Προς το περιεχόμενο

The Witcher 2: Assassins of Kings


nikolasz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

The Witcher 2: Assassins of Kings – Enhanced Edition Changelog

 

1. Launcher now includes an option to toggle DLCs off and on.

2. Assorted animals have been added to the game.

3. New werewolf trophy has been added in Chapter 3.

4. New, randomly dispersed swords have been added.

5. Fixed error in potions_time_bonus value at level 2 of ‘Specialization: Potions’ ability.

6. Fixed description of ‘Control over the Power’ ability.

7. Fixed incorrect description of ‘Alchemist’ ability.

8. Fixed incorrect description of ‘Amplification’ ability at level 2.

9. Fixed incorrect description of ‘Energy Flow’ ability at level 2.

10. Fixed incorrect description of ‘Control over the Power’ ability at level 2.

11. Fixed incorrect description of ‘Synthesis’ ability at level 2.

12. Fixed incorrect description of ‘Combat Acumen’ ability.

13. Fixed incorrect description of Gadwall potion.

14. ‘Position’ ability at level 2 now multiplies damage dealt to back by zero.

15. Fixed incorrect damage calculation for ‘Whirl’ ability.

16. Fixed spark FX and no damage taken when rolling while being attacked by foe.

17. Fixed incorrect notification when using Axii Sign on golems.

18. Mahakam Rune Sihil sword is now imported from TW1 game saves to New Game.

19. Parry and Signs are now improved when Geralt has increased Vigor.

20. Parry bug has been fixed. Players can no longer parry for 0 damage.

21. Quen Sign has been significantly nerfed. It now wears off after one or two hits.

22. Adrenaline no longer loads during boss fights.

23. Fixed bug that caused Igni to deal no damage when used right after a sword hit.

24. Fixed incorrect game behavior when saving game while casting bombs.

25. Kayran now casts fewer stones at end of fight.

26. Fixed bug allowing potions to be consumed with Toxicity at 100%.

27. Finisher performed on rotfiends no longer adds additional weapon.

28. Redanian soldiers in Chapter 3 now spawn correctly.

29. Fire now removes Quen Sign during dragon boss fight in Chapter 3.

30. Fixed targeting on dragon in Chapter 3.

31. Added new statistics for NPCs to correct game balance in Chapter 3.

32. Cat potion effect now disappears during dialogue sequences and cut scenes.

33. Target marker and enemy names have been removed from fist fights.

34. Fixed display name for wraiths.

35. Small fixes introduced in NPC taunt behavior during fights.

36. Fixed NPC behavior after combat.

37. All critical effects dealt to player are canceled before any scene starts.

38. Fixed unusual behavior of clothing when using Heliotrope Sign.

39. Small fixes introduced in Dice Poker mini-game.

40. Several fixes introduced in mini-maps.

41. Fixed several camera shots in dialogue sequences.

42. Fixed dialogue camera in ‘Blood Curse’ quest.

43. Walkmesh fixed in Roche’s tent.

44. Walkmesh fixed in Chapter 3 sewers.

45. Walkmesh fixed when following Roche on Chapter 3.

46. Walkmesh fixed in central square of Loc Muinne.

47. Walkmesh fixed near Nilfgaardian camp in Chapter 3.

48. Fixed several camera collisions.

49. Fixed tent roof collisions in Chapter 3.

50. Fixed collisions in butcher’s house in Flotsam.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Λοιπον επειδη εδω που ειμαι ακομη δεν εχει κυκλοφορησει το ΜΑΣ ΕΦΕΚΤ 3, λεω να δωσω μια ευκαιρια σε αυτο το παιχνιδι αν και δεν εχω παιξει το πρωτο. Το προβλημα μου ειναι πως δεν εχω καταλαβει αν ειναι τερμα rpg ή action rpg. Εξηγουμαι με παραδειγματα για να με πιασετε και να μου προτεινετε:

 

Μου αρεσαν:

 

