Προς το περιεχόμενο

The Witcher 2: Assassins of Kings


nikolasz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τα settings είναι εκεί στο launcher μαζί με τα graphs k γλώσσα. Ghost ok μπήκα στο fog να δοκιμάσω που έχει άπειρους και δείχνει "κουτσκενε" single kill αλλα πεθαίνουν όλοι γύρο...lol? Επίσης το πάτησα σε μια αράχνη και δεν είχε fatality "κουτσκενε" και απλά πέθανε στο έτσι... :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • Moderators

Τα settings είναι εκεί στο launcher μαζί με τα graphs k γλώσσα. Ghost ok μπήκα στο fog να δοκιμάσω που έχει άπειρους και δείχνει "κουτσκενε" single kill αλλα πεθαίνουν όλοι γύρο...lol? Επίσης το πάτησα σε μια αράχνη και δεν είχε fatality "κουτσκενε" και απλά πέθανε στο έτσι... :P

 

 

Για το fog, αν εννοείς εκεί με τα φαντάσματα, ίσως τρώει έναν-έναν επειδή είναι wraiths. Γενικά τους non-humans τους σκοτώνει single πάντα. (Nekker, Drowner, κλπ)

Για την αράχνη (που δεν είχα βρει στο δικό μου path) παίζει να μην είχε αρκετό χώρο για να "δείξει" το animation. Δεν είμαι σίγουρος, και με αρπυίες πιο μετά σε στενό χώρο δεν έδειχνε, ενώ λίγο πιο δίπλα έδειξε. Ή μπορεί να είναι κάποιο άλλο bug.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΤΟ παιχνιδι ειναι επικο.Απλα.Τα γραφικα του σε ultra ,απλα τα σπανεεεεεε.Μαρεσει που λεγατε οτι ειναι πολυ βαρυ για τα γραφικα που εχει.Ειδικα οι φωτισμοι ειναι :shock: :shock: :shock: :shock:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χαίρομαι με την υπομονή σου...

 

Εγώ πάντως το παίζω με 30-40 frames. Δε μαμείς,ανεκτό είναι.

 

Μπορεί να αγοράσω μια 2η 5870 έτσι για το γμτ. :-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γεια σας παιδια ειχα πριν βγει το the witcher2 ειχα δει ενα βιντεο της cd project που ελεγε οτι το παιχνιδι ειναι πιο μεγαλο απ το the witcher 1 και πριν απο λιγο διαβασα σε καποια σελιδα εδω οτι εχει μονο 3chapters σε σχεση με το 1 που ειχε 12η 13 chapters πως γινεται να ειναι πιο μεγαλο σε διαρκεια απ το 1,επισης θελω να ρωτησω ποσες πολεις περιλαμβανει κι αν μπορεις να αγορασεις διαφορες πανοπλιες?καικατο αλο το παιχνιδι κανει απ μονο του τις ρυθμισεις στα γραφικα και μετα τις κλειδωνει η μπορεις να τις κανεις και μονο σου?σας ρωταω γιατι εχω Intel® Core i3 CPU M 350 @ 2.27GHz,cpu speed 2.3 GHz, 3.9 GB ram,Microsoft Windows 7 Home Premium Edition (build 7600), 64-bit, ATI Mobility Radeon HD 54702.2gb και θελω να δω αν μπορω να το παιξω ικανοποιητικα η στην χειροτερη στα medium settings

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χαίρομαι με την υπομονή σου...

 

Εγώ πάντως το παίζω με 30-40 frames. Δε μαμείς,ανεκτό είναι.

 

Μπορεί να αγοράσω μια 2η 5870 έτσι για το γμτ. :-D

 

Κι εγώ με 4απύρινο phenom ΑΜD και με 2χ 5770 (ακλοκάριστα) 30-40 φρέιμς είμαι όμως οχι καρφομένα συνεχώς εκει σε αρκετά σημεία πέφτει κάτω κι απο 30.

Για δεύτερη κάρτα που λές δεν σου το προτείνω, το crossfire να ξέρεις είναι ένας μεγάλος μα μεγάλος μύθος για να μας ξεπαραδιάζουν,(όπως φυσικά όλος ο κόσμος του hardware)

εγώ πάντως δεν την ξαναπατάω με δεύτερη κάρτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

γεια σας παιδια ειχα πριν βγει το the witcher2 ειχα δει ενα βιντεο της cd project που ελεγε οτι το παιχνιδι ειναι πιο μεγαλο απ το the witcher 1 και πριν απο λιγο διαβασα σε καποια σελιδα εδω οτι εχει μονο 3chapters σε σχεση με το 1 που ειχε 12η 13 chapters πως γινεται να ειναι πιο μεγαλο σε διαρκεια απ το 1

 

Βασικά το Witcher 1 είχε Prologue, Chapter I-V και epilogue. Στο W2 είναι Prologue, Chapter I-III και epilogue. Ναι, γενικά το Witcher 2 είναι πιο μικρό (έτσι μου φάνηκε και μένα), αλλά δεν με έκανε να βαρεθώ πουθενά και το Chapter II αλλάζει ανάλογα με μια επιλογή στο τέλος του 1 και πας σε διαφορετική περιοχή.

 

επισης θελω να ρωτησω ποσες πολεις περιλαμβανει κι αν μπορεις να αγορασεις διαφορες πανοπλιες?

