Προς το περιεχόμενο

The Witcher 2: Assassins of Kings


nikolasz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Και εγώ ετσι νομιζα στην αρχη με το δράκο και είχα πήξει. Πάντως τώρα δουλεύει ρολόϊ με τις ρυθμίσεις που έγραψα παραπάνω.

 

Σε τι ανάλυση παίζεις; προφανώς 1920 έ; ίδιο σύστημα έχουμε απ'οτι βλέπω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, σε 1920x1200 παίζω.

Φοράω τους 11.5 σκέτους, όπως τους κατεβάζεις από την ATi.

 

Απλά μου κάνει εντύπωση αφού μου τα βάζει στο High γιατί δεν παίζει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ τα παιχνίδια τα παίζω για να περάσει ευχάριστα η ώρα μου και όχι για να χάνω και να πετάω πράγματα από τα νεύρα μου. Έτσι έριξα τo επίπεδο δυσκολίας και είμαι μια χαρά.

Ούτε θα μου πει κάποιος ότι δεν είμαι gamer (δεν το έχω ανάγκη), ούτε θα με κοροϊδέψουν.

 

Υπάρχουν και άλλοι που δεν παίζουν παιχνίδια από normal και κάτω.

 

Καλά, δεν είπε κανείς κάτι το διαφορετικό, σε κανένα από τα σημεία που αναφέρεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

E ας βγει και ένα παιχνίδι λίγο πιο δύσκολο ντε, όπως παλαιότερα.Προσωπικά έχω βαρεθεί να παίζω παιχνίδια εδώ και αρκετά χρόνια που τα παίζεις στη νορμάλ δυσκολία και δε δυσκολεύεσαι στο παραμικρό...

 

Υπάρχει τεράστια διαφορά μεταξύ δύσκολου παιχνιδιού και παιχνιδιού που έχει προβληματικό σύστημα μάχης. Είναι παρόμοια φάση με το Crysis 2 όπου έχεις τέτοια στολή και το παιχνίδι γίνεται φανφαριά εξαιτίας της ίδιας της στολής. Ακόμα είναι νωρίς βέβαια αλλά οι πρώτες εντυπώσεις που αφήνει το σύστημα μάχης είναι κακές.

 

Ο Geralt αργεί, μερικές φορές κολλάει στο περιβάλλον και ψοφάς από rush των αντιπάλων, δεν μπορείς να πιεις potion κατά την διάρκεια της μάχης (άρα θα πρέπει να χάσεις για να δεις ποια μάχη είναι δύσκολη ώστε να κάνεις meditate), υπάρχει καθυστέρηση ορισμένες φορές από το όταν πατάς το κουμπί για να βαρέσει μέχρι να το κάνει, το targeting system είναι επιεικώς για τα μπάζα (πάλι καλά που υπάρχει το auto-lock με το Alt), block ο Geralt κάνει μονάχα όταν έχει Vigor ενώ οι αντίπαλοι μπορούν να κάνουν unlimited blocks (μάγκες κοινώς), πολλές φορές ενώ είναι ζαλισμένοι οι αντιπάλοι κι έχω lock-άρει πάνω τους, ο Geralt δεν κάνει fatality (τι κι αν πάω από πλάγια, τι κι αν πάω από πίσω τους... τίποτα λέμε) και άλλες ωραίες ζουμερές φανφαριές.

 

Sorry αλλά το σύστημα μάχης είναι προβληματικό και περισσότερο σε δυσκολεύει ώρες ώρες παρά σε βοηθάει. Κι εδώ ακριβώς είναι το φάουλ της CD Projekt RED. Στα skill trees έχω δει αρκετές ωραίες αναβαθμίσεις αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι το σύστημα δεν μπάζει από παντού. Απλά με τις αναβαθμίσεις γίνεσαι overpowered μετά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν το έχω παίξει το παιχνίδι, οπότε δε μπορώ να ξέρω αν έχει προβληματικό σύστημα μάχης.Το λέω αυτό γιατί υπάρχουν αυτοί που λένε ότι είναι δύσκολο και αυτοί που λένε ότι είναι προβληματικό, οπότε καταλαβαίνεις ότι ο καθένας έχει την εκδοχή του.

Τέλοσπάντων...

