tzotzo Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2009 Γιατι να μπλεξει με τον Σαρακακη ρε παιδια? Suzuki -Mazda εχω ακουσει ακριβα ανταλλακτικα/συντηρηση. Γενικα αμα θες να εχεις το κεφαλι σου ησυχο κοιτα μονο Ιαπωνα(τον πληρωνεις ομως). Μια λυση που δεν προταθηκε ειναι των Punto-Bravo. Φθηνα αυτοκινητα ωραιο design και φιλοτιμες επιδοσεις.(αν δεν εχεις ψυχολογικα με τα ιταλικα κοιτα και απο εκει) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ikaruga24 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2009 Γιατι να μπλεξει με τον Σαρακακη ρε παιδια?Suzuki -Mazda εχω ακουσει ακριβα ανταλλακτικα/συντηρηση. Γενικα αμα θες να εχεις το κεφαλι σου ησυχο κοιτα μονο Ιαπωνα(τον πληρωνεις ομως). Μια λυση που δεν προταθηκε ειναι των Punto-Bravo. Φθηνα αυτοκινητα ωραιο design και φιλοτιμες επιδοσεις.(αν δεν εχεις ψυχολογικα με τα ιταλικα κοιτα και απο εκει) Κοιτα ο Σαρακακης ειναι ενα μεγαλο μειων για το Honda αλλα πιστεψε με η VW δεν ειναι καλυτερη πανω στα ιδια θεματα. Τωρα γιατι δεν προτειναμε punto-bravo, το μεν punto ειναι πολυ μικρο για οικογενεια (γενικα πασχει απο χωρους), το δε Bravo ξεφευγει σε τιμη ΚΑΙ βγαινει ο αντικαταστατης του σε σχετικα γρηγορο χρονικο διαστημα αν και θα ηταν η ποιο συμφερουσα λυση ακομα και ετσι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
doctorkostis Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2009 Για το Bravo δεν εχει βγει τιποτα ρε συ,το νεο punto(ψιλο-facelift) περιμενουμε 12/09 ή 01/10 που θα λεγεται και punto evo . Αν εχεις δει κατι νεοτερο ποσταρε,αλλα και στο φορουμ των 4Τ,δεν εχω δει κατι.Τη Milano/149/? περιμενουμε τελος του '10 λογικα,αλλα οχι κατι απο Bravo. Στην τιμη του auris σαφως το Bravo 120Hp.Αντι για το polo 1.4 προτιμοτερο το 1.2TSI η αν δε σου βγαινει οικονομικα το Punto 1.4Tjet 120HP( η το νεο με τον 135Ηp).Το πολο ειδικα πρεπει να ειναι αδιαφορα αργο... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2009 το μεν punto ειναι πολυ μικρο για οικογενεια (γενικα πασχει απο χωρους), Σε σχέση με ποιο πάσχει; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Whiteyez Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2009 +1 Για το Jazz και από μένα, έχουμε σαν οικογένεια το τελευταίο μοντέλο και πιο πρίν κάτι μήνες το προηγούμενο, τι να λέμε τώρα δεν παίζει να υπάρχει καλύτερο αμάξι στην κατηγορία του, απίστευτη χώροι, το πάτημα του είναι πολύ καλύτερο απο το προηγούμενο μοντέλο και τα πλαστικά του μέσα πιο ποιοτικά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2009 polo αλλα να ξερεις οτι η συντηρηση του θα τσουξει αρκετα. check και το ibiza 101hp @ 1.4. Ιδιο αμαξι γενικα, φθηνοτερο, με ελαφρως φθηνοτερη συντηρηση. Επισης polo 1.2tsi αντι για 1.4. Τελος προτεινω και την ακριβη alfa mito γιατι ειναι πανεμορφη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ikaruga24 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2009 Σε σχέση με ποιο πάσχει; Σε σχεση με τον ανταγωνισμο. Το polo, το yaris και το jazz (ειδικα αυτο) εχουν σαφως μεγαλυτερα ασλονια και οι επιβατες του καθονται πολυ ποιο ανετα. Doctor Kosti μιλαω για το bravo με τον νεο κινητηρα οχι τιποτα για facelift. Το facelift το ειχα δει στο autocar καπου στο 2010 οτι θα κανει την εμφανιση του. