Προς το περιεχόμενο

VW POLO 1400cc ή AURIS 1600cc?


broulo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σκέφτομαι να αγοράσω καινούριο αυτοκίνητο σύντομα. Προσανατολιζόμουν προς την αγορά ενός POLO στη Highline έκδοση, η οποία είναι η full extra έκδοση. Μήπως τελικά όμως αξίζει να δώσω 6000€ παραπάνω και να πάω στην Toyota και το Auris; Ξέρω ότι το Auris είναι αρκετά βαρύτερο αμάξι, οπότε πάω αναγκαστικά στα 1600cc σε αυτήν τη περίπτωση. Κάτι άκουσα ότι τα καινούρια POLO κατασκευάζονται στην Ισπανία, αληθεύει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Έχεις δίκιο για τα 1600, το 1400άρι είνα γαϊδουράκι. Οπωσδήποτε το 1600. Για 'μενα όμως πάρε το polo. Ο πατέρας μου τυχαίνει να έχει το 1600 auris και το έχει σκυλο μετανιώσει κυρίως για τα 20 χιλιάρικα που έσκασε πέρσυ όταν το αγόρασε αλλά και για το ότι δεν είναι καθόλου βολικό στο παρκάρισμα. Αν παρατηρήσεις όλα τα καινούργια αυτοκίνητα έχουν απ' το τιμόνι μέχρι το παρμπριζ απόσταση 1 χιλιόμετρο ( το ταμπλό τους εννοώ).

Δεν έχω καταλάβει το λόγο, για ασφάλεια ίσως; Πάντως δεν είναι καθόλου βολικό, φαντάσου να θες να βγεις για παράδειγμα όταν είσαι παρκαρισμένος κάπου αριστερά. Το δεξί μέρος της μούρης σου κινδυνεύει να φάει το αριστερό πίσω μέρος του μπροστά σου αυτοκινήτου καθώς δεν μπορείς να δεις που βρίσκεται το καπό σου οπότε πας ψιλό στη τύχη. Κάποια στιγμή λογικά θα μάθεις τη ''γεωγραφία'' του και που πατάει αλλά για 'μενα όλα αυτά που έχουν τόσο μεγάλο ταμπλό δεν είναι καθόλου πρακτικά στη πόλη. Το πολάκι μια χαρά που λες, μείον 6 χιλιάρικα, μικρό, βολικό, όμορφο μέσα, 1400, θα πηγαίνει καλά, ούτε 600άρες για 205 λάστιχο ούτε τίποτα.

 

+1 για το polo.

 

/edit: Τσέκαρε Toyota Yaris και Mazda 2.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

+1 για Mazda 2 και Jazz. Πιστευω πως ειναι ποιο ολοκληρωμενα για το χαρακτηρα τους αυτοκινητα απο το Polo χωρις αυτο να σημαινει οτι το polo ειναι κακο. Απλα λεω οτι μπορει να "φαει" τα λεφτα του σε καλυτερες λυσεις απο το polo που ειναι και λιγακι τσιμπημενο στην τιμη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Ναι, αναφέρομαι στο νέο Polo, αλλά έχω ακούσει ότι το service και τα ανταλλακτικά είναι τσιμπημένα. Έχω ακούσει ότι το Polo έχει οδική συμπεριφορά μεγαλύτερου αυτοκινήτου, ισχύει όντως αυτό και για τα αυτοκίνητα που προτείνετε;

 

PS: Το Yaris αν και πρέπει να είναι πολύ καλό, δε μου αρέσει σαν εμφάνιση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμβουλη μου, μην πληρωνεις τους φορους των 1400 - 1800 κυβικων αν δεν εχεις και μερικα αλογα απο πισω για να σπρωξουν το αμαξι. Πιστεψε με ειναι αρκετα ακυρο να εχεις ενα 1400 με 85 αλογα ενω πληρωνεις τα ιδια με καποιον που εχει 150+ αλογα.

 

Αποψη μου ειναι οτι αν ειναι να πας σε Polo να περιμενεις το 1.2 TSI με τα 105 αλογα (εκτος και αν ηρθε ηδη) αλλιως να κοιταξεις αμαξι στα ιδια λεφτα περιπου που να προσφερει μεγαλυτερη ιπποδυναμη σε σχεση με το τωρινο 1.4 Polo (παραδειγμα Suzuki Swift). Οταν περασει το αρχικο "πατατρακ" του αυτοκινητου να εισαι σιγουρος οτι αυτο που μενει περισσοτερο απο ολα ειναι η μηχανη και η δυναμη και στησιμο/ ανεση.

