Alchemist` Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2009 ΝΕΑ ΕΚΔΟΣΗ 0.3h !!! Αμέσως μετά την δημιουργία της έκδοσης 0.3 προχτές, έπεσε πολλή δουλειά και διορθώθηκαν δεκάδες προβλήματα, οπότε φτάσαμε την έκδοση 0.3h... Με μεγάλη χαρά πιστεύω ότι πλέον μπορεί κάποιος να δει το βασικό Gameplay της engine, και σε ένα μεγάλο ποσοστό τα γραφικά που θα έχει το παιχνίδι... Οι κυριότερες αλλαγές σε αυτήν την έκδοση είναι: * επιτέλους, νέα γραφικά!!! * Δυναμικά φώτα 2D * Βελτιώσεις στο Α.Ι. των εχθρών * Πολλές βελτιώσεις και διορθώσεις σε όλα τα όπλα * Βελτιωμένα Special Effects * Διάφορα μικρά bugs διορθώθηκαν (υπάρχουν άπειρα ακόμα αλλα τεσπα ) Οποιεδήποτε προτάσεις/παράπονα/σχόλια/ιδέες καλοδεχούμενα!!! Επίσης αν κάποιος θέλεια να βοηθήσει, ψάχνω μερικούς ήχους από γέμιση όπλων γιατί μερικοί από τους υπάρχοντες είναι χάλια... Θα δείτε και μόνοι σας πιστεύω αν παίξεται ποιούς εννοώ Y.Γ. οι ήχοι που χρησιμοποιούνται στο παιχνίδι προέρχονται από το Wolfenstein Enemy Territory και το site http://www.fpsbanana.com , Τα γραφικά είναι 100% σχεδιασμένα από την ομάδα! Download Link: http://www.mediafire.com/download.php?ni2ikyiyiez Screenshot:
Alchemist` Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2009 Και πάλι συγχαρητήρια! Ευχαριστώ πολύ m8... Το παλεύουμε Παρεπιπτώντος αν ενδιαφέρεται κάποιος να βοηθήσει στα γραφικά μπορεί οποιαδήποτε στιγμή να ποστάρει εδώ πέρα κάποιο σχέδιο που έχει κάνει... Μπορείτε να σχεδιάσετε οτιδήποτε, από έναν αντίπαλο στρατιώτη, μέχρι απλως διακοσμητικά πράγματα (όπως καρέκλες, μηχανήματα κτλπ που θα ταίριαζαν στο περιβάλλον)... Να είστε σίγουροι οτι (εφόσον είναι αξιόλογο) θα μπεί στο παιχνίδι και το nickname σασ (ή όνομα αν επιθυμείτε) θα γραφεί στα credits... Οι εικόνες θα πρέπει να είναι 32χ32,48χ48 ή 64χ64 σε οποιαδήποτε μορφή (προτιμότερο .bmp) και να μην περιέχουν background και γενικώς τπτ εκτός από το εικονιζόμενο αντικείμενο. Το υπόλοιπο μέρος της εικόνας απλά γεμίστε το με ένα τυχαίο χρώμα... Παράδειγμα ενός 32χ32 sprite: Επίσης πολύτιμα είναι και οποιαδήποτε tiles... Ευχαριστώ προκαταβολικά
Alchemist` Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2009 Για άλλη μια φορά χρειάζομαι βοήθεια... Έχουμε 2 objects όπως αυτά της εικόνας: Το κόκκινο είναι κυκλικό, non-solid με depth 99 Το μπλέ είναι solid Θέλω λοιπόν, σε μια τέτοια περίπτωση collision*** όπως της εικόνας να μην φαίνεται το τμήμα του κόκκινου αντικείμενου που είναι μαρκαρισμένο με πράσινο... Ξέρει κανείς κάποιον τρόπο για να γίνει αυτό? Κάτι μου είπανε με surfaces αλλά δεν έχω δουλέψει ποτέ αυτόν τον τομέα... Επίσης μου πρότεινε κάποιος να χρησιμοποιήσω "alpha masks" αλλά επίσης δεν έχω ιδέα... Plz Help!!! :S Ευχαριστώ προκαταβολικά!!! Υ.Γ. επειδή απότι κατάλαβα κανείς δεν χρησιμοποεί στο ινσόμνια αυτή την γλώσσα, καλό θα ήταν να απαντήσετε με εναν αλγόριθμο καθώς κώδικας C++ ή οτιδήποτε άλλο δεν με βοηθάει ιδιαίτερα... ***Η εικόνα είναι ένα παράδειγμα, θέλω να βρώ εναν τρόπο να κάνω κάτι τέτοιο για κάθε πιθανό collision, στο οποίο να κόβεται το τμήμα του κόκκινου αντικειμένου που περισεύει...