Knights of the old republic 1,2/ Jade Empire/ fable 1,2/ Kingdoms of Amalur/ Mass Effect 1,2/Baldurs gate dark alliance 1,2 etc

 

Ετσι και ετσι (αλλα τα τελειωσα)

 

fall out 3/Divinity 2/Dark souls (den to teliwsa..)/

 

Δεν μου αρεσαν:

 

Icewind dale, BG και τα σχετικα, Risen και τα προηγουμενα του (3 μερη νομιζω ηταν) καθως και το ρισεν 2, Deux Ex: HR, Oblivion (to Skyrim δεν τολμησα να το τρεξω).

 

βασικα νομιζω με πιασατε νομιζω, το θελω το action μεσα, να μη μαζεβω χορταρακια μονο για να επιβιωσω και ετσι και επισης μου αρεσει ο κοσμος να ειναι ανοιχτος αλλα οχι να πηγαινεις οπουδηποτε σαν fallout, πραγματικα ενοιωθα overwhelmed. Να σε καθοδηγει λιγο ρε παιδι μου (ξεχωρα απο το main quest, να σε καθοδηγει ο σεχεδιασμος του παιχνιδιου, μπουντρουμι, ανοιχη περιοχη, πολη , ποταμακι repeat).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με βάση τα παιχίδια που σου άρεσαν και δε σου άρεσαν δε μπορώ να βγάλω άκρη, αλλά μπορώ να σου πω πώς είναι το Witcher 2.

 

Δεν είναι open world αλλά έχει μεγαλούτσικες περιοχές με εναλλαγές. Κάθε chapter έχει μια μεγάλη περιοχή όπου κινείσαι και ανάλογα με την εξέλιξη ή το questing πας σε άλλες μικρότερες.

 

Σενάριο, επιλογές, διάλογοι, cutscenes, γραφικά, χαρακτήρες κλπ από τα καλύτερα όλων των εποχών.

 

Μάχη action-based με άμεσο χειρισμό, evade/roll, block, finishing moves, χρήση μαγείας κλπ. Character building με βάση skills πάνω σε απλά trees.

 

Crafting κλπ υπαρκτό και χρήσιμο αλλά όχι απαραίτητο και σίγουρα όχι χρονοβόρο, ενώ αρκετά από τα αντικείμενα βρίσκονται σε quests.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω λεω να παιξεις και το πρωτο,ειναι παιχνιδαρα και σιγουρα θα σου αρεσει.

 

ναι αλλα δεν παιζω παιχνιδια στο πισι μου παρα μονο στο χβοχ οποτε αναγκαστικα το 2, γι΄αυτο ρωταω και τα παραπανω. τελικα ειναι action-νοποιημενο ή μαζεβεις βοτανια για να φτιαξεις ξορκι να το κανεις embed σε οπλο που μονο με αυτο σκοτωνεις συγκερκριμενο δρακο σε βουνο που για να βρει απο τη σπηλια του πρεπει να παιξεις το μαγικο ρυθμο που σου εμαθε ο βαρδος στο χανι στην εισαγωγη αφου του εκανες fetch εναν ταρανδο που ειχε χασει σε μυστικη αποστολη οταν ηταν παιδι.....

 

με ΠΑΙΝΕΤΕ??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι αλλα δεν παιζω παιχνιδια στο πισι μου παρα μονο στο χβοχ οποτε αναγκαστικα το 2, γι΄αυτο ρωταω και τα παραπανω. τελικα ειναι action-νοποιημενο ή μαζεβεις βοτανια για να φτιαξεις ξορκι να το κανεις embed σε οπλο που μονο με αυτο σκοτωνεις συγκερκριμενο δρακο σε βουνο που για να βρει απο τη σπηλια του πρεπει να παιξεις το μαγικο ρυθμο που σου εμαθε ο βαρδος στο χανι στην εισαγωγη αφου του εκανες fetch εναν ταρανδο που ειχε χασει σε μυστικη αποστολη οταν ηταν παιδι.....

