Προς το περιεχόμενο

Toshiba HDD 640GB 55 euros


kalmik

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Προσφορά στο Mediamarkt Κηφισίας, έχει εξωτερικό σκληρό Toshiba 640GB τον αλουμινένιο (με παθητική ψύξη) 55 ευρώ. Νομίζω καλή τιμή.

 

Mια χαρα ειναι! http://www.skroutz.gr/s/71753/Toshiba-External-Hard-Drive-640GB.html

 

Κριμα που λειπω απο Αθηνα να τον παρω..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι αλλά εγώ τον παρείγγειλα το Σάββατο από το Plaisio, ύστερα από την πληροφόρηση από το vasi, τον οποίο ευχαριστώ και ακόμη να μου έρθει. Σήμερα πέρασα από το κατάστημα της Πάτρας, από όπου ζήτησα παραλαβή και μου είπαν πως ενώ ήρθε το παραστατικό δεν ήρθε ο δίσκος και δεν ξέρουν τι έγινε ! Στη Κατάσταση Παραγγελίας γράφει: "Απεστάλλει από την Αποθήκη". Θυμάστε τι στάδια έχει; Που πήγε ο δίσκος οέο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι αλλά εγώ τον παρείγγειλα το Σάββατο από το Plaisio, ύστερα από την πληροφόρηση από το vasi, τον οποίο ευχαριστώ και ακόμη να μου έρθει. Σήμερα πέρασα από το κατάστημα της Πάτρας, από όπου ζήτησα παραλαβή και μου είπαν πως ενώ ήρθε το παραστατικό δεν ήρθε ο δίσκος και δεν ξέρουν τι έγινε ! Στη Κατάσταση Παραγγελίας γράφει: "Απεστάλλει από την Αποθήκη". Θυμάστε τι στάδια έχει; Που πήγε ο δίσκος οέο;

 

