Προς το περιεχόμενο

Βασανιστές ζώων


infini

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Από αυτού του σημείου, όμως, μέχρι του να φτάσω να συμμετάσχω υπό καθεστώς ανωνυμίας σε διαδικτυακό "λιντσάρισμα" και αναθέματα για την υγεία των δραστών, νομίζω ότι υπάρχει τεράστια διαφορά. Αν το θέαμα μιας κτηνωδίας μας μετατρέπει σε κτήνη, δεν βοηθάμε σε τίποτε.

 

Αυτό ακριβώς.

 

 

 

Off topic:

 

 

Ναι, φαντάζομαι ότι η εικόνα ενός βασανισμένου (αν όχι ήδη νεκρού) παιδιού, θαμμένου ως το κεφάλι, δεν είναι σκληρή...

 

Δυστυχώς δεν είναι σκληρή. Υπάρχουν άλλες...

 

 

  • Απαντ. 400
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Μην παραπονιεστε λοιπον επειδη ζειτε με 700 ευρω.Μπροστα στα παιδακια του 3ου κοσμου τα 700 ευρω το μηνα ειναι ολοκληρη περιουσια...

 

Δεν βλέπω κανέναν να διαμαρτύρεται για τα 700€... για τα χαριτωμένα γατάκια-σκυλάκια όμως άπειρες οι διαμαρτυρίες :devil:

Φαντάσου αποβλάκωση που υπάρχει στον κόσμο οταν αυτά τα πράγματα γίνονται πρώτη είδηση σε προεκλογική περίοδο.

 

Δεν λέω... να τιμωρηθούν βάσει νόμου όσοι βιαιοπραγούν στα ζώα. Πρέπει όμως να έχουμε και κάποια όρια.

Οπως πρέπει να τιμωρηθούν και αυτοί που τους απειλούν και τους βρίζουν.

 

Οσο κομπλεξικός είναι αυτός που χτυπάει ένα αδύναμο ζώο άλλο τόσο κομπλεξικός είναι αυτός που βρίζει-απειλεί και ζητάει την κεφαλή του επι πίνακι εκμεταλλευόμενος την δύναμη της μάζας ή της ανωνυμίας.

Δημοσ.
η διαφορα σου/σας με αυτον ποια ειναι ακριβως?

 

Του ειχε υποσχεθει το ενα αυτι, αλλα τελικα το εδωσε σε αλλον :-)

Δημοσ.

Καλα εγω την γνωμη μου την ειπα στο thread με τα videos οποτε δε θα κατσω να το ξανα-αναλυσω.

 

Απλα θα πω οτι εαν ο καθε μαλακας που κακομεταχειριζεται ζωα ειναι κτηνος,αναισθητος,βλακας , καποιος που σαν τιμωρια στελνει καρκινο στην μανα του, ζωα να κατουρανε στον ταφο του πατερα του και αλλα τετοια ευηχα, ΓΙΑ ΜΕΝΑ, αξιζει μεγαλυτερη τιμωρια.

 

Πανε κανε μια καταγγελια ρε αδερφε, βρισε τον αλλιως, θα το παρει το μαθημα του καποια στιγμη...

Δημοσ.

Όσο θα υπάρχει η τιμωρία σαν λύση (οποιασδήποτε μορφής) και όχι η αναμόρφωση δεν θα ξεφύγουμε ποτέ απο το φαύλο κύκλο έγκλημα-τιμωρία-έγκλημα-τιμωρία.

Λύσεις υπάρχουν πολλές. Πχ στην προκειμένη περίπτωση είτε να υποστηρίξουμε "όποιος βασανίσει ζώο, θανατώνεται" ή "μαθαίνουμε στον άνθρωπο να σέβεται κάθε μορφή ζωής". Μακροπρόθεσμα και τα δυο μέτρα θα φέρουν το ίδιο αποτέλεσμα. Το θέμα είναι με ποιο τρόπο θα καταφέρουμε να κάνουμε τους ανθρώπους (ειδικά τους ηλίθιους) να γίνουν πιο συνειδητοποιημένοι και όταν ενεργούν, να το κάνουν με βούληση και όχι σαν πρόβατα.

Δημοσ.

ο καφρος θα παραμεινει καφρος οσα επιχειρηματα και αν ακουστουν απο την αλλη πλευρα

 

θα το γυρισει στα πεινασμενα παιδακια,στα θυματα πολεμου στην ανεργεια,την φτωχια

 

ουτε για αυτα ομως δινει δεκαρα στην τελικη,ενταξει ετσι ειναι,αυτος θα αλλαξει τον κοσμο?