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2009 Σε σχεση με τον ανταγωνισμο. Το polo, το yaris και το jazz (ειδικα αυτο) εχουν σαφως μεγαλυτερα ασλονια και οι επιβατες του καθονται πολυ ποιο ανετα. Doctor Kosti μιλαω για το bravo με τον νεο κινητηρα οχι τιποτα για facelift. Το facelift το ειχα δει στο autocar καπου στο 2010 οτι θα κανει την εμφανιση του. To Jazz το μόνο καλό που έχει είναι οι χώροι. Το Υaris σε άλλα νούμερα υπερέχει και σε άλλα υστερεί(μιλάμε πάντα για τους χώρους). Το Polo(τουλάχιστον το προηγούμενο) ήταν ελάχιστα πιο φαρδύ πίσω και μάλλον με μικρότερο χώρο για τα γόνατα λόγω μικρότερου μεταξονίου, όπως και το καινούριο. Σίγουρα πάντως δεν πάσχει και σίγουρα δεν είναι σαφώς μεγαλύτερος ο χώρος, εκτός αν έχεις κάποια νούμερα να το δείχνουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
user12 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2009 offtopic Να ρωτησω κατι ισυχει αυτο που λεγαν παλια οτι ο Γερμανος μετραει τους ιππους στην ροδα και ο Ιαπωνας στο διαφορικο? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
broulo Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2009 Μέλος Share Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2009 Λοιπόν, έκανα έρευνα. Καταρχήν, επισκέφθηκα τρεις αντιπροσωπείες, τις VW, Ford και Toyota. Είδα από κοντά, πήρα πληροφορίες και έκανα και test drive τα polo 1,4, golf tsi και Yaris 1,33. Επίσης έψαξα και για το Honda Jazz. Θα σας πω κάποια από τα συμπεράσματά μου. Το Jazz, ενώ έχει πάρα πολλούς εσωτερικούς χώρους, τους περισσότερους στην κατηγορία του, με χαλάει πολύ η εμφάνισή του. Γιατί έχει τόσο μεγάλο παμπρίζ; To polo έχει πολύ καλή αίσθηση οδήγησης, πολύ ωραίο στην αφή και συμπεριφορά κιβώτιο ταχυτήτων, ωστόσο φάνηκε να ακούγεται ένα βουητό, κάτι σαν ήχος που προκαλείται από συντονισμό μερών του κινητήρα. Αυτό ίσως θα πρέπει να το ξαναδώ. Επίσης, η καμπίνα των πίσω επιβατών φαίνεται χαμηλή και γενικά όχι και τόσο ευρύχωρη. Θετικό είναι πάντως ότι το πορτ-μπαγκάζ έχει 2 επίπεδα. Το golf (1,4cc 122HP) μετά που δοκίμασα πήγαινε ακόμα καλύτερα στο δρόμο, ιδανικά θα έλεγα, αλλά είναι πιο μεγάλο. Ένα μεγάλο αρνητικό για μένα όμως είναι ότι στον κινητήρα tsi του golf χρειάζεται αναμονή στο ρελαντί 1-1,5 λεπτό για να το ξεκινήσει κάποιος και αντίστοιχα το ίδιο λίγο πριν σβήσει η μηχανή στο παρκάρισμα. Είναι δυνατόν να μην μπορώ να βάλω μπροστά το αυτοκίνητο και να φύγω κατευθείαν; Έτσι θα είναι και στο polo 1200 tsi; Το Yaris από ό,τι φαίνεται έχει την καλύτερη κατανάλωση (5,1 μεικτό κύκλο), ίσως να είναι και το πιο αξιόπιστο μηχανικά, αλλά έχει πολλά άλλα μειονεκτήματα. Τα όργανα μέτρησης δεν είναι μπροστά στον οδηγό, αλλά στο κέντρο του μπροστινού ταμπλό, το κιβώτιο ταχυτήτων είναι πολύ άβολο και σκληρό (ακόμα και η όπισθεν μπαίνει τραβώντας ένα δαχτυλίδη στο λεβιέ πριν γίνει η κίνηση αριστερά πάνω) και το πάτημα των πεταλιών δεν είναι ομοιόμορφο. Άλλο αρνητικό για μένα είναι το αυγουλωτό του σχήμα. Το Fiesta θα πρέπει να το δοκιμάσω κι αυτό κάποια στιγμή. Εμφανισιακά είναι ικανοποιητικό, οι χώροι καλοί, οι ίπποι ικανοποιητικοί (νομίζω 96). Στα αρνητικά η θέση του κιβωτίου ταχυτήτων, που είναι πιο μπροστά και ψηλά, όπως και η θέση του οδηγού δε φάνηκε ιδιαίτερα