Να ενημερώσω πως από χθες ήρθε ο δίσκος στη Πάτρα. Πήγα σήμερα να τον πάρω και ενώ ήταν μέσα σε ένα κουτί του Πλαισίου, η εργοστασιακή συσκευασία ήταν ανοιγμένη και μάλιστα άτσαλα σκισμένη και τα εξαρτήματα εντός (ο δίσκος και τα καλώδια) ήταν βγαλμένα από τις ζελατίνες τους. Σε 10 λεπτά τον επέστρεψα στο κατάστημα και λέω πως δεν το δέχομαι έτσι. Ο αρμόδιος υπάλληλος μου λέει πως έχω δύο επιλογές: 1) Να πάρω τα χρήματα μου πίσω (55 ευρώ) και 2) Να πάρω άλλο δίσκο, για παράδειγμα τον Toshiba των 1 ΤΒ και να πληρώσω τη διαφορά αφού μου αφεραιθούν 55 ευρώ. Του λέω τίποτα από τα 2. Μου στέλνετε έναν ίδιο (640 GB) σπίτι, γιατί δεν μπορώ να έρχομαι Πάτρα συνέχεια (δεν είμαι κάτοικος Πατρών) και φέρνεται επί τόπου να συμπληρώσω μια αίτηση παραπόνων και αυτό είναι λάθος να συμβαίνει, είμαι και τόσα χρόνια πελάτης σας. Μα λέει δεν έχουμε τον ίδιο. Δεν με ενδιαφέρει του λέω, εγώ αυτό πλήρωσα που ήταν σε προσφορά και πουθενά δεν έλεγε για μεταχειρισμένο ή με ανοιγμένη τη συσκευασία ή από stock house. Πάρτε τηλ στο 800 11 12345 μου λέει. Όχι φέρτε μου αίτηση παραπόνων και βρες τε εσείς την άκρη και να μου στείλετε σπίτι το δίσκο. Δεν έχουμε αίτηση παραπόνων. Υποχρεούστε του λέω και τον έβαλα να καλέσει αυτός στο 801 11 12345. Τελοσπάντων επικοινωνεί (δεν ξέρω που και με ποιον ακριβώς) και μου δίνει ένα δίσκο 1 ΤΒ Toshiba αντί για τον ανοιγμένο και το θέμα τελειώνει εκεί. Αναφέροντας λοιπόν την περιπέτειά μου αυτή, θα ήθελα να δείξω πως μερικοί προσπαθούν να μας πλασάρουν κάτι μεταχειρισμένο για καινούργιο, αλλά και πως εμείς έχουμε δικαιώματα ως καταναλωτές. Κατά τα άλλα το Πλαίσιο πρώτη φορά μου την κάνει και νομίζω πως υπαίτιοι είναι στην Αθήνα στην αποθήκη. Αυτό είχαν αυτό μου στείλανε ! Τι να πεις. Πάντως ύστερα από όλη τη φασαρία τα παιδιά στην Πάτρα εξηγηθήκαν καλά, ενώ μάλλον δεν ήταν υπαίτιοι, αλλά αμφιβάλλω αν θα γινόταν κάτι αν δεν επέμενα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να ενημερώσω πως από χθες ήρθε ο δίσκος στη Πάτρα. Πήγα σήμερα να τον πάρω και ενώ ήταν μέσα σε ένα κουτί του Πλαισίου, η εργοστασιακή συσκευασία ήταν ανοιγμένη και μάλιστα άτσαλα σκισμένη και τα εξαρτήματα εντός (ο δίσκος και τα καλώδια) ήταν βγαλμένα από τις ζελατίνες τους. Σε 10 λεπτά τον επέστρεψα στο κατάστημα και λέω πως δεν το δέχομαι έτσι. Ο αρμόδιος υπάλληλος μου λέει πως έχω δύο επιλογές: 1) Να πάρω τα χρήματα μου πίσω (55 ευρώ) και 2) Να πάρω άλλο δίσκο, για παράδειγμα τον Toshiba των 1 ΤΒ και να πληρώσω τη διαφορά αφού μου αφεραιθούν 55 ευρώ. Του λέω τίποτα από τα 2. Μου στέλνετε έναν ίδιο (640 GB) σπίτι, γιατί δεν μπορώ να έρχομαι Πάτρα συνέχεια (δεν είμαι κάτοικος Πατρών) και φέρνεται επί τόπου να συμπληρώσω μια αίτηση παραπόνων και αυτό είναι λάθος να συμβαίνει, είμαι και τόσα χρόνια πελάτης σας. Μα λέει δεν έχουμε τον ίδιο. Δεν με ενδιαφέρει του λέω, εγώ αυτό πλήρωσα που ήταν σε προσφορά και πουθενά δεν έλεγε για μεταχειρισμένο ή με ανοιγμένη τη συσκευασία ή από stock house. Πάρτε τηλ στο 800 11 12345 μου λέει. Όχι φέρτε μου αίτηση παραπόνων και βρες τε εσείς την άκρη και να μου στείλετε σπίτι το δίσκο. Δεν έχουμε αίτηση παραπόνων. Υποχρεούστε του λέω και τον έβαλα να καλέσει αυτός στο 801 11 12345. Τελοσπάντων επικοινωνεί (δεν ξέρω που και με ποιον ακριβώς) και μου δίνει ένα δίσκο 1 ΤΒ Toshiba αντί για τον ανοιγμένο και το θέμα τελειώνει εκεί. Αναφέροντας λοιπόν την περιπέτειά μου αυτή, θα ήθελα να δείξω πως μερικοί προσπαθούν να μας πλασάρουν κάτι μεταχειρισμένο για καινούργιο, αλλά και πως εμείς έχουμε δικαιώματα ως καταναλωτές. Κατά τα άλλα το Πλαίσιο πρώτη φορά μου την κάνει και νομίζω πως υπαίτιοι είναι στην Αθήνα στην αποθήκη. Αυτό είχαν αυτό μου στείλανε ! Τι να πεις. Πάντως ύστερα από όλη τη φασαρία τα παιδιά στην Πάτρα εξηγηθήκαν καλά, ενώ μάλλον δεν ήταν υπαίτιοι, αλλά αμφιβάλλω αν θα γινόταν κάτι αν δεν επέμενα.