 

θα προσπαθησει να αποδειξει την υποκρισια της αλλης μεριας (οχι οτι δεν υπαρχει σε μεγαλο βαθμο)

 

στο τελος ομως ειναι απλα ενας καφρος ο οποιος νοιαζεται κοντοφθαλμα και εγωιστικα μονο για τον εαυτουλη του

 

βεβαια η κλαψα κλαψα και οταν το κακο χτυπησει την πορτα του εκει να δεις κλαψα,το κρατος,οι αλλοι που ειναι ηλιθιοι κλπ κλπ

 

συνεχιστε με επιχειρηματα

Δημοσ.

Γενικά κάθε φορά που βγαίνει ένας τρελάρας, κακοποιεί ένα ζώο και γίνονται γνωστά τα στοιχεία του βγαίνουν μερικοί και πετάνε απειλές, μας διαβεβαιώνουν ότι «όλο και κάτι θα πάει αυτό το γουρούνι» και άλλα τέτοια μαφιόζικα. Δεν αναφέρομαι συγκεκριμένα αλλά γενικά όπως είπα.

Αν αυτοί οι μαφιόζοι βρίσκονταν face to face με τον εκάστοτε ψυχάκια, δεδομένου του ότι ο άλλος μπορεί και να μη δίσταζε να κάνει το ίδιο σε αυτούς, θα του τα έλεγαν αυτά;

 

Γιατί καλή και η οργή αλλά με μέτρο. Και απ' το facebook όλοι λένε.

Δημοσ.

Ανεγκεφαλος βλαξ αυτος με το γατι και ο αλλος με τον σκυλο, ανεγκεφαλοι

και κομπλεξικοι και οι αλλοι με τις καταρες, στην ιδια ζυγαρια τους βαζω.

 

Φιλοζωος δεν ειναι αυτος που αγοραζει πανακριβο σκυλο μαρκας

porsche cayenne, του αγοραζει ρουχα και τον ταιζει φιλετακια μινιον

μονο απο μοδα και ματαιοδοξια... και συμμετεχει σε οργανωσεις για τα

δικαιωματα των ζωων, ντε και καλα.

 

Φιλοζωος ειναι αυτος που θα δωσει το μισο η ολοκληρο το σουβλακι του

στον συμπαθη κοπριτη που τον κοιταει και ξερογλυφεται κουνωντας

την ουρα, φιλοζωος ειναι αυτος που θα κανει τον μεγαλο κοπο να

μαζεψει τα αποφαγια του και να τα βαλει σε μια γωνια της γειτονιας του

καθως και ενα δοχειο νερο να φαν τα αδεσποτα, απο το να τα πεταξει

στον σκουπιδοντενεκε.

 

Ειπαμε, λαος της ξενομανιας και της υπερβολης...

Δημοσ.

Α) Περί των ανά τον κόσμο προβλημάτων.

 

Όταν ένα παιδάκι πεθαίνει στην Αφρική, δεν αποτελεί προτεραιότητα έναντι ενός παππού που ξυλοκοπείται στην Ευρώπη. Όταν ένας παππούς ξυλοκοπείται στην Ευρώπη, δεν αποτελεί προτεραιότητα έναντι μιας νεαράς που βιάζεται στην Ασία. Όταν μια νεαρά βιάζεται στην Ασία, δεν αποτελεί προτεραιότητα έναντι ενός παιδιού που πεθαίνει στην Αφρική. Συμφωνούμε όλοι νομίζω, πως η δυσμένεια, ο θάνατος και όλα τα ευχάριστα πράγματα του καλού θεούλη, δεν ζυγίζονται σε κιλά, γιάρδες, τζάουλ, καντέλα και άλλες μονάδες μέτρησης, ούτε καν σε χρόνια φυλάκισης, όσο και αν τυπικά το εφαρμόζουμε. Ναι; Ναι.

 

Β) Περί της ηθικής ισότητας όλων των ζωντανών πλασμάτων.