 

 

Προφανώς αυτό με τα potions το έκαναν για να δώσουν μια νότα ρεαλισμού.Γιατί όπως και να το κάνεις και από την άλλη όταν πατάς ένα κουμπάκι και ενώ παλεύεις και χωρίς να υπάρχει έστω μια τυπική κίνηση του ήρωα για να πιει το potion, βλέπεις να αναπληρώνεις ζωή και να συνεχίζεις σα να μην τρέχει κάστανο, είναι κάπως...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε γαμώτο τι δεν σας άρεσε στη στολή του Crysis? Μου άρεσε πάρα πολύ, ειδικά το Maximun Armor!

Τέλος πάντων.

 

Ότι λες για το Witcher συμφωνώ και εγώ.

Υπάρχει το δύσκολο και το χαζά δύσκολο (δύσκολο δηλαδή λόγω προβλημάτων) και ειδικά αυτό με τα Potions είναι ότι χειρότερο! Γενικότερα σε παιχνίδια που πρέπει να χάσεις για να είσαι προετοιμασμένος μετά το Load είναι fail κατάσταση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προφανώς αυτό με τα potions το έκαναν για να δώσουν μια νότα ρεαλισμού.Γιατί όπως και να το κάνεις και από την άλλη όταν πατάς ένα κουμπάκι και ενώ παλεύεις και χωρίς να υπάρχει έστω μια τυπική κίνηση του ήρωα για να πιει το potion, βλέπεις να αναπληρώνεις ζωή και να συνεχίζεις σα να μην τρέχει κάστανο, είναι κάπως...

 

Στο πρώτο Witcher, υπήρχε animation που έβγαζε και έπινε το potion. Ένα μικρό μπουκαλάκι είναι που μπορεί άνετα να το βγάλει από την τσέπη του και να το πιει με ένα σχετικό animation. Γιατί όπως και να το κάνουμε, δεν είναι νότα ρεαλισμού αυτός ο περιορισμός. Άσε που ο ρεαλισμός δεν έχει θέση σε fantasy game ala Witcher (εκτός κι αν τα regeneration, healing, magic υπάρχουν στην πραγματικότητα και δεν μου το είπαν. Γιατί λοιπόν δεν τα έβγαλαν εντελώς και όλα αυτά μαζί με τους δράκους ώστε να είναι ακόμα πιο ρεαλιστικό; Καταλαβαίνεις πιστεύω τι εννοώ ;))

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Εντωμεταξύ κάτι άσχετο.Κάνει σε όλους 100 ώρες να αρχίσει; με το που κάνω κλικ να φορτώσει,παρατηρώ τον ενα πυρήνα στο 100% και ξεκινάει μετά απο 10+". Κι έχω και SSD...Αλλά αν θυμάμαι καλά και το πρώτο έκανε μισο αιώνα να αρχίσει,μέχρι που βγήκε ένα patch.

 

k σε μενα αργει στην αρχη κ δεν εχω ssd κ εγω σε 1920 αναλυση το παιζω σε ολα ulta εκτος uber κ παιζει απο 45-60 frames

 

 

witcher2201105191909210.png

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να δω αν έμεναν εκεί τα πτώματα που θα έβρισκες τα πουγκιά για loot μετά. :P

 

Μα η ουσία ειναι οτι δεν θα χρειαζόσουν τα πουγκιά πλέον. :P

 

Εντωμεταξύ κάτι άσχετο.Κάνει σε όλους 100 ώρες να αρχίσει;

 

Εγώ κατέβασα το unprotected exe της gog version κ βελτιώθηκε αισθητά αυτο το πρόβλημα..

 

Πάντως εμένα μ άρεσε το σύστημα μάχης(όσα προβλήματα κ αν έχει) μιας κ σε αυτό μπορείς να εμβαθύνεις περισσότερο σε σχέση με του 1.Ειδικά τώρα π έχω βγάλει κάποιες μάχες στο normal κ ξέρω τι παίζει δεν είναι σπαστικό πια.. B)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αι το unprotected έστρωσε το loading και τα fps drops... :-D Εγώ πάντως δεν έχω συναντήσει κανένα πρόβλημα στο combat system εκτος από το ότι πολλές φορες δεν κάνει fatality τους τυπάδες με ασπίδες, εκτος άμα έτσι είναι γιατί άμα πας από πίσω τους κάνει ένα stab like animation...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ καλό το παιχνίδι, παίζει πολύ καλά με όλα Ultra/Enabled εκτός από το Ubersampling σε 1680*1050.