Alchemist` Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2009 Δεν πτοούμαι από το ότι δεν απάντησε κανείς... Φτάσαμε λοιπόν στην έκδοση 0.4c και έχουνε γίνει πολλές αλλαγές... Καταρχάς το link για να κατεβάσετε το παιχνίδι: http://www.mediafire.com/download.php?aznfzdniitu Κατα δεύτερον θα αναφερθώ στις αλλαγές που έγιναν: *Προσθήκη HUD για τα stats του παίκτη *Βελτίωση του δυναμικού φωτισμόυ και προσθήκη αντικειμένων που τον αξιοποιούν, πέρα από τους πυροβολισμούς (φώτα κτλπ) *Κάθε όπλο έχει διαφορετική ευστοχία (accuracy) *Τα collisions έχουν βελτιωθεί δραστικά, έχουν μείνει λίγες πινελιές ακόμα για να δουλεύουν σωστά *Τα αντικείμενα αντιδρούν περισσότερο στο φως (π.χ. αν ο παίκτης βρεθεί κάτω από μια λάμπα θα φωτιστεί περισσότερο) *Τα όπλα πετάνε κάλυκες (μόνο για τον παίκτη θα προστεθεί σύντομα και για τους υπόλοιπους "ήρωες") *Μεγάλες βελτιώσεις στο Α.Ι. των εχθρών, μεταξύ αυτών κινούνται και σημαδεύουν ρεαλιστικότερα *Διορθώθηκε και ένα bug, οι σφαίρες πλέον δεν χτυπάνε στα "pickable" αντικείμενα Περιμένω τα σχόλια σας, ευχαριστώ! Υ.Γ. το πρόβλημα που αναφέρω στο προηγούμενο ποστ δεν έχει λυθεί ακόμη... Θα εκτιμούσα κάθε βοήθεια! ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 17:31 ---------- Βασικά πλέον το θέμα αυτό δεν νομίζω πως έχει θέσει στον τομέα του προγραμματισμού, το αρχικό thread ήταν μια προγραμματιστική απορία, αλλά πλέον είναι απλά η παρουσίαση της δουλειάς μας... Θα ταίριαζε πιστεύω καλύτερα στην θέση "PC Games", οπότε σκοπεύω να δημιουργήσω ένα καινούργιο θέμα εκεί, όπου χρήστες που ασχολούνται με games θα μας δώσουν feedback, πράγμα που επιδιώκουμε... Παρακαλώ κάποιος διαχειριστής να κλέισει/διαγράψει αυτό το θέμα! Ευχαριστώ
parsifal Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2009 Όταν δημιουργήσεις το νέο θέμα στο PC Games forum, ενημέρωσε πρώτα εδώ με link προς το νέο thread, γιατί αν κλειδωθεί μετά δε μπορείς να κάνεις ούτε επεξεργασία στα μηνύματά σου. Και για όνομα, τα moderation requests όχι με posts (ή ακόμη χειρότερα, κάπου χαμένα μέσα σε ένα post), αλλά στέλνοντας p.m. στον(-ους) moderators της ενότητας ή ακόμη καλύτερα και για πιο γρήγορη ανταπόκριση, κάνοντας κλικ στο κουμπάκι του report.
Alchemist` Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2009 Μέλος Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2009 Ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια το καινούργιο θέμα είναι αυτό εδώ: http://www.insomnia.gr/forum/showthread.php?t=344640
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.