 

Ο άνθρωπος που δεν συμφωνεί με το ότι ένα γατί/σκυλί/βατράχι/καναρίνι είναι εξίσου σημαντικό και φέρει το ίδιο ηθικό δικαίωμα στη ζωή με έναν άνθρωπο, καλά θα κάνει να προετοιμαστεί για τις συνέπειες που θέτουν ως θεμέλια τα πιστεύω του αυτά: αυτό μπορεί να είναι η μη αποδοχή των Εβραίων ή Πυγμαίων ως ισότιμα όντα ή σε μικρότερη κλίμακα, η συνάντησή τους με κάποιον που θεωρεί πως δεν αξίζουν να αναπνέουν -εγώ είμαι ένα τέτοιο παράδειγμα. Όποιος λοιπόν δεν θεωρεί πως η ζωή ενός ζώου είναι εξίσου σημαντική στο ηθικό πλαίσιο, όσο και η δική του, να μην παραπονεθεί όταν τον σαπίσω στο ξύλο για τον ίδιο λόγο -θα είναι σα να γκρινιάζουν οι φασίστες για καταστολή από τη "δήθεν δημοκρατία".

 

Γ) Περί της ισότητας όλων των ζωντανών πλασμάτων στο διατροφικό πλέγμα.

 

Δεν υφίσταται. Όταν περιλαμβάνεται κάλυψη αναγκών, είτε αυτό είναι σφαγή βοδινών για τροφή, είτε γδάρσιμο νεκρών ζώων για ρούχα, είτε πληθυσμιακός έλεγχος για να μην πέσει λιμός εξ' αιτίας υπερπληθυσμού κυνηγών ζώων, η δικαιοσύνη πάει περίπατο. Είναι προφανές πως υπάρχουν κλίμακες σε αυτό το ζήτημα και άρα είναι τόσο δα μεμπτό να σφάζεις δελφίνια για να φας ενώ μπορείς να φας ένα πρόβατο που έτσι κι αλλιώς εξ' αιτίας σου υπάρχει, αλλά σε γενικές γραμμές και εντός λογικών πλαισίων, η κατανάλωση ζώων είναι φυσιολογική (sic). Η σκληρότητα είναι νομίζω οικουμενικά καταδικαστέα ε.

 

Συνδυάζοντας αυτά τα 3, νομίζω πως είναι εξίσου ανούσιο να συγκρίνονται ένας νεκρός Σουδανός με ένα νεκρό λεοπαρδαλάκι υπό το πρίσμα της προτεραιότητας. Κανείς δεν αμφιβάλλει πως είναι πρόβλημα ένα βιασμένο παιδάκι και κανείς δεν αμφιβάλλει πως είναι πρόβλημα ένας σκύλος που τον λούζουν με καυτό λάδι. Είναι όμως 2 διαφορετικά προβλήματα και η αντιπαράθεσή τους είναι άστοχη, καθώς είναι μόνο το πρώτο βήμα για την επόμενη αντιπαράθεση -το νεκρό Αφρικανάκι με τη γενοκτονία των Αρμενίων, τη γενοκτονία των Αρμενίων με τον πόλεμο στο Ιράκ, τον πόλεμο στο Ιράκ με το φαινόμενο του θερμοκηπίου, κτλ. Νομίζω πως το "υπάρχουν σημαντικότερα προβλήματα" πέραν από άστοχο (γιατί θυμίζω, δεν μετρώνται ουσιωδώς) είναι και αναβολή και μεταπήδηση στο αμέσως "μεγαλύτερο" πρόβλημα -για το οποίο φυσικά εμείς δε μπορούμε να κάνουμε τίποτα αλλά τουλάχιστον θα κοιμηθούμε ήσυχοι. Οπότε ας ασχοληθούμε λέωγωτώρα με ένα πρόβλημα τη φορά (ή ένα πρόβλημα ανά θρεντ αν θέλετε!) και στην προκειμένη, το πρόβλημα δεν είναι πως κάποιος ανέβασε βίντεο στο οποίο σφάζει ένα γουρούνι για να το φάει, αλλά στο οποίο κλωτσάει μια γάτα.

 

Ως εκ τούτου, νομίζω το πιο εύστοχο σχόλιο έγινε από τον τούφα και άλλο ένα παλικάρι, διαφεύγει το νικ, που στην ουσία ρώτησαν "δε θα είσαι το ίδιο ζώο αν πας και τον σαπίσεις αυτόν στο ξύλο;".

 

Ο αγαπημένος μου Φρειδερίκος, είχε πει τον εξής cheesy αφορισμό: "Όταν κοιτάς στην άβυσσο, κοιτάει και η άβυσσος σε σένα -και ας προσέχει όποιος μάχεται τέρατα να μη γίνει και ο ίδιος τέρας".