Ίσως θάπρεπε να γίνει sticky αυτό το post.

 

Respect m8!B)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να ενημερώσω πως από χθες ήρθε ο δίσκος στη Πάτρα. Πήγα σήμερα να τον πάρω και ενώ ήταν μέσα σε ένα κουτί του Πλαισίου, η εργοστασιακή συσκευασία ήταν ανοιγμένη και μάλιστα άτσαλα σκισμένη και τα εξαρτήματα εντός (ο δίσκος και τα καλώδια) ήταν βγαλμένα από τις ζελατίνες τους. Σε 10 λεπτά τον επέστρεψα στο κατάστημα και λέω πως δεν το δέχομαι έτσι. Ο αρμόδιος υπάλληλος μου λέει πως έχω δύο επιλογές: 1) Να πάρω τα χρήματα μου πίσω (55 ευρώ) και 2) Να πάρω άλλο δίσκο, για παράδειγμα τον Toshiba των 1 ΤΒ και να πληρώσω τη διαφορά αφού μου αφεραιθούν 55 ευρώ. Του λέω τίποτα από τα 2. Μου στέλνετε έναν ίδιο (640 GB) σπίτι, γιατί δεν μπορώ να έρχομαι Πάτρα συνέχεια (δεν είμαι κάτοικος Πατρών) και φέρνεται επί τόπου να συμπληρώσω μια αίτηση παραπόνων και αυτό είναι λάθος να συμβαίνει, είμαι και τόσα χρόνια πελάτης σας. Μα λέει δεν έχουμε τον ίδιο. Δεν με ενδιαφέρει του λέω, εγώ αυτό πλήρωσα που ήταν σε προσφορά και πουθενά δεν έλεγε για μεταχειρισμένο ή με ανοιγμένη τη συσκευασία ή από stock house. Πάρτε τηλ στο 800 11 12345 μου λέει. Όχι φέρτε μου αίτηση παραπόνων και βρες τε εσείς την άκρη και να μου στείλετε σπίτι το δίσκο. Δεν έχουμε αίτηση παραπόνων. Υποχρεούστε του λέω και τον έβαλα να καλέσει αυτός στο 801 11 12345. Τελοσπάντων επικοινωνεί (δεν ξέρω που και με ποιον ακριβώς) και μου δίνει ένα δίσκο 1 ΤΒ Toshiba αντί για τον ανοιγμένο και το θέμα τελειώνει εκεί. Αναφέροντας λοιπόν την περιπέτειά μου αυτή, θα ήθελα να δείξω πως μερικοί προσπαθούν να μας πλασάρουν κάτι μεταχειρισμένο για καινούργιο, αλλά και πως εμείς έχουμε δικαιώματα ως καταναλωτές. Κατά τα άλλα το Πλαίσιο πρώτη φορά μου την κάνει και νομίζω πως υπαίτιοι είναι στην Αθήνα στην αποθήκη. Αυτό είχαν αυτό μου στείλανε ! Τι να πεις. Πάντως ύστερα από όλη τη φασαρία τα παιδιά στην Πάτρα εξηγηθήκαν καλά, ενώ μάλλον δεν ήταν υπαίτιοι, αλλά αμφιβάλλω αν θα γινόταν κάτι αν δεν επέμενα.

 

Ωραιος ο φιλος,το χειρηστηκες πολυ σωστα το θεμα.Παντως τα τυπακια στο πλαισιο της πατρας ποτε δεν μου εχουν κανει λαδια.Εχω ψωνισει αρκετα προιοντα απο εκει και απο θεμα εγγυησης/αντικαταστασης κλπ κλπ ηταν πολυ ενταξει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Να πω για οποιον ενδιαφερεται οτι στα Media markt KAI Πετρου Ραλλη ΚΑΙ Περιστεριου εχει ντανες ολοκληρες στα 55 ευρω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...