 

Το νέο combat system μου αρέσει περισσότερο από του πρώτου Witcher.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H αλήθεια είναι πως όσο και αν μ'αρεσουν τα γραφικα/ατμοσφαιρα κλπ κάποιες στιγμές μου τη σπάει τόσο να ξαναπαίξω για 10η φορά μια μάχη επειδή κολάει ή κανει οτι να ναι ο χειρισμός που πέφτει alt+f4 spam μαζί με μπινελίκι :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Εμένα πάλι μου θύμησε την εισαγωγή του πρώτου Witcher που έπαιρνε τα potions πριν την μάχη. Όπως και το πέταγμα dagger στο 2, θυμίζει τον τερματισμό του πρώτου.

 

Πάντως γενικά προτιμώ το νέο combat system. Θέλει βελτίωση, αλλά πραγματικά, στο πρώτο, απλά πάταγες το κουμπί και ο Geralt έσφαζε χωρίς κανένα block από θωράκιση, σκληρό δέρμα, κλπ. Και όπως προείπα, group style > all.

 

Το κακό στο νέο είναι κυρίως πως δεν έχεις ένα γρήγορο recovery με κάποιον τρόπο, οπότε μπορούν να σε αρχίσουν σε ένα combo χτυπημάτων που απλά θα τις τρως και θα πεθάνεις. Επίσης όπως έλεγε κυρίως το review του PC Gamer, πρέπει να πάρεις ορισμένα abilities όχι για να γίνεις καλύτερος, αλλά για να μην είσαι "άχρηστος". :P

 

Με το swordsmanship path που έχω φουλάρει τα τελευταία abilities και γενικά έχω πολύ vitality, 1/2 το παραπάνω dodge range (γιατί το κανονικό μερικές φορές σε έσωζε στο τσακ, άλλες καθόλου), κάνω short work τα groups, αν και διαφορετικά. Το group finisher σκοτώνει 1-3 ανθρώπους μαζί, αλλά σε τέρατα 1-1, έχοντας όμως πολύ andrenaline regeneration και το whirlwind 2/2, μπορώ να κάθομαι πιο πίσω και να τους χτυπάω όλους μαζί (σαν group style περίπου, αλλά στο Witcher 1, όσοι περισσότεροι, τόσο πιο δυνατά χτυπήματα είχες, ενώ εδώ είναι κανονικά, anyway), να γεμίζω andrenaline και να κάνω finisher όποιο τέρας έχει μεγάλο health.

 

Πρέπει πάντα να ξέρεις που πατάς/βρίσκεσαι και μην ξεχνάτε ότι το block (στην αρχή εγώ είχα μπερδευτεί ότι κόλλαγε) είναι στα κουτάκια πάνω (vigor) μαζί με τα signs. Όλα την ίδια μπάρα τρώνε.

 

Μου έτυχαν και μένα botched fatalities, αλλά αν ξανακάνω stun θα πάω κοντά και strong attack για σιγουριά.

 

Γενικά ήθελαν να αλλάξουν το combat system, ακριβώς γιατί στο πρώτο φαινόταν απλό/εύκολο. Τώρα είναι πιο σύνθετο/δύσκολο με τα όποια προβλήματα, οπότε θέλει ακόμα fixing σε κάποια πράγματα, όμως η ζυγαριά με τα abilities αλλάζει γρήγορα προς το μέρος του Geralt, απλά αρκετά απότομα.

 

Anyway, not perfect σίγουρα, αλλά μου αρέσει πιο πολύ από του πρώτου. Αν και στο πρώτο είσουν πιο "ασταμάτητος σίφουνας".

 

Spoiler, δείτε όσοι έχετε πάει Chapter 2 και μετά.

 

Όταν το παιχνίδι όμως σε βάζει σε άλλο χαρακτήρα που δεν έχει dodge, πρέπει να προσέχεις περισσότερο αν και τότε έχουν και διαφορετικό sword style από του Geralt.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Σκεφτόμουν να το αγοράσω από GOG (κυρίως για να στηρίξω απευθείας τη CDProjekt) αλλά βλέπω χρέωση 50 ευρώ (65+ δολάρια). Με τα σκαλώματα που έχουν αναφερθεί (κυρίως με προβληματίζει η κλιμάκωση -ή μάλλον αποκλιμάκωση- της δυσκολίας, ειδικά στην αρχή, πριν βελτιωθεί ο χαρακτήρας) πιστεύετε ότι αξίζει αυτά τα λεφτά (ως παιχνίδι αλλά και στήριξη προς την εταιρία που το δημιούργησε);

 

Θείος δεν υπάρχει καμία περίπτωση να παίξει, οπότε παρακαλώ αυτό μην το συζητήσουμε καν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...