 

Προσωπικά, δε μπορώ να το ακολουθήσω. Δεν θα έλεγα πως είμαι του Μωσαϊκού νόμου, συνήθως προσπαθώ να ανταποδίδω το καλό στο δεκαπλάσιο και να συγχωρώ το κακό λόγω περιορισμένης αντίληψης -μπορώ να σκεφτώ κάνα δυο πρώην μου- αλλά σε κάποια πράγματα, νοιώθω την ανάγκη να δείξω στον άλλο πως είναι να είσαι ο δέκτης αυτού που κάνουν. Στη συγκεκριμένη περίπτωση ας πούμε, θέλω να αφήσω τον τύπο ανάπηρο. Δε θέλω να τον νεκροφιλήσουν μάνες και να κατουράνε γάτες σε μνήματα και τέτοια ποιητικά, θέλω πολύ συγκεκριμένα να μη μπορεί να κουνηθεί και να χέζεται πάνω του κτλ γιατί δε μιλάμε για αυτούς τους ανθρώπους που απλώς δεν αντιλαμβάνονται ότι κάνουν μαλακία όταν βασανίζουν ένα ζώο, πως το ζώο πονάει κτλ. Μιλάμε για αυτούς τους ανθρώπους που θεωρούν αστείο, διασκεδαστικό και αντρίκειο (?) να κάνουν κάτι τέτοιο, κάτι που αποδεικνύεται από το ότι το τράβηξε σε βίντεο. Σε φάση, δεν το βλέπει ως "έλα μωρέ, σιγά" αλλά ως "κάνω κάτι που αξίζει να μαγνητοσκοπηθεί". Η διαφορά του μπάτσου που θα σου σκάσει την σφαλιάρα της εξουσίας με το μπάτσο που θα σε βιντεοσκοπεί να τις μαζεύεις και θα σου λέει "εσύ είσαι το ένα, εσύ το δύο".

 

Τέτοιους ανθρώπους δε τους φτιάχνεις, τέτοιους ανθρώπους τους τιμωρείς.

Δημοσ.

Μετα απο 8 σελιδες μπορω να πω οτι αν ειστε πολλοι εσεις οι τυπου "κριμα το ψαρι που βασανιζεται στο αγκιστρι,κριμα το δεντρο που ποναει επειδη του κοψαμε το κλαρι για να κατεβασουμε 2-3 τσαμπια κερασια" να ιδρυσετε κανα κακουργοδικειο για την γατα που εφαγε το ποντικι,το λιονταρι που σκισε την αντιλοπη και ολοι εμεις οι αγριοι που σφαζουμε τα αρνια για να φαμε κ να φτιαξουμε δερματινα να την παλευουμε στα κρυα,να παμε να αυτοκτονησουμε γιατι ειμαστε πληγη για την ανθρωποτητα και την τροφικη αλυσιδα και σεις να μπειτε σε μια γυαλα να ρουφατε αερα κ να νιωθετε ανωτερα οντα...α και μαγκια στο ζωακι που κανε τη μουρη κρεας στη γκομενα γιατι θα ηταν και αυτη κανα φιλοζωαδι που πηγε να κανει χαδια στο πιτ μπουλ του γειτονα γεματη αγαπη στοργη φροντιδα κ προδερμ μπερδευοντας για αλλη μια φορα τους ρολους...

Δημοσ.

Ουαου ρε, μαγκια στο πιτμπουλ που της κατεστρεψε την φατσα(και την ζωη).

 

Τι ομορφες αποψεις που διαβαζω εδω μεσα

Δημοσ.

Ένα σκυλί που επιτίθεται σε κάποιο παιδί (παππού, οποιονδήποτε) και το σκοτώνει. Πρέπει να το σκοτώσουν βασανίζοντας το; Να το πάρουν και να το ρίξουν στο κλουβί ενός λιονταριού;

 

Υπάρχουν σχετικοί νόμοι. Ας πάρει ο κάθε φιλόζωος που καταριέται με αυτόν τον τρόπο ένα κομμάτι του εν λόγο ανθρώπου να το ταΐσει στον σκύλο του.

 

Άλλο το να πεις θέλω να του σπάσω τα μούτρα. Είναι απόλυτα λογικό. Και εγώ το ίδιο θέλω να κάνω. Και θα το έκανα με σχετική ευχαρίστηση. Αλλά ρε παιδιά...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...