 

με ΠΑΙΝΕΤΕ??

Για το 2 δεν μπορω να σε βοηθησω,δεν το εχω παιξει.Λόγο pc περιμενω να το παιξω κ εγω στο χβοχ χαχα.

Αν ειναι σαν το πρωτο ειναι πιο πολυ action παρα rpg,μαζεύεις 2-3 όπλα κ armor σε όλο το παιχνιδι κ το crafting ειναι πολυ απλο κ αυτόματο.Δεν θα σε παιδεψει κατι τετοιο.

Ο κοσμος στο πρωτο ήταν οπως το θες,σε καθοδηγει,δεν προκειται να κοβεις βόλτες για να βρεις πχ μια σπηλια,το quest σου λεει που να πας.

Φυσικα μην ξεχναμε κ το ωραιο story αλλα κ τις ηθικές επιλογές που πρεπει να κανεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Changelog Pt. 2

 

It's Sunday so it's time for the second part of the changelog. Below you will find the rest of the changes coming to the PC version of The Witcher 2: Assassins of Kings in the upcoming Enhanced Edition.

 

 

51. Fixed collisions on Roche’s ship.

52. Fixed chest collision on ship in Chapter 2.

53. Fixed broken poster at Flotsam gate.

54. Fixed Temerian flag collision.

55. Fixed several locations, decorations, walkmeshes and occluders.

56. Small fixes made in environment blending.

57. Assorted fixes made in character lighting.

58. Fixed flying meshes in Prologue.

59. Fixed blinking trees in Chapter 3.

60. Fixed blinking grass on Draug location.

61. Fixed low detail texture on rock in camp of the Order of the Flaming Rose.

62. Fixed Wild Hunt graphics in Chapter 3.

63. Fixed clock in Meditation panel.

64. Fixed broken texture during Meditation in UI.

65. Fixed spyglass icon in Inventory.

66. Added mages’ banner to Epilogue in Loc Muinne.

67. Added Nilfgaardian flags in Chapter 3.

68. Added new FX for magic in Epilogue.

69. Fixed trade stalls in Flotsam so they close at night.

70. Fixed Geralt’s head on cut scene in Prologue.

71. Fixed Golem’s facial expressions.

72. Fixed ragdoll effect on Golem’s body.

73. Fixed ragdoll effect on nekkers.

74. Fixed distortions on Saskia’s voice in cut scene in Chapter 2.

75. ‘Sneak’ mode music is now saved and reappears when a game is loaded.

76. Several fixes introduced in cut scene audio.

77. Fixed cut-scene sound synchronization.

78. Missing sounds supplemented in Chapter 3 cut scenes.

79. Balance of sound and music fixed in Epilogue.

80. Fixed problems with music playback in Epilogue.

81. Fixed reverb in sewers in Chapter 3.

82. Fixed mage teleport sound effect.

83. Fixed crowd in amphitheatre in Chapter 3.

84. Fixed waypoint for Geralt’s death cut scene in Loc Muinne.

85. Fixed situation whereby Geralt could tell Dethmold that he had a spearhead when this was not present in the Inventory.