 

Παραδειγμα και το jazz και το yaris ειναι στην κατηγορια 1.3 στην φορολογια τους που σημαινει οτι θα πληρωνεις κατω απο 100 ευρω σε τελη και χαμηλοτερες ασφαλειες και θα εισαι σε ενα καλο φασμα ιπποδυναμης (γυρω στους 100) που σε τετοιο αυτοκινητο ειναι ιδανικο. Γι αυτο και σου προτεινω ανετα να περιμενεις το 1.2 Polo TSI. Ειναι η -μονη- καλη περιπτωση του αυτοκινητου που να αξιζει τα λεφτα του (ισως και το GTi αργοτερα) και ακομα καλυτερα σε συνδιασμο με DSG.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχην πρεπει να μας πεις

-το θες μονο για πολη ή και για ταξιδια

-σε ενδιαφερουν οι χωροι; εχεις γυναικα και παιδια ή οχι;

- σε ενδιαφερει να τρεχεις; ή εισαι της νορμαλ οδηγησης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχεις δίκιο Hamurabi, δε διευκρίνησα κάποιες λεπτομέρειες.

Το αυτοκίνητο θα το χρησιμοποιώ και μέσα στην πόλη, αλλά και για ταξίδια. Έχω γυναίκα, παιδιά θα έρθουν κι αυτά λίγο αργότερα και είμαι περισσότερο της νορμάλ συντηρητικής οδήγησης..

Γενικά πάντως βλέπω μια τάση για πολλούς ίππους στο αυτοκίνητο, είναι τελικά πιο σημαντικοί από τα κυβικά;

Κage, το 1.4tsi 120hp δεν το έχω ακούσει, θα βγει σίγουρα; Μήπως θα ανεβάζει πολύ την τιμή όμως;

Ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπον φιλε μπρουλο αφου εχεις παιδια και οικογενεια τοτε το Honda Jazz ειναι μαλλον περισσοτερο σε αυτο που ψαχνεις. Τα αλογα τα οποια υπαρχει ταση τελευταια συμβαινει γιατι το βαρος των αυτοκινητων εχει φτασει σε τετοιο επιπεδο που απλα δεν γινεται διαφορετικα. Αλλο αυτοκινητο 1 τονος και αλλο σχεδον 1.5 χωρις εσενα και την οικογενεια μεσα. Ελπιζω να καταλαβαινεις. Εκτος αυτου ειναι και θεμα οικονομιας βενζινης, τα αμαξια με τους περισσοτερους ιππους και σωστα εξελιγμενα ειναι αρκετα ποιο οικονομικα απο αυτα με τους λιγοτερους -πλεον-.

 

Τωρα για το 1.4 120 tsi ουτε εγω εχω ακουσει κατι αλλα αν συμβει αυτο να ειστε σιγουροι οτι θα αγγιξει σχεδον Golf επιπεδα τιμης που για μικρο αυτοκινητο με μολις 120 αλογα δεν ειναι και οτι καλυτερο. Το 1.2tsi 105 ιππων προβλεπεται μαζι με DSG να κοστιζει περιπου 16.5 - 17 χιλιαρικα που ειναι αρκετα υψηλη τιμη για την κατηγορια και φτανει σε επιπεδα μικρομεσαιου.

 

Απο εμενα Honda Jazz γιατι ειναι σε λογικη τιμη και καλυπτει τις αναγκες σου μαλλον περισσοτερο με αρκετη ιπποδυναμη (100) και χαμηλα παγια λογο 1.33 cc. Σιγουρα πολυ καλυτερα απο το polo 1.4 με 85 ιππους. Εχει και μεγαλυτερους χωρους για την οικογενεια οποτε ειναι ακομα ενα μπονους γι αυτο που ζητας. Κανε μια βολτα απο μια Honda να το δεις απο κοντα και ειμαι σιγουρος οτι θα σε κερδισει. Μετα κανεις και τις συγκρισεις σου και εσυ ο ιδιος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι σιγουρα Jazz και απο εμενα, μικρο σε εξωτερικες διαστασεις και καταναλωση μικρομεσαιο σε εσωτερικους χωρους και πορτμπαγκαζ

 

μια μονο ενσταση για ολα τα καινουργια αυτοκινητα,ναι μεν βγαζουν περισσοτερα αλογα αλλα τα βγαζουν σε υψηλοτερους ρυθμους περιστροφης,αυτο στην πραξη σημαινει οτι για να παει το αυτοκινητο θα πρεπει να το πατησεις γερα ειδικα δε σε χαμηλες σαλ (πολη,χαλαρη οδηγηση) ειναι ολα (πλην turbo) ψοφια

 

αν θες κατι σαν το jazz και το jazz σου φαινεται ακριβο δες και το Mitsubishi Colt

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...