άνετη, ενώ και το ταμπλώ είναι μακρύ. Μένει να γίνει και ένα test drive. Στην Toyota επίσης ρώτησα για το Auris και είπαν ότι είναι καινούριο μοντέλο, ισχύει; Εμφανισιακά πάντως φαίνεται λίγο χοντροκομμένο, αλλά μέσα έχει πολλούς χώρους και ευτυχώς τα όργανα ενδείξεων είναι στη σωστή θέση (μπροστά από τον οδηγό - πίσω από το τιμόνι). Όμως το κιβώτιο ταχυτήτων είναι δυστυχώς όπως και στο Fiesta. Η έκδοση 1600cc/120hp στοιχίζει -με έκπτωση 700€ έως 30/9- περίπου 4000€ περισσότερο από τα υπόλοιπα. Σκέφτομαι ακόμα πάντως σύντομα να δω και το Mazda 2. Μια άλλη παρατήρηση. Στα test drive των Volkswagen ερχόταν και ο πωλητής μαζί στη βόλτα 10 λεπτών, η οποία έπρεπε να είναι συγκεκριμένη διαδρομή. Αυτό το βρήκα πολύ αρνητικό αφού δεν είχα την ευχέρεια και την άνεση να το δοκιμάσω όπως θέλω. Αντίθετα, στην Toyota δεν το test drive είναι χωρίς τον πωλητή, έτσι δηλαδή όπως πρέπει! Από τιμές, όλα τα μικρά φαίνονται πάνω κάτω στις ίδιες τιμές με τον πλούσιο εξοπλισμό (γιατί πάντα μιλάω για τις εκδόσεις με πλούσιο εξοπλισμό). Αυτά τα ολίγα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2009 εφοσον βρηκες καλο το polo και θες να δεις και το fiesta, σου προτεινω να τσεκαρεις και το ibiza sc 101hp. Εκτος αν το αποριπτεις λογω εμφανισης. Ειναι και ατμοσφαιρικο (δε θελει ζεσταμα-κρυωμα που αναφερεις ως αρνητικο), εχει και τα αλογακια του για 1.4, ειναι και vw. Και σε πιο ελκυστικη τιμη απο τα 2 παραπανω μοντελα, πραγμα που σημαινει οτι μπορεις να του προσθεσεις σημαντικα extra. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2009 Όλοι οι κινητήρες θέλουν ζέσταμα αν ενδιαφέρεσαι να κρατήσεις το αμάξι για καιρό χωρίς προβλήματα. Δε χρειάζεται να περιμένεις στο ρελαντί αρκεί να μην το σκίζεις με το που ξεκινάς. Ούτε χρειάζεται να περιμένεις στο ρελαντί πριν το σβήσεις(εκτός αν το έσκιζες για καμιά ώρα) αρκεί να πας λίγο πιο χαλαρά για 2-3 λεπτά πριν σταματήσεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tzotzo Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2009 Share Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2009 Στο yaris παντως στο βιβλιαρακι λεει οτι δεν θελει ζεσταμα στο ρελαντι.Απλα να μην περασεις τις 3000 στροφες Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2009 Share Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2009 Στο yaris παντως στο βιβλιαρακι λεει οτι δεν θελει ζεσταμα στο ρελαντι.Απλα να μην περασεις τις 3000 στροφες και στο βιβλιαρακι του ibiza μου λεει οτι το αμαξι οχι απλα δεν θελει ζεσταμα, αλλα ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να το αναβεις και να περιμενεις να ζεσταθει. Κατευθειαν να ξεκινας. Ουτε για συγκεκριμενες στροφες λεει καν. Απλα ειναι κανονας απραβατος οτι το αμαξι πριν αρχισεις να το ζοριζεις θελει να ζεσταθει και ομοιως αν το εχεις ζορισει πολυ, θελει λιγο χαλαρωμα πριν το σβησεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ikaruga24 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2009 Share Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2009 Στο yaris παντως στο βιβλιαρακι λεει οτι δεν θελει ζεσταμα στο ρελαντι.Απλα να μην περασεις τις 3000 στροφες Χωρις σαλιο δεν γινεται φιλος. Ελπιζω να με καταλαβαινεις.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.