86. Triss now always casts spell when interviewing wounded elf in Chapter 1.

87. Shilard now holds the Triss figurine when showing it to Assire.

88. Fixed block on Roche’s movement during fight against soldiers on the walls in Chapter 3.

89. Fixed blocker in ‘Conspiracy’ quest in Chapter 2.

90. Items collected in Prologue now appear in correct slots at the opening of Chapter 1.

91. Fixed interaction with Síle’s megascope in Chapter 3.

92. Fixed highlight effect on doors when using Medallion in Chapter 3.

93. Chest can now be looted after fight with Letho in Chapter 1.

94. Added loot to Dethmold’s chest.

95. Fixed loot in containers in Chapter 3.

96. Fixed Letho’s gestures in dialogue sequence in Chapter 3.

97. Fixed a number of inconsistent Journal entries.

98. Fixed Dethmold’s grimoire so it appears in ‘Quest Item’ category in Inventory.

99. Fixed instances where ‘Esc Menu’ could not be accessed.

100. Game can now be saved while walking through the forest with Anezka.

101. Assorted fixes made in game saving functionality and associated menus.

102. Assorted localization improvements have been made.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπον επειδη εδω που ειμαι ακομη δεν εχει κυκλοφορησει το ΜΑΣ ΕΦΕΚΤ 3, λεω να δωσω μια ευκαιρια σε αυτο το παιχνιδι αν και δεν εχω παιξει το πρωτο. Το προβλημα μου ειναι πως δεν εχω καταλαβει αν ειναι τερμα rpg ή action rpg. Εξηγουμαι με παραδειγματα για να με πιασετε και να μου προτεινετε:

 

Μου αρεσαν:

 

Knights of the old republic 1,2/ Jade Empire/ fable 1,2/ Kingdoms of Amalur/ Mass Effect 1,2/Baldurs gate dark alliance 1,2 etc

 

Ετσι και ετσι (αλλα τα τελειωσα)

 

fall out 3/Divinity 2/Dark souls (den to teliwsa..)/

 

Δεν μου αρεσαν:

 

Icewind dale, BG και τα σχετικα, Risen και τα προηγουμενα του (3 μερη νομιζω ηταν) καθως και το ρισεν 2, Deux Ex: HR, Oblivion (to Skyrim δεν τολμησα να το τρεξω).

 

βασικα νομιζω με πιασατε νομιζω, το θελω το action μεσα, να μη μαζεβω χορταρακια μονο για να επιβιωσω και ετσι και επισης μου αρεσει ο κοσμος να ειναι ανοιχτος αλλα οχι να πηγαινεις οπουδηποτε σαν fallout, πραγματικα ενοιωθα overwhelmed. Να σε καθοδηγει λιγο ρε παιδι μου (ξεχωρα απο το main quest, να σε καθοδηγει ο σεχεδιασμος του παιχνιδιου, μπουντρουμι, ανοιχη περιοχη, πολη , ποταμακι repeat).

 

Pls ξανασκεψουτο για το Deus Ex,ειναι παιχνιδαρα :(

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Pls ξανασκεψουτο για το Deus Ex,ειναι παιχνιδαρα :(

 

 

Aσε φιλε, πηρα και το λιμιτεδ τρομαρα μου. Ε, δεν εχει καμια σχεση τςρα το παιχνιδι αυτο με το παλιο. Οπως το εβαλα το πουλησα, λυπηθηκα το παλικαρι που ειχα χρησιμοποιησει τους κωδικους του εξτρα περιεχομενου.

 

Σχετικα με αυτο που ρωτησα για το witcher 2, καποιος που το εχει τελειωσει????

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Σχετικα με αυτο που ρωτησα για το witcher 2, καποιος που το εχει τελειωσει????

 

Είναι αρκετά action. Εκτός από καναδυό sidequests αν δεν κάνω λάθος, δεν είναι αναγκαίο κάποιο συγκεκριμένο πράγμα από alchemy (oil, potion, bomb, trap).

 

Βοηθάνε αρκετά όμως.

 

Εγώ πάλι, έπαιζα στο normal (την Enhanced θα την δοκιμάσω στο Black να με τσακίσει :P) και τον είχα πάει στο Swordsman path πολύ, γιατί... it's what I like. :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλε μην κανεις καν τον κοπο για black δυσκολια. Μιλαμε φευγεις με 2 hit ενω κρατας αμυνα απο ενα απο τα μικρα nekkers. Δεν το συζηταμε αν ερθουν πανω απο 2 τι θα παθεις. Το παιχνιδι σε αυτην την δυσκολια ειναι πραγματικα για μαζοχες γιατι οι κανονες του δεν ειναι δικαιοι. Εισαι στο ελεος του παιχνιδιου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...