 

Ναι, και να αγοράσεις και να βρεις και να "φτιάξεις". Δεν είναι πολλές, αλλά έχουν φάση. :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ανοίγω game, κομπλέ μια χαρά, load και βγαίνει αυτό:

 

76557377.png

 

Πάντως άμα ανοίξω inventory ή journal όλα οκ, μόνο μέσα στο παιχνίδι μαμιέται το σύμπαν. Restart το παιχνίδι, τίποτα.. restart το pc, τίποτα. Έτσι ξαφνικά έγινε, τι στο κέρατο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ανοίγω game, κομπλέ μια χαρά, load και βγαίνει αυτό:

 

76557377.png

 

Πάντως άμα ανοίξω inventory ή journal όλα οκ, μόνο μέσα στο παιχνίδι μαμιέται το σύμπαν. Restart το παιχνίδι, τίποτα.. restart το pc, τίποτα. Έτσι ξαφνικά έγινε, τι στο κέρατο;

 

Το προβλημα ειναι το anti-aliasing. Απενεργοποιησε το απο το control panel της καρτας γραφικων. (υποθετω εχεις ΑΤΙ, ε?)

 

 

καικατο αλο το παιχνιδι κανει απ μονο του τις ρυθμισεις στα γραφικα και μετα τις κλειδωνει η μπορεις να τις κανεις και μονο σου?σας ρωταω γιατι εχω Intel® Core i3 CPU M 350 @ 2.27GHz,cpu speed 2.3 GHz, 3.9 GB ram,Microsoft Windows 7 Home Premium Edition (build 7600), 64-bit, ATI Mobility Radeon HD 54702.2gb και θελω να δω αν μπορω να το παιξω ικανοποιητικα η στην χειροτερη στα medium settings

 

Οι ρυθμισεις που μπορεις να διαλεξεις ειναι οι εξης:

snapshot000247.jpg

 

 

Μπορεις ανετα να πετσοκοψεις το παιχνιδια για να σου τρεξει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το προβλημα ειναι το anti-aliasing. Απενεργοποιησε το απο το control panel της καρτας γραφικων. (υποθετω εχεις ΑΤΙ, ε?)

4770 ναι. Αυτό ήταν όντως το πρόβλημα ευχαριστώ. Στο μεταξύ, έβαλα απ'το control panel "use application settings" όσον αφορά το aa, ενώ το 'χω enabled για το παιχνίδι και όλα οκ.. Τι να πει κανείς

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φιλε Obsidian!αν βαλω τα 2 πρωτα στο high και τα αλλα τα σφησω ετσι οπως μου δειχνεις εσυ υπαρχει περιπτωση να μου τρεξει?σε αυτες τις ρυθμισεις του παιχνιδιου τα character ,world detail ποια απ ολα ειναι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα texture downscaling, texture memory size, lod distance, antialiasing και το dangling objects limit έχουν να κάνουν με τον χαρακτήρα και το περιβάλλον(αν δε ξέχασα κάτι, είναι και χαράματα :ρ).

 

Επίσης αν βάλεις high το 1ο θα μειωθεί η ποιότητα των αντικειμένων.

Για δες κι αυτό το κειμενάκι που βρήκα στο ίντερνετ και εξηγεί τις διάφορες επιλογές, ώστε να κάνεις όσο πείραγμα θες και να βρεις τον καλύτερο συνδυασμό..

 

 

-Texture downscaling: higher values result in lower texture quality.

 

-Texture memory size: sets the amount of graphics card memory allocated to textures. Larger values will decrease the amount of streaming that occurs in game and will make the game run more smoothly, but they can also cause the graphics card to run out of memory and even result in game crashes. Choose a reasonable value based on the amount of memory available on your graphics card.

 

- Shadow quality: affects graphics performance. Consumes GPU power without affecting CPU performance.

 

- Number of shadowed lights: set the maximum number of lights that cast shadows. Affects graphics performance. Consumes GPU power without affecting CPU performance.

 

- LOD distance: distance scale for level of detail on meshes. Lower values improve game performance but result in reduced detail on models.

 

- Bloom: effect greatly improves quality of game graphics without placing excess demands on GPU.

 

- Light shafts: visual effect recommended for medium-high/high-end machines. Should be disabled on older systems.

 

- Anti-aliasing: demanding effect that can significantly reduce performance, so it should be disabled on medium and low-end machines.

 

- Blur effects: special blur and radial blur visual effects that are quite demanding on hardware but used rarely in the game.

 

- Depth of field – gameplay: subtle visual effect. Option determines appearance of effect only during gameplay sequences and does not affect DoF in cutscenes.

 

- Vignette: aesthetic option that produces a photographic vignette around the game screen. Does not affect performance.

 

- Rain, Wet surfaces rain effect: modest impact on performance.

 

- SSAO (Screen Space Ambient Occlusion): lighting effect that is important to the game but unfortunately places significant demands on the GPU.

 

- Motion blur: blur effect on camera movement, demanding on the GPU.

 

- Cinematic depth of field: provides movie-like depth of field in cutscenes and dialogue sequences. Extremely detailed but demands significant power. Should only be enabled on machines equipped with top-end graphics cards.

 

- Depth of field – cutscenes: option only affects cutscenes and dialogue sequences, does not affect gameplay performance.

 

- Dangling objects limit: limiter for physical animation of character components like Geralt's hair. Disabling this option places greater demands on the CPU.

 

- Ubersampling: high quality rendering mode under which whole scenes are rendered multiple times to provide the best possible textures, object details and anti-aliasing (superior to anti-alias and anisotropy even on the highest settings). Use with caution, only on top-end computers (best possible in terms of both GPU and CPU).

 

- Vertical sync: helps eliminate "screen tearing" (http://en.wikipedia.org/wiki/Screen_tearing) during camera movements and blinking on very quick animations (e.g., bright explosions), but can cause somewhat slower rendering and short input lags.

 

- Decals: enabling decals like dust or blood on characters can affect CPU performance.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...