Προς το περιεχόμενο

tellas και internet


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

καλησπέρα παιδιά θα ήθελα την βοήθεια κάποιου που να ξέρει κάποια πράγματα για την εν λόγο εταιρία, είμαστε συνδρομητες εδώ και 4-5 χρόνια στο zisto πρόγραμμα. Περιτό να πω πως τότε περίμενα 4 μήνες για να συνδεθώ στο internet......άλλα τέλος πάντων....τον τελευταίο καιρό η κατάσταση με το ίντερνετ είναι αφόρητη, έχω φτάσει στο σημείο να πληρώνω 39,90ε/μήνα και τον τελευταίο καιρό να μην μπορώ να πιάσω πάνω απο 2mbits/sec!σέρνεται πραγματικά!!εδώ θέλω να πω πως το ρούτερ είναι to siemens speedstream 4200....και το έχω συνδέσει απευθείας με την πρίζα,απομονώνοντας την άλλη γραμμή του τηλεφώνου. Παίρνω σήμερα τηλέφωνο μήπως μου δώσουνε μια εξήγηση και μου είπαν το κουφό, πράγματι μου λένε δεν είναι καλή η ταχύτητα αλλά σε αυτό μου λένε φταίει η το καλώδιο ethernet η το καλώδιο της adsl επιδεί όπως τους είπα το έχω 5 μέτρα από το πριζάκι. Εδώ θα ήθελα λίγη βοήθεια τι να κάνω?μήπως να αλλάξω modem?έχω ένα netgear 8πορτο που κάθεται αλλά λόγο χρόνου δεν το έχω συνδέσει,αυτά που μου είπαν μου φάνηκαν εντελώς άκυρα και εδώ θέλω να ρωτήσω σε περίπτωση που θέλω να διακόψω θα πληρώσω κάτι παραπάνω?είμαστε 5 χρόνια συνδρομητές οπότε λογικά δεν υπάρχει δέσμευση,επίσης μπορώ να κάνω αίτηση στην forthnet και μόλις μου πουν ότι ενεργοποιήθηκε η γραμμή να κάνω διακοπή στην τελλας?συγνώμη για το μακροσκελές ποστ,κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη.:P

Δημοσ.

Ένα θα σου πω μόνο, και εγώ 4-5 χρόνια Τρελλάς..έκανα αίτηση σε HOL, δε τη πάλευα άλλο. Εμένα όποτε ήθελαν έκοβαν και ίντερνετ και τηλέφωνο.

 

Ό,τι να ναι πραγματικά. Όχι πως οι άλλοι είναι καλύτεροι αλλά τέσπα, τη κοροϊδία τους δε μπορούσα.

Δημοσ.

Α κι εσύ τα ίδια?με καταλαβένεις φαντάζομαι, και να σκεφτείς ότι είμαι 1800μέτρα από το dsslam...άστα να πάνε δηλαδή εγώ μπορώ τώρα να κάνω αίτηση στην forthnet και μόλις ενεργοποιηθεί η γραμμή να πάρω τηλέφωνο για διακοπή?

Δημοσ.

Δεν έκανα τπτ με τη Τελλάς εγώ, απλά πήρα στη HOL, έστειλα με e-mail κάποιες αιτήσεις κλπ που κατέβασα από το site τους και περιμένω - έιπαν τα αναλαμβάνουν αυτοί τα υπόλοιπα, δε χρειάζεται να κάνω εγώ τπτ.

 

Το μόνο που ζητούσαν στην αίτηση και πήρα τηλέφωνο τη Τελλάς για να το μάθω, ήταν ο αριθμός τοπικού βρόχου.

 

Εμένα μου είπαν ότι θα έχω κανονικά ίντερνετ από Τελλάς και για καμια ώρα αν μείνω χωρίς τη μέρα που θα αλλάξει ο πάροχος.

 

Επίσης μου έστειλαν sms λέγοντας ότι η αίτηση μου ήταν επιτυχής και ότι θα στείλουν κι άλλο sms με την ημερομηνία ενεργοποίησης της υπηρεσίας.

 

Με έπαιρναν σήμερα τηλ στο κινητό αλλά δε το πρόλαβα, ίσως αύριο τώρα. Θα δείξει!

 

 

Υ.Γ Τα ίδια προβλήματα και χειρότερα από μας έχει και ένας γνωστός, άλλη πίκρα κι αυτός.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

θα παιζειες με tellas μεχρι να γυρισει η γραμμη στον αλλον Provider.εκτος αν γυρισει στην αλη ετερεια και υπαρχει αλλο προβλημα οποτε εκει ισως υπαρχει θεμα.λιγο δυσκολο αλλα απλα το λεω.απο την αλλη πρεπει να δεις με tellas ποσο κλειδωνεις.αν κλειδωνεις χαμηλα τοτε ισως ειναι θεμα γραμμης η αποστασης .αν κλειδωνεις ψηλα τοτε μαλον η τελλας.......αλλα παντως απο την τελλας φυγε.και δεν πληρωνεις προστιμο.5 χρονια εισαι δεν εχει προστιμο

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...