NickTG Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2009 Share Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2009 Στο yaris παντως στο βιβλιαρακι λεει οτι δεν θελει ζεσταμα στο ρελαντι.Απλα να μην περασεις τις 3000 στροφες Αν αναφέρεσαι σε εμένα δεν έγραψα ότι θέλει ζέσταμα στο ρελαντί. Το γράφω ακριβώς από κάτω ότι δε χρειάζεται να περιμένεις στο ρελαντί αρκεί να μην το σκίζεις με το που ξεκινάς. Κανένα σύγχρονο αυτοκίνητο δε χρειάζεται ζέσταμα στο ρελαντί. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ikaruga24 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2009 Share Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2009 Αν αναφέρεσαι σε εμένα δεν έγραψα ότι θέλει ζέσταμα στο ρελαντί.Το γράφω ακριβώς από κάτω ότι δε χρειάζεται να περιμένεις στο ρελαντί αρκεί να μην το σκίζεις με το που ξεκινάς. Κανένα σύγχρονο αυτοκίνητο δε χρειάζεται ζέσταμα στο ρελαντί. Ουτε και τα turbo αυτοκινητα δεν το χρειαζονται αυτο πλεον. Απλα νορμαλ οδηγηση μεχρι την σωστη θερμοκρασια του κινητηρα και μετα απο το "μαρσαρισμα" χαλαρη οδηγηση 5 λεπτα πριν φτασεις στον προορισμο σου για να μην χρειαστει να περιμενεις πριν το σβησεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2009 Share Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2009 Μα αυτό ακριβώς είναι το ζέσταμα. Η νορμάλ οδήγηση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
billstamaniac Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2009 Share Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2009 εγω θα σου προτεινα να πας να κοιταξεισ κ το νεο clio είτε με τον 1,2Τ 100hp είτε τον 1,6 με 128hp εγω έχω μείνει απόλυτα ευχαριστημενός που το έχω 2 χρονια τωρα αν σε ενδιαφερει για πιο μεγαλο μην ασχοληθείς καν με auris k golf πηγαινε για νεο megane δεν υπαρχει το αμαξι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.