Προς το περιεχόμενο

Paypal Case Playstation 3


NteliX

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αφορά ένα playstation 3 μαζί με έξι παιχνίδια από έναν Γερμανό πωλητή το οποίο έλεγε στη περιγραφή της δημοπρασίας του ότι είναι καινούριο μαζί με έξι παιχνίδια και ένα Demo.

To πακετακι μου ηρθε σε μια εβδομάδα αλλά ηρθε διαφορετικά το και όχι έτσι όπως το είχε περιγράψει.

Πριν πληρώσω τον πωλητη του είχα κάνει μερικές ερωτήσεις για το πακέτο και μου απάντησε στο mail μου, ξαναείπε πως είναι ολοκαίνουριο και μη ανοιχτό το κουτί μαζί με έξι παιχνίδια.

Το PS3 ήταν χρησιμοποιημένο και βρόμικο(κολλούσε και είχε λίγο κάτι σαν λάδια.) και τα παιχνίδια ήταν δυο, τα υπόλοιπα ήταν Demo.

Με το που το είδα επικοινώνησα μαζί του και μου είπε πως τα λεφτά δεν μου τα στέλνει πίσω συν ότι έγινε αγενής και ειρωνικός μαζί μου.

 

Ξεκίνησα από το eBay για Case, αυτόματα με πήγε στο paypal ξεκίνησα εκεί τη διαδικασία claims and appeals έκανα τα απαραίτητα.

Την άλλη μέρα βλέπω από τον πωλητη ότι ανταποκρίθηκε και είχε κάνει Dispute escalated to claim και βλέπω ότι του έχουν στήλη mail και ότι τον έχουν πάρει Τήλ. και επίσης ότι έχει στήλη ο seller mail στο paypal.

 

Τώρα μου στέλνει το papal mail και μου ζητάει να του στείλω απόδειξη , επιβεβαίωση με Fax για το προϊόν που παρέλαβα ότι όντος είναι χρησιμοποιημένο , δηλαδή μου ζητάει να το πάω από κάπου να περάσει από έλεγχο η κονσόλα και να πάρω από αυτούς την απόδειξη , επιβεβαίωση και να τη στείλω στο paypal.

 

Μπορεί κάποιος να δώσει καμιά ιδέα , βοήθεια.?

Που μπορώ να πάω το PS3 για να πάρω την απόδειξη?

Δημοσ.
πηγαινε στη Σονυ.

μου εδωσε τοv Πουλο η SONY

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 11:46 ----------

 

Πείρα στη SONY τηλ και μου είπε επειδή δεν είναι εξουσιοδοτημένο και το έχω αγοράσει από eBay δεν μπορούν να κάνουν κάτι τέτοιο να περάσει από έλεγχο

Ούτε να μου δώσουν κανένα χαρτί. Απάντηση από τη SONY.

Δημοσ.

απο φιλο που ασχολειται καιρο με ebay του εχει τυχει παρομοιο περιστατικο με navi αυτοκινητου, εστειλε ενα απλο χαρτακι( επωνυμια,τηλεφωνο κτλ στοιχεια) απο ενα γνωστο ηλεκτρολογο οτι ειναι χαλασμενο κτλ και δικαιωθηκε.

 

Συνεπως...

πανε σε κανενα μαγαζακι service της γειτονιας και πιστευω να βγαλεις ακρη

Δημοσ.

οχι δυστυχως.αλλα ειναι ευρωπαικη στην περιπτωση μας.απλα βαρεθηκαν να ασχοληθουν οι παικτες

 

πηγαινε σε κανεναν ηλεκτρονικο να κανεις την δουλεια σου

Δημοσ.

βρες καποιο μαγαζι με ηλεκτρικα/νικα κτλ.κ πες θελω μια αποδειξη εστω κ 1ε να που να γραφει περασε ελεγχο κ διαπιστωθηκε οτι ειναι μεταχειρισμενο

ή πηγαινε σε κανα μαγαζι που ασχολειτε με επισκευες...http:// http://www.google.gr/search?hl=el&source=hp&q=%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%83%CE%BA%CE%B5%CF%85%CE%B5%CF%82+ps3&meta=&aq=f&oq=%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%83%CE%BA%CE%B5%CF%85%CE%B5%CF%82+ps

Δημοσ.

Ευχαριστώ για της απαντήσεις παιδιά, μετα απο τοσα τηλεφωνα μάταιος ο κόπος μου, κανένα μαγαζί ούτε και η SONY δεν δίνουν κανένα χαρτί, δυστυχώς μου μένουν μόνο 4 ημέρες για να στείλω το φαξ στη paypal αλλά καλού κακού θα δημοσιεύσω το mail που μου έστειλε το paypal.

 

In order to continue with the investigation of your complaint, we must

request documentation to support your claim that the item is damaged or

significantly not as described. Please obtain a document (such as an

estimate or invoice) from an unbiased third-party, such as a dealer, repair

shop, appraiser, or another individual or organization that is qualified in

the area of the item in question (other than yourself). This document

should detail the extent of the damage or clearly explain how the item

received significantly differs from the item advertised. Please do not

proceed with any repairs or alterations to the item, as doing so will limit

PayPal s ability to successfully resolve your claim, and may result in the

cancellation of your dispute. If possible, the document should include a

serial number and description of the item, and the dollar amount required

to complete the repairs necessary to correct the damage. This document must

be on letterhead that includes the name, address, and phone number of the

individual, business, or organization so that PayPal may contact them if

necessary.

 

The documents should be faxed to PayPal at (402) 537-5760 (please note this

is a United States phone number, if you are faxing from outside the United

States, you will generally need to dial 00 1 before the number). Please

include a cover sheet with your fax that includes the email address

registered on your PayPal account and the ID number of your claim

(PP-777-612-604) so we may attach the document to your claim as quickly as

possible.

 

We must receive your fax by September 20, 2009 in order to proceed with the

investigation of your claim. If we do not receive your fax by September 20,

2009, your claim will be cancelled. We are unable to grant extensions to

this time period. PayPal is unable to reimburse you for any costs or fees

that may be incurred in obtaining the requested documents. Any documents

you provide may also be supplied to the seller in your dispute.

 

Thank you for your cooperation and patience. We regret any inconvenience

this request may cause.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...