστεί το όνομα του μαγαζιού, στη χειρότερη έχουν μαζέψει πλήρη προσωπικά στοιχεία για πολύ κόσμο. Πάντως όσοι παραγγείλατε να μαζευτείτε όλοι μαζί και να το κυνηγήσετε με το συνήγορο του πολίτη ή τον Εκποιζω. Ακόμη και με τους συγκεκριμένους όρους που έχουν στο site, πρώτα είναι υποχρεωμένοι να ακολουθήσουν τους νόμους του κράτους. Ο νόμος λέει πως με όποια τιμή διαφημίσεις/αναρτήσεις ένα προιόν σε αυτή την τιμή πρέπει να το πουλήσεις. Αλοίμονο αν κάθε βδομάδα αποφάσιζε ένας e-μαγαζάτορας να βγάζει τέτοιους κράχτες για να γίνεται τζέρτζελο. και αν οντως εγινε λα8ος...επι8εση στην σελιδα κτλ...Τι να κυνηγησεις ακριβως?Να παρεις προοιον 2000 ευρω στα 20?Λογικοτατο...Μονο ο κουτοπονηρος Ελληνας σκεφτεται ετσι...Η "ο κυριος " "εχω" απο πισω μ να με υποστηριζουν οι ταδε φορεις για να πουλαω ψευτο τσαμπουκα παιζοντας τον εξελιγμενο τον γνωστη και το δη8εν 8ιγμενο...Και κανενα INKA κανενας συνηγορος του πολιτη δεν 8α σε υποστηριξει για κατι τετοιο.Απο την αλλη ειναι λογικο να 8ελεις να σβηστουν τα προσωπικα σου στοιχεια...Αλλα φαντασου ποσο τα σεβομαστε και τα προσεχουμε βαζοντας τα σε μια φορμα παραγγελιας που ξερουμε οτι 8α ειναι ακυρη.... Πρόλαβα και παρήγγειλα 5 laptop!! Με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν πως ήταν λάθος οι τιμές και δε θα προχωρήσει η παραγγελία. Υπάρχει κάποιος τρόπος να το κυνηγήσεις για να πάρεις οτι παρήγγειλες? δεν νομιζω αδερφε οτι 8α καταφερεις κατι και οτι αξιζεις να κανεις κατι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
APOTHEMA.GR Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2009 Αγαπητοί αναγνώστες του Insomnia, Μετά το χθεσινό περιστατικό νιώθουμε την υποχρέωση σαν εταιρία να σας ενημερώσουμε για το τι ακριβώς συνέβη. Λόγω τεχνικού προβλήματος η συντριπτική πλειοψηφία των προϊόντων στην κατηγορία Υπολογιστές είχαν ΕΜΦΑΝΩΣ λάνθασμένες τιμές. Πρώτα απ’ολα νιώθουμε οτι πρέπει να ζητήσουμε συγγνώμη απο το καταναλωτικό κοινό για την αναστάτωση αυτή και να διευκρινίσουμε ότι δεν είχαμε καμία πρόθεση να παραπλανήσουμε ή να αποπροσανατολίσουμε τους καταναλωτές όπως επίσης δεν ήταν κάποιος αθέμιτος τρόπος να προωθήσουμε τη ιστοσελίδα μας. Επίσης θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι έχουμε αποστείλει γραπτή επιστολή στο ΙΝΚΑ για να ενημερώσουμε άπαντες για τη δυσλειτουργία μας αυτή. Τέλος, ενημερώνουμε ότι έχουμε λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για να μην επαναλφθεί αντίστοιχο περιστατικό στο μέλλον. Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση. Η ομάδα του apothema.gr Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
million_voices Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2009 θελω καλοπιστα να το δεχθω αλλα αδυνατω να καταλαβω πως γινεται η "δυσλειτουργια" αυτη να επηρεασε συγκεκριμενο ειδος προιοντων σας και μαλιστα οχι ολα της συγκεκριμενης κατηγοριας Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
GeorgT. Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2009 Οπότε τώρα πρέπει να βγάλεται μερικές πραμάτικές πολύ καλές προσφορές για να το ξεχάσουμε μια κ καλή το θέμα!! (χε χε χε) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
APOTHEMA.GR Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2009 θελω καλοπιστα να το δεχθω αλλα αδυνατω να καταλαβω πως γινεται η "δυσλειτουργια" αυτη να επηρεασε συγκεκριμενο ειδος προιοντων σας και μαλιστα οχι ολα της συγκεκριμενης κατηγοριας Η δυσλειτουργία επηρέασε συγκεκριμένο προμηθευτή στην κατηγορία όπου η ενημέρωση των προϊόντων γίνεται μαζικά και αυτοματοποιημένα. Για τον λόγο αυτό υπήρχαν και προϊόντα στην κατηγορία που είχαν σωστές τιμές. ευχαριστώ ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 12:14 ---------- Οπότε τώρα πρέπει να βγάλεται μερικές πραμάτικές πολύ καλές προσφορές για να το ξεχάσουμε μια κ καλή το θέμα!! (χε χε χε) Αυτό που θεωρούμε σωστό να κάνουμε και δεσμευόμαστε γι'αυτό είναι να παρέχουμε μια έκπτωση της τάξης του 5% και για παραγγελίες αξίας εως 500 ευρώ για όλους τους καταναλώτές που αγόρασαν κατά την περίοδο του τεχνικού προβλήματος. Ισχύει αποκλειστικά και μόνο γι' αυτούς τους πελάτες που καταχώρησαν παραγγελια στις 20/09/09 με προίόντα πληροφορικής. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nurse Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2009 .... Πρώτη φορά σοβαρό κατάστημα συνομιλεί με πελάτες του δημοσίως... στο insomnia τουλάχιστον. Καλή κίνηση. +1 για το apothema.gr Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
million_voices Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2009 ναι + και απο εμενα για την υπευθυνη και σοβαρη σταση Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SpY Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2009 Όλα αυτά μου θυμίζουν «ήταν μεμονωμένο περιστατικό» «οπισθοκρότησε το όπλο» κτλ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators matrixxx Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2009 Moderators Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2009 .... Πρώτη φορά σοβαρό κατάστημα συνομιλεί με πελάτες του δημοσίως... στο insomnia τουλάχιστον.Καλή κίνηση. +1 για το apothema.gr Συμφωνω οτι ειναι "καλη κινηση". Προς τιμη τους, προφανως θελουν να περισώσουν την κατασταση με την πατατια που εγινε. Το "σοβαρο καταστημα" δεν ξερω που το βασιζεις, για μενα ουτε σοβαρο ειναι ουτε γελιο, ενα απλο "μικρο" eshop ειναι οπως πολλα στην Αθηνα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.